Para-Brian steekt de kop weer op?quote:Op maandag 17 december 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waarom vraagt Brian dat precies op dit moment aan Jaap? Opvallend.
lol. waarom zie ik nu gebakken been in die pan (in mijn vreemde hersens)quote:Op maandag 17 december 2007 16:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Selene heeft pijn in haar benen,
Brian bakt wat stukken vlees.
Brian zag vannacht een poesje over de bevroren vijver lopen .quote:Op maandag 17 december 2007 16:24 schreef itsme het volgende:
lol. waarom zie ik nu gebakken been in die pan (in mijn vreemde hersens)![]()
Nope, alleen Miss Waxhair is aanwezig.quote:Op maandag 17 december 2007 16:26 schreef Lobasca het volgende:
Is mijn buurmeisje er niet om te dansen?
quote:Op maandag 17 december 2007 16:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian zag vannacht een poesje over de bevroren vijver lopen .![]()
Bovendien zitten er aardig wat steekjes los bij haar.quote:Op maandag 17 december 2007 16:33 schreef Varen het volgende:
Ach, Selene heeft een messteek gekregen van Lieke
selene is nooit geen vriendin geweest voor Lieke.. het ging veel te krampachtigquote:Op maandag 17 december 2007 16:33 schreef Varen het volgende:
Die Selene is zo een trut. bah.quote:Op maandag 17 december 2007 16:33 schreef Varen het volgende:
Omdat ze vanavond is uitgesloten van die moord-première? Zeikmuts.quote:Op maandag 17 december 2007 16:33 schreef Varen het volgende:
Je kunt je afvragen waar deze wisselingen vandaan komen, het hokje of Brian en Amanda?quote:Op maandag 17 december 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Hoe standvastig zijn Brian en Amanda. Gisteren verkneukelden ze zich bij de gedachte Lieke binnen te kunnen halen en moest Amanda aardig tegen haar doen. Vandaag mag Selene niet aardig tegen Lieke doen zodat Amanda Selene aardig blijft vinden.
En daar hebben we weer een nummer voor de Alle 13 Kooi: Vuile huichelaar van Renée de Haan.quote:Op maandag 17 december 2007 16:35 schreef riri het volgende:
messteken in iemands rug breng jij toe Selene,kijk hoe je met die Jeroen bent omgesprongen....en Brian is er ook een van messteken uitdelen ....dus,begin eerst eens bij jullie zelf,stelletje huichelaars
Ik denk dat het hokje B&A dingen influisterd, zelf nadenken zie ik er niet van komen, Greet Hofmans zal altijd en eeuwig blijven wrikken tussen de spelers, dat is haar verhaallijn, een combinatie van alledrie dus.quote:Op maandag 17 december 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen waar deze wisselingen vandaan komen, het hokje of Brian en Amanda?
Of is Zeurlène gewoon goed in stoken?
quote:Op maandag 17 december 2007 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar hebben we weer een nummer voor de Alle 13 Kooi: Vuile huichelaar van Renée de Haan.
Waar is Bernhard als je hem nodig hebt, om Greet eigenhandig uit de villa te zetten?!quote:Op maandag 17 december 2007 16:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat het hokje B&A dingen influisterd, zelf nadenken zie ik er niet van komen, Greet Hofmans zal altijd en eeuwig blijven wrikken tussen de spelers, dat is haar verhaallijn, een combinatie van alledrie dus.
quote:Op maandag 17 december 2007 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar hebben we weer een nummer voor de Alle 13 Kooi: Vuile huichelaar van Renée de Haan.
Misschien kan hij 's nachts bij haar gaan spoken?quote:Op maandag 17 december 2007 16:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar is Bernhard als je hem nodig hebt, om Greet eigenhandig uit de villa te zetten?!
Delft en Eemnes liggen hemelsbreed niet zo ver uit elkaar, moet voor die krasse knar te doen zijnquote:Op maandag 17 december 2007 16:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien kan hij 's nachts bij haar gaan spoken?
quote:Op maandag 17 december 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
Vanaf vandaag is het nummer van Lamme Lul te downloaden, het zal wel storm lopen.
http://www.legaldownload.nl/musiclover/music/genre/6/link/
Huub is terug van het hokje.
Wie kent er een goed medium?quote:Op maandag 17 december 2007 16:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Delft en Eemnes liggen hemelsbreed niet zo ver uit elkaar, moet voor die krasse knar te doen zijn
Als het Hannibal lukt om met olifanten door de Alpen te trekken moet dit geen probleem zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 16:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Delft en Eemnes liggen hemelsbreed niet zo ver uit elkaar, moet voor die krasse knar te doen zijn
Bestaat er in die kringen niet zoiets als 'leerplicht'?quote:Op maandag 17 december 2007 16:45 schreef Dark het volgende:
Danseresje was al met 14 van school, ze haat leren.....
Amanda ook, voordat ze naar de kapperschool ging, was ze ook van school.
Ik vind het een beetje min om hier nu weer Nadia bij de extensions bij te slepen.quote:Op maandag 17 december 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
Als het Hannibal lukt om met olifanten door de Alpen te trekken moet dit geen probleem zijn.
Er is geen leerplichtambtenaar die zich daaraan durft te wagen!quote:Op maandag 17 december 2007 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bestaat er in die kringen niet zoiets als 'leerplicht'?
Nadia er bij slepen is nooit grappig.quote:Op maandag 17 december 2007 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje min om hier nu weer Nadia bij de extensions bij te slepen.
Papa Dennix heeft nog geen doekoes neergeteld voor de extentions van zijn a.s. schoondochter, eikel die hij is.quote:Op maandag 17 december 2007 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje min om hier nu weer Nadia bij de extensions bij te slepen.
De hufter!quote:Op maandag 17 december 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Papa Dennix heeft nog geen doekoes neergeteld voor de extentions van zijn a.s. schoondochter, eikel die hij is.
vond cool runnings een betere filmquote:Op maandag 17 december 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
Nog iets wat Brian goed kan (in tegenstelling tot zijn Antilliaanse vrienden): snowboarden.
Ik denk niet dat Bianca haar handen hier nog aan brandt en gelijk heeft ze.quote:Op maandag 17 december 2007 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
De hufter!
Maar ik dacht te hebben gelezen dat ze extensions kreeg van de DOBster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |