M.a.w.: Lieke heeft ook gelogen of fouten gemaakt?quote:Op maandag 17 december 2007 17:07 schreef Dark het volgende:
Huub - Omdat ik in 1 ding fout ben geweest, blijft ze me dat de hele tijd nadragen. Het hele backstabbing verhaal is ineens niet meer aan de orde. Ze zal nooit toegeven dat ze daarin fout zat.
Ik neem aan dat ze staren uit walging, niet uit geilheid? Kan me daar echt niks bij voorstellen.quote:Op maandag 17 december 2007 17:10 schreef RSie het volgende:
ben die blonde van 2babes eens poosje tegen het ranzige lijf gelopen in de IKEA. (of all places)
IRL is ze net zo dom, viezig en hoerig als op de TV.
Overigens wel grappig om te zien hoe burgermannetjes reageren als ze dat kind herkennen, steeds maar onopvallend proberen na te staren in de hoop dat hun vrouw die achter de kinderwagen loopt het niet ziet!!
Jaap twijfelt aan alles. Hij heeft het weer over: Is het giraal gedaan?quote:Op maandag 17 december 2007 17:13 schreef Dark het volgende:
Huub - Ze neemt mij dingen kwalijk die ze zelf ook doet.
quote:Op maandag 17 december 2007 17:14 schreef Montolivio het volgende:
Ben net terug, wat gunt jaap huub wel?(waar die het net over had)
Geen idee..quote:Op maandag 17 december 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
Waar hééft Jaap het over. Nu weer over een brief van Natasia, en dingen uit principe niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |