Heb je alles al eens gecombineerd??quote:Op maandag 17 december 2007 08:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Annanas...........Check .....al geprobeerd kwam er met een noodgang weer uit
Tonic.................Check......ook geprobeerd, doet totaal niks behalve maagzuur opleveren door koolzuur
Pannekoeken.....nope.......die onzin doe ik niet aan
Sex...................Check......vooralsnog geen behaalde resultaten
Andere suggesties![]()
Ik ga me zelf even onder de douche slepen.
Ik zat gister eens te rekenen.. En eigenlijk komt het nu wel eng dichtbij...quote:Op maandag 17 december 2007 09:03 schreef vamperotica het volgende:![]()
K zie net dat ik bij de "bovenste 10" hoor...
Ja, mijn moeder belde zondag ook al waarom ik mijn man ongehoorzaam was.quote:Op maandag 17 december 2007 11:17 schreef Ticootje het volgende:
BE, jij zou toch de 15e aan de beurt zijn, volgens stinkie??
En ik vind at de eerste 3 nu wel eens moeten opschieten. (want dan sta ik ook in de top 10)
Dat belooft voor laterquote:Op maandag 17 december 2007 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En zo'n 2-3 keer per dag spreek ik kindlief even toe, maar vooralsnog luistert hij niet.
Misschien moet je het omgekeerde proberen: zeggen dat ie écht nog niet mag komen hoor, misschien volgende week, maar vandaag zeker nog niet!quote:Op maandag 17 december 2007 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
En zo'n 2-3 keer per dag spreek ik kindlief even toe, maar vooralsnog luistert hij niet.
ik wilde net zeggen: wen er maar aan...quote:
Oh heerlijk!! Die "onzekere" trillinkjes in het begin!!quote:Op maandag 17 december 2007 11:38 schreef Silmarwen het volgende:
Nou BE ik geloof dat ik serieus de baby kan voelen. Het is maar heel soms en het voelt heel gek, alsof er een soort trillinkje in je buik is. soort gefladder. Maar ik weet het nog niet helemaal zeker. Ik zal vanavond vragen aan Knut een nieuwe foto te maken want volgens mij heb ik stiekem toch een tweelingOf misschien wel een maand langer zwanger.
Ik heb echt al een aardig buikje, je kunt nu echt niet meer denken "Goh is ze nou dik of zwanger." want het is duidelijk een zwanger buikje!
Ik ga morgen een afspraak maken met de verloskundige voor volgende week dus dan horen we wel hoe of wat. Dan krijg ik ook de uitslag van het bloedprikken maar volgens mij was er niets schokkends, ben in ieder geval niet gebeld, dus ernstig zal het niet zijn!
Ja dat dacht ik dus ook, maar wacht maar tot je die buikfoto vanavond ziet.quote:Op maandag 17 december 2007 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Sil, het is wat vroeg (zeker voor 'een eerste) maar het kan natuurlijk wel.
Leuk hoor!![]()
Gaarne.quote:Op maandag 17 december 2007 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Er staat van jou nog een oude teller in de OP, daar ben je pas 13 weken.![]()
Zal ik het aanpassen?
E.T. heeft een paar buikentopics terug ook een foto geplaatst van mét en zonder hormoongebruik, daar zit best wel verschil in. Het zou dus ook juist daardoor kunnen komen?quote:Op maandag 17 december 2007 11:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Gaarne.De verloskundige twijfelde zelf ook een beetje. Hij had nog een andere meting, die was bijna een weekje eerder. hij heeft er drie gedaan en de middelste gekozen.
Ding is, als ik langer zwanger ben, heb ik wel clomid gebruikt tijdens de zwangerschap. Maar goed, misschien ben ik wel gewoon vlot.
quote:Op maandag 17 december 2007 11:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
E.T. heeft een paar buikentopics terug ook een foto geplaatst van mét en zonder hormoongebruik, daar zit best wel verschil in. Het zou dus ook juist daardoor kunnen komen?
Yep, die is toen naar voren gezet, maar ik had toen de babyticker nog niet veranderd. Eigenlijk moet het de tiende zijn vanwege het schrikkeljaar, maar dat is een beetje mierenneuken.quote:Op maandag 17 december 2007 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Sil, het is aangepast, maar staat de datum dan nog steeds op 11 juni ook?
Mannen en de IKEAquote:Op maandag 17 december 2007 12:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Geklust? Maar kim toch, je bent toch al zwanger! Die mannen ook, ze kunnen ook niets zelf!
k_i_m, mede gezien de hoeveelheid 'zooi' die je hebt vind ik het een mega prestatiequote:Op maandag 17 december 2007 12:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mannen en de IKEA. Maar ik heb nu wel eindelijk mijn mooie langverwachte kastenwand
. Alleen geen puf meer om mijn eigen spullen netjes op te vouwen en in te ruimen. Maar de zooi van het kind ligt er al in, dat kon ik nog net opbrengen
.
Eén kastgedeelte is ook al volquote:Op maandag 17 december 2007 12:30 schreef Macka66 het volgende:
[..]
k_i_m, mede gezien de hoeveelheid 'zooi' die je hebt vind ik het een mega prestatie
quote:Op maandag 17 december 2007 13:23 schreef Fruppel het volgende:
Bla, hoe is het met jou? Voel je je nog steeds zo lekker?
Het zou kunnen.quote:Op maandag 17 december 2007 14:31 schreef k_i_m het volgende:
Krijg je van een groeiende baarmoeder steken in je zij recht onder je ribben?.
Dat kan ik me wel voorstellen... En nu heb je er 2 rondlopen!quote:Op maandag 17 december 2007 16:17 schreef E.T. het volgende:
Bij Tijn had ik 44 uur kraamzorg en dat vond ik echt te kort als je nog een peuter hebt rondlopen.![]()
Ik ga dus echt wel proberen om deze keer wat meer te krijgen
Pruk hoe weet je dat de kleine er voor donderdag niet uit komt??quote:Op maandag 17 december 2007 16:39 schreef Pruk het volgende:
Hier nog alles binnen
Moet voor de zekerheid wel een trappelkaart bijhouden omdat de kleine erg weinig beweegt, maar voor donderdag komt die kleine er zeker niet uit
Omdat alle tekenen erop wijzen dat dat niet zal gebeurenquote:Op maandag 17 december 2007 16:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Pruk hoe weet je dat de kleine er voor donderdag niet uit komt??
ik ben benieuwd na je kraamtijd of je nog zegt of 44 uur genoeg vind.quote:Op maandag 17 december 2007 16:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik krijg 44 uur kraamzorg... Dat lijkt mij wel voldoende..
Nee, die garantie heb je nooit, maar ze zouden toch niet langer dan donderdag remmen. Als het nu daadwerkelijk nog op gang zou komen, dan doen die 2 dagen het hem ook niet wat betreft de longrijping lijkt me? Maarja, binnen is gewoon beter, alhoewel het huis er nu wel een stuk beter klaar voor is,quote:Op maandag 17 december 2007 16:58 schreef Mibos het volgende:
Pruk wel weer een geruststelling dat je een soort van zekerheid hebt dat het tot donderdag blijft zitten ook al heb je nooit de garantie als die kleine ineens een spurt naar buiten maakt maar ik duim met je mee dat ze netjes blijft waar ze blijven moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |