quote:Op maandag 17 december 2007 23:36 schreef pullup het volgende:
Ik weet nu waar die vermeende buffers vandaan komen.
Brian speelt zo volkomen aritmisch dat het net lijkt of het buffert en huub danst ook al als een spast

Dat is hij al maanden alleen met behulp van pammetjes kan hij nog een beetje functioneren.quote:Op maandag 17 december 2007 23:38 schreef Varen het volgende:
Brian heeft te hard gedraaid zegt hij, hij is opgeblazen

En toch is Brian daar de slimste van allemaal.Hij blijft aan het spel denken en laat zich niet gebruiken door achter.Huub en Jaap denken aan de kijkcijfers,dus Brian kan zo mooi slim spelen.Huub is alleen maar druk met tv maken en vergeet het spel.Kan hem nog duur komen te staan.Mensen zien alles van Huub en kan alleen maar meer verliezen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar hij maakt wel tv dit itt Brian .

Ene NatasieBlank zat achter, t schijnt dat ze geen geen gratis stream meer heeft. En die heeft hem geadviseerd om zich niet in het feestgedruis te mengen want dat is niet goed voor zichzelf en Amanda !quote:Op maandag 17 december 2007 23:37 schreef Dark het volgende:
Brian is bang dat ie straks de wind van voren krijgt...........in de vorm van Amanda
Het is een bange schijtlijster

Hoe was de premiere?quote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef riri het volgende:
Huub kan dit alleen met drank op..zielige vertoning eigenlijk...

Op dit moment zie ik maar 1 zielige vertoning en dat is..........Brian, met stip!quote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef riri het volgende:
toe hij niet dronk stond hij er even bij en dan was ie weer verdwenen...meestal zat hij dan in he kantoor te mokken en op alles en iedereenaf te geven dat hij niet mocht drinken.
wat ik een mooie zou vinden...gooi een aantal hoeren naar binnen...en laat er niet bij drinken....kijken hoe het dan gaat met sexen

Huub nu met het spel bezig??quote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En toch is Brian daar de slimste van allemaal.Hij blijft aan het spel denken en laat zich niet gebruiken door achter.Huub en Jaap denken aan de kijkcijfers,dus Brian kan zo mooi slim spelen.Huub is alleen maar druk met tv maken en vergeet het spel.Kan hem nog duur komen te staan.Mensen zien alles van Huub en kan alleen maar meer verliezen.

Lees de post van hetbabbelaartje.quote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En toch is Brian daar de slimste van allemaal.Hij blijft aan het spel denken en laat zich niet gebruiken door achter.Huub en Jaap denken aan de kijkcijfers,dus Brian kan zo mooi slim spelen.Huub is alleen maar druk met tv maken en vergeet het spel.Kan hem nog duur komen te staan.Mensen zien alles van Huub en kan alleen maar meer verliezen.

Ik vermaak me prima met die zielige vertoning.quote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef riri het volgende:
toe hij niet dronk stond hij er even bij en dan was ie weer verdwenen...meestal zat hij dan in het kantoor te mokken en op alles en iedereenaf te geven dat hij niet mocht drinken.
wat ik een mooie zou vinden...gooi een aantal hoeren naar binnen...en laat er niet bij drinken....kijken hoe het dan gaat met sexen

De pooier en hoer.....................quote:Op maandag 17 december 2007 23:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja doe maar de foto Redactie ! Het winnaars koppel

Lees me stuk nog een keer en dan goed.Je kan het.quote:Op maandag 17 december 2007 23:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Huub nu met het spel bezig??
La me niet lachen. Hij hopst nu alleen nog maar achter zijn pik aan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |