abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55354117
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 09:10 schreef Vicky het volgende:
ja idd.. waar is BE....
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_55354119
Spannend nog meer verse babies. BE....

Mmm, we schieten nu wel omhoog, het is echt nog maar even.
pi_55354138
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 08:32 schreef Tan het volgende:
Heerlijke nacht gehad met regelmatige voorweeën om de 8 minuten. Te zwak om iets te betekenen, te pijnlijk om te kunnen slapen. Dus ik ben echt heerlijk vrolijk vanochtend

Vanochtend ook wat licht bloedverlies gehad, maar zal wel bij dat slijmverlies van gister horen denk ik. Het rommelt nu vrolijk door, maar goed, dat zegt bij mij heel weinig. Kan evengoed nog een tijd (anderhalve week of zo) duren zo, maar er is wel wat gaande. De baby was er vannacht ook heel onrustig onder.

Qua kraamzorg krijg ik deze keer ws. niks. Althans, ik heb er wel recht op als ik zonder baby uit het ZH kom (ook als hij het redt moet hij voorlopig in het ZH blijven), maar ik wil dan liever couveusenazorg. Dat is ook zoiets, maar dan pas als de baby thuiskomt. Ook al zou dit pas na 4 weken of zo zijn.
Als hij onverhoopt direct na de geboorte overlijdt dan heb ik ook wel recht op kraamzorg, maar ik geloof niet dat ik daar echt behoefte aan heb. Ik geloof niet dat ik dan echt in de stemming ben om zo'n vreemde rond me heen te hebben en echt veel in het huishouden mogen ze ook niet doen, dus dan vraag ik liever voor dat soort werk mijn (schoon-)moeder.
Hij blijft maar mooi even rommelen tot na de feestdagen hoor! (hoewel dat natuurlijk ook ontzettend vermoeiend en angstig is....)

Ik zou ook geenvreemde in mn huis willen als mijn kindje bij, of vlak na de geboorte zou overlijden.... Vind het sowieso al erg moeilijk....
En zeker "in zo'n situatie" heb je vooral behoefte aan je eigen gezinnetje om je heen....
(voor mijn gevoel..)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 18 december 2007 @ 09:26:56 #104
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55354293
Faja jeetje he wat een turbo bevalling ineens! Van harte gefeliciteerd natuurlijk ook voor je hubby en de grote zus!
Super leuk dat je ook meteen foto's hebt!
  dinsdag 18 december 2007 @ 09:32:11 #105
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55354363
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 09:17 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hij blijft maar mooi even rommelen tot na de feestdagen hoor! (hoewel dat natuurlijk ook ontzettend vermoeiend en angstig is....)
Vermoeiend zeker, maar angstig valt gek genoeg wel mee, ik had van te voren gedacht dat ik echt heel erg bang zou zijn voor de bevalling en wat er na komt, maar als je er zo lang 'rekening' mee houdt, dan is het ook wel een bevrijding als het eenmaal zo ver is. Ik ben op het moment het bangst dat ik straks in een sneeuwstorm ergens in de vangrail tussen mijn woonplaats en Zwolle-ziekenhuis persweeën weg sta te puffen of zo

Voor wat komt na de bevalling ben ik natuurlijk wel 'bang', maar het voelt niet als angst, meer als onrust.

En inderdaad... BE is verdacht stil?
pi_55354400
Ik doe alvast voor BE...

Normaal is ze altijd supervroeg aanwezig...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 18 december 2007 @ 09:35:19 #107
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55354422
Ik doe maar even mee, je weet maar nooit waar het goed voor je!
pi_55354770
Een voetje van ons kindje
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_55354788
flowerbox, leuke foto!! Ik heb er ook zo 1...
  dinsdag 18 december 2007 @ 09:55:13 #110
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55354794
Ik lees in up date topic dat er drie babietjes zijn geboren!!

klein_spookje, van harte gefeliciteerd met jullie meisje Zoë Isa!!

Droeke, proficiat met jullie kleine mannetje Casper!!

En Faja even stiekem tussendoor ook bevallen, gefeliciteerd met Nathan!!

Lekker genieten allemaal, van jullie kleine nieuwe wereldbewonertjes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_55354795
BE..hier nog één !
zet 'm op !
pi_55354872
Faja gefeliciteerd!!!!!

Zou het zo zijn, BE aan het bevallen??? Succes!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 18 december 2007 @ 10:17:00 #113
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55355256
Ik meld me ook maar even!

Niks,.. hélémaal niets. Ik slaap de laatste tijd helemaal geweldig en ik spring als een jonkie het bed uit.. en dat werkt frustrerend .. Geen bloedjes, geen pijntjes..

B.E ....
pi_55355435
Ik ben me een partij aan het F5'en!!!

Zou het dan echt..???
pi_55355477
nanalune: aan de andere kant..zou je liever als een bejaarde je bed uit kruipen en geen nachtrust hebben? Nu kun je nog even lekker uitrusten voor de bevalling...als je de dagen ervoor ook al een slaapgebrek hebt..

Hier ben ik weer goedgekeurd door de VK. Wel wat instructies gekregen voor een doe-het-zelf-bevalling mocht hij niet op tijd zijn. Al is het meeste vrij voor de hand liggend natuurlijk, het is toch wel fijn om het even doorgesproken te hebben. Al komt het zo wel enorm dichtbij
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  Moderator dinsdag 18 december 2007 @ 10:30:24 #116
5428 crew  miss_sly
pi_55355527
Half 11 is wel laat voor BE
Zou het?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 18 december 2007 @ 10:38:24 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55355718
Rustig aan maar... Pak allemaal jullie boterhamzakjes maar om in te ademen, niks aan het handje hier.

Wel lief hoor, het is zo leuk te zien dat er zoveel mensen zo meeleven. Maar helaas heb ik dus geen nieuws voor jullie.
Overigens was ik net als Faja van plan (als het me zou lukken) om hier niet te snel te gaan melden dat er activiteit was, maar ja... niemand wordt nu nog vertrouwd natuurlijk.

*even bijlezen hoor...
  dinsdag 18 december 2007 @ 10:44:26 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55355859
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 10:30 schreef miss_sly het volgende:
Half 11 is wel laat voor BE
Zou het?
Gisteren was het zelfs 11.15!
Maar goed, ik zal in het vervolg liever zijn voor jullie en even een keertje posten voor ik in bed tv ga liggen kijken.
  dinsdag 18 december 2007 @ 10:48:13 #119
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55355927
Haha wat jammer ! We wachten ongeduldig af hoor!
pi_55355990
quote:
Op maandag 17 december 2007 21:39 schreef bixister het volgende:
maar pruk, ik schrok van jouw bericht. hoe is 't nu? enne.. zullen we 't badje eerdaags zelf maar eens langsbrengen?
Halen gaat er nu inderdaad niet meer inzitten, alleen al door het feit dat nu elke dag de auto meeheeft omdat ie dan sneller thuis kan zijn dan op de fiets.

Maar jullie zijn uiteraard gewoon welkom, speelgoed zat hier voor Anna

Tja, voor de rest hebben we vandaag de geboortekaartjes besteld, dus dat is allemaal geregeld en ik houd keurig mijn trappelkaart bij om te kijken hoe actief de kleine is, maar of ik er echt blij van word weet ik niet. Gelukkig drukte de arts me gisteren echt op het hart om gewoon het positieve in te zien dat ik niet meer overgaf sinds donderdag en dat ik echt moest bellen als ik het niet vertrouwde en dat dat echt niet raar staat of overdreven is, maar toch. Als ik vandaag de 10 bewegingen niet haal, reken dan maar dat we naar het ziekenhuis gaan!
  Moderator dinsdag 18 december 2007 @ 10:51:19 #121
5428 crew  miss_sly
pi_55355996
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 10:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar goed, ik zal in het vervolg liever zijn voor jullie en even een keertje posten voor ik in bed tv ga liggen kijken.
Nou ja, ik denk dat je de 22e bevalt, dat is een geweldig mooie datum
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55356039
Ik moet nog een warm welkom uitroepen voor Zoë, Caspar en Nathan. welkom dame en heren!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 18 december 2007 @ 10:53:35 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55356049
Whehehehe, ik denk zelf echt nog steeds na de 21e en mss zelfs wel naar kerst, dus voor die tijd zou ik niet nerveus gaan worden iig.

Maar het is wel leuk hoe mensen toch een beetje nerveus aan het worden zijn.
Ik kreeg vanmorgen al een heel lief sms-je 'Wat ben je stil, je bent toch niet...' van iemand die hier ook meeleest.
pi_55356062
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 10:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hoezo, je hebt een heel mooi natuurlijk tafeltje waar die laptop gewoon op kan staan hoor
pi_55356122
Haha, BE toch niet... Jammer...
pi_55356129
Oh BE !
ik zat helemaal in de f5-houding op mijn vrije dag !
  dinsdag 18 december 2007 @ 10:57:52 #127
103793 kozakken
Living the life
pi_55356143
Nathan gefeliciteerd Faja

Och Pruk.. wat spannend is het allemaal he.
Tan voor alles
pi_55356172
Vandaag de Kruidvat doos willen ophalen (komt dus pas volgend jaar, als het meezit), kom ik een kennis tegen. "Ja, het schiet wel op nu he?"

Ja, praat me er niet van
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:00:46 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55356209
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 10:54 schreef Pruk het volgende:

[..]

Hoezo, je hebt een heel mooi natuurlijk tafeltje waar die laptop gewoon op kan staan hoor
Helaas, dat wil dus niet.
Ik heb nog maar 3 opties nu.
Liggen in bed, hooguit mijn hoofdeinde een klein stukje omhoog.
Rechtop aan de keukentafel op een houten stoel.
Rechtop op de bank met 2 kussens achter mijn rug en mijn voeten op tafel met een kussen eronder.
Andere zithoudingen zijn er niet, dus ook met de laptop in bed is geen optie.

Oh Faja, dat meisje dat hier in de straat geboren is is wel een Faja, maar dan geschreven als Faiya.
pi_55356253
Be, inderdaad de laptop in bed is ook hier een ramp. Hij kan niet op mn buik liggen, dus leg ik m vaak naast me neer en dan kijk ik een soort schuin naar het scherm. Als ik al computer in bed dan doe ik alleen bijlezen en posten gaat wel erg moeilijk, dan moet ik weer omhoog komen.. En de internetverbinding is tergent traag...
pi_55356691
Elke ochtend weer spannend of er al nieuwe beebjes zijn geboren...

LLM succes en Pruk, hopelijk blijft jullie ukkie nog even zitten hoor .
Fake it till you make it...
pi_55356803
Zo... net weer goedgekeurd door de vlos...
Weegschaal gaf 79 kg aan
de 31e mag ik weer.
beebje lag Cbibi en dat voelt niet fijn bij het fietsen!!
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:25:03 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55356805
Faja proficiat met Nathan!
pi_55356837
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 09:32 schreef Tan het volgende:

[..]

Vermoeiend zeker, maar angstig valt gek genoeg wel mee, ik had van te voren gedacht dat ik echt heel erg bang zou zijn voor de bevalling en wat er na komt, maar als je er zo lang 'rekening' mee houdt, dan is het ook wel een bevrijding als het eenmaal zo ver is. Ik ben op het moment het bangst dat ik straks in een sneeuwstorm ergens in de vangrail tussen mijn woonplaats en Zwolle-ziekenhuis persweeën weg sta te puffen of zo

Voor wat komt na de bevalling ben ik natuurlijk wel 'bang', maar het voelt niet als angst, meer als onrust.

En inderdaad... BE is verdacht stil?
Het lijkt me idd dat "het niet weten wat je te wachten staat" het engst voelt....
pi_55356922
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:25 schreef vamperotica het volgende:
Zo... net weer goedgekeurd door de vlos...
Weegschaal gaf 79 kg aan
de 31e mag ik weer.
beebje lag Cbibi en dat voelt niet fijn bij het fietsen!!
Wat leuk!! Wij wegen hetzelfde...

En manlief verkondigde gister nog dat de buik nog veel dikker ging worden...

Mn navelpiercing is nu ook best aan t ontsteken. Ik moet even ontsmettingszeep halen en wat sterilon. Ik heb er gister een zwangerschapspiercing in gehangen.. dus ik kijk het heel even aan. Dat ding is wel vreselijk onhandig, want het is heel lang en je blijft dan ook achter vanalles hangen. Dat doet dus flink zeer als de boel al is ontstoken. Dus ik heb m maar even vastgeplakt op mn buik..
pi_55357096
Faja van harte gefeliciteerd met de geboorte van Nathan!
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:37:32 #137
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55357118
Juist door dat bewegen gaat het irriteren en ontsteken, vastplakken werkt vaak goed. En spoelen met water met zeezout .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_55357156
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:37 schreef k_i_m het volgende:
Juist door dat bewegen gaat het irriteren en ontsteken, vastplakken werkt vaak goed. En spoelen met water met zeezout .
Ja, daarom draag ik ook nooit een staafje.

Ach, het is maar voor een paar weekjes, wat een vreselijk ding!
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:41:21 #139
14746 k_i_m
pi_55357203
Mijne komt ook steeds verder naar buiten .
In my life
Why do I smile
pi_55357257
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:41 schreef k_i_m het volgende:
Mijne komt ook steeds verder naar buiten .
Mijn navel is nu best plat, maar onder begint er een bolletje uit te steken...

Maar het plooit wel weer terug.
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:47:56 #141
14746 k_i_m
pi_55357370
Ik wil niet zo'n tuutje wat naar buiten komt. Ik zit dus ook elke avond een kwartier mijn navel te inspecteren om te kijken of ie nog wel genoeg naar binnen zit .
In my life
Why do I smile
pi_55357482
Ik heb mijn piercing er met een week of 15 al uitgehaald, net als de vorige keer. Als ik weer een beetj ein vorm ben ( lees het meeste overtollige vel is weer een beetje tot normale proporties geslonken) gaat er gewoon weer een ringetje of staafje in.
Weet niet hoe het bij jullie is, maar de mijne is niet dichtgegroeid.
pi_55357520
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:52 schreef wenneke1 het volgende:
Ik heb mijn piercing er met een week of 15 al uitgehaald, net als de vorige keer. Als ik weer een beetj ein vorm ben ( lees het meeste overtollige vel is weer een beetje tot normale proporties geslonken) gaat er gewoon weer een ringetje of staafje in.
Weet niet hoe het bij jullie is, maar de mijne is niet dichtgegroeid.
Niet???!!

hmmz.. Nou als het zo blijft haal ik m er ook uit hoor. Dit is gewoon niets. Maar ik weet niet of dat ding zal dichtgroeien. Ik heb m vanaf dat ik 14 was en ik heb altijd een sieraad erdoor gedragen.
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:55:07 #144
14746 k_i_m
pi_55357547
Ik had een tepelpiercing die ik er met een week of 16 uitgehaald heb omdat hij bleef irriteren. Daar krijg ik nu geen ringetje meer doorheen . Denk dat ik het maar niet gok met mijn navel.
In my life
Why do I smile
pi_55357577
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik had een tepelpiercing die ik er met een week of 16 uitgehaald heb omdat hij bleef irriteren. Daar krijg ik nu geen ringetje meer doorheen . Denk dat ik het maar niet gok met mijn navel.
Maar die had er toch wel uit gemoeten, hoe ga je anders borstvoeding geven?? Lijkt me voor een kleine ook niets om een om een stukje metaal te moeten happen
pi_55357599
Zal de een voor de ander zijn. Mijn oorbel gaatjes zijn ook allemaal niet dichtgegroeid.
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:57:54 #147
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_55357608
Faja meid.. een dikke proficiat met je zoontje.. en lekker snel...nu lekker genieten van je wondertje
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:00:42 #148
14746 k_i_m
pi_55357664
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar die had er toch wel uit gemoeten, hoe ga je anders borstvoeding geven?? Lijkt me voor een kleine ook niets om een om een stukje metaal te moeten happen
Ja dat is zo. Ik vind het alleen wel jammer dat het zo snel dicht is. Dat &$)&@#$&)ding heeft echt gruwelijk veel pijn gedaan . Maarja, een moeder met een tepelpiercing is ook weer zo, ehm, aso .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:01:26 #149
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55357681
Ik heb mijn navelpiercing eruit gehaald tijdens de zwangerschap van Saskia.
Dat zwangerschapsding vond ik vreselijk irritant.

Piercing is nooit meer teruggegaan, maar ik kan 'm nog steeds zo doorprikken en zou er dus vrij makkelijk weer wat in kunnen doen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:02:18 #150
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55357703
Als je trouwens bang bent voor dichtgroeien kun je er ook nog een stukje visdraad doorheen doen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')