abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 december 2007 @ 08:26:11 #281
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_55353673
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 00:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Carmen dronken was?
Dat rare loopje, heen en weer kijken, naar backstage lopen terwijl ze nog op het podium moest staan. Doorlopn terwijl Daphne je roept. Het was zo pijnlijk allemaal.
bij haar eigen minute of fame dat ze mensen kon oproepen om voor haar stemmen meldde ze (en dat vind ik altijd te erg) dat ze koorts had en eigenlijk in bed had moeten liggen.
dat is zo'n roep om aandacht
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 18 december 2007 @ 09:01:37 #282
331 Merel
Be here now.
pi_55353963
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 07:32 schreef female81 het volgende:
Het modellenbureau waar de wedstrijd aan gekoppeld is heeft inmiddels een site van meer dan 1 pagina. Voor wie het leuk vindt om te zien:

http://www.mtamodels.nl
Wel typisch dat ze daar bij de portfolio van Kassandra en Cecile een gekuiste versie geven van de naaktshoot. Alsof het modellenbureau daar zelf ook niet zo blij mee was.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 18 december 2007 @ 09:15:28 #283
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_55354108
Nou het mag wel duidelijk zijn dat Sophie in de finale had moeten staan ipv Carmen!
Hoorde Carmen wel zeggen dat ze voor het slapen een wisky zou nemen maar volgens mij had ze voor de finale een fles genomen.... dat kind loopt echt alsof ze stomdronken is, snap best dat je nerveus bent meer please hou je zenuwen ff een beetje in de hand! Kind is gewoon oerlelijk wat mij betreft, die foto op de motor.... leek net of ze uit de dood was ontsnapt... aan die pruik kon ze niets doen maar verder pfff ik schaamde me gewoon toen ik telkens naar haar keek!

Kassandra was gister ook wel goed, alleen jammer van haar hypere karakter en erg jammer dat Rosalie zoooo enorm overdreven voor Kassandra was!

Kortom: Cecile is zeker de terechte winnaar.... maar als Sophie in de finale had gestaan had ze het denk ik nog wel zwaar gekregen!

O ja en het was natuurlijk ook zwaar fout dat Carmen nog ff ging zeggen dat ze koorts had... zieltjes winnen Carmen?
pi_55354768
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 09:15 schreef Starlie het volgende:
Kassandra was gister ook wel goed, alleen jammer van haar hypere karakter en erg jammer dat Rosalie zoooo enorm overdreven voor Kassandra was!
Inderdaad zeg, ik vond haar best ok gister, maar dat overdreven gedoe .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55355558
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 07:32 schreef female81 het volgende:
Het modellenbureau waar de wedstrijd aan gekoppeld is heeft inmiddels een site van meer dan 1 pagina. Voor wie het leuk vindt om te zien:

http://www.mtamodels.nl
Ze stellen hoge eisen daar zeg. Ik mag nieteens testen met hun modellen. En dat terwijl de meeste bureaus daar niet moeilijk over doen, ik bedoel, ze krijgen gratis foto's. Ik dacht dat al die chicks met maar 1 of 2 foto's in hun PF wel wat extra materiaal konden gebruiken... Nou ja, ze zetten hoog in.
  Moderator dinsdag 18 december 2007 @ 10:33:14 #286
155227 crew  Guppy
dus
pi_55355600

[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_55355672
OMG dat hoofd van Kassandra
  Moderator dinsdag 18 december 2007 @ 10:37:41 #288
155227 crew  Guppy
dus
pi_55355703
ja, daarom ook
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 18 december 2007 @ 10:46:26 #289
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_55355899
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 10:31 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ze stellen hoge eisen daar zeg. Ik mag nieteens testen met hun modellen. En dat terwijl de meeste bureaus daar niet moeilijk over doen, ik bedoel, ze krijgen gratis foto's. Ik dacht dat al die chicks met maar 1 of 2 foto's in hun PF wel wat extra materiaal konden gebruiken... Nou ja, ze zetten hoog in.
je wilt Carmen toch niet serieus fotograferen he?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_55355914
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 10:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

je wilt Carmen toch niet serieus fotograferen he?
Whahahahah! Nee ik wilde Sophie, duh. Maar ik ben vast niet de enige.
  dinsdag 18 december 2007 @ 10:48:46 #291
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_55355934
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 10:47 schreef Toeps het volgende:

[..]

Whahahahah! Nee ik wilde Sophie, duh. Maar ik ben vast niet de enige.
Sophie wil ik ook wel fotograferen ja
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 18 december 2007 @ 10:51:42 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55356003
Ik dacht 'ik kijk het einde wel vanuit bed'.
Wist ik veel dat het nog 5 minuten was.

Anyway... ik heb mijn eigen 'Carmen krijgt geen punt' feestje gevierd.
pi_55356017
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 10:31 schreef Toeps het volgende:

[..]

De meeste modellen hebben er nog een páár in staan, maar bij Carmen durfden ze meer dan 1 foto niet eens aan. Het lijkt me meer een soort verplichting om dat mens in te schrijven, aangezien ze de finale gehaald heeft. Net als bij Sylvia oogde haar kop gisteren trouwens opvallend oud.

Verder: Goed dat Monique er ook een plekje heeft gekregen. Ze lag er onterecht snel uit.

Maar nu gaat Cecile dus naar Ford Supermodel Of The World. Vorig jaar won een Nederlandse eerste dus Cecile gaat dát alvast niet bereiken, maar hoe hoog zou ze dan ongeveer komen? Ze is vrij oud voor een beginnend model en haar lengte is het absolute modellen-minimum, maar ze heeft wel een goed hoofd.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2007 10:58:10 ]
pi_55357650
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:46 schreef Turbomuis het volgende:
Keek net ff op de site van modelmasters of er al fotoos ofzo opstonden, zie ik deze foto staan. Staat Carmen ook geweldig op, Godzijdank dat ze niet gewonnen heeft...

[ afbeelding ]

Alleen Cecile staat er top op. Die Kassandra is net een man en Carmen ziet eruit als een opblaaspop
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:45:44 #295
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_55358596
Met meer inzet had Monique een stuk verder kunnen komen, goede foto's staan er van haar.

Ja Cecile was van de 3 wel mijn favoriet.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_55358695
Volgens mij krijg je iets heel grappigs als je een collage zou gaan maken van Carmen's foto's. En dan met de foto die op deze pagina staat centraal, natuurlijk:

http://www.modelmasters.nl/pages/renderpage/479
pi_55359076
Oh mijn god, wat stond Carmen voor lul! Hoe ze steeds over die catwalk zwalkte Ik kreeg op een gegeven moment gewoon medelijden met haar, ze had beter backstage kunnen blijven...

Terecht dat Cecile gewonnen heeft, al deed Kas het in de finale ook supergoed. Wel goed om te zien dat mensen hebben gekozen op gedrag/prestatie gedurende de 10 weken en niet enkel de finale. Cecile presteerde gewoon constant en kon je niet betrappen op vervelend gedrag dus zij verdiende de titel ook het meest!

Toch denk ik dat we meer van Kassandra gaan horen dan van Cecile..
I long to see you in the morning light
I long to reach for you in the night
Stay, lady, stay, stay while the night is still ahead
pi_55359170
Jezus, alweer een topic vol bijna?

De opdrachten die ze nog moesten doen waren leuk. Gefeliciteerd Cecile, 't is je wel gegund. Alhoewel ik het Kassandra ook nog wel gegund had. Carmen was niet goed genoeg, helaas voor haar.

Volgende keer graag een andere jury en stylist aub.
pi_55359653
Carmen is altijd al motorisch niet helemaal in orde geweest. Kan ze ook niks aan doen, maar ze had er door de Jury al veel eerder uitgebonjourd moeten worden! Sophie als 3de finalist was veel spannender geweest!
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:35:14 #300
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_55359844
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 13:28 schreef robster16 het volgende:
Carmen is altijd al motorisch niet helemaal in orde geweest. Kan ze ook niks aan doen, maar ze had er door de Jury al veel eerder uitgebonjourd moeten worden! Sophie als 3de finalist was veel spannender geweest!
Sophie schijnt het niet eens geweest te zijn met het contract en dat daardoor Carmen in de finale is gekomen. (vorige topic ergens aan het eind )
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:41:39 #301
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_55360017
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 10:36 schreef Toeps het volgende:
OMG dat hoofd van Kassandra
Op zich wel mooi dat ze blij is voor Cecile. Carmen zat alleen maar zuur te zeiken en te mauwen dat zij het toch niet werd.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')