bij haar eigen minute of fame dat ze mensen kon oproepen om voor haar stemmen meldde ze (en dat vind ik altijd te erg) dat ze koorts had en eigenlijk in bed had moeten liggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Carmen dronken was?
Dat rare loopje, heen en weer kijken, naar backstage lopen terwijl ze nog op het podium moest staan. Doorlopn terwijl Daphne je roept. Het was zo pijnlijk allemaal.
Wel typisch dat ze daar bij de portfolio van Kassandra en Cecile een gekuiste versie geven van de naaktshoot. Alsof het modellenbureau daar zelf ook niet zo blij mee was.quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:32 schreef female81 het volgende:
Het modellenbureau waar de wedstrijd aan gekoppeld is heeft inmiddels een site van meer dan 1 pagina. Voor wie het leuk vindt om te zien:
http://www.mtamodels.nl
Inderdaad zeg, ik vond haar best ok gister, maar dat overdreven gedoequote:Op dinsdag 18 december 2007 09:15 schreef Starlie het volgende:
Kassandra was gister ook wel goed, alleen jammer van haar hypere karakter en erg jammer dat Rosalie zoooo enorm overdreven voor Kassandra was!
Ze stellen hoge eisen daar zeg. Ik mag nieteens testen met hun modellen. En dat terwijl de meeste bureaus daar niet moeilijk over doen, ik bedoel, ze krijgen gratis foto's. Ik dacht dat al die chicks met maar 1 of 2 foto's in hun PF wel wat extra materiaal konden gebruiken... Nou ja, ze zetten hoog in.quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:32 schreef female81 het volgende:
Het modellenbureau waar de wedstrijd aan gekoppeld is heeft inmiddels een site van meer dan 1 pagina. Voor wie het leuk vindt om te zien:
http://www.mtamodels.nl
je wilt Carmen toch niet serieus fotograferen he?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ze stellen hoge eisen daar zeg. Ik mag nieteens testen met hun modellen. En dat terwijl de meeste bureaus daar niet moeilijk over doen, ik bedoel, ze krijgen gratis foto's. Ik dacht dat al die chicks met maar 1 of 2 foto's in hun PF wel wat extra materiaal konden gebruiken... Nou ja, ze zetten hoog in.
Whahahahah! Nee ik wilde Sophie, duh.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je wilt Carmen toch niet serieus fotograferen he?
Sophie wil ik ook wel fotograferen jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Whahahahah! Nee ik wilde Sophie, duh.Maar ik ben vast niet de enige.
De meeste modellen hebben er nog een páár in staan, maar bij Carmen durfden ze meer dan 1 foto niet eens aan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ze stellen hoge eisen daar zeg. Ik mag nieteens testen met hun modellen. En dat terwijl de meeste bureaus daar niet moeilijk over doen, ik bedoel, ze krijgen gratis foto's. Ik dacht dat al die chicks met maar 1 of 2 foto's in hun PF wel wat extra materiaal konden gebruiken... Nou ja, ze zetten hoog in.
quote:Op maandag 17 december 2007 23:46 schreef Turbomuis het volgende:
Keek net ff op de site van modelmasters of er al fotoos ofzo opstonden, zie ik deze foto staan. Staat Carmen ook geweldig op, Godzijdank dat ze niet gewonnen heeft...
[ afbeelding ]
Sophie schijnt het niet eens geweest te zijn met het contract en dat daardoor Carmen in de finale is gekomen. (vorige topic ergens aan het eindquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:28 schreef robster16 het volgende:
Carmen is altijd al motorisch niet helemaal in orde geweest. Kan ze ook niks aan doen, maar ze had er door de Jury al veel eerder uitgebonjourd moeten worden! Sophie als 3de finalist was veel spannender geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |