Ik heb nog een een partijtje laptoppies die van de vrachtwagen zijn gevallen....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ruud is met de KUT-kompjoeter aan het vechten [ afbeelding ]

Ondanks zijn gescheurde trommelvlies, pijnlijke rug en talloze beledigingen krijgt hij zichzelf toch zover om alsnog een verpletterende DJ performance neer te zetten!
 Ondanks zijn gescheurde trommelvlies, pijnlijke rug en talloze beledigingen krijgt hij zichzelf toch zover om alsnog een verpletterende DJ performance neer te zetten! 

krijg je heel vaak dat mensen in een groep met elkaar gaan meepratenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:20 schreef rooie3 het volgende:
En alles weer op Lieke.Niemand heeft het lef om Brian aan te spreken over de douche.

Huub heeft echt niks geleerd van die 8 uur weg.Echt jammer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Brian lult net zo dom als altijd maar Huub is zo dronken dat hij niet meer normaal kan reageren

Vagina, heb ook geen streams nu.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb nog een een partijtje laptoppies die van de vrachtwagen zijn gevallen....

Huub is lekker lam, kan nog leuk worden.....

Ik denk zelfs, dat hij al die tips in het topic hier op FOK, niet eens onder ogen heeft gehad.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub heeft echt niks geleerd van die 8 uur weg.Echt jammer.

Wat zonde, net nu de jacuzzi helemaal vol zit met naakte damesquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vagina, heb ook geen streams nu.

Ik heb ze geen van beidenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vagina, heb ook geen streams nu.

quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat zonde, net nu de jacuzzi helemaal vol zit met naakte dames

Hij heeft alleen Nowlife gesproken / gelezen en ja ....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk zelfs, dat hij al die tips in het topic hier op FOK, niet eens onder ogen heeft gehad.

Gelukkig, Kaleddis probeert de boel op te naaien.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb ze geen van beiden

en je mist niks...

Bij een temperatuur van -4?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat zonde, net nu de jacuzzi helemaal vol zit met naakte dames

Maar zijn achterban weet toch alles.Echt jammer had gehoopt dat hij wakker was geworden.Maar ben bang dat hij steeds meer gaat afglijden.Of hij zou nu tegen de juiste personen moeten spelen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk zelfs, dat hij al die tips in het topic hier op FOK, niet eens onder ogen heeft gehad.

Dat de tegels van de douche het zwaar te verduren gaan krjgen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:29 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian gaat op de versier toer ??
Haar vader is Grieks !!
Brian je weet wat dat betekent!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |