Die worden vastgehouden maar wel naar 2 Babes kijken.quote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef mootie het volgende:
Het gaat nu al over meisje van 8 a 9 jaar.
quote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef Disana het volgende:
Blonde: De leeftijd daalt écht naar benéden.
Beter dan dat ie stijgt naar benedenquote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef Disana het volgende:
Blonde: De leeftijd daalt écht naar benéden.
Goh, zowaar een slimme opmerking.quote:Op maandag 17 december 2007 14:45 schreef Ziet het volgende:
wat zou amanda tegen loverboys willen doen?
"ik denk dat er wel instanties voor zijn"
Je kunt het best dalen naar boven hebbenquote:Op maandag 17 december 2007 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beter dan dat ie stijgt naar beneden
quote:Op maandag 17 december 2007 14:45 schreef Copycat het volgende:
Enig idee wanneer deze schijnbaar hilarische opnames worden uitgezonden?
Amanda heeft ooit gesproken over "Een Stichting voor Loverboys".quote:Op maandag 17 december 2007 14:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goh, zowaar een slimme opmerking.
Dit weekend dus al vanuit de kooi?quote:
Ssst! Je verpest haar moment!quote:Op maandag 17 december 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda heeft ooit gesproken over "Een Stichting voor Loverboys".
Boeie...eindelijk een beetje "diepgang"quote:Op maandag 17 december 2007 14:56 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat?
Nep tatto's in de vorm van lippen?
Of 'love-bites' van Brian?
Aan het decolletee-diven?quote:Op maandag 17 december 2007 14:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
Boeie...eindelijk een beetje "diepgang"
Oeps, ik meld het even in de FB, thanx.quote:
mooiquote:Op maandag 17 december 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
Een cap van de Tiensite: Bellen, bellen, bellen.
[ afbeelding ]
0906-1985quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, ik meld het even in de FB, thanx.
Edit: Dank je kahaarin.![]()
Of een uiting van affiniteit met het nummer: "opzij, opzij" van Herman van Veen.quote:Op maandag 17 december 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Brian: Ik heb me leren beheersen, zelfreflectie, opstaan, vallen en weer doorgaan.
Dat gaat een nieuw gedicht opleveren voor Brian.
En voor Rachel "Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente".quote:Op maandag 17 december 2007 15:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of een uiting van affiniteit met het nummer: "opzij, opzij" van Herman van Veen.
Senk joe.quote:Op maandag 17 december 2007 15:20 schreef Petre het volgende:
TTfix
Of niet dan!quote:Op maandag 17 december 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
En voor Rachel "Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente".
Wat een muziekaliteit vandaag.
ja dat weten we nu wel. Is al weken(maanden zo)quote:Op maandag 17 december 2007 15:23 schreef riri het volgende:
gek dat je gewoon echt een hekel aan iemand kan krijgen....alles wat Huub doet zie ik nu door een heel andere bril.....ik vind hem nu van buiten en van binnen een lelijk onoprecht mens...nooit gedacht dat ik dat ooit zou vinden,maar ja,hij heeft het er zelf naar gemaakt.
Prima, maar dan wel deze uitvoering, de originele is bagger.quote:Op maandag 17 december 2007 15:27 schreef kahaarin het volgende:
Oeps, Amanda vergeten, "Barbie girl" Nnatuurlijk.![]()
Vind ik iets te cultureel verantwoord voor haar, trash wil be trash dus toch deze:quote:Op maandag 17 december 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Prima, maar dan wel deze uitvoering, de originele is bagger.
http://www.youtube.com/watch?v=hRgnlFI4BeY
Nog steeds the classyquote:Op maandag 17 december 2007 15:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vind ik iets te cultureel verantwoord voor haar, trash wil be trash dus toch deze:
http://www.youtube.com/watch?v=xSiLGAVcmU0
Ja, door een dieet. Idioot toch gewoon, om een dieet te gaan volgen als je al zoveel bent afgevallen? Ze is er al mee gestopt.quote:Op maandag 17 december 2007 15:42 schreef Varen het volgende:
Huub en Lieke praten gewoon met elkaar.
Lieke is in 3 dagen weer 1 kg afgevallen
quote:Op maandag 17 december 2007 15:44 schreef riri het volgende:
eindelijk is dat rare gestalk van Huub eraf.....ze praten nu heel normaal met elkaar
Lieke heeft met de buren gesproken en plotseling is er niks meer aan het handje?quote:Op maandag 17 december 2007 15:42 schreef Varen het volgende:
Huub en Lieke praten gewoon met elkaar.
Lieke is in 3 dagen weer 1 kg afgevallen
Ze is ook nog nooit ziek geworden in dat hok toch?quote:Op maandag 17 december 2007 15:44 schreef Ziet het volgende:
lieke loopt ff met -2 graden in haar korte mouwen naar buiten om fries buiten te zetten...
Huub, Jaap en Lieke hebben gesproken met een soort wonderdokter die een eigen pillenlijn had.quote:Op maandag 17 december 2007 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, door een dieet. Idioot toch gewoon, om een dieet te gaan volgen als je al zoveel bent afgevallen? Ze is er al mee gestopt.
Huub is toch niet uit beeld geweest?quote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef schatje het volgende:
Echt bizar. Nu praten ze weer gewoon met elkaar. Dan hebben ze toch en gesprek met de Febo gehad.
Das waar. Lieke heb ik niet gezien.quote:Op maandag 17 december 2007 15:50 schreef Varen het volgende:
[..]
Huub is toch niet uit beeld geweest?
En Jaap zei, dat hij ook bij het gesprek zou zijn
Niet alleen de meeste miljonairs zijn ziek, ook heel achter is volgens mij al heel lang ziek. Professioneel en verstandig kun je er volgens mij niet meer vinden, ze zijn vergroeid met de kooi-gekte.quote:Op maandag 17 december 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub, Jaap en Lieke hebben gesproken met een soort wonderdokter die een eigen pillenlijn had.
Voor Huub en Lieke waren dat pillen om aan te komen, voor Jaap om af te vallen, dit in combi met een dieet.
Wat halen ze toch altijd een charlatans binnen daar, niet te geloven.
Volgens mij alleen Lieke, Huub nog niet iig. Die is de hele tijd in beeld geweest.quote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef schatje het volgende:
Echt bizar. Nu praten ze weer gewoon met elkaar. Dan hebben ze toch en gesprek met de Febo gehad.
Maar Lieke zei dat 2 Babes niets voor haar was en dat ze in de kapsalon had gezeten, o.a. voor een masker en haar nagels.quote:Op maandag 17 december 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Lieke, Huub nog niet iig. Die is de hele tijd in beeld geweest.
en zonnebank, ik zag haar in badjas over het grasveld rennenquote:Op maandag 17 december 2007 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Lieke zei dat 2 Babes niets voor haar was en dat ze in de kapsalon had gezeten, o.a. voor een masker en haar nagels.
Ja precies. Dus is ze wel echt achter geweest, denk ik dan.quote:Op maandag 17 december 2007 15:55 schreef Varen het volgende:
[..]
en zonnebank, ik zag haar in badjas over het grasveld rennen
Je schreef eerst iets heel anders. Uit niets blijkt dus dat ze achter was, dat is hier aangenomen maar hoeft niet zo te zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
Niet te controleren dus waar Lieke geweest is maar ik gok toch op achter.
Ik hoop met je mee, waarschijnlijk tegen beter weten in...quote:Op maandag 17 december 2007 15:50 schreef schatje het volgende:
Ik hoop dat het gezeik nu dan klaar is en dat ze met drieën los gaan op Brian en Amanda. Dat de Febo ook meewerkt en er een script voor levert.
In haar badjas?quote:Op maandag 17 december 2007 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies. Dus is ze wel echt achter geweest, denk ik dan.
Ik schreef dat Varen Lieke heeft zien weglopen maar zag dat ze dat zelf al postte, vandaar mijn aanpassing.quote:Op maandag 17 december 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schreef eerst iets heel anders. Uit niets blijkt dus dat ze achter was, dat is hier aangenomen maar hoeft niet zo te zijn.
quote:Op maandag 17 december 2007 15:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vind ik iets te cultureel verantwoord voor haar, trash wil be trash dus toch deze:
http://www.youtube.com/watch?v=xSiLGAVcmU0
Nee hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 15:58 schreef PeterNB het volgende:
Zo! Effe 1 (één) kerstkadootje wezen kopen: uur onderweg zowat
Nog wat gebeurd in De Magical Kerst Villa ??
Jij krijgt van mij gratis 1 maand DGK-Streams !!quote:Op maandag 17 december 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor.
En geen cadeautje voor mij aanstaande verjaardag?
Nou, daar ben ik ERG blij mee, vooral omdat ik net nieuwe streams heb. Zaterdag.quote:Op maandag 17 december 2007 16:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij gratis 1 maand DGK-Streams !!![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer ben je jarig ?
Misschien is dat waarom Lieke weer redelijk normaal doet, bedoel je?quote:Op maandag 17 december 2007 16:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Een uitje naar een Premiere kan toch ook wel je zorgen vergeten,
dat zal zo tutten worden voor Lieke en Amanda.
Ook een beetje, niet zo zeer misschien alleen voor de filmpremiere Moordwijven,quote:Op maandag 17 december 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Misschien is dat waarom Lieke weer redelijk normaal doet, bedoel je?
quote:Op maandag 17 december 2007 16:01 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
deze is beter voor amanda en brian
http://www.youtube.com/watch?v=GXeMp6wE8d8&feature=related
matt bianco---get out of you lazy bed
Dat eerste dansje heeft Amanda aardig onder de knie, maar dan komt er een tweede bij........dat kan Amanda niet onthouden.quote:Op maandag 17 december 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
Wie vindt trouwens dat dansje mooi? Ik heb het nou al vaak gezien, en ik vind het een onaantrekkelijk rommeltje.
En waarom vraagt Brian dat precies op dit moment aan Jaap? Opvallend.quote:Op maandag 17 december 2007 16:09 schreef schatje het volgende:
Jaap zegt dat er nu niemand in het kantoor is. Zijn ze dan nu samen naar de Febo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |