Nee, die garantie heb je nooit, maar ze zouden toch niet langer dan donderdag remmen. Als het nu daadwerkelijk nog op gang zou komen, dan doen die 2 dagen het hem ook niet wat betreft de longrijping lijkt me? Maarja, binnen is gewoon beter, alhoewel het huis er nu wel een stuk beter klaar voor is,quote:Op maandag 17 december 2007 16:58 schreef Mibos het volgende:
Pruk wel weer een geruststelling dat je een soort van zekerheid hebt dat het tot donderdag blijft zitten ook al heb je nooit de garantie als die kleine ineens een spurt naar buiten maakt maar ik duim met je mee dat ze netjes blijft waar ze blijven moet.
Ja idd. al heb ik wel het idee dat daar iets in aan het veranderen is. Bij de intake tijdens de zwangerschap van Tomas werd mij duidelijk verteld dat de kraamzorg niet voor huishoudelijke taken was. En nu krijg ik een ARBO checklist waarop ze vragen of de stofzuiger wel veilig is en m'n strijkplank op een bepaalde hoogte gezet kan wordenquote:Op maandag 17 december 2007 17:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tis zo dat de eerste zorg naar moeder en kind gaat, ze is er niet om je huis op orde te brengen
pruk ze bedoelen of er geen losse stukken ofzo aan zitten of dat de kraamhulp zich niet kan bezeren.quote:Op maandag 17 december 2007 18:23 schreef Pruk het volgende:
Veilige stofzuigers? De mijne kunnen niet vliegen, zijn ze dan wel veilig? (We hebben er twee, boven een en beneden een)
Nouja, die extra hulpstukken hebben we wel los liggen, maar da's ook allesquote:Op maandag 17 december 2007 18:27 schreef Popples het volgende:
[..]
pruk ze bedoelen of er geen losse stukken ofzo aan zitten of dat de kraamhulp zich niet kan bezeren.
ik heb eerst ook gelachen erom hoor.
Mocht je er nou toch gehavend uit komen, bekijken ze na 2 dagen altijd of er niet toevallig meer uren zrg nodig zijnquote:Op maandag 17 december 2007 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik er bij dat 'het lijkt mij wel voldoende' wel vanuit ga dat ik redelijk ongehavend uit de strijd kom.
In de meeste andere landen lig je eerst een aantal dagen in het ziekenhuis. Hier in Duitsland is er bijvoorbeeld helemaal geen kraamzorg. Na 4 dagen ziekenhuis moet je het maar redden. En dat in de meeste andere landen de mannen ook langer verlof hebben,.... niet hier in ieder geval. Mijn man heeft gewoon vakantiedagen opgenomen.quote:Op maandag 17 december 2007 17:40 schreef nanalune het volgende:
Ik denk dat het van te voren nooit goed in te schatten is hoeveel je nodig hebt: inderdaad; borstvoedingsproblemen, huilkindje etc etc . Van te voren niet te zeggen lijkt me en 40 is toch wel het minimale vind ik.
Ik vraag me echt af hoe ze het toch redden in het buitenland met mantelzorg.. ik zou hier ook niemand in mijn omgeving weten die me meer dan een dag zou kunnen helpen. Maar ja in de meeste landen hebben de mannen ook langer verlof natuurlijk..
Babyrent verhuurt en verkoopt dit soort wiegjes ook. Bij Babyrent Dordrecht hebben ze ex-rental exemplaren voordelig in de verkoop. Ik heb er zelf geen ervaring mee.quote:Op maandag 17 december 2007 18:50 schreef DeLiedje het volgende:
Mag ik hier nog even iets vragen? Ik heb het ook al in het babietjes topic gevraagd, maar misschien weet iemand hier het ook wel...
Er bestaan toch van de mandjes-wiegjes, die mensen dan in het begin naast het bed van papa en mama hebben? Heeft iemand er ervaring mee, zijn ze duur, en waar zijn ze te koop (bij de prenatal ook toch?).
Ik dacht er hier ooit eens iets over gelezen te hebben, van daar dat ik het hie rook even vraag....
ff snel tussendoor, alles is goed gegaan. Had buikweeen dit keer en vond ik minder prettig dan rugweeen (kan je nog duwen tijdens de wee op je rug). Verders al snel persweeen en ondanks volledige ontsluiting toch een kleine knip gekregen.Nu wat naweeen en lig lekker op bed.quote:Op maandag 17 december 2007 18:48 schreef marit1978 het volgende:
Whaa!
Faja!
Ik moest even kijken of ik het nou wel goed zag!
Gefeliciteerd!
maar..hoe is het met jou?!
alles goed gegaan?
Ehm, maar al dan niet een knip krijgen staat toch los van de ontsluiting?quote:Op maandag 17 december 2007 19:12 schreef Faja-Lobi het volgende:
ondanks volledige ontsluiting toch een kleine knip gekregen.Nu wat naweeen en lig lekker op bed.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:24 schreef Ardenlyn het volgende:
Gefeliciteerd Faja!mooi mannetje!
Zie ineens dat er nog maar 3 voor mij zijn in de lijst![]()
Ivm contractquote:Op maandag 17 december 2007 20:49 schreef Silmarwen het volgende:
Llewella, waarom tot april verzwijgen voor je werk als ik zo vrij mag zijn?
Mammietje, waar zit je placenta?quote:Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef Mammietje het volgende:
Ik ben morgen 17 weken en voel de baby nog steeds niet...Heb al wel een pens alsof ik al mag bevallen, maar af en toe ff laten weten dat ie er is, ho maar.
Terwijl ik Randy met 16 weken voelde en Tinka met 14 weken. Conclusie: deze baby krijgt meteen voor zijn kont als ie eruit is...
![]()
Kijkkk... dat biedt perspectieven!quote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef vamperotica het volgende:
Nu weer met het intakegesprek... Had ik 2 mormels onder de 4 rond lopen kreeg ik extra uren, maar t mannetje is afgelopen september 4 geworden, dus dat ging niet op.... Ook was het niet de bedoeling dat de kraamhulp gezien werd als "oppas"... Wel werd er verteld dat er in overleg met de kraamhulp natuurlijk veel mogelijk was...
Lucie met vijftien en een halve week, nr. 2 met eenentwintig weken. Een behoorlijk verschil. Terwijl nr. 2 dus veel meer een woelwater is dan Lucie was.quote:Op maandag 17 december 2007 23:27 schreef Mammietje het volgende:
Macka, grappig dat je dat vraagt. Omdat ik vorige zwangerschap heel heftige bloedingen gehad heb vanwege een te laag liggende placenta heb ik onwijs lopen zeuren of ze al zien kunnen waar die ligt. Helaas kunnen ze niet zien hoe laag die ligt, maar ze vermoeden hem inderdaad aan de voorkant. Zal dus daar wel aan liggen. Wanneer voelde jij het dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |