Hij blijft maar mooi even rommelen tot na de feestdagen hoor! (hoewel dat natuurlijk ook ontzettend vermoeiend en angstig is....)quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:32 schreef Tan het volgende:
Heerlijke nacht gehadmet regelmatige voorweeën om de 8 minuten. Te zwak om iets te betekenen, te pijnlijk om te kunnen slapen.
Dus ik ben echt heerlijk vrolijk vanochtend
![]()
Vanochtend ook wat licht bloedverlies gehad, maar zal wel bij dat slijmverlies van gister horen denk ik. Het rommelt nu vrolijk door, maar goed, dat zegt bij mij heel weinig. Kan evengoed nog een tijd (anderhalve week of zo) duren zo, maar er is wel wat gaande. De baby was er vannacht ook heel onrustig onder.
Qua kraamzorg krijg ik deze keer ws. niks. Althans, ik heb er wel recht op als ik zonder baby uit het ZH kom (ook als hij het redt moet hij voorlopig in het ZH blijven), maar ik wil dan liever couveusenazorg. Dat is ook zoiets, maar dan pas als de baby thuiskomt. Ook al zou dit pas na 4 weken of zo zijn.
Als hij onverhoopt direct na de geboorte overlijdt dan heb ik ook wel recht op kraamzorg, maar ik geloof niet dat ik daar echt behoefte aan heb. Ik geloof niet dat ik dan echt in de stemming ben om zo'n vreemde rond me heen te hebben en echt veel in het huishouden mogen ze ook niet doen, dus dan vraag ik liever voor dat soort werk mijn (schoon-)moeder.
Vermoeiend zeker, maar angstig valt gek genoeg wel mee, ik had van te voren gedacht dat ik echt heel erg bang zou zijn voor de bevalling en wat er na komt, maar als je er zo lang 'rekening' mee houdt, dan is het ook wel een bevrijding als het eenmaal zo ver is. Ik ben op het moment het bangst dat ik straks in een sneeuwstorm ergens in de vangrail tussen mijn woonplaats en Zwolle-ziekenhuis persweeën weg sta te puffen of zoquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hij blijft maar mooi even rommelen tot na de feestdagen hoor! (hoewel dat natuurlijk ook ontzettend vermoeiend en angstig is....)
Gisteren was het zelfs 11.15!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:30 schreef miss_sly het volgende:
Half 11 is wel laat voor BE
Zou het?![]()
Halen gaat er nu inderdaad niet meer inzitten, alleen al door het feit datquote:Op maandag 17 december 2007 21:39 schreef bixister het volgende:
maar pruk, ik schrok van jouw bericht.hoe is 't nu? enne.. zullen we 't badje eerdaags zelf maar eens langsbrengen?
Nou ja, ik denk dat je de 22e bevalt, dat is een geweldig mooie datumquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gisteren was het zelfs 11.15!![]()
Maar goed, ik zal in het vervolg liever zijn voor jullie en even een keertje posten voor ik in bed tv ga liggen kijken.
Hoezo, je hebt een heel mooi natuurlijk tafeltje waar die laptop gewoon op kan staan hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gisteren was het zelfs 11.15!![]()
Maar goed, ik zal in het vervolg liever zijn voor jullie en even een keertje posten voor ik in bed tv ga liggen kijken.
Helaas, dat wil dus niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:54 schreef Pruk het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt een heel mooi natuurlijk tafeltje waar die laptop gewoon op kan staan hoor
Het lijkt me idd dat "het niet weten wat je te wachten staat" het engst voelt....quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:32 schreef Tan het volgende:
[..]
Vermoeiend zeker, maar angstig valt gek genoeg wel mee, ik had van te voren gedacht dat ik echt heel erg bang zou zijn voor de bevalling en wat er na komt, maar als je er zo lang 'rekening' mee houdt, dan is het ook wel een bevrijding als het eenmaal zo ver is. Ik ben op het moment het bangst dat ik straks in een sneeuwstorm ergens in de vangrail tussen mijn woonplaats en Zwolle-ziekenhuis persweeën weg sta te puffen of zo
Voor wat komt na de bevalling ben ik natuurlijk wel 'bang', maar het voelt niet als angst, meer als onrust.
En inderdaad... BE is verdacht stil?
Wat leuk!! Wij wegen hetzelfde...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:25 schreef vamperotica het volgende:
Zo... net weer goedgekeurd door de vlos...
Weegschaal gaf 79 kg aan![]()
de 31e mag ik weer.
beebje lag Cbibi en dat voelt niet fijn bij het fietsen!!![]()
![]()
Ja, daarom draag ik ook nooit een staafje.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:37 schreef k_i_m het volgende:
Juist door dat bewegen gaat het irriteren en ontsteken, vastplakken werkt vaak goed. En spoelen met water met zeezout.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:41 schreef k_i_m het volgende:
Mijne komt ook steeds verder naar buiten.
Niet???!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:52 schreef wenneke1 het volgende:
Ik heb mijn piercing er met een week of 15 al uitgehaald, net als de vorige keer. Als ik weer een beetj ein vorm ben ( lees het meeste overtollige vel is weer een beetje tot normale proporties geslonken) gaat er gewoon weer een ringetje of staafje in.
Weet niet hoe het bij jullie is, maar de mijne is niet dichtgegroeid.
Maar die had er toch wel uit gemoeten, hoe ga je anders borstvoeding geven?? Lijkt me voor een kleine ook niets om een om een stukje metaal te moeten happenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik had een tepelpiercing die ik er met een week of 16 uitgehaald heb omdat hij bleef irriteren. Daar krijg ik nu geen ringetje meer doorheen. Denk dat ik het maar niet gok met mijn navel.
Ja dat is zo. Ik vind het alleen wel jammer dat het zo snel dicht is. Dat &$)&@#$&)ding heeft echt gruwelijk veel pijn gedaanquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar die had er toch wel uit gemoeten, hoe ga je anders borstvoeding geven?? Lijkt me voor een kleine ook niets om een om een stukje metaal te moeten happen
Ja, maar mn navelpiercing is toch wel een soort van heilig.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Ik vind het alleen wel jammer dat het zo snel dicht is. Dat &$)&@#$&)ding heeft echt gruwelijk veel pijn gedaan. Maarja, een moeder met een tepelpiercing is ook weer zo, ehm, aso
.
Maar ik ben maar 1.64...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat leuk!! Wij wegen hetzelfde...
En manlief verkondigde gister nog dat de buik nog veel dikker ging worden...![]()
Mn navelpiercing is nu ook best aan t ontsteken. Ik moet even ontsmettingszeep halen en wat sterilon. Ik heb er gister een zwangerschapspiercing in gehangen.. dus ik kijk het heel even aan. Dat ding is wel vreselijk onhandig, want het is heel lang en je blijft dan ook achter vanalles hangen. Dat doet dus flink zeer als de boel al is ontstoken. Dus ik heb m maar even vastgeplakt op mn buik..
Geen sterilon!!!! Mijn zwager is professioneel piercer en die roept dus altijd datdat troep is. Het maakt de wond te goed schoon en verwijdert ook goede bacteriën die nodig zijn voor de genezing.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat leuk!! Wij wegen hetzelfde...
En manlief verkondigde gister nog dat de buik nog veel dikker ging worden...![]()
Mn navelpiercing is nu ook best aan t ontsteken. Ik moet even ontsmettingszeep halen en wat sterilon. Ik heb er gister een zwangerschapspiercing in gehangen.. dus ik kijk het heel even aan. Dat ding is wel vreselijk onhandig, want het is heel lang en je blijft dan ook achter vanalles hangen. Dat doet dus flink zeer als de boel al is ontstoken. Dus ik heb m maar even vastgeplakt op mn buik..
en bedankt hequote:Op dinsdag 18 december 2007 12:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Ik vind het alleen wel jammer dat het zo snel dicht is. Dat &$)&@#$&)ding heeft echt gruwelijk veel pijn gedaan. Maarja, een moeder met een tepelpiercing is ook weer zo, ehm, aso
.
Voor mezelf vind ik dan he?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:19 schreef Fuente het volgende:
[..]
en bedankt he![]()
Ik heb 'm eruit gehaald toen ik begon te lekken in de zwangerschap. Groeit inderdaad snel dicht erna!
Hihi dat vond ik dus ook. Heb op een gegeven moment mijn labret er maar uit gehaald omdat ik voor de klas kwam te staan en ik vond dat zo suf. Docent met dezelfde piercing als haar leerlingen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar mn navelpiercing is toch wel een soort van heilig.
ik heb mn neuspiercing al verwijderd en mn lippiercing haal ik er denk ik ook maar uit (staat gewoon niet zo volwassen)... Anders voel ik me zo naakt...
Ehm... ja als je daar niet op bedacht was... toch maar even doen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:29 schreef Ticootje het volgende:
Thanks.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:46 schreef Jelief het volgende:
Ja BE zolang je hem een paar keer per dag goed voelt (zoals altijd zeg maar) is het goed. En het is heel simpel, als jij je zorgen maakt bellen, je voelt uit jezelf heel goed aan of het anders is dan anders.
Ik ben maar 4 cm groter... Ik voel me soms echt een waggel-eend...quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar ik ben maar 1.64...
Voel me net dat meisje van sjakie en de sjokoladefabriek... Een bosbes met armen en beetjes!
Je bedoelt daar daar?? Vraag het aan je vk!quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb nog een andere piercing. Moet die er eigenlijk ook uit?
.
.
Doe maar wel..... straksquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb nog een andere piercing. Moet die er eigenlijk ook uit?
.
.
Ik kan mij idnerdaad ook zo'n verhaal herrinneren, maar of dat nu van MUUS was?? Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:02 schreef Vivi het volgende:
Was het niet MUUS die ooit zei dat het tijdens de bevalling voelde alsof haar eh.."daar daar'in tweeen scheurde?
Dat is me altijd bijgebleven.
(Bij mij was dat trouwens niet zo hoor, maar in zou het risico niet nemen... ).
Als jij maar belooft niet zo stiekem te gaan bevallen als Faja.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, nog even een huishoudelijke mededeling vanuit hier, ik krijg straks visite en die blijven ook eten dus het kan zijn dat ik de rest van de dag helemaal niet meer online kom na een uurtje of 2. Geen paniek dus.![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:27 schreef MUUS het volgende:
Voor nikky:
Vrouwen scheuren uit naar de anus toe. Dan denk je dus dat het *daar* pijn gaat doen als je ligt te bevallen. Neen, helemaal niet.
Weet je waar het pijn doet? Echt godsgruwelijk veel pijn?
JE CLITORIS!! DIE STAAT IN DE FIK EN HET VOELT ALSOF HET DOORMIDDEN SCHEURT!!
Als de verloskundige zegt: "Durf door de pijn heen te persen" zegt ze dus eigenlijk: "Durf het risico te nemen dat je NOOIT meer plezier van sex zult hebben."
Die clitoris is de reden dat je daarna ook niet meer durft te plassen. Het is gepijnigd, verplet en vermorzeld en de hele sensatie van in de fik staan krijg je ELKE keer weer als je gaat zeiken.
Leuk feitje, staat nooit in de boekjes, maar is 100% waar. Alstublieft.
quote:
bedanktquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Jij weet tenminste hoe je mensen gerst kunt stellenquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
bedankt
Oh spuit 11 zie ik
Ik heb mijn navelpiercing er maar uit gehaald, die na de bevalling we of ik hem er weer doorheen krijg. Vorige keer wel
Ah bedanktquote:
Ja, die heb ik!! Sinds gister zit ie erin... Maar ik vrees dat ik gewoon te lang heb gewacht.. Het is nu toch wel rood, en flink irritant.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Je kunt zwangerschapspiercings zelfs online bestellen voor een paar euro, Ticootje (alloverpiercings bijv.)
Ik kwam op zo'n punt dat ik nog maar 1 mening daarover had: Boeie!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:17 schreef Ticootje het volgende:
Wat ik me ook een beetje afvraag... Voor de dikke buiken hier.
Hoe hou je de boel tussen je benen een beetje op orde? Mn buik zit nu echt in de weg bij het scheren, en ik zie ook helemaal niets. Het is een beetje op de tast... Maar echt glad krijg ik de boel dus niet...
Ja dat boeie... dat is ook wel zo.. maar stoppels dat irriteert..quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:20 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik kwam op zo'n punt dat ik nog maar 1 mening daarover had: Boeie!
Toch nog wel wat geprobeerd bij te houden, op de gok. Een betere tip kan ik je niet geven.
Nee hoor, ik vind het geen taboe...quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:22 schreef Lishe het volgende:
Betere tip? Misschien wil vriendlief je helpen? Ik vond het allemaal gedoe en mijn hoofd stond er echt niet naar, maar ik vond het de week na de bevalling zo prettig. 'makkelijk schoon te houden' zegmaar. Of moet dit in het taboe topic?
Ik zei ook altijd laat maar gaan. Maar op een gegeven moment heb ik toch Kevin ertussen gedruktquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:22 schreef Lishe het volgende:
Betere tip? Misschien wil vriendlief je helpen? Ik vond het allemaal gedoe en mijn hoofd stond er echt niet naar, maar ik vond het de week na de bevalling zo prettig. 'makkelijk schoon te houden' zegmaar. Of moet dit in het taboe topic?
Ik keek bij onze rustige middelste op aanraden van de midwife hoe laat het was als ik het tiende beweginkje van die dag voelde. Zolang dat niet ineens drie uur later is was het goed. Maar misschien was dat gewoon om mij gerust te stellenquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
Over beweging vind ik trouwens wel lastig. Het is nooit een hele drukke baby geweest en nu dus nog steeds niet. Dus toen ik dat zei zei ze 'is het wel volgens normaal patroon'. Ehm ja... Volgens mij wel, maar wat is dan normaal.
Ik gooi er gewoon 1 x in de zoveel tijd een klodder ontharingscreme tegen aan...quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:17 schreef Ticootje het volgende:
Wat ik me ook een beetje afvraag... Voor de dikke buiken hier.
Hoe hou je de boel tussen je benen een beetje op orde? Mn buik zit nu echt in de weg bij het scheren, en ik zie ook helemaal niets. Het is een beetje op de tast... Maar echt glad krijg ik de boel dus niet...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik gooi er gewoon 1 x in de zoveel tijd een klodder ontharingscreme tegen aan...
K ben ook stukke minder "royaal" in het aanbrengen als de eerste keerquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedurft daaronder..
Ik gebruik de zooi om het rughaar vanquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
K ben ook stukke minder "royaal" in het aanbrengen als de eerste keer![]()
![]()
:x Oeh ja....quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
K ben ook stukke minder "royaal" in het aanbrengen als de eerste keer![]()
![]()
Ach steekje meer of minder...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik probeer het wel een beetje bij te houden, mede idd met het oog op 'na de bevalling' maar ik ben echt half uitgeput als ik eenmaal klaar ben, ik kom er echt nauwelijks meer bij en ben dan ook nog eens bang dat ik val of uitglij in bad, nee echt een pretje is het niet meer, maar ja... je moet wat toch...
stinkie vragen zou ook nog wel kunnen maar dat lijkt me ook weer zo'n gedoe, ik ben veel te bang dat hij me dan net even open haalt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |