Die worden vastgehouden maar wel naar 2 Babes kijken.quote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef mootie het volgende:
Het gaat nu al over meisje van 8 a 9 jaar.
quote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef Disana het volgende:
Blonde: De leeftijd daalt écht naar benéden.
Beter dan dat ie stijgt naar benedenquote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef Disana het volgende:
Blonde: De leeftijd daalt écht naar benéden.
Goh, zowaar een slimme opmerking.quote:Op maandag 17 december 2007 14:45 schreef Ziet het volgende:
wat zou amanda tegen loverboys willen doen?
"ik denk dat er wel instanties voor zijn"
Je kunt het best dalen naar boven hebbenquote:Op maandag 17 december 2007 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beter dan dat ie stijgt naar beneden
quote:Op maandag 17 december 2007 14:45 schreef Copycat het volgende:
Enig idee wanneer deze schijnbaar hilarische opnames worden uitgezonden?
Amanda heeft ooit gesproken over "Een Stichting voor Loverboys".quote:Op maandag 17 december 2007 14:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goh, zowaar een slimme opmerking.
Dit weekend dus al vanuit de kooi?quote:
Ssst! Je verpest haar moment!quote:Op maandag 17 december 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda heeft ooit gesproken over "Een Stichting voor Loverboys".
Boeie...eindelijk een beetje "diepgang"quote:Op maandag 17 december 2007 14:56 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat?
Nep tatto's in de vorm van lippen?
Of 'love-bites' van Brian?
Aan het decolletee-diven?quote:Op maandag 17 december 2007 14:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
Boeie...eindelijk een beetje "diepgang"
Oeps, ik meld het even in de FB, thanx.quote:
mooiquote:Op maandag 17 december 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
Een cap van de Tiensite: Bellen, bellen, bellen.
[ afbeelding ]
0906-1985quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, ik meld het even in de FB, thanx.
Edit: Dank je kahaarin.![]()
Of een uiting van affiniteit met het nummer: "opzij, opzij" van Herman van Veen.quote:Op maandag 17 december 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Brian: Ik heb me leren beheersen, zelfreflectie, opstaan, vallen en weer doorgaan.
Dat gaat een nieuw gedicht opleveren voor Brian.
En voor Rachel "Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente".quote:Op maandag 17 december 2007 15:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of een uiting van affiniteit met het nummer: "opzij, opzij" van Herman van Veen.
Senk joe.quote:Op maandag 17 december 2007 15:20 schreef Petre het volgende:
TTfix
Of niet dan!quote:Op maandag 17 december 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
En voor Rachel "Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente".
Wat een muziekaliteit vandaag.
ja dat weten we nu wel. Is al weken(maanden zo)quote:Op maandag 17 december 2007 15:23 schreef riri het volgende:
gek dat je gewoon echt een hekel aan iemand kan krijgen....alles wat Huub doet zie ik nu door een heel andere bril.....ik vind hem nu van buiten en van binnen een lelijk onoprecht mens...nooit gedacht dat ik dat ooit zou vinden,maar ja,hij heeft het er zelf naar gemaakt.
Prima, maar dan wel deze uitvoering, de originele is bagger.quote:Op maandag 17 december 2007 15:27 schreef kahaarin het volgende:
Oeps, Amanda vergeten, "Barbie girl" Nnatuurlijk.![]()
Vind ik iets te cultureel verantwoord voor haar, trash wil be trash dus toch deze:quote:Op maandag 17 december 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Prima, maar dan wel deze uitvoering, de originele is bagger.
http://www.youtube.com/watch?v=hRgnlFI4BeY
Nog steeds the classyquote:Op maandag 17 december 2007 15:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vind ik iets te cultureel verantwoord voor haar, trash wil be trash dus toch deze:
http://www.youtube.com/watch?v=xSiLGAVcmU0
Ja, door een dieet. Idioot toch gewoon, om een dieet te gaan volgen als je al zoveel bent afgevallen? Ze is er al mee gestopt.quote:Op maandag 17 december 2007 15:42 schreef Varen het volgende:
Huub en Lieke praten gewoon met elkaar.
Lieke is in 3 dagen weer 1 kg afgevallen
quote:Op maandag 17 december 2007 15:44 schreef riri het volgende:
eindelijk is dat rare gestalk van Huub eraf.....ze praten nu heel normaal met elkaar
Lieke heeft met de buren gesproken en plotseling is er niks meer aan het handje?quote:Op maandag 17 december 2007 15:42 schreef Varen het volgende:
Huub en Lieke praten gewoon met elkaar.
Lieke is in 3 dagen weer 1 kg afgevallen
Ze is ook nog nooit ziek geworden in dat hok toch?quote:Op maandag 17 december 2007 15:44 schreef Ziet het volgende:
lieke loopt ff met -2 graden in haar korte mouwen naar buiten om fries buiten te zetten...
Huub, Jaap en Lieke hebben gesproken met een soort wonderdokter die een eigen pillenlijn had.quote:Op maandag 17 december 2007 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, door een dieet. Idioot toch gewoon, om een dieet te gaan volgen als je al zoveel bent afgevallen? Ze is er al mee gestopt.
Huub is toch niet uit beeld geweest?quote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef schatje het volgende:
Echt bizar. Nu praten ze weer gewoon met elkaar. Dan hebben ze toch en gesprek met de Febo gehad.
Das waar. Lieke heb ik niet gezien.quote:Op maandag 17 december 2007 15:50 schreef Varen het volgende:
[..]
Huub is toch niet uit beeld geweest?
En Jaap zei, dat hij ook bij het gesprek zou zijn
Niet alleen de meeste miljonairs zijn ziek, ook heel achter is volgens mij al heel lang ziek. Professioneel en verstandig kun je er volgens mij niet meer vinden, ze zijn vergroeid met de kooi-gekte.quote:Op maandag 17 december 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub, Jaap en Lieke hebben gesproken met een soort wonderdokter die een eigen pillenlijn had.
Voor Huub en Lieke waren dat pillen om aan te komen, voor Jaap om af te vallen, dit in combi met een dieet.
Wat halen ze toch altijd een charlatans binnen daar, niet te geloven.
Volgens mij alleen Lieke, Huub nog niet iig. Die is de hele tijd in beeld geweest.quote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef schatje het volgende:
Echt bizar. Nu praten ze weer gewoon met elkaar. Dan hebben ze toch en gesprek met de Febo gehad.
Maar Lieke zei dat 2 Babes niets voor haar was en dat ze in de kapsalon had gezeten, o.a. voor een masker en haar nagels.quote:Op maandag 17 december 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Lieke, Huub nog niet iig. Die is de hele tijd in beeld geweest.
en zonnebank, ik zag haar in badjas over het grasveld rennenquote:Op maandag 17 december 2007 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Lieke zei dat 2 Babes niets voor haar was en dat ze in de kapsalon had gezeten, o.a. voor een masker en haar nagels.
Ja precies. Dus is ze wel echt achter geweest, denk ik dan.quote:Op maandag 17 december 2007 15:55 schreef Varen het volgende:
[..]
en zonnebank, ik zag haar in badjas over het grasveld rennen
Je schreef eerst iets heel anders. Uit niets blijkt dus dat ze achter was, dat is hier aangenomen maar hoeft niet zo te zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
Niet te controleren dus waar Lieke geweest is maar ik gok toch op achter.
Ik hoop met je mee, waarschijnlijk tegen beter weten in...quote:Op maandag 17 december 2007 15:50 schreef schatje het volgende:
Ik hoop dat het gezeik nu dan klaar is en dat ze met drieën los gaan op Brian en Amanda. Dat de Febo ook meewerkt en er een script voor levert.
In haar badjas?quote:Op maandag 17 december 2007 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies. Dus is ze wel echt achter geweest, denk ik dan.
Ik schreef dat Varen Lieke heeft zien weglopen maar zag dat ze dat zelf al postte, vandaar mijn aanpassing.quote:Op maandag 17 december 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schreef eerst iets heel anders. Uit niets blijkt dus dat ze achter was, dat is hier aangenomen maar hoeft niet zo te zijn.
quote:Op maandag 17 december 2007 15:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vind ik iets te cultureel verantwoord voor haar, trash wil be trash dus toch deze:
http://www.youtube.com/watch?v=xSiLGAVcmU0
Nee hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 15:58 schreef PeterNB het volgende:
Zo! Effe 1 (één) kerstkadootje wezen kopen: uur onderweg zowat
Nog wat gebeurd in De Magical Kerst Villa ??
Jij krijgt van mij gratis 1 maand DGK-Streams !!quote:Op maandag 17 december 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor.
En geen cadeautje voor mij aanstaande verjaardag?
Nou, daar ben ik ERG blij mee, vooral omdat ik net nieuwe streams heb. Zaterdag.quote:Op maandag 17 december 2007 16:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij gratis 1 maand DGK-Streams !!![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer ben je jarig ?
Misschien is dat waarom Lieke weer redelijk normaal doet, bedoel je?quote:Op maandag 17 december 2007 16:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Een uitje naar een Premiere kan toch ook wel je zorgen vergeten,
dat zal zo tutten worden voor Lieke en Amanda.
Ook een beetje, niet zo zeer misschien alleen voor de filmpremiere Moordwijven,quote:Op maandag 17 december 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Misschien is dat waarom Lieke weer redelijk normaal doet, bedoel je?
quote:Op maandag 17 december 2007 16:01 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
deze is beter voor amanda en brian
http://www.youtube.com/watch?v=GXeMp6wE8d8&feature=related
matt bianco---get out of you lazy bed
Dat eerste dansje heeft Amanda aardig onder de knie, maar dan komt er een tweede bij........dat kan Amanda niet onthouden.quote:Op maandag 17 december 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
Wie vindt trouwens dat dansje mooi? Ik heb het nou al vaak gezien, en ik vind het een onaantrekkelijk rommeltje.
En waarom vraagt Brian dat precies op dit moment aan Jaap? Opvallend.quote:Op maandag 17 december 2007 16:09 schreef schatje het volgende:
Jaap zegt dat er nu niemand in het kantoor is. Zijn ze dan nu samen naar de Febo?
Para-Brian steekt de kop weer op?quote:Op maandag 17 december 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waarom vraagt Brian dat precies op dit moment aan Jaap? Opvallend.
lol. waarom zie ik nu gebakken been in die pan (in mijn vreemde hersens)quote:Op maandag 17 december 2007 16:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Selene heeft pijn in haar benen,
Brian bakt wat stukken vlees.
Brian zag vannacht een poesje over de bevroren vijver lopen .quote:Op maandag 17 december 2007 16:24 schreef itsme het volgende:
lol. waarom zie ik nu gebakken been in die pan (in mijn vreemde hersens)![]()
Nope, alleen Miss Waxhair is aanwezig.quote:Op maandag 17 december 2007 16:26 schreef Lobasca het volgende:
Is mijn buurmeisje er niet om te dansen?
quote:Op maandag 17 december 2007 16:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian zag vannacht een poesje over de bevroren vijver lopen .![]()
Bovendien zitten er aardig wat steekjes los bij haar.quote:Op maandag 17 december 2007 16:33 schreef Varen het volgende:
Ach, Selene heeft een messteek gekregen van Lieke
selene is nooit geen vriendin geweest voor Lieke.. het ging veel te krampachtigquote:Op maandag 17 december 2007 16:33 schreef Varen het volgende:
Die Selene is zo een trut. bah.quote:Op maandag 17 december 2007 16:33 schreef Varen het volgende:
Omdat ze vanavond is uitgesloten van die moord-première? Zeikmuts.quote:Op maandag 17 december 2007 16:33 schreef Varen het volgende:
Je kunt je afvragen waar deze wisselingen vandaan komen, het hokje of Brian en Amanda?quote:Op maandag 17 december 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Hoe standvastig zijn Brian en Amanda. Gisteren verkneukelden ze zich bij de gedachte Lieke binnen te kunnen halen en moest Amanda aardig tegen haar doen. Vandaag mag Selene niet aardig tegen Lieke doen zodat Amanda Selene aardig blijft vinden.
En daar hebben we weer een nummer voor de Alle 13 Kooi: Vuile huichelaar van Renée de Haan.quote:Op maandag 17 december 2007 16:35 schreef riri het volgende:
messteken in iemands rug breng jij toe Selene,kijk hoe je met die Jeroen bent omgesprongen....en Brian is er ook een van messteken uitdelen ....dus,begin eerst eens bij jullie zelf,stelletje huichelaars
Ik denk dat het hokje B&A dingen influisterd, zelf nadenken zie ik er niet van komen, Greet Hofmans zal altijd en eeuwig blijven wrikken tussen de spelers, dat is haar verhaallijn, een combinatie van alledrie dus.quote:Op maandag 17 december 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen waar deze wisselingen vandaan komen, het hokje of Brian en Amanda?
Of is Zeurlène gewoon goed in stoken?
quote:Op maandag 17 december 2007 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar hebben we weer een nummer voor de Alle 13 Kooi: Vuile huichelaar van Renée de Haan.
Waar is Bernhard als je hem nodig hebt, om Greet eigenhandig uit de villa te zetten?!quote:Op maandag 17 december 2007 16:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat het hokje B&A dingen influisterd, zelf nadenken zie ik er niet van komen, Greet Hofmans zal altijd en eeuwig blijven wrikken tussen de spelers, dat is haar verhaallijn, een combinatie van alledrie dus.
quote:Op maandag 17 december 2007 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar hebben we weer een nummer voor de Alle 13 Kooi: Vuile huichelaar van Renée de Haan.
Misschien kan hij 's nachts bij haar gaan spoken?quote:Op maandag 17 december 2007 16:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar is Bernhard als je hem nodig hebt, om Greet eigenhandig uit de villa te zetten?!
Delft en Eemnes liggen hemelsbreed niet zo ver uit elkaar, moet voor die krasse knar te doen zijnquote:Op maandag 17 december 2007 16:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien kan hij 's nachts bij haar gaan spoken?
quote:Op maandag 17 december 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
Vanaf vandaag is het nummer van Lamme Lul te downloaden, het zal wel storm lopen.
http://www.legaldownload.nl/musiclover/music/genre/6/link/
Huub is terug van het hokje.
Wie kent er een goed medium?quote:Op maandag 17 december 2007 16:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Delft en Eemnes liggen hemelsbreed niet zo ver uit elkaar, moet voor die krasse knar te doen zijn
Als het Hannibal lukt om met olifanten door de Alpen te trekken moet dit geen probleem zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 16:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Delft en Eemnes liggen hemelsbreed niet zo ver uit elkaar, moet voor die krasse knar te doen zijn
Bestaat er in die kringen niet zoiets als 'leerplicht'?quote:Op maandag 17 december 2007 16:45 schreef Dark het volgende:
Danseresje was al met 14 van school, ze haat leren.....
Amanda ook, voordat ze naar de kapperschool ging, was ze ook van school.
Ik vind het een beetje min om hier nu weer Nadia bij de extensions bij te slepen.quote:Op maandag 17 december 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
Als het Hannibal lukt om met olifanten door de Alpen te trekken moet dit geen probleem zijn.
Er is geen leerplichtambtenaar die zich daaraan durft te wagen!quote:Op maandag 17 december 2007 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bestaat er in die kringen niet zoiets als 'leerplicht'?
Nadia er bij slepen is nooit grappig.quote:Op maandag 17 december 2007 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje min om hier nu weer Nadia bij de extensions bij te slepen.
Papa Dennix heeft nog geen doekoes neergeteld voor de extentions van zijn a.s. schoondochter, eikel die hij is.quote:Op maandag 17 december 2007 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje min om hier nu weer Nadia bij de extensions bij te slepen.
De hufter!quote:Op maandag 17 december 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Papa Dennix heeft nog geen doekoes neergeteld voor de extentions van zijn a.s. schoondochter, eikel die hij is.
vond cool runnings een betere filmquote:Op maandag 17 december 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
Nog iets wat Brian goed kan (in tegenstelling tot zijn Antilliaanse vrienden): snowboarden.
Ik denk niet dat Bianca haar handen hier nog aan brandt en gelijk heeft ze.quote:Op maandag 17 december 2007 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
De hufter!
Maar ik dacht te hebben gelezen dat ze extensions kreeg van de DOBster?
M.a.w.: Lieke heeft ook gelogen of fouten gemaakt?quote:Op maandag 17 december 2007 17:07 schreef Dark het volgende:
Huub - Omdat ik in 1 ding fout ben geweest, blijft ze me dat de hele tijd nadragen. Het hele backstabbing verhaal is ineens niet meer aan de orde. Ze zal nooit toegeven dat ze daarin fout zat.
Ik neem aan dat ze staren uit walging, niet uit geilheid? Kan me daar echt niks bij voorstellen.quote:Op maandag 17 december 2007 17:10 schreef RSie het volgende:
ben die blonde van 2babes eens poosje tegen het ranzige lijf gelopen in de IKEA. (of all places)
IRL is ze net zo dom, viezig en hoerig als op de TV.
Overigens wel grappig om te zien hoe burgermannetjes reageren als ze dat kind herkennen, steeds maar onopvallend proberen na te staren in de hoop dat hun vrouw die achter de kinderwagen loopt het niet ziet!!
Jaap twijfelt aan alles. Hij heeft het weer over: Is het giraal gedaan?quote:Op maandag 17 december 2007 17:13 schreef Dark het volgende:
Huub - Ze neemt mij dingen kwalijk die ze zelf ook doet.
quote:Op maandag 17 december 2007 17:14 schreef Montolivio het volgende:
Ben net terug, wat gunt jaap huub wel?(waar die het net over had)
Geen idee..quote:Op maandag 17 december 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
Waar hééft Jaap het over. Nu weer over een brief van Natasia, en dingen uit principe niet doen.
Alsof wij nog niet weten wat oliebollen zijn..........quote:Op maandag 17 december 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
Ze mogen geen 'oliebollen' meer zeggen, vertelt Jaap, omdat het 'een onwijs probleem schijnt te zijn buiten'.
LOL, omdat we onderhand weten wat ze ermee bedoelenquote:Op maandag 17 december 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
Ze mogen geen 'oliebollen' meer zeggen, vertelt Jaap, omdat het 'een onwijs probleem schijnt te zijn buiten'.
in straatje lullen zei hij ook nogquote:Op maandag 17 december 2007 17:20 schreef Disana het volgende:
Jaap: vriendjespolitiek is gewoon reality. Je moet vriendjes zijn met belangrijke mensen, lief zijn...
Misschien is het wel helemaal niet zo gegaan als jij denkt dat het is gegaan. Er werd net al geschreven dat ook lieke dingen heeft gedaan niet correct zijn. Dus waarschijnlijk is er een soort gelijkspel alleen wil Lieke daar niet aan omdat ze nu eenmaal nooit kan toegeven.quote:Op maandag 17 december 2007 17:21 schreef diedirk het volgende:
De redactie mag het nu wel eens aktief voor Lieke opnemen hoor en bv. de gastspelers bijpraten over de leugens van huub zodat Lieke niet elke keer ten onrechte de zwarte piet krijgt toegespeeld
Alleen snap ik het nog niet, ben ik de enige?quote:Op maandag 17 december 2007 17:21 schreef schatje het volgende:
Dit soort informatie vind ik altijd zo interessant.
quote:Op maandag 17 december 2007 17:21 schreef schatje het volgende:
Dit soort informatie vind ik altijd zo interessant.
Huub is de enige die bezig is met het veiligstellen van het programma door te zorgen dat er reuring is de rest volgt alleen maar of blijft op de vlakte.quote:Op maandag 17 december 2007 17:23 schreef schatje het volgende:
Huub heeft het weer over de kerstbonus. Hij verwoordt het als toekomst veiligstellen.
Het oliebollenakkoord!quote:Op maandag 17 december 2007 17:23 schreef schatje het volgende:
Huub heeft het weer over de kerstbonus. Hij verwoordt het als toekomst veiligstellen.
Dat is toch al genoeg gebeurd. Ze is toch van dictator Huub verlost inmiddelsquote:Op maandag 17 december 2007 17:21 schreef diedirk het volgende:
De redactie mag het nu wel eens aktief voor Lieke opnemen hoor en bv. de gastspelers bijpraten over de leugens van huub zodat Lieke niet elke keer ten onrechte de zwarte piet krijgt toegespeeld
weet iemand dit?quote:Op maandag 17 december 2007 17:16 schreef Lobasca het volgende:
Dat over wat Nadia heeft geroepen, gaat over de zak geld die ze bij haar vertrek zou hebben gehad?
Dat zijn geruchten, o.a. via VOL maar niemand weet wat de waarheid is. Dat TMF aanbod geloof ik trouwens wel.quote:
het is toch niet echt een geheim meer dat de bewoners er zo af en toe door de redactie uitgekocht worden.quote:
Jaap wil flinke mooie ronde échte borsten. Bestaan zulke strippers eigenlijk wel?quote:Op maandag 17 december 2007 17:34 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft zin in een vrouw, alle strippers waren een drama
Dat bestaat dan weer wel.quote:Op maandag 17 december 2007 17:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap wil flinke mooie ronde écht dure borsten. Bestaan zulke strippers eigenlijk wel?
manager?....zeg maar gewoon pooier hoorquote:Op maandag 17 december 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Brian vindt dat hij en Amanda gewoon op dezelfde voet door moeten gaan. Ze hebben een goeie relaasie, Amanda hoeft alleen maar haar mooie glimlach te laten zien en interviews geven, dan komt alles goed.
Brian sprak nu als de manager van Amanda.
Ik vind strippers ook niet echt getuigen van goede smaak maar goed, siliconen meloenen is echt lelijk, dat ben ik dan weer wel met hem eens.quote:Op maandag 17 december 2007 17:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Maar die moet ie echt nietZeer begrijpelijk
Daar is Lieke veel te haatdragend voorquote:Op maandag 17 december 2007 17:43 schreef Varen het volgende:
Huub: ik heb over iets niet helemaal de waarheid vertelt.
Huub denkt dat hij en Lieke wel weer vrieden worden
Goh, hoe bestaat het! Bel de telegraaf!quote:Op maandag 17 december 2007 17:47 schreef Varen het volgende:
Het lukt niet zo goed met het haar van Amanda
Ze wil hem (en Natasia) niet meer buiten de villa zien.quote:Op maandag 17 december 2007 17:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is Lieke veel te haatdragend voor
Dat is het zelfdequote:Op maandag 17 december 2007 17:41 schreef riri het volgende:
[..]
manager?....zeg maar gewoon pooier hoor
Lieke is gewoon aan t zeiken en het is een huilebalk.. Ze zit daar toch ook voor de hoofdprijs of is ze dat vergeten.quote:Op maandag 17 december 2007 17:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze wil hem (en Natasia) niet meer buiten de villa zien.
Moet ze imho helemaal zelf weten maar dat met modder gooien naar huub bij iedereen die het maar wil horen is een beetje een naar trekje van haar, dat doet hij ook niet achter haar rug om.quote:Op maandag 17 december 2007 17:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze wil hem (en Natasia) niet meer buiten de villa zien.
Niet helemaar juist: ze is er zelf mee bezig en moet Amanda's haar ook nog doen.quote:Op maandag 17 december 2007 17:58 schreef mootie het volgende:
Lieke mag de krultang van Selene niet meer lenen.
How low can u go.
Nope, ze zei: Liever niet.quote:Op maandag 17 december 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet helemaar juist: ze is er zelf mee bezig en moet Amanda's haar ook nog doen.
quote:Op maandag 17 december 2007 17:29 schreef Varen het volgende:
Huub houdt ook van Jaap, Hij houdt van de hele wereld, zo zit hij nou eenmaal in elkaar,
Ze zei net tegen Huub, Lieke mag niet meer aan mn spullen komen en toch probeert ze het.quote:Op maandag 17 december 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet helemaar juist: ze is er zelf mee bezig en moet Amanda's haar ook nog doen.
Maar ze was er wel zelf mee bezig en nog geen minuut later zei ze dat ze het haar van Amanda ook nog moest doen.quote:Op maandag 17 december 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, ze zei: Liever niet.
Het haar van Amanda is klaar.
Echt? Die doet ook werkelijk met alle macht alsof ze volwaardig meespeelt.quote:Op maandag 17 december 2007 18:07 schreef pullup het volgende:
Selene regelt nu even haar eigen kaartje voor de premiere vanavond
Ik gok dat Selene deze Hans bedoelt..........quote:Op maandag 17 december 2007 18:15 schreef yellowfirst het volgende:
Zo zie je maar weer, als je "Hans" kent, kom je overal...................
Ze is toch gastspeelster?quote:Op maandag 17 december 2007 18:14 schreef Kinga het volgende:
Denkt Selene toevallig dat ze toch mee mag op het laatste moment?
Ik hoorde haar bellen met Hans die wel een kaartje voor haar had.quote:Op maandag 17 december 2007 18:14 schreef Kinga het volgende:
Ik voorspel oorlog met Lieke en terecht. Wat denkt Zeurlène , dat ze een miljonairsstemming zomaar kan overrulen?quote:Op maandag 17 december 2007 18:14 schreef Kinga het volgende:
Dan hadden ze die stemming ook niet hoeven houden.quote:Op maandag 17 december 2007 18:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze is toch gastspeelster?
Ze mag toch als ze kaartjes heeft?
Als ze die zelf regelt dan kan ze best gaan maar ik vind niet dat ze dan met de rest mee mag, gewoon op eigen houtje dan.
Die stemming ging over of ze mee mocht met het uitje dat de febo had geregeld, gratis dus, als zij zelf een kaartje en vervoer regelt dan kan niemand haar toch tegen houden?quote:Op maandag 17 december 2007 18:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan hadden ze die stemming ook niet hoeven houden.
Nou, het valt mij zelfs op, waarom zou ze anders haar haren doen en make uppen enzo...quote:Op maandag 17 december 2007 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze heeft het nog tegen niemand gezegd volgens mij.
Ik vind het gewoon een kutwijf en gun het haar niet. Moet je haar zien staan en zingen: What comes around goes around.quote:Op maandag 17 december 2007 18:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die stemming ging over of ze mee mocht met het uitje dat de febo had geregeld, gratis dus, als zij zelf een kaartje en vervoer regelt dan kan niemand haar toch tegen houden?
Het is voor gasten toch niet verboden om een avondje weg te gaan?
Nu nog afwachten of ze mee mag in de auto die de febo heeft geregeld, ik vind namelijk niet dat ze met de miljonairs mee mag, daar is tenslotte over gestemd.quote:Op maandag 17 december 2007 18:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze mag staan en gaan waar ze wil.
Dat valt hen toch niet op, die mokkels staan de hele dag te tuttenquote:Op maandag 17 december 2007 18:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, het valt mij zelfs op, waarom zou ze anders haar haren doen en make uppen enzo...
Meegaan met de rest en meeliften met de auto van de miljonairs vind ik ook niet kunnen, maar zoals schatje ook al zegt, ze mag gaan en staan waar ze wil.quote:Op maandag 17 december 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een kutwijf en gun het haar niet. Moet je haar zien staan en zingen: What comes around goes around.
Nee dat denk ik niet, hoe haalt Lieke het in haar hoofd om tegen Hare Majesteit in te gaan zeg, omhooggevallen parasiet dat Selene ook is.quote:Op maandag 17 december 2007 18:25 schreef diedirk het volgende:
Ik snap er nog steeds niks van; Selene heeft sinds ze uitje geblockt kreeg door Lieke geen woord meer met haar gewisseld.
Dit terwijl het juist een overduidelijk plan van huub en Jaap was om te blocken...
Zou ze dan echt die hele vriendschap met lieke gespeeld hebben?
kan niks meer dat "foutje"van lieke goedmaken?
Pardon?quote:Op maandag 17 december 2007 18:27 schreef schatje het volgende:
Lieke doet niet meer aan onvrijwillige seks.
Ja en dat huub en Jaap dat tegen hadden gehouden.Moet ze niet vergeten te zeggen.Die vent is echt gek.quote:Op maandag 17 december 2007 18:29 schreef beequeen het volgende:
Brian is weer aan het stoken. Als Amanda een interview moet geven is het de bedoeling dat ze zegt dat Zeurlène ook aanwezig had kunnen zijn. Alsof de buitenwacht daar een boodschap aan heeft.
Ze zegt volgens mij dat ze eigenlijk geen seks met Huub wilde.quote:
Selene ook?quote:Op maandag 17 december 2007 18:31 schreef Varen het volgende:
Ze gaan met een Rolss
Mijn hemel, walgelijk, one way or the other.quote:Op maandag 17 december 2007 18:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zegt volgens mij dat ze eigenlijk geen seks met Huub wilde.
Of dat ze van de Febo met Huub moest neuken.
Op mij kwam het over dat ze nu nooit meer sex wil met Huub, want dan zou het onvrijwillig zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 18:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zegt volgens mij dat ze eigenlijk geen seks met Huub wilde.
Of dat ze van de Febo met Huub moest neuken.
Deze Hans ken ik behoorlijk goed en die regelt niks voor pruilerige nobody'squote:Op maandag 17 december 2007 18:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik gok dat Selene deze Hans bedoelt..........
http://www.kemnacasting.nl/
En nu heb je geen trek meer?quote:Op maandag 17 december 2007 18:35 schreef tuinfluiter het volgende:
10 minuten geleden hoorde ik Natasia haar stem
toen ik in de keuken Zuurkool aan het maken was, Brian , Brian.....,
in EditieNL op RTL4 lieten ze een stukje uit DGK zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |