Mee eens, en sterkte.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:46 schreef riri het volgende:
[..]
Huub let helemaal niet op zijn vijanden...hij brandt eerder zijn medespelers af

Helaas mee eens.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:42 schreef riri het volgende:
[..]
hij vreet zichzelf helemaal op...
super veel roken...drinken....weinig slapen...slecht eten...veel stress...
echt ongezond
hij is op deze manier als hij zo doorleeft een kandidaat om op een vroege leeftijd een hartinfarct te krijgen....
ik snap dat dus niet....ik vind niet dat hij het spel goed en slim speelt..

Sjipsquote:
 Als ik morgen kon uitslapen zou ik nog wat streams proberen te bewerkstelligen.
 Als ik morgen kon uitslapen zou ik nog wat streams proberen te bewerkstelligen.

ja, dat snap ik ook nog steeds niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan nog zou ik ze net zo pakken met sneren als hun doen.Elke dag opnieuw katten Brian en Amanda erop los.En die andere zeggen niks gevat terug

Dat ze Lieke maar eens met rust laten nou.... dat hele Selene gebeuren vanavond... hand in hand lopen met Amandaquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:50 schreef 64-Bitch het volgende:
En wat is het nut er nu weer van om 3 dames te laten blijven? Lieke jaloers maken? LMFAO!
 Wat triest... En Lieke loopt erbij als 5e wiel
 Wat triest... En Lieke loopt erbij als 5e wiel

Slim , gooit wèèr zijn eigen glazen in....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goh, Huub zowaar verstandig geworden, hij gaat slapen.
Dat siert hem wel weer, hij beseft zijn zwakke plek nu.

Daarom snap ik die set-up niet telkens om vrouwen te bestellen en te laten blijven slapen. Wat is de toegevoegde waarde ervan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat ze Lieke maar eens met rust laten nou.... dat hele Selene gebeuren vanavond... hand in hand lopen met AmandaWat triest... En Lieke loopt erbij als 5e wiel

Ik ook, die heeft al genoeg geleverdquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat Huub op bed blijft, maar de FEBO zal wel anders beslissen ...

Hopeloos, met die centimeter van hem haalt hij hoogstens een anale benadering met lepeltje-lepeltje. En centimeter verder gaat hij niet halen, refererend aan eerdere beelden van hem en zijn uitspraken van deze avond.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:47 schreef chufi het volgende:
jaap wil de dames uitnodigen om te blijven slapen!

quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ruud is met de KUT-kompjoeter aan het vechten [ afbeelding ]

Jaap staat niet voor niets heel de tijd stevige frikandellen te bakken!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hopeloos, met die centimeter van hem haalt hij hoogstens een anale benadering met lepeltje-lepeltje. En centimeter verder gaat hij niet halen, refererend aan eerdere beelden van hem en zijn uitspraken van deze avond.

We weten toch allen dat die beroemde foto van Jaap gesjopt is !quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hopeloos, met die centimeter van hem haalt hij hoogstens een anale benadering met lepeltje-lepeltje. En centimeter verder gaat hij niet halen, refererend aan eerdere beelden van hem en zijn uitspraken van deze avond.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |