Die van MUUS rookt ook.quote:Op maandag 17 december 2007 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die van jou bijvoorbeeld, daar staat een roker op!
Vies!
Het wachten is op de volgende kut-newbie die met veel bombarie in FB gaat huilebalken over 'die user met Hitler als avatar'quote:
Het is die snor hč.quote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het wachten is op de volgende kut-newbie die met veel bombarie in FB gaat huilebalken over 'die user met Hitler als avatar'.
Al jaren.quote:
Beste film van Chaplin wmb. Binnenkort weer eens kijken.quote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het wachten is op de volgende kut-newbie die met veel bombarie in FB gaat huilebalken over 'die user met Hitler als avatar'.
Prachtig toch... Hitler was zo'n fervent aanhanger van Chaplin dat hij zijn snorretje hier naar heeft gestyled!quote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Koel! Kerstdorpje hier is nog te kleinschalig om te fotograferen. Hopelijk volgend jaar iets meer, dan kan ik ook voorzichtig aan beginnen met fotootje plakken.quote:Op maandag 17 december 2007 14:08 schreef Joene het volgende:
Ojah Nooc, ik zal nog ff foto's maken van het kerstdorf am see
Die ander was veel geiler.quote:
fapfapfapquote:Op maandag 17 december 2007 14:19 schreef MUUS het volgende:
Plop.
Volgens mij waren dat jouw woorden.quote:Op maandag 17 december 2007 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Noem je MUUS nou vies?
Ik las Hitlerquote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik weet niet of MUUS vies is.quote:Op maandag 17 december 2007 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens mij waren dat jouw woorden.
Jij bent veel, maar geen kut-newbiequote:Op maandag 17 december 2007 14:05 schreef k_i_m het volgende:
Hee, is dat niet hitler?
Ik heb ook geen idee. Nog nooit ontmoet deze user.quote:Op maandag 17 december 2007 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet niet of MUUS vies is.
Die heeft zich inmiddels gemeld.quote:Op maandag 17 december 2007 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Jij bent veel, maar geen kut-newbie.
quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat jouw woorden.
JA HALLO!quote:Op maandag 17 december 2007 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet of MUUS vies is.
Nou okee, dan ben ik wel gewoon alleen kut vandaagquote:Op maandag 17 december 2007 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij bent veel, maar geen kut-newbie.
Nee.quote:Op maandag 17 december 2007 14:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoi ik ben inmiddels ook wel een oldbie
Met een nick eindigend op 'juhhh' zul je nooit een oldbie worden.quote:Op maandag 17 december 2007 14:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoi ik ben inmiddels ook wel een oldbie
Ik dacht al, wat ruik ik toch?quote:Op maandag 17 december 2007 14:30 schreef MUUS het volgende:
JA HALLO!
*met armen zwaait*
I'm in the room enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
Ben jij een beetje vies, MUUS?quote:Op maandag 17 december 2007 14:30 schreef MUUS het volgende:
JA HALLO!
*met armen zwaait*
I'm in the room enzo.
Pfffff, alsof niet iedereen Tom Manders herkent!!!quote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 17 december 2007 14:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pfffff, alsof niet iedereen Tom Manders herkent!!!
n00b!quote:
Of Ferry Maat!quote:Op maandag 17 december 2007 14:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dorusquote:Op maandag 17 december 2007 14:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Of Frans Mulderquote:
Jamaar N00c haalt hem door de war met Tom Mulderquote:
Sinds wanneer kijk jij naar vrouwen?quote:Op maandag 17 december 2007 14:40 schreef Adelante het volgende:
zozo!
quote:Op maandag 17 december 2007 14:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijk jij naar vrouwen?
quote:
Je zal niet de eerste homo zijn.quote:
Ja, ik was er alquote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Wat denken die onderontwikkelden wel niet?!
Green light people! Fire at will!
Sjit.. Sorry...quote:Op maandag 17 december 2007 14:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jamaar N00c haalt hem door de war met Tom Mulder
Mooi zo, affikken die hippiequote:
IDD...quote:
Hey UIO, zie jij ook die handjes op navelhoogte zwaaien?quote:Op maandag 17 december 2007 14:30 schreef MUUS het volgende:
JA HALLO!
*met armen zwaait*
I'm in the room enzo.
ik zal m'n vriendin wel eens meenemen naar parkplaats amsterdamsebos dan, oké!quote:
Verrek!quote:Op maandag 17 december 2007 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey UIO, zie jij ook die handjes op navelhoogte zwaaien?
Langer laten garen de volgende keer.quote:Op maandag 17 december 2007 14:59 schreef ElizabethR het volgende:
Die gast hapt helemaal niet lekker
FIRE IN THE HOLE!quote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Wat denken die onderontwikkelden wel niet?!
Green light people! Fire at will!
Ik hou van je is Gráim thúquote:Op maandag 17 december 2007 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat was nou ook alweer ik hou van jou en ik haat je in het Iers?
Ispralomé en istoeálemé (foenetisch)?
Heb het ooit geweten, maar ben het vergeten.
Moejje even langs de GGD gaan.quote:
Goed te horen!quote:Op maandag 17 december 2007 16:01 schreef Joene het volgende:
zeau , vandaag 1 laptop uitgeleverd , 4 pc's geimaged .
Laat de volgende nieuwe medewerker maar starten
Avatar... nice.....quote:Op maandag 17 december 2007 16:56 schreef ElizabethR het volgende:
linkje krea???
Is eigenlijk degene die ik het langst gehad heb hier, dus nu maar weer eens even tereug naar diequote:
Dat is eigenlijk ook de rede waarom ik de tiki laat staan.quote:Op maandag 17 december 2007 17:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is eigenlijk degene die ik het langst gehad heb hier, dus nu maar weer eens even tereug naar die
Haha, GVB ftw, die lui zijn nog erger dan de NS, buy a car!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Het GVB moet dood, nee echt, gewoon keihard dood. Die incompentente kankerjosti's verdienden het leven niet.....
Ineens herken ik je weerquote:Op maandag 17 december 2007 17:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is eigenlijk degene die ik het langst gehad heb hier, dus nu maar weer eens even tereug naar die
Heb ik, maar raak die maar eens kwijt midden in Amsterdam...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:59 schreef Sebash het volgende:
[..]
Haha, GVB ftw, die lui zijn nog erger dan de NS, buy a car!
quote:
Shit MUUS, waar gaat dit naartoe zeg....quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:24 schreef MUUS het volgende:
Dan sta je ineens zo helemaal alleen met. Getrouwde Man
. in de lift.
De spanning is om te snijden, niet stiekem gluren vanuit je ooghoeken, maar gewoon bruut naar elkaar staren.
Hij grijnst, ik grijns.
Zelfs de stilte is opwindend....
5 seconden stil....
10 seconden stil...
Hij zo van: "Als we ooit nog ergens willen komen, moet jij wel ff op het knopje drukken."
Ik zo van: "Oh ja."
Whehehehehe..
Ik weet net zoveel als de rest. 0,0 reactie gekregen op mails enzo. Beetje vaag allemaal.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:47 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Krea, hoe zit het nu.. Hoorde berichten dat je wel weer mocht meedoen, daarna weer niet meer....
Hoe zit dat nu?
Ze vond het niet zo leuk dat ik haar in elke post vertelde hoe ik erover dacht. Gek wel op zich.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:32 schreef ElizabethR het volgende:
Gestalked? Mien?? Wilde ze wat van je of was het om haar frustraties te uiten over je ongetwijfeld onverbloemde reacties op haar??
Ow dat! Tja, negatieve reacties kan ze niet echt handelen geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze vond het niet zo leuk dat ik haar in elke post vertelde hoe ik erover dacht. Gek wel op zich.
Ja, daar kan je veel sneller op scannen dan op usernamequote:Op dinsdag 18 december 2007 10:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Echt waar? Alleen door die avatar? Grappig!!
O ja, met ctrl-F hé??quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, daar kan je veel sneller op scannen dan op username.
Dat snapte ik wel hoor k_i_m.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik scroll altijd in een razend tempo door ongelezen topics heen en als ik geen plaatje herken dan lees ik het niet eens.
Neequote:Op dinsdag 18 december 2007 10:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel hoor k_i_m.
Ik ben een beetje melig door een fantastische lachbui vanmorgen.
Ik herken mezelf nu ook niet meer. Ik baal er echt van dat ik mijn plaatje kwijt benquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:53 schreef Kreator het volgende:
...als ik mijn avatar verander, kan ik mijn eigen posts niet meer vinden.
Misschien is dat wel echt zo.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:02 schreef MUUS het volgende:
Wat heeft Mien met haar haar gedaan joh.
Alsof het door ratten is aangevreten..
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:41 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben wel trots op deze foto, afgelopen zondag gemaakt, tegen het einde van de dag. De sfeer was echt Ierig, vind ik dan. Wat vinden jullie??
[ afbeelding ]
Ow leuk!! We hebben nog één slaapkamer vrij met Kerstmisquote:
Chlamydia en Herpes kunnen je ogen in ieder geval aantasten. Dat verklaart het niet kunnen lezen van de openingstijdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Met dit weer? Die moet echt een hiv/aids/platjes/herpes cocktailtje hebben gescoord.
Die eerdere link die je gaf was amusanter. Bij deze heb ik gewoon een teiltje nodig.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:41 schreef ElizabethR het volgende:
O-oh, ik kan er niks aan doen, maar ik ben weer helemaal into the soap. Wat een vermaak, dat log!!
Ze heeft het kindje Jezus gebaard geloof ik![]()
Dan jaag ik hem wel weer weg met wat cartoonsquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:54 schreef k_i_m het volgende:
Pas maar op, voor je het weet woont de here Jezus in je hart!.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Dat mens is eng en zou moeten worden opgenomen ergens, wat een labiele doos..
Wheheheehehe.. Ze was inderdaad een tijdje terug op tv, ik nog tegen mijn 'dinnetje, heey die zit ook op fok!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Aan de andere kant is ze ook heel overtuigd van zichzelf, zo overtuigd dat ze overal op het internet te vinden is, ik zit er weer helemaal in op het moment. Ze heeft zelfs haar eigen WIKI geschreven!! Hoe veel last van grootheidswaan kun je hebben
Het verschaft me in ieder geval een dagje leesvoer, geen reet te doen hier in the office, en je moet toch wat met je tijd!
Oh, dat stelletje dwaallichten weer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rare actievoerders in r'dam
Oewwwww.... Goed idee!quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, dat stelletje dwaallichten weer.
Het is dat ik helaas m'n geld moet verdienen met werken, anders zou ik speciaal voor hun een Big Mac of triple-whopper met extra vlees gaan halen, en het voor hun neus weg gaan zitten schransen.
Dan draag ik er wel een met iets van "a dog/cat in pain, is my tasty gain" terwijl ik een lekkere fatsige hotdog in mijn bakkes druk!quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Idd, ja, waar halen die proleten de tijd toch altijd vandaan?
Doe het dan ook gewoon op Zaterdagmiddag, dan is er teminste iemand op straat, maar ja hersens hebben dit soort mongolen niet....
En ja, lekker portie kebab opkanen en en keihard uitlachen is een leuk tijdsverdrijf, moeten we een keer samen doen. Het liefst in een "bunnies are food too" shirt.
Een totaal doorgesjeesde dierenactivisten sekte...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:21 schreef ElizabethR het volgende:
Wat is PETA??
Een hypocriete bende 'dierenvrienden'. Ze vinden dat je dieren nergens voor mag gebruiken, ook niet voor onderzoek naar medicijnen e.d.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:21 schreef ElizabethR het volgende:
Wat is PETA??
Ik heb opeens zo'n zin in unlimited spareribs van Mr Coco'squote:Op dinsdag 18 december 2007 15:37 schreef Misstique het volgende:
Vlees is gewoon lekker. Punt.
Doodzonde dat die weg is. Die op de Nieuwendijk dus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb opeens zo'n zin in unlimited spareribs van Mr Coco's.
Ja, buiten dat het FOK! historie is was het ook gewoon erg goed eten voor weinig. Er zit nu een vage argentijn. 1 keer binnen geweest, overal fruitvliegjes..quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Doodzonde dat die weg is. Die op de Nieuwendijk dus.
Het zit ook in de film Harold & Kumar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:28 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zie het voor me MUUS. Lijkt wel een filmscript!!
Eens kijken of ze er is:quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, buiten dat het FOK! historie is
Ik ook. 1 kop koffie gedronken ooit, en snel weer opgekrast.quote:was het ook gewoon erg goed eten voor weinig. Er zit nu een vage argentijn. 1 keer binnen geweest, overal fruitvliegjes...
VB?quote:Die op het Rembrandtplein is er nog wel, maar die is ff minder en duurder. (Coco's outback). Maar wel VB.
Ikea zeker?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:45 schreef Adelante het volgende:
ohjah, mag je klagen over een kerstpakket?
[ afbeelding ]
ik heb maar gekozen voor de optie dat ze de waarde aan een goed doel schenken....
Mijn allereerste meeting was daar. Gewoon omdat het vaststond en ik er al jaren kwam. Daarna is het nooit meer goedgekomen, Yvonne, Danny, Iteejer, GB, Rip, Bol, LD..... the old sacksquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Eens kijken of ze er is:
Shmoopy + loempia.
En static + trap. Ook altijd leuk.
[..]
Ik ook. 1 kop koffie gedronken ooit, en snel weer opgekrast.
[..]
VB?
die kubus gaf het weg hequote:
Neuh, ik zag dezelfde foto in het kerstpakketten topic met een nogal tearjerkerig verhaal erbijquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
die kubus gaf het weg he
ach, alle MT leden krijgen ook 250 euro in enveloppe, dus ik klaag niet echt...
Neuh... Ik zag het al aan de Lant chips! De Bom!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
die kubus gaf het weg he
ach, alle MT leden krijgen ook 250 euro in enveloppe, dus ik klaag niet echt...
Zijnquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:45 schreef Birra het volgende:
[..]
Het zit ook in de film Harold & Kumar..
Ligt eraan. Was het een Chinees?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zijn. Getrouwde Man
. en ik stiekem gefilmd?
.
die koop ik dan ook regelmatigquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neuh... Ik zag het al aan de Lant chips! De Bom!
op de een of andere manier zie ik MUUS niet geil worden van Chinees....quote:
Correct.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
op de een of andere manier zie ik MUUS niet geil worden van Chinees....
Correct.quote:
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:53 schreef Birra het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat MUUS en. Getrouwde Man
. ?
Jups... Vaak nog ff om half 8 op zaterdagavond halen!quote:
Heb het er echt over met Sylvana of we niet moeten verhuizen. Het is toch prachtig daar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:41 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben wel trots op deze foto, afgelopen zondag gemaakt, tegen het einde van de dag. De sfeer was echt Ierig, vind ik dan. Wat vinden jullie??
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 01:05 schreef Armageddon het volgende:
ik zeg dan nemen we die toch mee.
kutwijf.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:52 schreef Kreator het volgende:
Morgé trouwens.
...afgelopen zaterdag kreeg ik te horen dat er een grote kans was dat ik a.s. donderdag tot zondag gratis naar Euro Disney kon. Dit omdat de zus van m'n vrienden niet kon en dus konden wij.
Kreeg ik gisteravond te horen dat ze toch kon.... crap.
You go dude!!quote:Op woensdag 19 december 2007 01:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb het er echt over met Sylvana of we niet moeten verhuizen. Het is toch prachtig daar.
Het sterft er van het IT werk. Ze heeft er alleen moeite mee om haar moeder alleen te laten. Ik zeg dan nemen we die toch mee.
Gefeli en sterkte!quote:
Gelukkig ben je mooi voor kerst weer beter!!quote:
Maar nu weer beter!quote:
Ik gok op een Braboquote:Op woensdag 19 december 2007 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Had je wel een laptop op bed om mee te fokken Rip?
Whehehehe.
Hij had geperste jus meegenomen. Het is natuurlijk alleen vers als hij sinaasappels mee had genomen en die had staan persen voor je.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:06 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat wel![]()
En hij had zelfs versgeperste jus d'orange meegenomen
Doet me denken aan dat nummer.. "my tits are okay!"quote:Op woensdag 19 december 2007 10:40 schreef Kreator het volgende:
Nummer op de radio.
Boem boem boem... du hast den schönsten arsch der welt.... arsch der welt... arsch der welt... boem boem boem...
Ik heb geen persquote:Op woensdag 19 december 2007 11:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hij had geperste jus meegenomen. Het is natuurlijk alleen vers als hij sinaasappels mee had genomen en die had staan persen voor je.
Uitknijpen met de handen. Het is toch een vent, of hoe zit dat?quote:
Nou ja, het is wel een brabo natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 12:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uitknijpen met de handen. Het is toch een vent, of hoe zit dat?
Werd er ook bij gezegd hoeveel je mocht drinken?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:04 schreef ElizabethR het volgende:
Pfff, zometeen kerstlunch met de baas hoor ik net
En we mogen er nog bij drinken ook
Nice!
Ik snap alleen niet wat het al dan niet Moslim zijn met het hele verhaal van doen heeft.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben verliefd op een Moslim, word ik gebruikt?
Weer van die mensen die over eigenwaarde beginnen als je zonder morren met iemand gaat neuken.
Met het woord moslim in de TT krijg je natuurlijk een relevante ontopic discussie op FOK!. Dat weet je toch.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik snap alleen niet wat het al dan niet Moslim zijn met het hele verhaal van doen heeft.
Natuurlijk. Daarom is dit zo'n kwaliteitsforum.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Met het woord moslim in de TT krijg je natuurlijk een relevante ontopic discussie op FOK!. Dat weet je toch.
Hey das mijn foto inc mijn katquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:45 schreef Adelante het volgende:
ohjah, mag je klagen over een kerstpakket?
[ afbeelding ]
ik heb maar gekozen voor de optie dat ze de waarde aan een goed doel schenken....
Idd, het niveau is al jaren torenhoog hier!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Natuurlijk. Daarom is dit zo'n kwaliteitsforum.
Pfff, net terug van de lunch, dik twee uur gezeten daar. Ik heb maar 1 guinness op, de baas een hele fles wijn. Hij bleef wel aandringen dat ik ook nog een Guinness zou nemen, maar ik moet over twee uur ook nog naar huis rijden hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Werd er ook bij gezegd hoeveel je mocht drinken?
Vraag om opslag! En werk gelijk die stomme collega de deur uit!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:50 schreef ElizabethR het volgende:
Pfff, net terug van de lunch, dik twee uur gezeten daar. Ik heb maar 1 guinness op, de baas een hele fles wijn. Hij bleef wel aandringen dat ik ook nog een Guinness zou nemen, maar ik moet over twee uur ook nog naar huis rijden hoor.
Lunch was lekker. En baas is aangeschoten
Beide al gebeurdquote:Op woensdag 19 december 2007 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vraag om opslag! En werk gelijk die stomme collega de deur uit!
Ik heb hier nog 11 Dell 1750's liggen. Maar die maken me net even wat teveel herrie 'voor thuis'.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Stukje hardware over hier...
dual Xeon 3,2Ghz, 4GB ram, 6 disks Ultra320SCSI.
En dat gaat mooi mee naar huis.
Dit is een 2650, veels te veel herrie, maar om nou te zeggen ; gooi maar wegquote:Op woensdag 19 december 2007 18:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 11 Dell 1750's liggen. Maar die maken me net even wat teveel herrie 'voor thuis'.
Goed bezigh!quote:
Dat moet bij mij nog ff tot na kerst wachten ben ik bang... (Nieuwe vidkaart.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik ga me weer opmaken om me vanavond te melden aan de frontlinie.
Call of Duty 4
Nog wat leuks voor wat betreft geheugen en HDDs?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 11 Dell 1750's liggen. Maar die maken me net even wat teveel herrie 'voor thuis'.
Ik had een 7900GT OC die artifacts gaf. Opgestuurd voor garantie, sturen ze een 7950GT terug. VERDAMMT!!! Is dat ding AGP, ik dat ding weer teruggestuurd. Droevig mailtje er achteraan, hebben ze uiteindelijk een 8800GTS opgestuurd. Dus Call of Duty 4 draait als een zonnetje met alles op high.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:23 schreef n00cL30n het volgende:
Dat moet bij mij nog ff tot na kerst wachten ben ik bang... (Nieuwe vidkaart.)
ondertiteling?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik had een 7900GT OC die artifacts gaf. Opgestuurd voor garantie, sturen ze een 7950GT terug. VERDAMMT!!! Is dat ding AGP, ik dat ding weer teruggestuurd. Droevig mailtje er achteraan, hebben ze uiteindelijk een 8800GTS opgestuurd. Dus Call of Duty 4 draait als een zonnetje met alles op high.
M'n videokaart was stuk, opgestuurd. Ze sturen een kaart terug voor met een andere aansluiting, die weer teruggestuurd. Nu heb ik een veel snellere aangezien mijn oude kaart niet meer leverbaar was.quote:
Nu snap ik hetquote:Op donderdag 20 december 2007 00:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
M'n videokaart was stuk, opgestuurd. Ze sturen een kaart terug voor met een andere aansluiting, die weer teruggestuurd. Nu heb ik een veel snellere aangezien mijn oude kaart niet meer leverbaar was.
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik had een 7900GT OC die artifacts gaf. Opgestuurd voor garantie, sturen ze een 7950GT terug. VERDAMMT!!! Is dat ding AGP, ik dat ding weer teruggestuurd. Droevig mailtje er achteraan, hebben ze uiteindelijk een 8800GTS opgestuurd. Dus Call of Duty 4 draait als een zonnetje met alles op high.
Moggel!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:13 schreef Joene het volgende:
Mogguh
De single player vind ik echt kut. Die voorgeprogammeerde paden zijn echt vies bah. Best jammer, want het spel is verder wel tof. (op het feit na dat je er een Rentium voor nodig hebt)quote:
Komt dat omdat die ene eruitgewerkt wordt?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:00 schreef ElizabethR het volgende:
Morning ye'all, how are we doing today?? I am not too bad at all!!
Je hebt even tijd nodig om aan het sletje te wennen?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:57 schreef Kreator het volgende:
Ik zo van, normaal gesprokkel reageer ik dan echt wel op je hoor, sletje! haha, maar vandaag even niet...
gpoedjer,
Krea.
nog meer dan 4 min?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:59 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je hebt even tijd nodig om aan het sletje te wennen?
Correct!quote:
Je moet het ook wel willen he, Kquote:Op donderdag 20 december 2007 11:57 schreef Kreator het volgende:
Ik zo van, normaal gesprokkel reageer ik dan echt wel op je hoor, sletje! haha, maar vandaag even niet...
gpoedjer,
Krea.
He zijn er nog leuke tv dingen in de maak bij arnie & coquote:Op donderdag 20 december 2007 12:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je moet het ook wel willen he, K
Zitten je diamanten schoenen te strak?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:48 schreef Kreator het volgende:
Komt door al die hordes lekkere wijven die achter me aanzitten.
Nee, maar mijn Snoopy onderbroek zit in de was.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:52 schreef Ripley het volgende:
Zitten je diamanten schoenen te strak?
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Is het al vrijdagmiddag?
Ik heb die hele singleplayer nog niet eens gespeeld, multiplayer is veel leuker.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
De single player vind ik echt kut. Die voorgeprogammeerde paden zijn echt vies bah. Best jammer, want het spel is verder wel tof. (op het feit na dat je er een Rentium voor nodig hebt)
Goeiemoggel.
Naar mijn mening de enige manier om dat soort spellen te spelen.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb die hele singleplayer nog niet eens gespeeld, multiplayer is veel leuker.
Goeiemoggel!
Ik speel bijna nooit singleplayer, behalve Half Life 2 + episode 1. Maar dat spel heeft dat ook een leuk verhaal en een goede sfeer.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Naar mijn mening de enige manier om dat soort spellen te spelen.
Luke, i am your father!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Geeft niet.
SMG schijnt echt briljant te zijn, maar als ik het zo zie op TV (gamekings) is het weer een of ander platform spel, en daar hou ik niet zo van.
Ik wacht wel op het StarWars spel met lightsabers.
Wiiiiiihihihiquote:Op donderdag 20 december 2007 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen single.
En nu dus ook op de Wii, kon het niet laten, hij stond opgesteld met Wii sports om te testen, gewoon te grappig.
Ach, hij was gratis he?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wiiiiiihihihi
Dat is een kinderconsole dude
Is er al een Wiibrator dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, hij was gratis he?.
En er zijn vast non-kids games voor.
Er zit wel een soort mini honkbalknuppel bijquote:Op donderdag 20 december 2007 16:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Is er al een Wiibrator dan?
Tja.. En dus voor vrouwen.. Zoals je al opmerkte.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wiiiiiihihihi
Dat is een kinderconsole dude
Hier alleen een flinterdun laagje poeder op de grond. Wel veel rijp op bomen, hekken e.d.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:30 schreef Kreator het volgende:
Sneeuw? Het is hier gortdroog..
(GS heeft bootcamp afgekapt. geen verrassing)
Zeker als je gaat vissen op de Wii!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Beetje sneeuw hier, stelt weinig voor.
Wii'en met een slok op is humor.
Krea,quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:20 schreef Kreator het volgende:
vrij is voor plebs. Ik moet werken.. en ik heb dienst met kerst. En ik ben bijna jarig.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, hallo..
Om 5 uur uit je bed gebeld worden is niet tof.
Kijk! Een SneeuwMUUS!
quote:
Het Internet
Bedoelde u: sneeuwmuur
Geen standaard-webpagina's met al uw zoektermen gevonden.
Uw zoekbewerking - sneeuwMUUS - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
* Probeer andere zoektermen.
* Maak de zoektermen algemener.
Alvast van harte gefeliciteerd lieve Kreaquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:20 schreef Kreator het volgende:
vrij is voor plebs. Ik moet werken.. en ik heb dienst met kerst. En ik ben bijna jarig.
Ik heb alleen Wii Sports nog maar, ik moet van het weekend eens ff kijken of ik er nog een spel bijkoopquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zeker als je gaat vissen op de Wii!
Klopt. 'Dinnetje wil nogsteeds een DS Lite, ik probeer haar stoomklaar te maken voor de Wii. (Moet dat honkbal- en visspel hebben! Owja.. Bowling en golf ftw trouwens!quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb alleen Wii Sports nog maar, ik moet van het weekend eens ff kijken of ik er nog een spel bijkoop.
Maar het is wel grappig.
Zou bijna GuMUUS aan willen gaan maken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
http://vls.wikipedia.org/wiki/Muus.
http://www.autoschademuus.nl/.
14.gifquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:54 schreef Kreator het volgende:
Ja thx. maar dat duurt nog een week. Het is heel tof om op 28 december jarig te zijn.
Bowling, Tennis, Golf, Boxen en honkbal zit erbijquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:31 schreef n00cL30n het volgende:
Klopt. 'Dinnetje wil nogsteeds een DS Lite, ik probeer haar stoomklaar te maken voor de Wii. (Moet dat honkbal- en visspel hebben! Owja.. Bowling en golf ftw trouwens!)
Hmmm.. dat is dan weer een downer.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bowling, Tennis, Golf, Boxen en honkbal zit erbij.
Maar was er na een uurtje wel weer ff klaar mee, het zijn toch meer demo's van hoe het werkt dan echte spellen.
[..]
Neehoor, maak je geen zorgen...quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heeft iedereen een leven of zo?.
Alleen op dat moment hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heeft iedereen een leven of zo?.
zeh great dictatorquote:Op maandag 17 december 2007 14:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Beste film van Chaplin wmb. Binnenkort weer eens kijken..
Waar ik werk is er niemand vrij. Ook niet met kerst. Omdat iedereen zich zo nodig vol moet proppen met vlees met de kerst.quote:Op maandag 24 december 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Ja hallo.
Ik dacht dat ik de enige zou zijn die moest werken. Tis maar 1 dagje nog, daarna een week de tijd om te Wii'en
.
Hier zijn 2 van de panden gewoon leeg, luiken dicht etc...quote:Op maandag 24 december 2007 09:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar ik werk is er niemand vrij. Ook niet met kerst. Omdat iedereen zich zo nodig vol moet proppen met vlees met de kerst.
quote:
Sorry...quote:Op maandag 24 december 2007 10:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Jullie hebben vast ook wel tips: Een echte mannen reis. Testosteron, bloed, zweet, etc.
quote:Op maandag 24 december 2007 12:22 schreef Kreator het volgende:
Iedereen preppige klefdagen gewonst.
Groepjes,
Kreb
Ja, neukze!quote:Op maandag 24 december 2007 12:22 schreef Kreator het volgende:
Iedereen preppige klefdagen gewonst.
Groepjes,
Kreb
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 december 2007 13:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb 3 dagen feest
Vandaag is mamma jarig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |