Sil, bijzonder he , de eerste bewegingen! Heerlijk dat je dan niet meer hoeft te wachten op het hartje bij de Vk ( vond ik )..
KIM, klinkt al een broodnodig bezoekje aan je eigen , vertrouwde w.c? , rommelende darmen in de zwangerschap zijn geen onbekend verschijnsel..
Fijne werkgever heb je! ( ach ziekte door zwangerschap wordt vergoed door zijn verzekering..)
Ik hoorde een tijdje terug dat ik recht had op 20 uur meer kraamzorg omdat ik aanvullend verzekerd ben.. ( val ik in herhaling .. volgens mij heb ik het al eens verteld.. haha)
Heb ik gelijk geregeld.. dus nu krijg ik ( gratiezzz) 20 uur extra, dus 8 dagen lang 8 uur zorg.
Das fijn met danïel erbij en Man heeft geen vakantie.
Hier alles rustig.. behalve ikzelf.. vanmorgen éindelijk een kleed gekocht voor in de woonkamer.. slecht geisoleerd huis+houten vloer= koude voetjes..
Nog wat administratieve dingetjes geregeld in de stad, en bij thuiskomst stofgezogen/gestofzogen/gestofzuigd , gedweild en w.c schoongemaakt.
Het klinkt een beetje arrogant maar ik vind het echt stoer van mezelf dat ik nog zo lekker veel kan doen