Dat meen je nietquote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef weyden het volgende:
Weer mogen we Brian niet zien.....hij was pissed, kwam van buiten en een meisje noemde hem Brianless
Ik ook, met zijn piano act!quote:Op maandag 17 december 2007 23:21 schreef pullup het volgende:
Merci![]()
Ik lig in een deuk om Jaap die met de tweede mediageile meid onzin gesprekjes houd
en de halve avond over gedaan?quote:Op maandag 17 december 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik dank u.
@ BQ opgeruimd/ crash/ nieuwe installatie/nieuwe installatie/ droevigmaar het werkt weer
mooiiiiiiiquote:Op maandag 17 december 2007 23:19 schreef Deisyy het volgende:
tig minuten COS
Vervolg op [COS 3037] Selene gaat ook naar de Moordwijven Premiere
Gaat uw gang
Haahaahaaa. 100 punten voor die chickquote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef weyden het volgende:
Weer mogen we Brian niet zien.....hij was pissed, kwam van buiten en een meisje noemde hem Brianless
Tsja, af en toe moet je wat doen aan je PC behalve DGK kijken.quote:Op maandag 17 december 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik dank u.
@ BQ opgeruimd/ crash/ nieuwe installatie/nieuwe installatie/ droevigmaar het werkt weer
Ha, een mensenkenner....quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef weyden het volgende:
Wie was datquote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef weyden het volgende:
Jammer dat ik dat gemist heb.quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef weyden het volgende:
Baal een beetje, moet nog even gaan bijlezen, moeite waard?quote:Op maandag 17 december 2007 23:24 schreef 2live het volgende:
[..]
en de halve avond over gedaan?Vervelend.
LOLquote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef weyden het volgende:
Als het maar geen ceepees zijn.quote:
Brian is gewoon bang dat ie zich zelf verliest daarom loopt ie steeds naar achter voor extra medicatie.quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef weyden het volgende:
Bespaar je de moeitequote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Baal een beetje, moet nog even gaan bijlezen, moeite waard?
Nee hoor, beetje geneuzel met de dames, that's it.quote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Baal een beetje, moet nog even gaan bijlezen, moeite waard?
Je zou bijna hopen op een overdosis............quote:Op maandag 17 december 2007 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Brian is gewoon bang dat ie zich zelf verliest daarom loopt ie steeds naar achter voor extra medicatie.
Hij zal echter als Aman terug is wel weer een koude douche nodig achten voor haar !
We maken er grapjes over maar het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat iedere keer als Brian het moeilijk krijgt hij naar het hokje mag om uit de wind gehouden te worden omdat hij dreigt para te worden. ( sorry voor de lange zin)quote:Op maandag 17 december 2007 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Brian is gewoon bang dat ie zich zelf verliest daarom loopt ie steeds naar achter voor extra medicatie.
Hij zal echter als Aman terug is wel weer een koude douche nodig achten voor haar !
Staat die gitaar aan dan ?quote:Op maandag 17 december 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
Brian maakt weer tv met zijn gitaar
Hret wordt inderdaad eentonig, en zelfs het bezoek mag zich er niet over uitspreken......quote:Op maandag 17 december 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
We maken er grapjes over maar het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat iedere keer Brian het moeilijk krijgt hij naar het hokje mag om uit de wind gehouden te worden omdat hij dreigt para te worden. ( sorry voor de lange zin)
Zou hij ook bonus krijgen van het oliebollenakkoord?quote:Op maandag 17 december 2007 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een saaie lul is die Brian toch ook he
Hij heeft wel een kinderarmpje hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een saaie lul is die Brian toch ook he
hij mag de krenten eruit hebbenquote:Op maandag 17 december 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou hij ook bonus krijgen van het oliebollenakkoord?
Pissed off omdat hij niet mee mag/kan hanen???quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef weyden het volgende:
Het was ook geen aanranding....het was een molestatie (geweldsdaad)....in de media werd er voortdurend een fout woord voor gebruikt... er waren er maar een paar die het wel bij de goede naam noemden...en nog steeds zie je die foute benaming overal weer opduikenquote:Op maandag 17 december 2007 22:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Thanks, daar staat ook dat de aanranding geen aanranding was. Dat ze wist wat er ging gebeuren.
Hij ligt toch overduidelijk de bonus te verdienen?quote:Op maandag 17 december 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou hij ook bonus krijgen van het oliebollenakkoord?
Maar hij maakt wel tv dit itt Brian .quote:
Zo is het!quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
maaaaaaaaaar hij ligt tenminste niet op bed
Kijk die ogen dan ook. Meer dan dit kan hij er op het ogenblik niet van makenquote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef chufi het volgende:
Brian tokkelt echt wat in het wilde weg! Hij is echt de weg kwijt !
quote:Op maandag 17 december 2007 23:36 schreef pullup het volgende:
Ik weet nu waar die vermeende buffers vandaan komen.
Brian speelt zo volkomen aritmisch dat het net lijkt of het buffert en huub danst ook al als een spast
Dat is hij al maanden alleen met behulp van pammetjes kan hij nog een beetje functioneren.quote:Op maandag 17 december 2007 23:38 schreef Varen het volgende:
Brian heeft te hard gedraaid zegt hij, hij is opgeblazen
En toch is Brian daar de slimste van allemaal.Hij blijft aan het spel denken en laat zich niet gebruiken door achter.Huub en Jaap denken aan de kijkcijfers,dus Brian kan zo mooi slim spelen.Huub is alleen maar druk met tv maken en vergeet het spel.Kan hem nog duur komen te staan.Mensen zien alles van Huub en kan alleen maar meer verliezen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar hij maakt wel tv dit itt Brian .
Ene NatasieBlank zat achter, t schijnt dat ze geen geen gratis stream meer heeft. En die heeft hem geadviseerd om zich niet in het feestgedruis te mengen want dat is niet goed voor zichzelf en Amanda !quote:Op maandag 17 december 2007 23:37 schreef Dark het volgende:
Brian is bang dat ie straks de wind van voren krijgt...........in de vorm van Amanda
Het is een bange schijtlijster
Hoe was de premiere?quote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef riri het volgende:
Huub kan dit alleen met drank op..zielige vertoning eigenlijk...
Op dit moment zie ik maar 1 zielige vertoning en dat is..........Brian, met stip!quote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef riri het volgende:
toe hij niet dronk stond hij er even bij en dan was ie weer verdwenen...meestal zat hij dan in he kantoor te mokken en op alles en iedereenaf te geven dat hij niet mocht drinken.
wat ik een mooie zou vinden...gooi een aantal hoeren naar binnen...en laat er niet bij drinken....kijken hoe het dan gaat met sexen
Huub nu met het spel bezig??quote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En toch is Brian daar de slimste van allemaal.Hij blijft aan het spel denken en laat zich niet gebruiken door achter.Huub en Jaap denken aan de kijkcijfers,dus Brian kan zo mooi slim spelen.Huub is alleen maar druk met tv maken en vergeet het spel.Kan hem nog duur komen te staan.Mensen zien alles van Huub en kan alleen maar meer verliezen.
Lees de post van hetbabbelaartje.quote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En toch is Brian daar de slimste van allemaal.Hij blijft aan het spel denken en laat zich niet gebruiken door achter.Huub en Jaap denken aan de kijkcijfers,dus Brian kan zo mooi slim spelen.Huub is alleen maar druk met tv maken en vergeet het spel.Kan hem nog duur komen te staan.Mensen zien alles van Huub en kan alleen maar meer verliezen.
Ik vermaak me prima met die zielige vertoning.quote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef riri het volgende:
toe hij niet dronk stond hij er even bij en dan was ie weer verdwenen...meestal zat hij dan in het kantoor te mokken en op alles en iedereenaf te geven dat hij niet mocht drinken.
wat ik een mooie zou vinden...gooi een aantal hoeren naar binnen...en laat er niet bij drinken....kijken hoe het dan gaat met sexen
De pooier en hoer.....................quote:Op maandag 17 december 2007 23:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja doe maar de foto Redactie ! Het winnaars koppel
Lees me stuk nog een keer en dan goed.Je kan het.quote:Op maandag 17 december 2007 23:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Huub nu met het spel bezig??
La me niet lachen. Hij hopst nu alleen nog maar achter zijn pik aan.
Wiskey?quote:Op maandag 17 december 2007 23:43 schreef Disana het volgende:
Brian roept om Amanda. Die ziet er echt niet fris uit.
Ik doe meequote:Op maandag 17 december 2007 23:43 schreef beequeen het volgende:
En Brian kan alleen maar tokkelen en roepen: Amandaaaaaaaaaaaa.
Zielepoot, ik kots op die vent.![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens hemzelf is z'n oor 'geklapt' van het draaien.quote:
TV maken. Met het spel bezig zijn. Het is om het even.quote:Op maandag 17 december 2007 23:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lees me stuk nog een keer en dan goed.Je kan het.
Bedankt Ning.quote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef Ning het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2421928#2421928
Het artikel
Je gelooft het niet maar ik moest met spoed naar het ziekenhuis...m'n vriend had met sporten een ongeluk gehad....hij viel heel ongelukkig achterover en kwam met zijn hoofd met een smak op de grond terecht.....is een kwartier buiten bewustzijn geweest....in het ziekenhuis kreeg hij een mri scan....bleek een klein scheurtje in zijn schedel te zitten en was bloed in zijn oor gelopen...hij moet een nachtje blijven en mag morgen als de nacht goed is verlopen weer naar huis....was wel schrikken maar ben na het gesprek met de dokter een heel stuk gerustgesteld...hij heeft een zware hersenschudding...zo zie je maar,een ongeluk zit in een klein hoekjequote:
In de decolleté's kunnen loerenquote:Op maandag 17 december 2007 23:47 schreef Rudieh het volgende:
wat zijn eigenlijk Jaaps belangen dat ie zooo graag een nieuwe gastspeler wil?
En met dat ingeklapte trommelvel heeft ie in ieder geval geen last van z'n eigen missers.quote:Op maandag 17 december 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
Joepie, hij kan een nummer blind spelen. Gelukkig is hij ook toondoof.![]()
[ afbeelding ]
Wens hem maar sterkte toe en jij ook veel sterkte.quote:Op maandag 17 december 2007 23:48 schreef riri het volgende:
[..]
Je gelooft het niet maar ik moest met spoed naar het ziekenhuis...m'n vriend had met sporten een ongeluk gehad....hij viel heel ongelukkig achterover en kwam met zijn hoofd met een smak op de grond terecht.....is een kwartier buiten bewustzijn geweest....in het ziekenhuis kreeg hij een mri scan....bleek een klein scheurtje in zijn schedel te zitten en was bloed in zijn oor gelopen...hij moet een nachtje blijven en mag morgen als de nacht goed is verlopen weer naar huis....was wel schrikken maar ben na het gesprek met de dokter een heel stuk gerustgesteld...hij heeft een zware hersenschudding...zo zie je maar,een ongeluk zit in een klein hoekje
Sterktequote:Op maandag 17 december 2007 23:48 schreef riri het volgende:
[..]
Je gelooft het niet maar ik moest met spoed naar het ziekenhuis...m'n vriend had met sporten een ongeluk gehad....hij viel heel ongelukkig achterover en kwam met zijn hoofd met een smak op de grond terecht.....is een kwartier buiten bewustzijn geweest....in het ziekenhuis kreeg hij een mri scan....bleek een klein scheurtje in zijn schedel te zitten en was bloed in zijn oor gelopen...hij moet een nachtje blijven en mag morgen als de nacht goed is verlopen weer naar huis....was wel schrikken maar ben na het gesprek met de dokter een heel stuk gerustgesteld...hij heeft een zware hersenschudding...zo zie je maar,een ongeluk zit in een klein hoekje
Waarom zou ik je niet geloven, strekte.quote:Op maandag 17 december 2007 23:48 schreef riri het volgende:
Je gelooft het niet maar ik moest met spoed naar het ziekenhuis...
Yep op het filmpje dat ergens in de vorige COS stond liep ze gewoon met die andere twee op de rode loper.quote:Op maandag 17 december 2007 23:49 schreef Kinga het volgende:
Vraag me af of Selene zich nog bij Amanda en Lieke heeft gevoegd.
Ze liep hand in hand met Amanda over de rode loper.quote:Op maandag 17 december 2007 23:49 schreef Kinga het volgende:
Vraag me af of Selene zich nog bij Amanda en Lieke heeft gevoegd.
Wat moet hij dan voor actie ingefluisterd krijgen,hij doet echt geen ene reet.En ik wilde met mijn stukje zeggen dat ik ook vond dat Huub zijn ... achterna liep.maar zei het wat netterquote:Op maandag 17 december 2007 23:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
TV maken. Met het spel bezig zijn. Het is om het even.
Ik geloof er ook geen donder van, dat Brain zich niet laat manipuleren/influisteren door de Febo.
Een beetje te zelfs. Deze is eigenlijk leukerquote:Op maandag 17 december 2007 23:51 schreef yellowfirst het volgende:
De eerste vrouw die Jaap sprak was veruit de bijdehandste.........
Dat was schrikken voor je.Hoop dat hij snel opknapt.quote:Op maandag 17 december 2007 23:48 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is niet best, gelukkig is het nog redelijk afgelopen, sterkte er meequote:Op maandag 17 december 2007 23:48 schreef riri het volgende:
[..]
Niks.Snap er ook niks van en ook niet dat Huub daar niks aandoet.Huub is echt stom bezig.quote:Op maandag 17 december 2007 23:52 schreef diedirk het volgende:
Waarom halen ze elke keer van die leegdhoofden in huis?
brian heeft weer snipperdag opgenomen?
Wat heeft hij de afgelopen WEKEN gedaan? Behalve golfen en gitaar/dj cursussen?
Is het niet lastig dubbelposten ?quote:Op maandag 17 december 2007 23:52 schreef diedirk het volgende:
Waarom halen ze elke keer van die leegdhoofden in huis?
brian heeft weer snipperdag opgenomen?
Wat heeft hij de afgelopen WEKEN gedaan? Behalve golfen en gitaar/dj cursussen?
quote:Op maandag 17 december 2007 23:48 schreef riri het volgende:
[..]
Sterkte , wel trouwens heel toevallig net dat jij naar een premiere wilt .. Je zult diep in je hart wel flink balen !quote:Op maandag 17 december 2007 23:48 schreef riri het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2007 23:58 schreef Dark het volgende:
Brian - Nena stelt niks voor, het is een golddigger eerste klas!
Ik heb ze ook!quote:Op maandag 17 december 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
Mag ik een teiltje ruud ???
En Amanda heeft hem natuurlijk door haar column duidelijk gemaakt wat dat is; een golddigger.quote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef Varen het volgende:
Brian gaat na de kooi met Amanda. Hij vindt Nena een goldingger, ze springt van de ene voetballer naar de andere. Ze shopt die gasten de credit cards
quote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook!
![]()
en Huub is weer op de versiertoer?
quote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef Varen het volgende:
Brian gaat na de kooi reizen met Amanda. Hij vindt Nena een goldingger, ze springt van de ene voetballer naar de andere. Ze shopt met die gasten de credit cards (Hij is heel fel als hij over Nena praat)
Ja omdat Nena hem enigzins door had dat vond niet leukquote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef Varen het volgende:
Brian gaat na de kooi met Amanda. Hij vindt Nena een goldingger, ze springt van de ene voetballer naar de andere. Ze shopt met die gasten de credit cards (Hij is heel fel als hij over Nena praat)
Van een Veronicaprogramma, waar ze een mediageile, snollige meid voor rapclips zochten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Nogmaals, wie zijn die meiden?
Ze heten Fabs geloof ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Ik heb ook geen idee waar ik naar zit te kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Behoorlijk, ik denk dat Brian op zijn kans loert ..............quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Is Huub bezopen? Hij komt wel zeer lam over....
Strond bezopen, wordt gezellig als Lieke straks komtquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Is Huub bezopen? Hij komt wel zeer lam over....
Die sloopt zijn lijfquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:16 schreef Kinga het volgende:
Huub praat nu net als Nicolaas als hij zat was..
Brian lult hem helemaal weg.Wat is Huub toch domquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:13 schreef ToughLove het volgende:
Wat lult Huub slap. Wel lachwekkend opzich.
Ruud is met de KUT-kompjoeter aan het vechtenquote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook!
![]()
en Huub is weer op de versiertoer?
Morgen pakt Brian hem er weer op. En zo kan Brian fluitend naar de finalequote:Op dinsdag 18 december 2007 00:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian lult hem helemaal weg.Wat is Huub toch dom
Brian lult net zo dom als altijd maar Huub is zo dronken dat hij niet meer normaal kan reagerenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian lult hem helemaal weg.Wat is Huub toch dom
zolang hij zijn lul in haar kwijt kan, mag ze blijven.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:19 schreef Donnie29 het volgende:
Brian en Amanda houden van elkaar.. Brian houdt van haar back-up meer niet.
Maar ze moet wel luisteren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:21 schreef miesy het volgende:
[..]
zolang hij zijn lul in haar kwijt kan, mag ze blijven.
Ik heb nog een een partijtje laptoppies die van de vrachtwagen zijn gevallen....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ruud is met de KUT-kompjoeter aan het vechten [ afbeelding ]
krijg je heel vaak dat mensen in een groep met elkaar gaan meepratenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:20 schreef rooie3 het volgende:
En alles weer op Lieke.Niemand heeft het lef om Brian aan te spreken over de douche.
Huub heeft echt niks geleerd van die 8 uur weg.Echt jammer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Brian lult net zo dom als altijd maar Huub is zo dronken dat hij niet meer normaal kan reageren
Vagina, heb ook geen streams nu.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb nog een een partijtje laptoppies die van de vrachtwagen zijn gevallen....
![]()
Huub is lekker lam, kan nog leuk worden.....
Ik denk zelfs, dat hij al die tips in het topic hier op FOK, niet eens onder ogen heeft gehad.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub heeft echt niks geleerd van die 8 uur weg.Echt jammer.
Wat zonde, net nu de jacuzzi helemaal vol zit met naakte damesquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vagina, heb ook geen streams nu.![]()
Ik heb ze geen van beidenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vagina, heb ook geen streams nu.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat zonde, net nu de jacuzzi helemaal vol zit met naakte dames
Hij heeft alleen Nowlife gesproken / gelezen en ja ....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk zelfs, dat hij al die tips in het topic hier op FOK, niet eens onder ogen heeft gehad.
Gelukkig, Kaleddis probeert de boel op te naaien.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb ze geen van beiden
![]()
en je mist niks...
Bij een temperatuur van -4?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat zonde, net nu de jacuzzi helemaal vol zit met naakte dames
Maar zijn achterban weet toch alles.Echt jammer had gehoopt dat hij wakker was geworden.Maar ben bang dat hij steeds meer gaat afglijden.Of hij zou nu tegen de juiste personen moeten spelen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk zelfs, dat hij al die tips in het topic hier op FOK, niet eens onder ogen heeft gehad.
Dat de tegels van de douche het zwaar te verduren gaan krjgen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:29 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian gaat op de versier toer ??
Haar vader is Grieks !!
Brian je weet wat dat betekent!!
Dat betwijfel ik ernstig, je hoort nooit iets van zijn vader, moeder, Joris of weet ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar zijn achterban weet toch alles. Echt jammer had gehoopt dat hij wakker was geworden.Maar ben bang dat hij steeds meer gaat afglijden.Of hij zou nu tegen de juiste personen moeten spelen.
Geen buffers en FOK redelijk snel, niet dus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:36 schreef Kinga het volgende:
Kut buffers en kut fok, ben ik de enige die er last van heeft?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:36 schreef Kinga het volgende:
Kut buffers en kut fok, ben ik de enige die er last van heeft?
Ik vind domme ordinaire bimbo's wel lekker om naar te kijken, MAAR IK HEB NU GEEN STREAMS.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:34 schreef Carlaa het volgende:
ze hebben echt weer een blik domme ordinaire bimbo's open getrokken he
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:37 schreef Varen het volgende:
Brian zijn oor is weer beter?
[ afbeelding ]
ik geloof al lang niet meer in het spel spelen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar zijn achterban weet toch alles.Echt jammer had gehoopt dat hij wakker was geworden.Maar ben bang dat hij steeds meer gaat afglijden.Of hij zou nu tegen de juiste personen moeten spelen.
Ja ik doe niet anders en Dreamboy ?? Is ie op vakantie of zo? Of met winter-reces? helaas moet ik er ook zo van tussen !quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind domme ordinaire bimbo's wel lekker om naar te kijken, MAAR IK HEB NU GEEN STREAMS.![]()
Caps pleeeeeeeease
Fok was even vervelend, streams lopen goedquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen buffers en FOK redelijk snel, niet dus.
Of zit hij weer bij zijn vriendjes van Volquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik doe niet anders en Dreamboy ?? Is ie op vakantie of zo? Of met winter-reces? helaas moet ik er ook zo van tussen !
Dan nog zou ik ze net zo pakken met sneren als hun doen.Elke dag opnieuw katten Brian en Amanda erop los.En die andere zeggen niks gevat terugquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:38 schreef miesy het volgende:
[..]
ik geloof al lang niet meer in het spel spelen.
het is wat en waneer FEBO het wilt.
dan kun je elkaar nog zo graag eruit willen werken.
net als dat brian mee werkt om lieke eruit te werken,
terwijl hij, volgens mij, veel liever huub eerst ziet gaan.
en er best grote kans is dat dat zou lukken.
hij vreet zichzelf helemaal op...quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:38 schreef rooie3 het volgende:
Ja Huub tv maken kost je energie.Er zijn er twee in het huis die verdorie vakantie vieren en straks alle energie hebben om de finale te spelen.
Je weet nog niet waar ie straks naaroe loopt !quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:42 schreef Kinga het volgende:
En toch vind ik zuipende Huub leuker dan zeikende Huub...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:39 schreef Varen het volgende:
[..]
Fok was even vervelend, streams lopen goed
[ afbeelding ]
Mee eens, maar hij was vanavond naar mijn idee wel weer op het randje.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:42 schreef Kinga het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:42 schreef Kinga het volgende:
Dat zeiken komt na het zuipen, herinner jij je die bevochtigde wijnkast nogquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:42 schreef Kinga het volgende:
Huub let helemaal niet op zijn vijanden...hij brandt eerder zijn medespelers afquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mee eens, maar hij was vanavond naar mijn idee wel weer op het randje.
Het is dat Brian ook niet mee zo scherp was, waardoor de schade beperkt blijft.
Damn, toen piste ik bijna in me broek van het lachen.... hilarisch was dat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zeiken komt na het zuipen, herinner jij je die bevochtigde wijnkast nog
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Damn, toen piste ik bijna in me broek van het lachen.... hilarisch was dat.
Mee eens, en sterkte.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:46 schreef riri het volgende:
[..]
Huub let helemaal niet op zijn vijanden...hij brandt eerder zijn medespelers af
Helaas mee eens.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:42 schreef riri het volgende:
[..]
hij vreet zichzelf helemaal op...
super veel roken...drinken....weinig slapen...slecht eten...veel stress...
echt ongezond
hij is op deze manier als hij zo doorleeft een kandidaat om op een vroege leeftijd een hartinfarct te krijgen....
ik snap dat dus niet....ik vind niet dat hij het spel goed en slim speelt..
Sjipsquote:
ja, dat snap ik ook nog steeds niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan nog zou ik ze net zo pakken met sneren als hun doen.Elke dag opnieuw katten Brian en Amanda erop los.En die andere zeggen niks gevat terug
Dat ze Lieke maar eens met rust laten nou.... dat hele Selene gebeuren vanavond... hand in hand lopen met Amandaquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:50 schreef 64-Bitch het volgende:
En wat is het nut er nu weer van om 3 dames te laten blijven? Lieke jaloers maken? LMFAO!
Slim , gooit wèèr zijn eigen glazen in....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goh, Huub zowaar verstandig geworden, hij gaat slapen.
Dat siert hem wel weer, hij beseft zijn zwakke plek nu.
Daarom snap ik die set-up niet telkens om vrouwen te bestellen en te laten blijven slapen. Wat is de toegevoegde waarde ervan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat ze Lieke maar eens met rust laten nou.... dat hele Selene gebeuren vanavond... hand in hand lopen met AmandaWat triest... En Lieke loopt erbij als 5e wiel
Ik ook, die heeft al genoeg geleverdquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat Huub op bed blijft, maar de FEBO zal wel anders beslissen ...
Hopeloos, met die centimeter van hem haalt hij hoogstens een anale benadering met lepeltje-lepeltje. En centimeter verder gaat hij niet halen, refererend aan eerdere beelden van hem en zijn uitspraken van deze avond.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:47 schreef chufi het volgende:
jaap wil de dames uitnodigen om te blijven slapen!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ruud is met de KUT-kompjoeter aan het vechten [ afbeelding ]
Jaap staat niet voor niets heel de tijd stevige frikandellen te bakken!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hopeloos, met die centimeter van hem haalt hij hoogstens een anale benadering met lepeltje-lepeltje. En centimeter verder gaat hij niet halen, refererend aan eerdere beelden van hem en zijn uitspraken van deze avond.
We weten toch allen dat die beroemde foto van Jaap gesjopt is !quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hopeloos, met die centimeter van hem haalt hij hoogstens een anale benadering met lepeltje-lepeltje. En centimeter verder gaat hij niet halen, refererend aan eerdere beelden van hem en zijn uitspraken van deze avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |