Ja, ik wil hem lang houden, maar dat plastic gaat het echt geen jaren doen. Pinkpop enzo zijn veel sterker met dat ijzeren plaatje.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:05 schreef Kuukske het volgende:
Zo, zonder het bandje te molesteren een polsbandje afgekregen. Wat een slap systeem dit jaar.
Ik vind het maar een link systeem... je zult in je slaap maar verkeerd liggen en dat ding aantrekken... voor je het weet is je pols afgekneldquote:Op maandag 12 mei 2008 22:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, ik wil hem lang houden, maar dat plastic gaat het echt geen jaren doen. Pinkpop enzo zijn veel sterker met dat ijzeren plaatje.
En minder groot dus prettiger.
Ja, die van vorig jaar was veel beter. Maar die had ik ondergekotst dus ja, die heb ik toen maar afgekniptquote:Op maandag 12 mei 2008 22:01 schreef Ascendancy het volgende:
Ja, ik wil hem lang houden, maar dat plastic gaat het echt geen jaren doen. Pinkpop enzo zijn veel sterker met dat ijzeren plaatje.
En minder groot dus prettiger.
Thursday vond ik al niks, en dan moet je 2 uur wachten op Bad Religion na Face to Face.. Dat vonden we te lang duren, dus BR hebben we ook geskipt. Als Good Charlotte niet had afgezegd, was ik wel blijven kijken. Puur voor het middelbare school gevoelquote:Op maandag 12 mei 2008 22:31 schreef RandomMoron het volgende:
Ik heb voor het eerst een stukje thursday gehoord en vond het niet echt mijn ding, hoewel ik een paar mensen erg heb zien genieten.
SOIA was ook leuk en gezellig en bad religion heb ik geskipt. Stiekem was dat hetgeen waar ik het meest naar uitkeek maar na een dagje zon was ik gewoon kapot.
Story of the Year was zeker niet saai dus dan heb je toch goed gekozen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Thursday vond ik al niks, en dan moet je 2 uur wachten op Bad Religion na Face to Face.. Dat vonden we te lang duren, dus BR hebben we ook geskipt. Als Good Charlotte niet had afgezegd, was ik wel blijven kijken. Puur voor het middelbare school gevoel. Maar goed. Van wachten werd ik alleen maar vermoeider.
Ik heb over BR ook wisselende reacties gelezen, maar vooral dat het saai was. Dus ik zit er niet zo mee.
Nja,.. het moet je inderdaad liggen... combinatie van Hardcore/Metal... (vooral dat "H2O go!" stukje op Page Avenue is wel een geinige tribute).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:27 schreef Kuukske het volgende:
SOTY vond ik eigenlijk sowieso al niet echt klinken als iets wat ik tof vind. Dus. Mja. Ook niet gezien.
Geen excuus! Thursday was afgelopen en toen zijn we meteen naar SOTY gegaan... beetje omgelopen en toen stonden we links vooraan 5e rij ofzo (en op tijd omdat de soundcheck zo lang duurde)... Lekker optreden was dat ja! Veel energie, setlist met snelle nummers... heb flink mee lopen screamenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Story of the Year was zeker niet saai dus dan heb je toch goed gekozen.
Ik vond thursday wel heel lekker klinken eigenlijk, maar Story ging voor
Wat bedoel je met dat H2O go?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nja,.. het moet je inderdaad liggen... combinatie van Hardcore/Metal... (vooral dat "H2O go!" stukje op Page Avenue is wel een geinige tribute).
ng duurde)..
Luister maar naar Falling Down op Page Avenue... voor het eindstukje hoor je ineens dat de zanger schreeuwt "H2O go!" Da's ook iets wat de band H2O vaker schreeuwtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat H2O go?
Ik zie de connectie tussen water er hardcore/metal niet echt.
Falling down is wel een geweldig nummer echter
Wist ik van te voren... genoeg geld pinnen voor je in Gestel terecht komt...quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:12 schreef Eix het volgende:
Nog meer mensen die gek werden van 'geen maestro/visa' en het gebrek aan een pinautomaat?![]()
Verder vond ik het toppie.
Nah,... wat JDude zegt... gewoon genoeg geld meegenomen... mijn pin-pas heeft ook zo'n Cirrus logo... misschien dat dat wel had gewerkt...quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:12 schreef Eix het volgende:
Nog meer mensen die gek werden van 'geen maestro/visa' en het gebrek aan een pinautomaat?![]()
Verder vond ik het toppie.
Yups.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:29 schreef JDude het volgende:
Waar probeerde je te pinnen dan? Bij de Spar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |