Nee, ziekenhuis weet ervan. Het is geen harde buik, dat voelt echt anders, maar ik voel echt mijn baarmoeder samentrekken. Het CTG apparaat vangt ze ook op, maar omdat er dus geen verandering was in de baarmoederhals was het geen probleem en hoef ik pas te bellen als het sneller komt (vrijdag waren ze rond de 4 minuten).quote:Op zondag 16 december 2007 18:23 schreef Moonah het volgende:
Joh BE, dat pannenkoekenverhaal ís toch ook onzin! Het is nooit serieus gebracht hoor!
Zeg Maneki, niks raars doen hoor. Gewoon rustig blijven zitten/liggen jij.![]()
Pruk, je schrijft 'om de 8 minuten'. Wat bedoel je? Een harde buik? Of echt een wee? maar het is niet pijnlijk zeg je? dan is het wrs geen wee, lijkt me. Moet je niet even het zkh bellen?
Heb je alles al eens gecombineerd??quote:Op maandag 17 december 2007 08:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Annanas...........Check .....al geprobeerd kwam er met een noodgang weer uit
Tonic.................Check......ook geprobeerd, doet totaal niks behalve maagzuur opleveren door koolzuur
Pannekoeken.....nope.......die onzin doe ik niet aan
Sex...................Check......vooralsnog geen behaalde resultaten
Andere suggesties![]()
Ik ga me zelf even onder de douche slepen.
Ik zat gister eens te rekenen.. En eigenlijk komt het nu wel eng dichtbij...quote:Op maandag 17 december 2007 09:03 schreef vamperotica het volgende:![]()
K zie net dat ik bij de "bovenste 10" hoor...
Ja, mijn moeder belde zondag ook al waarom ik mijn man ongehoorzaam was.quote:Op maandag 17 december 2007 11:17 schreef Ticootje het volgende:
BE, jij zou toch de 15e aan de beurt zijn, volgens stinkie??
En ik vind at de eerste 3 nu wel eens moeten opschieten. (want dan sta ik ook in de top 10)
Dat belooft voor laterquote:Op maandag 17 december 2007 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En zo'n 2-3 keer per dag spreek ik kindlief even toe, maar vooralsnog luistert hij niet.
Misschien moet je het omgekeerde proberen: zeggen dat ie écht nog niet mag komen hoor, misschien volgende week, maar vandaag zeker nog niet!quote:Op maandag 17 december 2007 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
En zo'n 2-3 keer per dag spreek ik kindlief even toe, maar vooralsnog luistert hij niet.
ik wilde net zeggen: wen er maar aan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |