quote:Op maandag 17 december 2007 21:37 schreef Suuz_ het volgende:
vriendIN van carmen?????????????????
Het valt me op idd dat Carmen erg raar staat, volgens mij is erg nerveus., waarom waarom !!!quote:Op maandag 17 december 2007 21:35 schreef Yoni het volgende:
Waarom staat Carmen steeds zo raar achterover??? Ik snap echt niet dat zij in de finale zit...
Nu dus ook, ze klapt bijna achterover tijdens het lopenquote:Op maandag 17 december 2007 21:35 schreef Yoni het volgende:
Waarom staat Carmen steeds zo raar achterover??? Ik snap echt niet dat zij in de finale zit...
Zeker als je ziet welke jurk ze aan heeft gekregen...quote:Op maandag 17 december 2007 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, het lijkt erop dat Kassandra gaat winnen...
Ja, zo'n fijne jurk waarin je niet goed kunt zien hoe ze loopt.quote:Op maandag 17 december 2007 21:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Zeker als je ziet welke jurk ze aan heeft gekregen...
Ze is zooooooooooo verschrikkelijk nep. Althans... ik heb haar nog niet veel 'oprecht' over zien komen.quote:Op maandag 17 december 2007 21:40 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn god, wat een arrogante, zure blikken trekt Carmen.
Ja!quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef Yoni het volgende:
Ooooooowwww wat slecccccchhhhttt dat ze zegt dat ze koorts heeft....
Ja, en bij Idols heeft iedereen keelontsteking.quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef SEMTEX het volgende:
Aha, ze heeft koorts. Dat verlaart waarom ze loopt als een drugsverslaafde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |