abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 december 2007 @ 19:55:58 #51
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55343844
Wat een mooi menneke, en een hele mooie naam!
En inderdaad, het klinkt alsof je het 'er even tussendoor 'gedaan hebt.. geeft weer goede moed hé?

Geniet maar lekker van elkaar!
  maandag 17 december 2007 @ 19:58:03 #52
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55343894
Faja wauw snel zegm wel verdiend na dat lange wcahten

die foto van morgaine met je ventje te lief
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 17 december 2007 @ 19:58:34 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_55343903
faja van harte gefeliciteerd met Nathan!
stormy waters...
sailin'
  maandag 17 december 2007 @ 20:05:04 #54
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55344071
Gefeliciteerd Faja! Wat een lekker mannetje heb je daar!

DeLiedje, ik heb zo'n mand gehad (helaas verdwenen in de DaanBanaan krochten ). Ik heb hem toen bij prenatal gekocht, was 34,95 als ik het me goed herinner. Hema heeft ze ook weleens.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_55344582
Faja, gefeliciteerd!!!! Ook al zo vlot!!!

Zelf heb ik momenteel echt een rothumeur en heb ik zo zin om m'n hormonen z'n gang te laten gaan, ben behoorlijk teleurgesteld vandaag.
Ik dacht na vandaag eindelijk niet meer geheimzinnig te hoeven doen, maargoed kennelijk is het nodig dat ik het nog even tot april verzwijg ivm werk? Dat gaat dus noway lukken, buik groeit nu al.
Ik voel me echt heel dwars en tegendraads op het moment, ik wil gewoon lekker genieten en het van de daken schreeuwen! Niet hoeven opletten dat mensen niet iets achter laten in me hyves berichtjes, of niet para hier voelen dat ik hier wel open en bloot post.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_55344584
Gefeliciteerd Faja! mooi mannetje!

Zie ineens dat er nog maar 3 voor mij zijn in de lijst

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2007 20:24:58 ]
pi_55344678
Whoei, wat een verrassing toch nog
Gefeliciteerd met Nathan!!!!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 17 december 2007 @ 20:33:43 #58
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55344878
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:24 schreef Ardenlyn het volgende:
Gefeliciteerd Faja! mooi mannetje!

Zie ineens dat er nog maar 3 voor mij zijn in de lijst
haha nu sta ik bovenaan!
Kan helaas niets melden!
  Jubileum moderator maandag 17 december 2007 @ 20:34:06 #59
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55344893
Faja gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Ik vind de foto van Morgaine, zo trots met haar kleine broertje heel ontroerend
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55345065
Ben ik een dagje druk, is er ineens weer een baby!

Faja, gefeliciteerd met je beertje.
Hardloper.
IG @webkim
pi_55345139
Faja, van harte met je mooie kereltje!
Fake it till you make it...
  maandag 17 december 2007 @ 20:42:23 #62
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55345161
Nou ja Faja wat een stunt!
Van harte met jullie
Nathan
Wat een lekker ventje en wat een trots stralende zus.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 17 december 2007 @ 20:49:54 #63
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55345331
Faja eindelijk! Gefeliciteerd!

Llewella, waarom tot april verzwijgen voor je werk als ik zo vrij mag zijn?
  maandag 17 december 2007 @ 20:51:06 #64
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55345359
Faja! Supersnelle bevaller!
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Wat een mooie foto's!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55345427
Faja gefeliciteerd! Wat klinkt en ziet het er allemaal relaxed uit, lekker joh. En Nathan Tristan zijn twee prachtige namen. Aan de foto met grote zus is inderdaad goed te zien dat het een beertje is!

Wauw het is hier echt een babyboom de laatste dagen!
  maandag 17 december 2007 @ 21:01:12 #66
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55345653
Faja, gefeliciteerd met Nathan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55345677
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:49 schreef Silmarwen het volgende:

Llewella, waarom tot april verzwijgen voor je werk als ik zo vrij mag zijn?
Ivm contract
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  maandag 17 december 2007 @ 21:06:15 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55345722
Gefeliciteerd Faja!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 17 december 2007 @ 21:09:18 #69
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55345760
even niet kijken en er zijn 2 nieuwe baby's
Droeke en Faya gefeliciteerd met jullie wondertjes
Lekker douchen!
pi_55346072
weljaaa faja! ik was nog aan 't bijlezen in 't vorige topic. en zie hier ineens 't verse nieuws. heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon (en broer!) Nathan! mooie naam!
pi_55346249
En nog meer verse babietjes zie ik.

Droeke, gefeliciteerd met Caspar, wat een pracht van een zoon!
klein spookje, jullie gefeliciteerd met Zoë!
pi_55346492
maar pruk, ik schrok van jouw bericht. hoe is 't nu? enne.. zullen we 't badje eerdaags zelf maar eens langsbrengen?
  maandag 17 december 2007 @ 21:42:29 #73
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_55346573
Faja..
Wat zie jij er nog fris uit zeg tijdens die weeen)..
Je hebt een mooie sterke man te wereld gebracht..

Van harte en je man natuurlijk ook!
Morgaine, eindelijk grote zus!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_55347475
Aan alle kersverse ouders van harte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55347746
jeetje faja! rotzakje zo ff stiekem tussendoor
heel mooi manneke!!! en heel mooie namen
welkom op de aardkloot kleintje

hier blijft t maar rustig...
pi_55347882
Faja, gefeliciteerd met Nathan! Geweldige foto's ook
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55348310
Faja wat is dat snel gegaan!
Gefeliciteerd met jullie zoontje Nathan!
  maandag 17 december 2007 @ 22:43:59 #78
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55348462
Faja gefeliciteerd! . . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_55348616
Faja doet het ff tussendoor! Gefeliciteerd met je mooie ventje Faja!

*moppermodus aan* Over de kraamhulp: ik kreeg anderhalf jaar terug ook maar 44 uur, ondanks dat ik compleet in de lappenmand zat en ver van familie woon (en vrienden werken allemaal). Verzwakt van weken bedrust in ziekenhuis, nog net geen totaal ruptuur, OK na de bevalling (manuele curretage), een hb van 3,9 dus maximale bloedtransfusie, nog niet lopend kind van 15 maanden in huis; helaas, ik kreeg toch echt geen extra uren! Waardeloos, terwijl ik 15 maanden daarvoor met Randy wel 'gewoon' 8 uur per dag had gehad moest ik het nu met 5 uur per dag doen. Ook 8 dagen hulp was domweg te weinig, dus hebben mensen vrij voor me moeten nemen om me te helpen. Fijn, die nieuwe regels... *moppermodus uit*

Ik ben morgen 17 weken en voel de baby nog steeds niet... Heb al wel een pens alsof ik al mag bevallen, maar af en toe ff laten weten dat ie er is, ho maar. Terwijl ik Randy met 16 weken voelde en Tinka met 14 weken. Conclusie: deze baby krijgt meteen voor zijn kont als ie eruit is...
pi_55349157
Faja!!
Jokkebrok!!
Maar wat een mooi ventje!! En wat een heerijk trotse grote zus!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55349289
Faja gefeliciteerd!
  † In Memoriam † maandag 17 december 2007 @ 23:11:46 #82
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_55349291
quote:
Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef Mammietje het volgende:
Ik ben morgen 17 weken en voel de baby nog steeds niet... Heb al wel een pens alsof ik al mag bevallen, maar af en toe ff laten weten dat ie er is, ho maar. Terwijl ik Randy met 16 weken voelde en Tinka met 14 weken. Conclusie: deze baby krijgt meteen voor zijn kont als ie eruit is...
Mammietje, waar zit je placenta?
Ik voelde nr. twee ook veel later dan ik Lucie voelde. Dat lag aan de ligging van de placenta, achter bij Lucie en voor bij nr. twee.
Inmiddels ben ik wel blij dat de placenta nu voor ligt, want nr. twee is geloof ik een vechtsportschool begonnen in mijn buik
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_55349337
Toen de eerste geboren werd heb ik 2 x per dag een beetje kraamhulp gehad...Kwam even kijken hoe alles ging, kleintje mee in bad doen en 's middags weer even kijken hoe alles ging... Alles ging prima, dus zelfde patroon bij nr 2... Zo ook bij nr 3..Samen met zuslief en vriend....Bij nr 4 voor het eerst hele dagen kraamhulp gehad en moet zeggen dat ik toen meer bed gezien heb als al die keren ervoor bij elkaar...
Toen was het overigens al zo dat de hulp idd meer op moeder en "nieuw" kind gericht was...Bad en kraamkamer werden goed schoongehouden enzo...

Nu weer met het intakegesprek... Had ik 2 mormels onder de 4 rond lopen kreeg ik extra uren, maar t mannetje is afgelopen september 4 geworden, dus dat ging niet op.... Ook was het niet de bedoeling dat de kraamhulp gezien werd als "oppas"... Wel werd er verteld dat er in overleg met de kraamhulp natuurlijk veel mogelijk was...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55349653
Faja, gefeliciteerd!

Wat een heerlijk jochie
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55349766
Macka, grappig dat je dat vraagt. Omdat ik vorige zwangerschap heel heftige bloedingen gehad heb vanwege een te laag liggende placenta heb ik onwijs lopen zeuren of ze al zien kunnen waar die ligt. Helaas kunnen ze niet zien hoe laag die ligt, maar ze vermoeden hem inderdaad aan de voorkant. Zal dus daar wel aan liggen. Wanneer voelde jij het dan?
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef vamperotica het volgende:
Nu weer met het intakegesprek... Had ik 2 mormels onder de 4 rond lopen kreeg ik extra uren, maar t mannetje is afgelopen september 4 geworden, dus dat ging niet op.... Ook was het niet de bedoeling dat de kraamhulp gezien werd als "oppas"... Wel werd er verteld dat er in overleg met de kraamhulp natuurlijk veel mogelijk was...
Kijkkk... dat biedt perspectieven! Heb ik er toch ook weer een voordeeltje van dat ik ze (te) vlot op elkaar heb!
De laatste kraamhulp was trouwens wel heel flexibel, die ging lekker met de kleine naar de speeltuin zodat ik kon slapen! De eerste was een ka... ik moest slapen en baby ook, dus dat was aanleggen, drinken, en mijn kind verdween weer! Was er zelfs niet bij toen hij voor het eerst in bad ging. En ik liet dat toen nog gebeuren ook! De laatste sleepte gewoon het bad naast mijn bed zodat ik erbij kon zijn! Lieverd was dat... ga maar es ff speciaal navraag naar haar doen.
  maandag 17 december 2007 @ 23:46:17 #86
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_55350401
Faja, gefeliciteerd met Nathan! Leuke naam!

Ik weet eigenlijk niet of ik de baby af en toe voel. Vanaf het begin van de zwangerschap voel ik mijn darmen regelmatig borrelen (op plaatsen waar de baarmoeder (nog) niet zit), maar nu voel ik ook af en toe wel eens wat bij mijn baarmoeder. Weet alleen nog niet of het de baby is, of toch mijn darmen. En dan denk je dat je dat na 2 zwangerschappen wel zou moeten weten...
Met mij gaat het de laatste dagen trouwens wat beter, ben niet meer zo moe en word (daardoor?) ook wat minder negatief. Ook mijn spieren zijn niet meer zo stijf.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † dinsdag 18 december 2007 @ 00:06:55 #87
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_55350874
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:27 schreef Mammietje het volgende:
Macka, grappig dat je dat vraagt. Omdat ik vorige zwangerschap heel heftige bloedingen gehad heb vanwege een te laag liggende placenta heb ik onwijs lopen zeuren of ze al zien kunnen waar die ligt. Helaas kunnen ze niet zien hoe laag die ligt, maar ze vermoeden hem inderdaad aan de voorkant. Zal dus daar wel aan liggen. Wanneer voelde jij het dan?
Lucie met vijftien en een halve week, nr. 2 met eenentwintig weken. Een behoorlijk verschil. Terwijl nr. 2 dus veel meer een woelwater is dan Lucie was.
Hopelijk ligt je placenta er nu wat beter voor dan bij je vorige zwangerschappen!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_55352922
Mooi momentje weer vanavond:
voor het eerst mijn buik zien bewegen! was helemaal over the moon toen -ie mijn buik zag uitstulpen van een por die ik van binnenuit kreeg.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 18 december 2007 @ 07:32:10 #89
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55353341
Faja, man en Morgaine, van harte gefeliciteerd met Nathan!!! Geweldig die foto's en zo snel bericht! Ik ben blij voor jullie, geniet van je zoon!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55353369
Hahaha webkim mooi is dat he? Hier lijkt het af en toe free willy onder een jutezak
Werd er gisteren een beetje beroerd van, zoveel was Saar aan het rondstuiteren. Dit lijkt toch wel by far het drukste kind te zijn wat ik in mijn buik gehuisvest heb!
Saartje
  dinsdag 18 december 2007 @ 07:58:23 #91
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55353479
Gefeliciteerd Faja wat een bink lijkt het zo zeg. Fijn dat het zo goed is gegaan allemaal.
pi_55353501
Faja, jij stiekemerd

Van harte gefeliciteerd met jullie mooie vent!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 18 december 2007 @ 08:03:54 #93
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55353527
Welkom Caspar

Welkom Nathan
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 18 december 2007 @ 08:21:45 #94
156412 hestria
erg gastvrij
pi_55353644
Faja, gefeliciteerd met je zoon!

hier bij miesje 36 uur kraamzorg gehad, de eerste dag bleef ze ruim 8 uur en de laatste dag 4 uur. Vond het wel allemaal ok, was eigenlijk ook blij dat ik het huis weer voor mezelf had. Nu heb ik meer vraagtekens, krijg/heb aangevraagt 40 uur, maar wacht nog steeds op de intake gesprek, verwacht dat vanwege de feestdagen rond januarie wel. Ben benieuwt, heb na aanleiding van de verhalen hier wel een aantal vragen omtrent het aantal uren.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 18 december 2007 @ 08:32:43 #95
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_55353704
Faja, hubbie en Morgaine, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Nathan. Veel geluk met z'n viertjes.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 18 december 2007 @ 08:32:56 #96
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55353708
Heerlijke nacht gehad met regelmatige voorweeën om de 8 minuten. Te zwak om iets te betekenen, te pijnlijk om te kunnen slapen. Dus ik ben echt heerlijk vrolijk vanochtend

Vanochtend ook wat licht bloedverlies gehad, maar zal wel bij dat slijmverlies van gister horen denk ik. Het rommelt nu vrolijk door, maar goed, dat zegt bij mij heel weinig. Kan evengoed nog een tijd (anderhalve week of zo) duren zo, maar er is wel wat gaande. De baby was er vannacht ook heel onrustig onder.

Qua kraamzorg krijg ik deze keer ws. niks. Althans, ik heb er wel recht op als ik zonder baby uit het ZH kom (ook als hij het redt moet hij voorlopig in het ZH blijven), maar ik wil dan liever couveusenazorg. Dat is ook zoiets, maar dan pas als de baby thuiskomt. Ook al zou dit pas na 4 weken of zo zijn.
Als hij onverhoopt direct na de geboorte overlijdt dan heb ik ook wel recht op kraamzorg, maar ik geloof niet dat ik daar echt behoefte aan heb. Ik geloof niet dat ik dan echt in de stemming ben om zo'n vreemde rond me heen te hebben en echt veel in het huishouden mogen ze ook niet doen, dus dan vraag ik liever voor dat soort werk mijn (schoon-)moeder.
pi_55353981
Waar is BE

Alle LLM succes!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_55354007
Faja!!! Gefeliciteerd. Ben je een avond naar Yoga hoppa meteen een mooie knul erbij.
Voor jullie ook alle moois en geniet er van.
pi_55354031
Faja, jij doet gewoon even tussendoor een prachtig kindje op de wereld zetten... En wat zie je er blij uit tussen de weeen door. Gefeliciteerd met jullie knul.

BE?????

Ik moet trouwens mijn intake nog krijgen voor de kraamzorg. Ik ben wel aanvullend verzekerd, ik kan er volgens mij nog 20 uur bij krijgen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55354046
ja idd.. waar is BE....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')