Wat heeft dat met eigenwaarde te maken? Waarom zou je moeten morren om te neuken?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:28 schreef Cheiron het volgende:
Klinkt alsof hij je gebruikt voor de sex ja. Ben je zo makkelijk dat je elke keer zonder morren met hem neukt? Alles goed met je eigenwaarde verder?
Hij ziet het denk ik vrijblijvender dan jij.quote:Hij zegt dat we vrienden zijn,
Zou natuurlijk kunnen, maarja mannen he.....quote:ja ik heb vriendinnen gehad alleen voor sex maar met jou is het anders...............
- Omdat ze zich afvraagt of ze gebruikt wordtquote:Op woensdag 19 december 2007 14:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat heeft dat met eigenwaarde te maken? Waarom zou je moeten morren om te neuken?
Player dus.....?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dusss..
Hij heeft eerdere vriendinnen gehad, alleen om de sex. Maar met jou is het anders. Daarom kun je hem ook niet zien zonder dat er geneukt wordt: Omdat het met jou anders is. Natuurlijk is het met jou anders! Tot de volgende, dan is het daar weer anders mee.
Maar ik snap verder niet wat het al dan niet Moslim zijn met de hele vraag van doen heeft.
En tussen de regels van jouw post lees ik dat je iedereen die met iemand snel het bed in duikt makkelijk vindt en dat die persoon geen eigenwaarde heeft.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef Cheiron het volgende:
- Omdat ze zich afvraagt of ze gebruikt wordt
- Omdat ik hier tussen de regels lees dat ze het niet zo leuk vindt dat hij zo gedreven is op sex
- Omdat als je dit soort vragen hier stelt terwijl je er midden in zit, de tijdlijnen een beetje gek zijn imo
En anders mag je mijn vriendin wel worden, vroeger had ik altijd vriendinnen alleen voor de sex, sloeg ze en pikte hun geld om te vergokken en drugs te kopen. Maar dat was vroeger, dat doe ik neit meer en bij jou zeker niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:43 schreef MLI het volgende:
TS, waarom vraag je het hier? je bent 27, toon ballen en vraag het hem.
Ja, ik leer mijn toekomstige vriendjes ook altijd beter kennen door sex met ze te hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef Lady1980 het volgende:
we hebben ook sex, hij is min of meer verslaafd aan sex zeg maar, hij is altijd opgewonden, als we elkaar zien dat kan niet zonder sex. Hij zegt dat we vrienden zijn, we moeten zo doorgaan om elkaar beter te leren kennen.
Ik heb het hem ook recht op de man af gevraagd zijn uitleg hierover was: ja ik heb vriendinnen gehad alleen voor sex maar met jou is het anders...............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |