quote:Op maandag 17 december 2007 23:58 schreef Dark het volgende:
Brian - Nena stelt niks voor, het is een golddigger eerste klas!
Ik heb ze ook!quote:Op maandag 17 december 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
Mag ik een teiltje ruud ???
En Amanda heeft hem natuurlijk door haar column duidelijk gemaakt wat dat is; een golddigger.quote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef Varen het volgende:
Brian gaat na de kooi met Amanda. Hij vindt Nena een goldingger, ze springt van de ene voetballer naar de andere. Ze shopt die gasten de credit cards
quote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook!
![]()
en Huub is weer op de versiertoer?
quote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef Varen het volgende:
Brian gaat na de kooi reizen met Amanda. Hij vindt Nena een goldingger, ze springt van de ene voetballer naar de andere. Ze shopt met die gasten de credit cards (Hij is heel fel als hij over Nena praat)
Ja omdat Nena hem enigzins door had dat vond niet leukquote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef Varen het volgende:
Brian gaat na de kooi met Amanda. Hij vindt Nena een goldingger, ze springt van de ene voetballer naar de andere. Ze shopt met die gasten de credit cards (Hij is heel fel als hij over Nena praat)
Van een Veronicaprogramma, waar ze een mediageile, snollige meid voor rapclips zochten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Nogmaals, wie zijn die meiden?
Ze heten Fabs geloof ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Ik heb ook geen idee waar ik naar zit te kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Behoorlijk, ik denk dat Brian op zijn kans loert ..............quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Is Huub bezopen? Hij komt wel zeer lam over....
Strond bezopen, wordt gezellig als Lieke straks komtquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Is Huub bezopen? Hij komt wel zeer lam over....
Die sloopt zijn lijfquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:16 schreef Kinga het volgende:
Huub praat nu net als Nicolaas als hij zat was..
Brian lult hem helemaal weg.Wat is Huub toch domquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:13 schreef ToughLove het volgende:
Wat lult Huub slap. Wel lachwekkend opzich.
Ruud is met de KUT-kompjoeter aan het vechtenquote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook!
![]()
en Huub is weer op de versiertoer?
Morgen pakt Brian hem er weer op. En zo kan Brian fluitend naar de finalequote:Op dinsdag 18 december 2007 00:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian lult hem helemaal weg.Wat is Huub toch dom
Brian lult net zo dom als altijd maar Huub is zo dronken dat hij niet meer normaal kan reagerenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian lult hem helemaal weg.Wat is Huub toch dom
zolang hij zijn lul in haar kwijt kan, mag ze blijven.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:19 schreef Donnie29 het volgende:
Brian en Amanda houden van elkaar.. Brian houdt van haar back-up meer niet.
Maar ze moet wel luisteren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:21 schreef miesy het volgende:
[..]
zolang hij zijn lul in haar kwijt kan, mag ze blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |