abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55324603
Eindelijk Droeke! Maar net wat je zegt over de bevalling, deze foto was voor ons het wachten waard! Wat een prachtventje! Gefeliciteerd!

Maneki, men dacht dat mijn 1e in stuit lag en ik kreeg de tip van de vlos om op mijn knieen en ellebogen te gaan liggen, kont omhoog en schouders zo laag mogelijk. Zo krijgt de baby de meest mogelijke ruimte en KAN het gaan draaien. Bij de echo een week ofzo later lag hij goed, maar ja, misschien hadden ze ook een inschattingsfout van tevoren gemaakt, dat weet ik natuurlijk niet! Wel even de gordijnen dicht ( !) maar ik had het gevoel dat ik tenminste wat kon doen en als de baby zelf draait, lijkt me dat toch het minste risico.

Purk, als je je zorgen maakt over die pannekoeken, dan eet je ze toch gewoon niet?! Kan je jezelf later ook niets kwalijk nemen. Neem je gewoon poffertjes!
pi_55324626
quote:
Op zondag 16 december 2007 18:23 schreef Moonah het volgende:
Joh BE, dat pannenkoekenverhaal ís toch ook onzin! Het is nooit serieus gebracht hoor!

Zeg Maneki, niks raars doen hoor. Gewoon rustig blijven zitten/liggen jij.

Pruk, je schrijft 'om de 8 minuten'. Wat bedoel je? Een harde buik? Of echt een wee? maar het is niet pijnlijk zeg je? dan is het wrs geen wee, lijkt me. Moet je niet even het zkh bellen?
Nee, ziekenhuis weet ervan. Het is geen harde buik, dat voelt echt anders, maar ik voel echt mijn baarmoeder samentrekken. Het CTG apparaat vangt ze ook op, maar omdat er dus geen verandering was in de baarmoederhals was het geen probleem en hoef ik pas te bellen als het sneller komt (vrijdag waren ze rond de 4 minuten).
pi_55324645
Droeke gefeliciteerd!
pi_55325006
Goeie tip Mammietje! Dat klinkt als iets wat ik wel uit durf te proberen
Saartje
pi_55325219
Droeke en Droekestijger, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon..... die serieuze blik ... die haartjes
  zondag 16 december 2007 @ 23:50:43 #206
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55325534
Zohee, even bijlezen en meteen 3 geboortes meegekregen!

DeLiedje en man, van harte gefeliciteerd met jullie hele mooie Floortje . En fijn dat jullie zo aan het genieten zijn. Dat klinkt echt heel gelukkig, wat je schreef.

Klein_Spookje en Saint, ook van harte gefeliciteerd met jullie dochter Zoë! En wat een snelle bevalling. Mara, natuurlijk gefeliciteerd met je zusje.

Droeke en DroekesTijger, ook van harte met de geboorte van jullie hartenbreker Caspar
Wat een mooi kereltje.

Ik heb ook iets mindere verhalen gelezen
Wenneke, heel veel sterkte. Hopelijk is alles snel weer helemaal goed tussen jullie.

Lunastar, hopelijk is nu alles weer goed.
Pruk, hou jij je babietje nog maar even lekker veilig binnen. Daar is het toch nog het allerbeste.
Maneki, morgen toch maar even de vk bellen. Onbestemd zenuwachtig klinkt toch niet helemaal fijn. Ook voor jou geldt dat je babietje toch het allerbeste nog even moet blijven zitten. Ik ga gewoon voor jou en Pruk duimen dat het nog weken gaat duren.

Alle LLM, sterkte met het wachten maar weer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_55326196
Zoe!
Caspar!

Spookje en Droeke, gefeliciteerd met jullie prachtige decembercadeautjes.
Hardloper.
IG @webkim
pi_55326584
Droeke, gefeliciteerd met jullie prachtige manneke!
pi_55326713
Droeke gefeliciteerd !!! wat n mooi mannetje!!
maneki, zal ik je n lading extra rust toesturen anders? of misschien dat n btje lage bloeddruk helpt? kweet t ok nie... maar volgens mij moet je vanaf nu alleen nog maar slapen wil je de rust krijgen die je zou moeten hebben... al raak je daar ook weer overspannen van...
ik denk iig aan je!

hier nog steeds alles rustig... en t laminaat ligt ... morgen verder met nog n ruimte (als t mag van de kleine)
pi_55328752
Hier vannacht voor het eerst weer met tweeën ipv drieën in bed geslapen, heerlijk geslapen op de nachtelijke wandelingen na naar het toilet na. En dat deed pijn. Het lijkt wel of ik 's avonds pas doorkrijg dat ik overdag iets teveel heb gedaan om de volgende ochtend zonder pijn weer op te staan.

Net voor de middag weer naar de verloskundige, potje urine staat weer klaar. Hopen dat alles weer in orde is, want ik wil nog een paar weekjes door. Alles staat al zo volgepland geen zin om daar een omgooi in te gaan doen. Vanmiddag als ik tijd heb, aan de zin zal het niet liggen, het kleine kamertje waar de commode staat met twee lege lades (de kleding van Merlijn ligt nu op zijn eigen kamer, zal vanaaf foto's plaatsen van zijn kamertje) inrichten met de kleding voor onze meid. Verder moet het kamertje klaar gemaakt worden deze komende weken om evt. de wieg neer te kunnen zetten, al slaapt ze in eerste instantie toch bij ons. Het volgende karwei is de zolder opruimen, maar ik hoef alleen maar af en toe een doosje uit te zoeken.
pi_55328959
Een hele goede morgen dames, ik heb weer eens niks te melden Kind zit nog lekker warm moeders te treiteren.
pi_55328973
Ook hier goedemorgen. Prettig he zo'n nachtelijk treiterkopje. Ken het gevoel maar al te goed.
pi_55329033
De baby was niet zo actief vanacht maar ik had wel flink wat harde buiken (weeen??) die ook in mijn onderrug goed te voelen waren. Maar nu lijkt het weer rustig
pi_55329067
Das mss wat voorbereidend werk. Hopelijk laat het niet meer al te lang op zich wqachten.
pi_55329085
Ik hoop het ook, ben nou 41 weken en 2 dagen zwanger. Mag toch wel een keer wat gaan gebeuren.
pi_55329108
En gelijk heb je. Wanneer mag je weer naar de vk en kan die mss strippen??
pi_55329126
Ik heb morgenochtend om 09.00 uur een afspraak maar heel erg stom ze gaan pas vanaf donderdag strippen (ik zie het nut niet van 2 dagen langer wachten maar he wie ben ik).
pi_55329140
Dan pas??? Zal wel een reden voor zijn. Ik weet dat die van mij erg openstaan voor de zwangere zelf en dat ze best wel meegaan n de gevoelens en wensen van de zwangere. ( voor zover verantwoord natuurlijk.)
pi_55329163
Het zijn over het algemeen een stel schatten van meiden/vrouwen (op die ene invalster na) maar ik loop al vanaf week 37-38 met voorweeen, flink pijnlijke zelfs, en had een paar weken terug al ontsluiting maar je helpen als in de bevalling op gang proberen te krijgen doen ze pas met 41 weken en 5 dagen. Dan heb je 2 dagen nog om thuis te bevallen en anders wordt het ziekenhuis.
pi_55329189
Jammer dat je op die manier niet alle kans krijgt thuis te bevallen. Dan toch maar aan de annanas en de pannekoeken
pi_55329212
Annanas...........Check .....al geprobeerd kwam er met een noodgang weer uit
Tonic.................Check......ook geprobeerd, doet totaal niks behalve maagzuur opleveren door koolzuur
Pannekoeken.....nope.......die onzin doe ik niet aan
Sex...................Check......vooralsnog geen behaalde resultaten

Andere suggesties

Ik ga me zelf even onder de douche slepen.
pi_55329230
Droeke, gefeliciteerd met Casper. Wat een droppie zeg!

De liedje, Had ik al gezegd dat je meisje echt supermooi is?

Kleinspookje gefeliciteerd met jullie meisje!! Krijgen we ook foto's te zien??

*Ticootje klimt weer een paar plaatsen omhoog...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55329234
quote:
Op maandag 17 december 2007 08:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Annanas...........Check .....al geprobeerd kwam er met een noodgang weer uit
Tonic.................Check......ook geprobeerd, doet totaal niks behalve maagzuur opleveren door koolzuur
Pannekoeken.....nope.......die onzin doe ik niet aan
Sex...................Check......vooralsnog geen behaalde resultaten

Andere suggesties

Ik ga me zelf even onder de douche slepen.
Heb je alles al eens gecombineerd??
pi_55329235
Ehm....helaas Faja geen andere ideeen. Als me iets invalt hoor je het
  maandag 17 december 2007 @ 08:49:51 #225
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_55329252
Familie spookje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Zoë.

Droeke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Caspar. Mooi ventje hoor!

Wenneke, sterkte.

Faja, sterkte met afwachten.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_55329309
Klein Spookje gefeliciteerd met Zoë en Droeke gefeliciteerd met Caspar.

Faja beeb kom je buiten kijken (wij zijn zo nieuwsgierig)...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55329401

K zie net dat ik bij de "bovenste 10" hoor...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55329557
Droeke en klein spookje gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_55329582
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:03 schreef vamperotica het volgende:

K zie net dat ik bij de "bovenste 10" hoor...
Ik zat gister eens te rekenen.. En eigenlijk komt het nu wel eng dichtbij...

Stel je voor dat de kleine over 4 weken al mag komen...

denkt dat de kleine in januari komt Dat is gewoon volgende maand al!!!
pi_55330394
Klein_Spookje en Droeke, gefeliciteerd!! Geniet ervan!

Faja en BE, nu willen jullie natuurlijk helemaal graag dat jullie gaan bevallen. Sterkte en ik duim voor jullie!
  maandag 17 december 2007 @ 10:04:03 #231
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55330526
Zohee! Na één weekend klussen mis ik gewoon 2 babietjes en een heel topic! Gefeliciteerd Droeke en klein_spookje! . . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 17 december 2007 @ 10:04:29 #232
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55330537
Nee niks .. heb wel lekker lang geslapen , ook fijn!

met Danïel liep ik 5 dagen over tijd, nu dus 4.. had nooit gedacht dat ik langer over tijd zou lopen dan toen je hoort toch vaak dat de tweede meestal sneller komt (?)
  maandag 17 december 2007 @ 10:05:57 #233
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55330564
Faja, klinkt wat bizar, maar tepelmassage schijnt ook het hormoon op te wekken voor de bevalling.

Doen jullie trouwens aan 'meldplicht'? Ben vandaag 37 weken Niet dat er veel te melden valt al ben ik volgens mij de slijmprop verloren, of in ieder geval in delen, want ik verloor gisterenavond en vannochtend flink wat taai slijm. Ik werd vanochtend ook wakker met wat weeënachtige pijn in de rug en ook nu rommelt het wat door met harde buiken, maar goed, ik kan zo nog gerust een week of langer doormodderen dus ik wacht het wel af. Mijn hoop om na 2 januari te bevallen begint alleen wel wat af te nemen
pi_55330583
Oei Tan, het klinkt als flink goed voorwerk! Maar het kan toch nog even duren he, ik duim voor je dat je pas na 1 januari bevalt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55330669
Oeh, Tan... Dat klinkt niet alsof je 2 januari gaat halen... maar ik duim natuurlijk wel voor je!
pi_55330730
He, wat vreemd. Ik had een berichtje geplaatst voor nanalune. Jij bent het natuurlijk ook wel beu ondertussen. Jij ook veel sterkte hoor!

Nu lees ik dat het bij Tan ook flink aan het rommelen is. Ik ga ook flink voor je duimen hoor!
pi_55331312
Ow helemaal alle nieuwe mama's en babietjes vergeten te feliciteren.

DeLiedje, Klein spookje, en Droeke,

Gefeliciteerd met Floortje, Zoe en Caspar
pi_55331482
Droeke gefeliciteerd
  maandag 17 december 2007 @ 11:12:25 #239
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_55331795
Verse beebjes!!

Droeke en man, gefeliciteerd met Caspar, wat een droppie!

Klein_spookje en man, gefeliciteerd met Zoë Isa! Leuke namen!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 17 december 2007 @ 11:15:30 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55331852
Droeke, wat een onwijs mooi mannetje heb je daar!
Gefeliciteerd! Enneh... ik snap wel dat je daar superveel van geniet hoor!

Faja, de achterbuurvrouw van mijn vriendinnetje (hier zo'n 20 huizen verderop) is gisterenmiddag bevallen van een dochter... Faja.
Ik moest gelijk aan jou denken, maar helaas heeft het je vooralsnog geen geluk opgeleverd.

Hier ook nog alles helemaal stil. We wachten dus gewoon verder af.

En wat ik me dus vannacht lag te bedenken... wij zijn hier nu wel leuk met een enorme groep LLM's aan het keutelen om de tijd te verdoen, maar hoe is het met alle prillen en iets minder prille zwangeren?
Ik mis de verhalen over hoe super het is om je kindje voor het eerst te voelen enzo!
Meiden, voel je absoluut niet bezwaard ook gewoon jullie verhaal te blijven posten he!
pi_55331891
BE, jij zou toch de 15e aan de beurt zijn, volgens stinkie??

En ik vind at de eerste 3 nu wel eens moeten opschieten. (want dan sta ik ook in de top 10)
  maandag 17 december 2007 @ 11:19:55 #242
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_55331947
Eindelijk een hoop nieuwe baby'tjes! Floor, Zoë en Caspar, welkom op de wereld en de ouders: van harte gefeliciteerd!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 17 december 2007 @ 11:24:38 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55332033
quote:
Op maandag 17 december 2007 11:17 schreef Ticootje het volgende:
BE, jij zou toch de 15e aan de beurt zijn, volgens stinkie??

En ik vind at de eerste 3 nu wel eens moeten opschieten. (want dan sta ik ook in de top 10)
Ja, mijn moeder belde zondag ook al waarom ik mijn man ongehoorzaam was.

Helaasch.
Ik ben inmiddels wel superongeduldig, ik ben dus ook superjaloers op die buurvrouw van mijn vriendin (zij was de 20e uitgerekend) maar ja... ik probeer er gewoon zo min mogelijk aan toe te geven anders loop ik hier de hele dag te zuchten van 'waar blijft ie nou'. Ik ken mezelf.
Ik moet zeggen dat ik de tijd ook prima door kom verder hoor, ik verveel me niet ofzo.
En zo'n 2-3 keer per dag spreek ik kindlief even toe, maar vooralsnog luistert hij niet.
pi_55332131
quote:
Op maandag 17 december 2007 11:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]
En zo'n 2-3 keer per dag spreek ik kindlief even toe, maar vooralsnog luistert hij niet.
Dat belooft voor later
  maandag 17 december 2007 @ 11:29:50 #245
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55332145
quote:
Op maandag 17 december 2007 11:24 schreef Brighteyes het volgende:

Misschien moet je het omgekeerde proberen: zeggen dat ie écht nog niet mag komen hoor, misschien volgende week, maar vandaag zeker nog niet!

Werkt bij Noah meestal wel goed om hem iets te laten doen wat ie eigenlijk niet wil
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 17 december 2007 @ 11:32:52 #246
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55332222
quote:
Op maandag 17 december 2007 11:29 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat belooft voor later
ik wilde net zeggen: wen er maar aan...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55332276
de mijnes wil dr ook nog niet aan geloven helaas...
  maandag 17 december 2007 @ 11:38:44 #248
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55332364
Nou BE ik geloof dat ik serieus de baby kan voelen. Het is maar heel soms en het voelt heel gek, alsof er een soort trillinkje in je buik is. soort gefladder. Maar ik weet het nog niet helemaal zeker. Ik zal vanavond vragen aan Knut een nieuwe foto te maken want volgens mij heb ik stiekem toch een tweeling Of misschien wel een maand langer zwanger. Ik heb echt al een aardig buikje, je kunt nu echt niet meer denken "Goh is ze nou dik of zwanger." want het is duidelijk een zwanger buikje!

Ik ga morgen een afspraak maken met de verloskundige voor volgende week dus dan horen we wel hoe of wat. Dan krijg ik ook de uitslag van het bloedprikken maar volgens mij was er niets schokkends, ben in ieder geval niet gebeld, dus ernstig zal het niet zijn!
pi_55332386
Oe Tan, spannend hoor!! Koop dat ie nog even blijft zitten tot de kerstboom weg is.....
En er driekoningenliedjeszingendekindertjes voor je deur staan... Is dat niet een leuke afleiding om je weeën bij weg te puffen?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55332389
amaranta hier

droeke gefeliciteerd met caspar. Mooie baby hoor!

Faja, nanalune, lotje en BE. Vandaag is een mooie dag om te bevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')