abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 december 2007 @ 12:55:06 #271
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55333993
quote:
Op maandag 17 december 2007 12:30 schreef Macka66 het volgende:

[..]

k_i_m, mede gezien de hoeveelheid 'zooi' die je hebt vind ik het een mega prestatie
Eén kastgedeelte is ook al vol . Het lijkt toch minder als het in kratten zit .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 17 december 2007 @ 13:23:44 #272
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55334701
*weg*

Oehh zag net hele lieve Floortje foto's ik had ze ook helemaal gemist maar door de post van Wennie ben ik maar even terug gaan lezen!

Bla, hoe is het met jou? Voel je je nog steeds zo lekker?

[ Bericht 20% gewijzigd door BE op 17-12-2007 14:04:01 ]
  maandag 17 december 2007 @ 14:03:33 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55335700
Posts van en voor broodtrommeltje zijn verwijderd. Is een kloon.
Zonde van de energie.
pi_55335917
Zo, ik heb m`n intake voor de kraamzorg gehad, kom uit op 59 uur zorg. Da`s best lekker
Hier nog steeds dat rare gevoel in m`n buik..ik denk dat het een beetje de buikgriep is en spierpijn van het hoesten..zou het anders ook niet weten.
Saartje
  maandag 17 december 2007 @ 14:12:12 #275
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_55335937
spookje en Droeke proficiat met de geboorte van jullie wondertjes....

Hier het weekend uitgekomen zonder verder bloedverlies.. maar ik doe het nu wel rustiger aan...

Hoe gaat het met jullie dames???

liefs lunastar
  maandag 17 december 2007 @ 14:18:17 #276
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55336087
Lunastar, fijn dat het bloeden is gestopt!!
pi_55336359
Oh Droeke wat een heerlijk mannetje! Wat issie mooi!
Gefeliciteerd!!
  maandag 17 december 2007 @ 14:31:40 #278
14746 k_i_m
pi_55336390
Krijg je van een groeiende baarmoeder steken in je zij recht onder je ribben? .
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † maandag 17 december 2007 @ 14:33:13 #279
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_55336426
Ik had nog niet gejompeld voor de nieuwste babies...
Zoë
Caspar

Gefeliciteerd Klein_Spookje & Saint, en Droeke & Droekestijger!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_55336494
quote:
Op maandag 17 december 2007 13:23 schreef Fruppel het volgende:
Bla, hoe is het met jou? Voel je je nog steeds zo lekker?
lief dat je t vraagt
Hier gaat t nog steeds prima, wel sinds afgelopen week wat last van mijn rug, maar verder gaat het allemaal super

Luna fijn dat t weer beter gaat
  maandag 17 december 2007 @ 14:43:38 #281
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55336715
Luna wat fijn dat het beter gegaan is!

Bla wat super dat jij je nogsteeds zo goed voelt, wel vervelend van de rugpijn hopelijk word het niet veel erger!
  maandag 17 december 2007 @ 14:44:51 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55336753
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:31 schreef k_i_m het volgende:
Krijg je van een groeiende baarmoeder steken in je zij recht onder je ribben? .
Het zou kunnen.
Maar het kan ook iets anders zijn.

Nav mijn 'pijntjes' van de week zei de vk dat ik de volgende keer echt moest bellen bij zulke dingen, beter een keer te vaak dan te weinig.
Dus als ik jou was zou ik gewoon even bellen en de pijn beschrijven. Wie weet kan ze je snel geruststellen...
  maandag 17 december 2007 @ 14:47:45 #283
14746 k_i_m
pi_55336851
Ik heb gelukkig een aardige en vooral flexibele baas, ik ga nu lekker naar huis in mijn bed liggen. Echt zorgen maak ik me niet, maar zitten op zo'n bureaustoel is niet zo lekker meer als je steeds van links naar rechts moet wiebelen om je uit te rekken .
In my life
Why do I smile
  maandag 17 december 2007 @ 15:02:22 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55337335
Dat is wel fijn, dat dat vrij makkelijk kan!

* Brighteyes gaat zich ook eens lekker nestelen met een fleece deken erbij...
pi_55337617
Mijn baas is ook niet de moeilijkste. Als ik soms verhalen hoor over bazen en zwanger zijn...

Bij mij doet de baby lekker veel bewegen, ik heb wel wat krampjes onderin mn buik.. En ik vind mn buik nu echt groot worden, ik voel me zo onhandig ermee...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55338111
Tan: ik geef de hoop maar op voor een datumtweeling hoor

Maneki: 59 uur is inderdaad best lekker. Ik zit nu op 48 uur maar eigenlijk vind ik dat ook wel prima

Hier kwamen ze vanochtend een 2e blije doos bezorgen. Geen idee waarom...had er toch maar 1 aangevraagd en ik nam aan dat ze dubbele gegevens er wel uit haalden. Maar goed, weer een pak luiers en zo'n handig bakje voor het eten dus. Potjes sudocreme komen ook wel weer op
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 17 december 2007 @ 15:52:08 #287
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55338309
Sil, bijzonder he , de eerste bewegingen! Heerlijk dat je dan niet meer hoeft te wachten op het hartje bij de Vk ( vond ik )..

KIM, klinkt al een broodnodig bezoekje aan je eigen , vertrouwde w.c? , rommelende darmen in de zwangerschap zijn geen onbekend verschijnsel..
Fijne werkgever heb je! ( ach ziekte door zwangerschap wordt vergoed door zijn verzekering..)

Ik hoorde een tijdje terug dat ik recht had op 20 uur meer kraamzorg omdat ik aanvullend verzekerd ben.. ( val ik in herhaling .. volgens mij heb ik het al eens verteld.. haha)
Heb ik gelijk geregeld.. dus nu krijg ik ( gratiezzz) 20 uur extra, dus 8 dagen lang 8 uur zorg.
Das fijn met danïel erbij en Man heeft geen vakantie.

Hier alles rustig.. behalve ikzelf.. vanmorgen éindelijk een kleed gekocht voor in de woonkamer.. slecht geisoleerd huis+houten vloer= koude voetjes..
Nog wat administratieve dingetjes geregeld in de stad, en bij thuiskomst stofgezogen/gestofzogen/gestofzuigd , gedweild en w.c schoongemaakt.
Het klinkt een beetje arrogant maar ik vind het echt stoer van mezelf dat ik nog zo lekker veel kan doen
pi_55338582
Geniet ervan dat je nog lekker wat dingen kan doen
Ik voel mij echt een oud wijf soms omdat ik bekaf word van de kleinste dingen.

Hier heeft mijn man 1 week vrij zodra de baby er is en daarna nog een week en dan werkt hij ook een beetje thuis.
Gelukkig is zijn baas heel erg makkelijk daarin.
Ik zal mij heus wel redden alleen maar toch heb ik mijn man er graag bij nadat de kraamzorg weg is.
pi_55338636
Ik krijg 44 uur kraamzorg... Dat lijkt mij wel voldoende..
pi_55338701
Mijn man werkt voornamelijk vanuit huis dus als de kraamzorg weg is en ik heb echt wat hulp nodig, dan kan ik dat wel vragen (het is natuurlijk wel de bedoeling dat hij nog wat werk gedaan krijgt ook...)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 17 december 2007 @ 16:17:09 #291
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55338933
Bij Tijn had ik 44 uur kraamzorg en dat vond ik echt te kort als je nog een peuter hebt rondlopen.

Ik ga dus echt wel proberen om deze keer wat meer te krijgen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55338962
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:17 schreef E.T. het volgende:
Bij Tijn had ik 44 uur kraamzorg en dat vond ik echt te kort als je nog een peuter hebt rondlopen.

Ik ga dus echt wel proberen om deze keer wat meer te krijgen
Dat kan ik me wel voorstellen... En nu heb je er 2 rondlopen!
pi_55339431
Hier nog alles binnen

Moet voor de zekerheid wel een trappelkaart bijhouden omdat de kleine erg weinig beweegt, maar voor donderdag komt die kleine er zeker niet uit
pi_55339575
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:39 schreef Pruk het volgende:
Hier nog alles binnen

Moet voor de zekerheid wel een trappelkaart bijhouden omdat de kleine erg weinig beweegt, maar voor donderdag komt die kleine er zeker niet uit
Pruk hoe weet je dat de kleine er voor donderdag niet uit komt??
pi_55339737
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Pruk hoe weet je dat de kleine er voor donderdag niet uit komt??
Omdat alle tekenen erop wijzen dat dat niet zal gebeuren Bovendien als ze daaraan zouden twijfelen, was ik niet naar huis gelaten en had ik nu aan een weeenremmend infuus gelegen.

Net geprobeerd de kraamzorg te bellen, zijn maar tot 4 uur bereikbaar
pi_55339777
Ticootje hoe weet je nou van te voren dat 44 uur voldoende lijkt? Volgens mij tik jij af en toe voor je nadenken uit...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55339821
Pruk wel weer een geruststelling dat je een soort van zekerheid hebt dat het tot donderdag blijft zitten ook al heb je nooit de garantie als die kleine ineens een spurt naar buiten maakt maar ik duim met je mee dat ze netjes blijft waar ze blijven moet.
pi_55340081
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik krijg 44 uur kraamzorg... Dat lijkt mij wel voldoende..
ik ben benieuwd na je kraamtijd of je nog zegt of 44 uur genoeg vind.

maneki 59 uur maar jij heb bekkeninstabiliteit toch?

pruk wat fijn voor die zekerheid maar moet je nu donderdag weer terug ofzo?

tan ik duim voor je mee dat je kleine na 2 januari geboren word.

et ik kan me heel goed voor stellen dat 44 uur te weinig is. maar is het niet zo dat je zelf oppas enzo moet regelen voor je kinderen? zo heb ik dat toen gelezen in het boekje van de kraamzorg dat je dat zelf moet regelen of het is overal anders.
mama van 3 kids!
pi_55340135
Ha Popples ik zat net te bedenken hoe het met jou dan gaat? Afgezien je bi en een bijna puberende dreumes.
pi_55340215
Ik vond de 44 uur maar weinig die ik toen kreeg. Was allang blij dat ik er uiteindelijk nog 6 bij kreeg waardoor het op 44 utikwam. Mijn man was dan wel thuis twee weken maar veel de hort op als de kraamzorg er was om boodschappen te doen. Verder gaat het huishouden ook gewoon door en door de borstvoedingsproblemen kwam de kraamzorg daar niet echt aan toe om zelfs een wasmachine aan te zetten. Nu met Merlijn maak ik me ook wel ietwat zorgen maar ik heb nu ook maar 44 uur toegewezen gekregen, bij de intake hoor ik wel hoe het dan loopt, en wat ik werkelijk ga krijgen. Mijn man zal alleen in de eerste week misschien thuis zijn en Merlijn kan naar het KDV 2,5 dag per week. Alleen op de dinsdag zal ik dan iemand moeten regelen als ik het zelf niet kan, om Merlijn weg te brengen aangezien hij pas 's middags naar het KDV gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')