quote:Op maandag 17 december 2007 20:24 schreef Ardenlyn het volgende:
Gefeliciteerd Faja!mooi mannetje!
Zie ineens dat er nog maar 3 voor mij zijn in de lijst![]()
Ivm contractquote:Op maandag 17 december 2007 20:49 schreef Silmarwen het volgende:
Llewella, waarom tot april verzwijgen voor je werk als ik zo vrij mag zijn?
Mammietje, waar zit je placenta?quote:Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef Mammietje het volgende:
Ik ben morgen 17 weken en voel de baby nog steeds niet...Heb al wel een pens alsof ik al mag bevallen, maar af en toe ff laten weten dat ie er is, ho maar.
Terwijl ik Randy met 16 weken voelde en Tinka met 14 weken. Conclusie: deze baby krijgt meteen voor zijn kont als ie eruit is...
![]()
Kijkkk... dat biedt perspectieven!quote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef vamperotica het volgende:
Nu weer met het intakegesprek... Had ik 2 mormels onder de 4 rond lopen kreeg ik extra uren, maar t mannetje is afgelopen september 4 geworden, dus dat ging niet op.... Ook was het niet de bedoeling dat de kraamhulp gezien werd als "oppas"... Wel werd er verteld dat er in overleg met de kraamhulp natuurlijk veel mogelijk was...
Lucie met vijftien en een halve week, nr. 2 met eenentwintig weken. Een behoorlijk verschil. Terwijl nr. 2 dus veel meer een woelwater is dan Lucie was.quote:Op maandag 17 december 2007 23:27 schreef Mammietje het volgende:
Macka, grappig dat je dat vraagt. Omdat ik vorige zwangerschap heel heftige bloedingen gehad heb vanwege een te laag liggende placenta heb ik onwijs lopen zeuren of ze al zien kunnen waar die ligt. Helaas kunnen ze niet zien hoe laag die ligt, maar ze vermoeden hem inderdaad aan de voorkant. Zal dus daar wel aan liggen. Wanneer voelde jij het dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |