Van een Veronicaprogramma, waar ze een mediageile, snollige meid voor rapclips zochten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Nogmaals, wie zijn die meiden?

Ze heten Fabs geloof ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:

Ik heb ook geen idee waar ik naar zit te kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:

Behoorlijk, ik denk dat Brian op zijn kans loert ..............quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Is Huub bezopen? Hij komt wel zeer lam over....

Strond bezopen, wordt gezellig als Lieke straks komtquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Is Huub bezopen? Hij komt wel zeer lam over....

Die sloopt zijn lijfquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:16 schreef Kinga het volgende:
Huub praat nu net als Nicolaas als hij zat was..

Brian lult hem helemaal weg.Wat is Huub toch domquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:13 schreef ToughLove het volgende:
Wat lult Huub slap. Wel lachwekkend opzich.

Ruud is met de KUT-kompjoeter aan het vechtenquote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook!

en Huub is weer op de versiertoer?

Morgen pakt Brian hem er weer op. En zo kan Brian fluitend naar de finalequote:Op dinsdag 18 december 2007 00:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian lult hem helemaal weg.Wat is Huub toch dom

Brian lult net zo dom als altijd maar Huub is zo dronken dat hij niet meer normaal kan reagerenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian lult hem helemaal weg.Wat is Huub toch dom

zolang hij zijn lul in haar kwijt kan, mag ze blijven.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:19 schreef Donnie29 het volgende:
Brian en Amanda houden van elkaar.. Brian houdt van haar back-up meer niet.

Maar ze moet wel luisteren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:21 schreef miesy het volgende:
[..]
zolang hij zijn lul in haar kwijt kan, mag ze blijven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |