quote:Op maandag 17 december 2007 21:37 schreef Suuz_ het volgende:
vriendIN van carmen?????????????????
Het valt me op idd dat Carmen erg raar staat, volgens mij is erg nerveus., waarom waarom !!!quote:Op maandag 17 december 2007 21:35 schreef Yoni het volgende:
Waarom staat Carmen steeds zo raar achterover??? Ik snap echt niet dat zij in de finale zit...
Nu dus ook, ze klapt bijna achterover tijdens het lopenquote:Op maandag 17 december 2007 21:35 schreef Yoni het volgende:
Waarom staat Carmen steeds zo raar achterover??? Ik snap echt niet dat zij in de finale zit...
Zeker als je ziet welke jurk ze aan heeft gekregen...quote:Op maandag 17 december 2007 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, het lijkt erop dat Kassandra gaat winnen...
Ja, zo'n fijne jurk waarin je niet goed kunt zien hoe ze loopt.quote:Op maandag 17 december 2007 21:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Zeker als je ziet welke jurk ze aan heeft gekregen...
Ze is zooooooooooo verschrikkelijk nep. Althans... ik heb haar nog niet veel 'oprecht' over zien komen.quote:Op maandag 17 december 2007 21:40 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn god, wat een arrogante, zure blikken trekt Carmen.
Ja!quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef Yoni het volgende:
Ooooooowwww wat slecccccchhhhttt dat ze zegt dat ze koorts heeft....
Ja, en bij Idols heeft iedereen keelontsteking.quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef SEMTEX het volgende:
Aha, ze heeft koorts. Dat verlaart waarom ze loopt als een drugsverslaafde.
Een al even verrot slagroomtoefje op een bijzonder vieze taart van een showquote:
Ja, je hoorde de mensen ook echt juichen.quote:Op maandag 17 december 2007 21:54 schreef Greys het volgende:
Je ziet echt helemaal niets van de modellen!
Maar ik zag wel even snel Sophie
Maar Carmen heeft al een contract binnengesleept hoor, wist je dat nog niet? Ze staat model voor een nieuwe serie opblaaspoppen, ze schijnt de perfecte mond te hebbenquote:Op maandag 17 december 2007 21:55 schreef alors het volgende:
Als ik een sms bom daarheen kon sturen, zou ik echt op Carmen stemmen. Bij een flaterfestijn als dit hoort ook een winnaar als zij. Ik kom niet meer bij als zij wint
Ah, fuck it. Ik ga het ook doenquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 21:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Maar Carmen heeft al een contract binnengesleept hoor, wist je dat nog niet? Ze staat model voor een nieuwe serie opblaaspoppen, ze schijnt de perfecte mond te hebben
Ach, don't we allemaal...quote:Op maandag 17 december 2007 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
Weetje, ik schaam me bijna dat ik naar dit programma zit te kijken.
Ik hoop het ook, maar dan moet ze wel linea recta dr gebit laten verbouwen. Dit kan echt niet op bepaalde foto'squote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat cecile wint, maar cassandra is ook ok...
die vrouw van t modellenbureau is fan van cecile, dus grote kans dat die een grote stem heeft in het oordeel van de jury
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |