Babyrent verhuurt en verkoopt dit soort wiegjes ook. Bij Babyrent Dordrecht hebben ze ex-rental exemplaren voordelig in de verkoop. Ik heb er zelf geen ervaring mee.quote:Op maandag 17 december 2007 18:50 schreef DeLiedje het volgende:
Mag ik hier nog even iets vragen? Ik heb het ook al in het babietjes topic gevraagd, maar misschien weet iemand hier het ook wel...
Er bestaan toch van de mandjes-wiegjes, die mensen dan in het begin naast het bed van papa en mama hebben? Heeft iemand er ervaring mee, zijn ze duur, en waar zijn ze te koop (bij de prenatal ook toch?).
Ik dacht er hier ooit eens iets over gelezen te hebben, van daar dat ik het hie rook even vraag....
ff snel tussendoor, alles is goed gegaan. Had buikweeen dit keer en vond ik minder prettig dan rugweeen (kan je nog duwen tijdens de wee op je rug). Verders al snel persweeen en ondanks volledige ontsluiting toch een kleine knip gekregen.Nu wat naweeen en lig lekker op bed.quote:Op maandag 17 december 2007 18:48 schreef marit1978 het volgende:
Whaa!
Faja!
Ik moest even kijken of ik het nou wel goed zag!
Gefeliciteerd!
maar..hoe is het met jou?!
alles goed gegaan?
Ehm, maar al dan niet een knip krijgen staat toch los van de ontsluiting?quote:Op maandag 17 december 2007 19:12 schreef Faja-Lobi het volgende:
ondanks volledige ontsluiting toch een kleine knip gekregen.Nu wat naweeen en lig lekker op bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |