Ach steekje meer of minder...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik probeer het wel een beetje bij te houden, mede idd met het oog op 'na de bevalling' maar ik ben echt half uitgeput als ik eenmaal klaar ben, ik kom er echt nauwelijks meer bij en ben dan ook nog eens bang dat ik val of uitglij in bad, nee echt een pretje is het niet meer, maar ja... je moet wat toch...
stinkie vragen zou ook nog wel kunnen maar dat lijkt me ook weer zo'n gedoe, ik ben veel te bang dat hij me dan net even open haalt ofzo.
Ik vind het jeuken als het lang wordt...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:31 schreef Pruk het volgende:
Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik het voor wie dan ook zou moeten weghalen. Het enige wat ik af en toe doe is wat bijknippen als het me echt te lang wordt.
(maar nou moet ik eerlijk zeggen dat mijn buik totaal nog niet in de weg zit bij nagels knippen, benen scheren of wat dan ook).
Ik zit heel vaak op de grond, omdat het tapijt zo lekker warm onder de bips is. Maar omhoogkomen is echt een ramp.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb nog geen enorme buik, maar ik heb het idee dat mijn buikspieren gewoon op "off" staan, want ik kan me alleen nog maar omrollen om omhoog te komen. Erg lastig als je op de grond van de douche zit na het scheren met niks om je aan op te hijsen, zodat je op je zij naar het badmatje moet glibberen voordat je weer grip hebt.
Is ook nergens voor nodig. Ik dacht en deed precies het zelfde.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:31 schreef Pruk het volgende:
Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik het voor wie dan ook zou moeten weghalen. Het enige wat ik af en toe doe is wat bijknippen als het me echt te lang wordt.
(maar nou moet ik eerlijk zeggen dat mijn buik totaal nog niet in de weg zit bij nagels knippen, benen scheren of wat dan ook).
Een badmatje!!! Dak daar nog niet aan gedacht heb!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb nog geen enorme buik, maar ik heb het idee dat mijn buikspieren gewoon op "off" staan, want ik kan me alleen nog maar omrollen om omhoog te komen. Erg lastig als je op de grond van de douche zit na het scheren met niks om je aan op te hijsen, zodat je op je zij naar het badmatje moet glibberen voordat je weer grip hebt.
Daar trap ik (bij nr 5) niet meer in...quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:53 schreef _lotje_ het volgende:
ben ik weer!
en zonder kleintje in mn armen.... die zit nog veilig in mn buik...
maar dames wat lees ik nou... 78 kilo .. wat is dat nou net!!ik zit daar makkelijk 20 kilo overheen
nu ben ik wel 174 lang ongeveer, en heb n toeter zo groot als .. ehm... k denk wel n flinke watermeloen intussen. maak je daar toch geen zorgen om joh, geniet liever van je lijf
over n half jaar zien we wel weer verder! en daarna gaan we lekker sporten met zn allen
T enige waar ik me "zorgen" over maak ( wat dat betreft dan he....Hebben we het ff niet over het "is het wel gezond enzo....) Is at mn huid na al die zwangerschappen "te ver" uitgerekt is.... De rest komt wel met sporten enzo.... En wat striemen die je ziet vink ook niet zo erg.... Maar als daar een "frotje" huid zou blijven "bungelen"....quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:26 schreef _lotje_ het volgende:
ja... 5... das net even anders dan 1 volgens mijdenk ook dat t per persoon weer anders is hoe je lijf herstelt. maar wat ik vooral bedoel is dat sommigen (j-lo las ik net nog, doet t ook al) zich zo'n zorgen gaan maken, ipv lekker genieten van die buik!
die buikspieren k_i_m, die schuiven opzijals je nu op je rug ligt en tilt je hoofd (en n stukje schouder misschien ook) op, dan zie je dat je buik in zo'n puntje omhoog komt... das omdat daar geen spieren meer zitten. je kunt dus niet anders meer dan schuin overeind komen
en das ook meteen t beste voor de kleine
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
T enige waar ik me "zorgen" over maak ( wat dat betreft dan he....Hebben we het ff niet over het "is het wel gezond enzo....) Is at mn huid na al die zwangerschappen "te ver" uitgerekt is.... De rest komt wel met sporten enzo.... En wat striemen die je ziet vink ook niet zo erg.... Maar als daar een "frotje" huid zou blijven "bungelen"....
Ja, maar dat gaat me ( vooral financieelquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:41 schreef _lotje_ het volgende:
k heb er helaas geen ervaring mee wat de huid na afloop doet.. maar die zorgen kan ik me goed voorstellen ja...
k heb ooit 1 moeder gekend van 4 (waarvan de laatste 2 tegelijk kwamen) en toen ik daar een foto van zag op t strand (4 jaar na de bevalling)... man... alsof t n grietje van 20 was wat nog nooit iets in dr buik gehad had!!
das dan weer zo oneerlijk he...
maar.. (niet slaan ofzo he) ooit n buikwand correctie zou vrees ik dan, als de huid idd niet strakker meer wil worden, de enige oplossing zijn... toch?
Ik ben vier keer teruggeplooid, ga er vanuit dat dit de vijfde keer ook weer gebeurdquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat me ( vooral financieel) te ver!!
Enzegt dan altijd zo lief opbeurend... Maar schatje, je hebt straks 5 kindjes rondlopen....
Dat hoeft niet iedereen aan mn lijf te zien jah
Allemaal heel erg bedankt voor al die felicitaties! Erg lief.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:26 schreef Spuuglokje het volgende:Faja gefeliciteerd!!!
Mooie namen ook (vooral die tweede !
) Past prachtig bij de naam Morgaine. Geniet lekker van je prachtige ventje.
Nou de verloskundige die had het er maar over dat ik een randje had en ze wou pas vliezen breken als ik echte persdrang had (dat gevoel dat je niet tegen kan houden of weg kan zuchten) want anders kwam dat randje misschien terug en omdat ik de vorige keer een knip had gekregen wou ze nu dat voorkomen door te wachten op volledige ontsluiting en breken van vliezen. En met warme washandjes werd geprobeerd om de boel daar soepeler te maken maar ik heb nog al een flinke knip gekregen de eerste keer en dat litteken weefsel is erg stug (bij perineum; ) en wou niet scheuren (wat ze dus wel hoopte ipv knip). Dus toch een kleine knip maar ik moet heel eerlijk zeggen dat het met plassen geen pijn doet zo klein is de knip en super gehecht.quote:Op maandag 17 december 2007 19:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ehm, maar al dan niet een knip krijgen staat toch los van de ontsluiting?
Sterkte met je naweeën.
nee ik vind het best zo. Het deed echt pijn. Nu is het al meteen minder... Misschien als het rode weer weg is, dan probeer ik het nog eens.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:13 schreef k_i_m het volgende:
Probeer anders evengoed nog even te spoelen met zout water, dan is het tien keer zo snel weer normaal.
ja zeg...wel even duidelijk aangeven tot hoe laat je van plan bent uit te gaan slapen he...quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Even snel, ga nu afsluiten.
Niks aan de hand, en ik slaap morgen uit, dan weten jullie dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |