abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58633073
Zo, zonder het bandje te molesteren een polsbandje afgekregen. Wat een slap systeem dit jaar.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_58634152
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:05 schreef Kuukske het volgende:
Zo, zonder het bandje te molesteren een polsbandje afgekregen. Wat een slap systeem dit jaar.
Ja, ik wil hem lang houden, maar dat plastic gaat het echt geen jaren doen. Pinkpop enzo zijn veel sterker met dat ijzeren plaatje.

En minder groot dus prettiger.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  maandag 12 mei 2008 @ 22:25:48 #278
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_58634595
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:01 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ja, ik wil hem lang houden, maar dat plastic gaat het echt geen jaren doen. Pinkpop enzo zijn veel sterker met dat ijzeren plaatje.

Ik vind het maar een link systeem... je zult in je slaap maar verkeerd liggen en dat ding aantrekken... voor je het weet is je pols afgekneld
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  maandag 12 mei 2008 @ 22:31:40 #279
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_58634718
ik vond het geluid in de tenten ronduit belabberd..
we hebben op een gegeven moment buiten op de banken gezeten en toen was het beter te verstaan/horen dan binnenin. Gitaar was meestal heel hard en vocals te min, die met moeite mompelend boven de gitaristen uitkwam.

Ik miste stiekem ook een beetje de vega-burgerts van vorig jaar.. juist op zo'n feestje mag je best wel wat vegetariers\veganisten incalculeren lijkt mij.

Verder was het weer eens heel erg overduidelijk dat veel meiskes mee moesten/gingen voor hun vriendje. Vooral het huilende meisje achter me met de mooie hoge hakjes en het pruilende modepopje voor me waren erg vermakelijk.

This is hell speelde een meer dan leuke show, erg goed te doen!!

Ik heb voor het eerst een stukje thursday gehoord en vond het niet echt mijn ding, hoewel ik een paar mensen erg heb zien genieten.

SOIA was ook leuk en gezellig en bad religion heb ik geskipt. Stiekem was dat hetgeen waar ik het meest naar uitkeek maar na een dagje zon was ik gewoon kapot.

Verder was red bull voor 1 bonnetje stiekem wel erg prettig!!
pi_58636018
Op de vrijdag vond ik goed: Alkaline Trio, Strike Anywhere en Hot Water Music wel okee. Ik vond Anti-Flag enorm tegenvallen. Kon me totaal niet boeien.
Op de zaterdag vond ik: This is Hell, Agnostic Front, Sick of it All en Bad Religion tof. Vooral Agnostic Front verbaasde me echt in positieve zin. Want toen ik ze in de 013 zag waren ze me belabberd.
Enige tegenvaller hier was 59 Times The Pain, ik had een meer hardcore show verwacht. Ik vond het een beetje tam.
Maar zeker weer een geslaagde Groezrock en die CD bakken moeten verboden worden, ze hebben me een kleine 160 euro lichter gemaakt
pi_58638418
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:01 schreef Ascendancy het volgende:

Ja, die van vorig jaar was veel beter. Maar die had ik ondergekotst dus ja, die heb ik toen maar afgeknipt . Ik ga eens kijken hoelang ik het ga volhouden. JDude heeft 'm in ieder geval al niet meer.
pi_58638427
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:31 schreef RandomMoron het volgende:
Ik heb voor het eerst een stukje thursday gehoord en vond het niet echt mijn ding, hoewel ik een paar mensen erg heb zien genieten.

SOIA was ook leuk en gezellig en bad religion heb ik geskipt. Stiekem was dat hetgeen waar ik het meest naar uitkeek maar na een dagje zon was ik gewoon kapot.
Thursday vond ik al niks, en dan moet je 2 uur wachten op Bad Religion na Face to Face.. Dat vonden we te lang duren, dus BR hebben we ook geskipt. Als Good Charlotte niet had afgezegd, was ik wel blijven kijken. Puur voor het middelbare school gevoel . Maar goed. Van wachten werd ik alleen maar vermoeider.

Ik heb over BR ook wisselende reacties gelezen, maar vooral dat het saai was. Dus ik zit er niet zo mee.
pi_58640881
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 07:11 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Thursday vond ik al niks, en dan moet je 2 uur wachten op Bad Religion na Face to Face.. Dat vonden we te lang duren, dus BR hebben we ook geskipt. Als Good Charlotte niet had afgezegd, was ik wel blijven kijken. Puur voor het middelbare school gevoel . Maar goed. Van wachten werd ik alleen maar vermoeider.

Ik heb over BR ook wisselende reacties gelezen, maar vooral dat het saai was. Dus ik zit er niet zo mee.
Story of the Year was zeker niet saai dus dan heb je toch goed gekozen.

Ik vond thursday wel heel lekker klinken eigenlijk, maar Story ging voor
pi_58641275
SOTY vond ik eigenlijk sowieso al niet echt klinken als iets wat ik tof vind. Dus. Mja. Ook niet gezien.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:01:56 #285
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_58647566
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 11:27 schreef Kuukske het volgende:
SOTY vond ik eigenlijk sowieso al niet echt klinken als iets wat ik tof vind. Dus. Mja. Ook niet gezien.
Nja,.. het moet je inderdaad liggen... combinatie van Hardcore/Metal... (vooral dat "H2O go!" stukje op Page Avenue is wel een geinige tribute).
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 11:05 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Story of the Year was zeker niet saai dus dan heb je toch goed gekozen.

Ik vond thursday wel heel lekker klinken eigenlijk, maar Story ging voor
Geen excuus! Thursday was afgelopen en toen zijn we meteen naar SOTY gegaan... beetje omgelopen en toen stonden we links vooraan 5e rij ofzo (en op tijd omdat de soundcheck zo lang duurde)... Lekker optreden was dat ja! Veel energie, setlist met snelle nummers... heb flink mee lopen screamen
pi_58647900
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:01 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Nja,.. het moet je inderdaad liggen... combinatie van Hardcore/Metal... (vooral dat "H2O go!" stukje op Page Avenue is wel een geinige tribute).
ng duurde)..
Wat bedoel je met dat H2O go?
Ik zie de connectie tussen water er hardcore/metal niet echt.
Falling down is wel een geweldig nummer echter
  dinsdag 13 mei 2008 @ 18:16:13 #287
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_58649177
H2O is ook een toffe band. Dus.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 18:19:28 #288
163981 botar
acoustic revolution
pi_58649246
ene Gert-Jan heeft me 5 bier beloofd als ik naar H2O kom in de W2

lijkt mij een goede deal, ook al zie ik ze op dour ook....

Beste Gert-Jan, mocht u op FOK!~rondhangen.... tot dan
Music falls back to second place in this commercial race
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:20:05 #289
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_58655393
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:20 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Wat bedoel je met dat H2O go?
Ik zie de connectie tussen water er hardcore/metal niet echt.
Falling down is wel een geweldig nummer echter
Luister maar naar Falling Down op Page Avenue... voor het eindstukje hoor je ineens dat de zanger schreeuwt "H2O go!" Da's ook iets wat de band H2O vaker schreeuwt En H2O is een NYxHC band, waarschijnlijk één van de invloeden van Story of the Year...
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:10:53 #290
20023 Retro
studio bruxelles
pi_58667720
Was wel een stuk drukker dan vorige jaren, maar me zeker weer vermaakt. Het perfecte weer ook. Hoogtepunten voor mij waren The Loved Ones, Set your goals, The Flatliners en Finch.
  woensdag 14 mei 2008 @ 18:50:05 #291
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_58669528
Ja, vooral op vrijdag was het druk vergeleken met vorig jaar!
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:12:36 #292
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_58670067
Nog meer mensen die gek werden van 'geen maestro/visa' en het gebrek aan een pinautomaat?

Verder vond ik het toppie.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:14:18 #293
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_58670120
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:12 schreef Eix het volgende:
Nog meer mensen die gek werden van 'geen maestro/visa' en het gebrek aan een pinautomaat?

Wist ik van te voren... genoeg geld pinnen voor je in Gestel terecht komt... .
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:20:07 #294
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_58670289
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:12 schreef Eix het volgende:

Nah,... wat JDude zegt... gewoon genoeg geld meegenomen... mijn pin-pas heeft ook zo'n Cirrus logo... misschien dat dat wel had gewerkt...
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:25:32 #295
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_58670411
Dichtstbijzijnde pin-automaat is volgens mij in Meerhout (zonder -Gestel ).
Toch wel een km. of 4 verderop. We hebben dat stuk een keer gelift om in Meerhout te gaan eten. Met z'n vijven bij een Belg in een Opel Astra .
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:28:17 #296
106942 Eix
pi_58670469
Had wel nog geld gepind bij vertrek en ben ook opzich wel uitgekomen maar op t einde was ik wel platzak. Maar t was gewoon ergerlijk dat ze wel bancontact daar kennen maar geen maestro.
Between their legs
(Don't you find ?)
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:29:46 #297
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_58670503
Waar probeerde je te pinnen dan? Bij de Spar?
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:35:56 #298
106942 Eix
pi_58670644
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:29 schreef JDude het volgende:
Waar probeerde je te pinnen dan? Bij de Spar?
Yups.

En op het terrein zag ik later een bonnen verkoop punt met een pin apparaat waar men heel groot op de ruit geen visa/maestro had gezet. Schiet natuurlijk lekker op want die systemen worden door half europa gebruikt.

Maar ach ja heb het overleefd.
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_58682103
Hoogtepunten:
Hot Water Music
Face To Face
Sick Of It All (ja, blijft ook de 30e keer leuk)
The Loved Ones
Thursday
Heaven Shall Burn
De Electro DJ bij de Red Bull stand
Jägermeister
Achterop de pick-up naar een taxi gebracht worden
Hotel

Toevallig nog mensen bij de Macbeth stand geweest, en wellicht zelfs ge-singstar-ed?
Was daar aan het werk, dus 80% van de tijd daar in het zonnetje gehangen
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_58687467
Die DJ bij Red Bull was juist harstikke vervelend.
Wat een bagger herrie.
Past ook lekker in de stijl van groezrock(NOT)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')