Ik doe mee en zet ook mijn schoenen in!quote:Op maandag 17 december 2007 21:14 schreef SEMTEX het volgende:
Als Carmen wint, eet ik mn sokken op.
wahahah, je laat me lachenquote:Op maandag 17 december 2007 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
't Is niet veel aan hè, deze finale. Drie middenmootmeisjes die een ranzige striptease doen, een amateuristische show gepresenteerd door een wandelend lijk en een jury zonder enige kennis van zaken.
Black Sweat.quote:Op maandag 17 december 2007 21:11 schreef thaleia het volgende:
Hee, dit is Prince, weet iemand welk nummer?
het was toch een fotograaf?!quote:Op maandag 17 december 2007 21:20 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik doe mee en zet ook mijn schoenen in!
Wat een aanfluiting die Carmen zeg!!
En jeetje wat ordi dit. Ik vond het echt niet classy! Ben benieuw wie de VIP is...zou toch niet Tyra Banks zijn he?
Ik hoop Janice Dickinsonquote:Op maandag 17 december 2007 21:20 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik doe mee en zet ook mijn schoenen in!
Wat een aanfluiting die Carmen zeg!!
En jeetje wat ordi dit. Ik vond het echt niet classy! Ben benieuw wie de VIP is...zou toch niet Tyra Banks zijn he?
Dit is wel een aardig treffende omschrijving.quote:Op maandag 17 december 2007 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
't Is niet veel aan hè, deze finale. Drie middenmootmeisjes die een ranzige striptease doen, een amateuristische show gepresenteerd door een wandelend lijk en een jury zonder enige kennis van zaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |