Ik doe mee en zet ook mijn schoenen in!quote:Op maandag 17 december 2007 21:14 schreef SEMTEX het volgende:
Als Carmen wint, eet ik mn sokken op.
wahahah, je laat me lachenquote:Op maandag 17 december 2007 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
't Is niet veel aan hè, deze finale. Drie middenmootmeisjes die een ranzige striptease doen, een amateuristische show gepresenteerd door een wandelend lijk en een jury zonder enige kennis van zaken.
Black Sweat.quote:Op maandag 17 december 2007 21:11 schreef thaleia het volgende:
Hee, dit is Prince, weet iemand welk nummer?
het was toch een fotograaf?!quote:Op maandag 17 december 2007 21:20 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik doe mee en zet ook mijn schoenen in!
Wat een aanfluiting die Carmen zeg!!
En jeetje wat ordi dit. Ik vond het echt niet classy! Ben benieuw wie de VIP is...zou toch niet Tyra Banks zijn he?
Ik hoop Janice Dickinsonquote:Op maandag 17 december 2007 21:20 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik doe mee en zet ook mijn schoenen in!
Wat een aanfluiting die Carmen zeg!!
En jeetje wat ordi dit. Ik vond het echt niet classy! Ben benieuw wie de VIP is...zou toch niet Tyra Banks zijn he?
Dit is wel een aardig treffende omschrijving.quote:Op maandag 17 december 2007 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
't Is niet veel aan hè, deze finale. Drie middenmootmeisjes die een ranzige striptease doen, een amateuristische show gepresenteerd door een wandelend lijk en een jury zonder enige kennis van zaken.
Klopt, je ziet dat ze er in begint te komenquote:Op maandag 17 december 2007 21:23 schreef Greys het volgende:
Ik vind Daphne eerlijk gezegd al beter dan in het begin van de live show.
Gaat haar al beter af, zenuwen gaan een beetje weg denk ik!
Was het Janice maar, die zou gewoon zonder blikken of blozen zeggen: WTF doen die lelijke meiden hier in een finalequote:Op maandag 17 december 2007 21:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik hoop Janice DickinsonMaar het zal wel weer zo'n flauwe niet boeiende BN'er zijn
.
Dank!quote:Op maandag 17 december 2007 21:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Black Sweat.
Die valt wel op ja, die mond van d'r ..quote:Op maandag 17 december 2007 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Kan er niet gewoon iemand per ongeluk zijn elleboog in de mond van Carmen rammen?
Idd, het komend jaar mag in grot wonen ofzo... hij of zij moet zich schamen..quote:Op maandag 17 december 2007 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
Degene die deze show bedacht heeft komt nooit meer aan de bak ik Hilversum. VRESELIJK!
Nou idd, met stip!quote:Op maandag 17 december 2007 21:29 schreef Z het volgende:
Op de valreep de slechste tv-show van het jaar.
Ik hoopte ook op Janice, maar helaasquote:Op maandag 17 december 2007 21:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik hoop Janice DickinsonMaar het zal wel weer zo'n flauwe niet boeiende BN'er zijn
.
En met Sylvia "en dan doe je een meekuppie" als coachquote:
quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 21:37 schreef Suuz_ het volgende:
vriendIN van carmen?????????????????
Het valt me op idd dat Carmen erg raar staat, volgens mij is erg nerveus., waarom waarom !!!quote:Op maandag 17 december 2007 21:35 schreef Yoni het volgende:
Waarom staat Carmen steeds zo raar achterover??? Ik snap echt niet dat zij in de finale zit...
Nu dus ook, ze klapt bijna achterover tijdens het lopenquote:Op maandag 17 december 2007 21:35 schreef Yoni het volgende:
Waarom staat Carmen steeds zo raar achterover??? Ik snap echt niet dat zij in de finale zit...
Zeker als je ziet welke jurk ze aan heeft gekregen...quote:Op maandag 17 december 2007 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, het lijkt erop dat Kassandra gaat winnen...
Ja, zo'n fijne jurk waarin je niet goed kunt zien hoe ze loopt.quote:Op maandag 17 december 2007 21:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Zeker als je ziet welke jurk ze aan heeft gekregen...
Ze is zooooooooooo verschrikkelijk nep. Althans... ik heb haar nog niet veel 'oprecht' over zien komen.quote:Op maandag 17 december 2007 21:40 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn god, wat een arrogante, zure blikken trekt Carmen.
Ja!quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef Yoni het volgende:
Ooooooowwww wat slecccccchhhhttt dat ze zegt dat ze koorts heeft....
Ja, en bij Idols heeft iedereen keelontsteking.quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef SEMTEX het volgende:
Aha, ze heeft koorts. Dat verlaart waarom ze loopt als een drugsverslaafde.
Een al even verrot slagroomtoefje op een bijzonder vieze taart van een showquote:
Ja, je hoorde de mensen ook echt juichen.quote:Op maandag 17 december 2007 21:54 schreef Greys het volgende:
Je ziet echt helemaal niets van de modellen!
Maar ik zag wel even snel Sophie
Maar Carmen heeft al een contract binnengesleept hoor, wist je dat nog niet? Ze staat model voor een nieuwe serie opblaaspoppen, ze schijnt de perfecte mond te hebbenquote:Op maandag 17 december 2007 21:55 schreef alors het volgende:
Als ik een sms bom daarheen kon sturen, zou ik echt op Carmen stemmen. Bij een flaterfestijn als dit hoort ook een winnaar als zij. Ik kom niet meer bij als zij wint
Ah, fuck it. Ik ga het ook doenquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 21:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Maar Carmen heeft al een contract binnengesleept hoor, wist je dat nog niet? Ze staat model voor een nieuwe serie opblaaspoppen, ze schijnt de perfecte mond te hebben
Ach, don't we allemaal...quote:Op maandag 17 december 2007 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
Weetje, ik schaam me bijna dat ik naar dit programma zit te kijken.
Ik hoop het ook, maar dan moet ze wel linea recta dr gebit laten verbouwen. Dit kan echt niet op bepaalde foto'squote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat cecile wint, maar cassandra is ook ok...
die vrouw van t modellenbureau is fan van cecile, dus grote kans dat die een grote stem heeft in het oordeel van de jury
Verstand op nul en gewoon kijkenquote:Op maandag 17 december 2007 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
Weetje, ik schaam me bijna dat ik naar dit programma zit te kijken.
D'r moeder?quote:Op maandag 17 december 2007 22:08 schreef Maartel het volgende:heeft er nou echt niemand voor Carmen gesmst??
jawel hoor hoe kom je anders aan 3% van de stemmen?quote:Op maandag 17 december 2007 22:08 schreef Maartel het volgende:heeft er nou echt niemand voor Carmen gesmst??
Waarschijnlijk vond zelfs haar familie dat ze daar voor lul stondquote:Op maandag 17 december 2007 22:08 schreef Maartel het volgende:heeft er nou echt niemand voor Carmen gesmst??
Als ze goed is redt ze het ook wel met plaats 2quote:Op maandag 17 december 2007 22:10 schreef MissJ het volgende:
Sja ik denk dat Kassandra het niet gered heeft door hoe ze overkwam... zonde zonde zonde, want ze is volgens mij echt wel een goeie hoor.
Ach, die kan lekker met die andere uberbitch Rosalie een paar roseetjes gaan slurpen in Parijsquote:Op maandag 17 december 2007 22:10 schreef MissJ het volgende:
Sja ik denk dat Kassandra het niet gered heeft door hoe ze overkwam... zonde zonde zonde, want ze is volgens mij echt wel een goeie hoor.
ja denk t ook wel hoor!quote:Op maandag 17 december 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze goed is redt ze het ook wel met plaats 2
Ach,ze slaapt na een wodkaatje vanavond weer prima hoorquote:Op maandag 17 december 2007 22:16 schreef Nouk het volgende:
Aw wat onwijs sneu voor Carmen. Alleen maar slecht commentaar.
Heel erg eensquote:Op maandag 17 december 2007 22:16 schreef robster16 het volgende:
WAT een aanfluting!
RTL, als jullie dit lezen:
* Het gaat over modellen, niet over zingende girlgroups uit engeland, MOVEN die groep, ik wil die modellen zien. Bij de runway presentatie van de afvallers zag je NIETS!
* De opdrachten voor de modellen moeten beter, een beetje de hoer uithangen in een striptease-act die ONTZETTEND slecht gechoreografeerd was.
* Dat haar en die make-up kon af en toe ECHT niet, met die afschuwelijke pruiken.
* De catwalk was te kort, je kon nauwelijks lopen op dat ding.
* Regie was erbarmelijk slecht, miste constant key-momenten van het programma.
* Ik had meer verschillende type catwalk-runs willen zien. Een haute-couture run, een pret a porter run en een sportieve run (zoals vorig jaar).
* Als ik Karin nog EEN keer hoor zeggen dat een model op een foto een "mooi fashion-gevoel" neerzet, zet ik haar op een kanon!
* Rosalie van Bremen mag NOOIT meer op tv.
* Het ENIGE goede aan dit hele gedoe, was de winares. Er was NOOIT enige discussie mogelijk over de winares. Cecile had m al in de pocket bij de eerste shoot!
Hoera voor Cecile, en BOE voor de rest van dit programma!
Ach, voor 150 euro heb je bij de tandarts zo'n bleekbitje met gel.quote:Op maandag 17 december 2007 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm.. oke. Cecile is natuurlijk wel goed, echt een model, maar ik snap niet dat je kan winnen met zo'n uberlelijke bek met tanden. Als ze haar mond dichthoudt is ze wel mooi.
Carmen was echt"megaslechtHad zeker alvast een paar lijntjes cokes gesnoven ofzo.
Er moet wel wat meer gebeuren dan alleen bleken hoorquote:Op maandag 17 december 2007 22:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, voor 150 euro heb je bij de tandarts zo'n bleekbitje met gel.
Sanne, de winares van Top Model 1 ooit gezien met mondje open? Word je ook niet vrolijk van...quote:Op maandag 17 december 2007 22:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, voor 150 euro heb je bij de tandarts zo'n bleekbitje met gel.
Dat is ze sowieso al vind ik, op straat kom ik mooiere vrouwen tegenquote:Op maandag 17 december 2007 23:22 schreef _Arual_ het volgende:
Dat haar van Carmen bij die fotoshoot. Wat erg was dat. Ze werd er echt een lelijk eendje door.
mee eens en daarbij:quote:Op maandag 17 december 2007 22:16 schreef robster16 het volgende:
WAT een aanfluting!
RTL, als jullie dit lezen:
* Het gaat over modellen, niet over zingende girlgroups uit engeland, MOVEN die groep, ik wil die modellen zien. Bij de runway presentatie van de afvallers zag je NIETS!
* De opdrachten voor de modellen moeten beter, een beetje de hoer uithangen in een striptease-act die ONTZETTEND slecht gechoreografeerd was.
* Dat haar en die make-up kon af en toe ECHT niet, met die afschuwelijke pruiken.
* De catwalk was te kort, je kon nauwelijks lopen op dat ding.
* Regie was erbarmelijk slecht, miste constant key-momenten van het programma.
* Ik had meer verschillende type catwalk-runs willen zien. Een haute-couture run, een pret a porter run en een sportieve run (zoals vorig jaar).
* Als ik Karin nog EEN keer hoor zeggen dat een model op een foto een "mooi fashion-gevoel" neerzet, zet ik haar op een kanon!
* Rosalie van Bremen mag NOOIT meer op tv.
* Het ENIGE goede aan dit hele gedoe, was de winares. Er was NOOIT enige discussie mogelijk over de winares. Cecile had m al in de pocket bij de eerste shoot!
Hoera voor Cecile, en BOE voor de rest van dit programma!
carmen lijkt daar wel een clownquote:Op maandag 17 december 2007 23:46 schreef Turbomuis het volgende:
Keek net ff op de site van modelmasters of er al fotoos ofzo opstonden, zie ik deze foto staan. Staat Carmen ook geweldig op, Godzijdank dat ze niet gewonnen heeft...
[ afbeelding ]
bij haar eigen minute of fame dat ze mensen kon oproepen om voor haar stemmen meldde ze (en dat vind ik altijd te erg) dat ze koorts had en eigenlijk in bed had moeten liggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Carmen dronken was?
Dat rare loopje, heen en weer kijken, naar backstage lopen terwijl ze nog op het podium moest staan. Doorlopn terwijl Daphne je roept. Het was zo pijnlijk allemaal.
Wel typisch dat ze daar bij de portfolio van Kassandra en Cecile een gekuiste versie geven van de naaktshoot. Alsof het modellenbureau daar zelf ook niet zo blij mee was.quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:32 schreef female81 het volgende:
Het modellenbureau waar de wedstrijd aan gekoppeld is heeft inmiddels een site van meer dan 1 pagina. Voor wie het leuk vindt om te zien:
http://www.mtamodels.nl
Inderdaad zeg, ik vond haar best ok gister, maar dat overdreven gedoequote:Op dinsdag 18 december 2007 09:15 schreef Starlie het volgende:
Kassandra was gister ook wel goed, alleen jammer van haar hypere karakter en erg jammer dat Rosalie zoooo enorm overdreven voor Kassandra was!
Ze stellen hoge eisen daar zeg. Ik mag nieteens testen met hun modellen. En dat terwijl de meeste bureaus daar niet moeilijk over doen, ik bedoel, ze krijgen gratis foto's. Ik dacht dat al die chicks met maar 1 of 2 foto's in hun PF wel wat extra materiaal konden gebruiken... Nou ja, ze zetten hoog in.quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:32 schreef female81 het volgende:
Het modellenbureau waar de wedstrijd aan gekoppeld is heeft inmiddels een site van meer dan 1 pagina. Voor wie het leuk vindt om te zien:
http://www.mtamodels.nl
je wilt Carmen toch niet serieus fotograferen he?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ze stellen hoge eisen daar zeg. Ik mag nieteens testen met hun modellen. En dat terwijl de meeste bureaus daar niet moeilijk over doen, ik bedoel, ze krijgen gratis foto's. Ik dacht dat al die chicks met maar 1 of 2 foto's in hun PF wel wat extra materiaal konden gebruiken... Nou ja, ze zetten hoog in.
Whahahahah! Nee ik wilde Sophie, duh.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je wilt Carmen toch niet serieus fotograferen he?
Sophie wil ik ook wel fotograferen jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Whahahahah! Nee ik wilde Sophie, duh.Maar ik ben vast niet de enige.
De meeste modellen hebben er nog een páár in staan, maar bij Carmen durfden ze meer dan 1 foto niet eens aan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ze stellen hoge eisen daar zeg. Ik mag nieteens testen met hun modellen. En dat terwijl de meeste bureaus daar niet moeilijk over doen, ik bedoel, ze krijgen gratis foto's. Ik dacht dat al die chicks met maar 1 of 2 foto's in hun PF wel wat extra materiaal konden gebruiken... Nou ja, ze zetten hoog in.
quote:Op maandag 17 december 2007 23:46 schreef Turbomuis het volgende:
Keek net ff op de site van modelmasters of er al fotoos ofzo opstonden, zie ik deze foto staan. Staat Carmen ook geweldig op, Godzijdank dat ze niet gewonnen heeft...
[ afbeelding ]
Sophie schijnt het niet eens geweest te zijn met het contract en dat daardoor Carmen in de finale is gekomen. (vorige topic ergens aan het eindquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:28 schreef robster16 het volgende:
Carmen is altijd al motorisch niet helemaal in orde geweest. Kan ze ook niks aan doen, maar ze had er door de Jury al veel eerder uitgebonjourd moeten worden! Sophie als 3de finalist was veel spannender geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |