Para-Brian steekt de kop weer op?quote:Op maandag 17 december 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waarom vraagt Brian dat precies op dit moment aan Jaap? Opvallend.
lol. waarom zie ik nu gebakken been in die pan (in mijn vreemde hersens)quote:Op maandag 17 december 2007 16:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Selene heeft pijn in haar benen,
Brian bakt wat stukken vlees.
Brian zag vannacht een poesje over de bevroren vijver lopen .quote:Op maandag 17 december 2007 16:24 schreef itsme het volgende:
lol. waarom zie ik nu gebakken been in die pan (in mijn vreemde hersens)![]()
Nope, alleen Miss Waxhair is aanwezig.quote:Op maandag 17 december 2007 16:26 schreef Lobasca het volgende:
Is mijn buurmeisje er niet om te dansen?
quote:Op maandag 17 december 2007 16:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian zag vannacht een poesje over de bevroren vijver lopen .![]()
Bovendien zitten er aardig wat steekjes los bij haar.quote:Op maandag 17 december 2007 16:33 schreef Varen het volgende:
Ach, Selene heeft een messteek gekregen van Lieke
selene is nooit geen vriendin geweest voor Lieke.. het ging veel te krampachtigquote:Op maandag 17 december 2007 16:33 schreef Varen het volgende:
Die Selene is zo een trut. bah.quote:Op maandag 17 december 2007 16:33 schreef Varen het volgende:
Omdat ze vanavond is uitgesloten van die moord-première? Zeikmuts.quote:Op maandag 17 december 2007 16:33 schreef Varen het volgende:
Je kunt je afvragen waar deze wisselingen vandaan komen, het hokje of Brian en Amanda?quote:Op maandag 17 december 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Hoe standvastig zijn Brian en Amanda. Gisteren verkneukelden ze zich bij de gedachte Lieke binnen te kunnen halen en moest Amanda aardig tegen haar doen. Vandaag mag Selene niet aardig tegen Lieke doen zodat Amanda Selene aardig blijft vinden.
En daar hebben we weer een nummer voor de Alle 13 Kooi: Vuile huichelaar van Renée de Haan.quote:Op maandag 17 december 2007 16:35 schreef riri het volgende:
messteken in iemands rug breng jij toe Selene,kijk hoe je met die Jeroen bent omgesprongen....en Brian is er ook een van messteken uitdelen ....dus,begin eerst eens bij jullie zelf,stelletje huichelaars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |