Die van MUUS rookt ook.quote:Op maandag 17 december 2007 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die van jou bijvoorbeeld, daar staat een roker op!
Vies!
Het wachten is op de volgende kut-newbie die met veel bombarie in FB gaat huilebalken over 'die user met Hitler als avatar'quote:
Het is die snor hè.quote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het wachten is op de volgende kut-newbie die met veel bombarie in FB gaat huilebalken over 'die user met Hitler als avatar'.
Al jaren.quote:
Beste film van Chaplin wmb. Binnenkort weer eens kijken.quote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het wachten is op de volgende kut-newbie die met veel bombarie in FB gaat huilebalken over 'die user met Hitler als avatar'.
Prachtig toch... Hitler was zo'n fervent aanhanger van Chaplin dat hij zijn snorretje hier naar heeft gestyled!quote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Koel! Kerstdorpje hier is nog te kleinschalig om te fotograferen. Hopelijk volgend jaar iets meer, dan kan ik ook voorzichtig aan beginnen met fotootje plakken.quote:Op maandag 17 december 2007 14:08 schreef Joene het volgende:
Ojah Nooc, ik zal nog ff foto's maken van het kerstdorf am see
Die ander was veel geiler.quote:
fapfapfapquote:Op maandag 17 december 2007 14:19 schreef MUUS het volgende:
Plop.
Volgens mij waren dat jouw woorden.quote:Op maandag 17 december 2007 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Noem je MUUS nou vies?
Ik las Hitlerquote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik weet niet of MUUS vies is.quote:Op maandag 17 december 2007 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens mij waren dat jouw woorden.
Jij bent veel, maar geen kut-newbiequote:Op maandag 17 december 2007 14:05 schreef k_i_m het volgende:
Hee, is dat niet hitler?
Ik heb ook geen idee. Nog nooit ontmoet deze user.quote:Op maandag 17 december 2007 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet niet of MUUS vies is.
Die heeft zich inmiddels gemeld.quote:Op maandag 17 december 2007 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Jij bent veel, maar geen kut-newbie.
quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat jouw woorden.
JA HALLO!quote:Op maandag 17 december 2007 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet of MUUS vies is.
Nou okee, dan ben ik wel gewoon alleen kut vandaagquote:Op maandag 17 december 2007 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij bent veel, maar geen kut-newbie.
Nee.quote:Op maandag 17 december 2007 14:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoi ik ben inmiddels ook wel een oldbie
Met een nick eindigend op 'juhhh' zul je nooit een oldbie worden.quote:Op maandag 17 december 2007 14:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoi ik ben inmiddels ook wel een oldbie
Ik dacht al, wat ruik ik toch?quote:Op maandag 17 december 2007 14:30 schreef MUUS het volgende:
JA HALLO!
*met armen zwaait*
I'm in the room enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
Ben jij een beetje vies, MUUS?quote:Op maandag 17 december 2007 14:30 schreef MUUS het volgende:
JA HALLO!
*met armen zwaait*
I'm in the room enzo.
Pfffff, alsof niet iedereen Tom Manders herkent!!!quote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 17 december 2007 14:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pfffff, alsof niet iedereen Tom Manders herkent!!!
n00b!quote:
Of Ferry Maat!quote:Op maandag 17 december 2007 14:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dorusquote:Op maandag 17 december 2007 14:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Of Frans Mulderquote:
Jamaar N00c haalt hem door de war met Tom Mulderquote:
Sinds wanneer kijk jij naar vrouwen?quote:Op maandag 17 december 2007 14:40 schreef Adelante het volgende:
zozo!
quote:Op maandag 17 december 2007 14:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijk jij naar vrouwen?
quote:
Je zal niet de eerste homo zijn.quote:
Ja, ik was er alquote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Wat denken die onderontwikkelden wel niet?!
Green light people! Fire at will!
Sjit.. Sorry...quote:Op maandag 17 december 2007 14:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jamaar N00c haalt hem door de war met Tom Mulder
Mooi zo, affikken die hippiequote:
IDD...quote:
Hey UIO, zie jij ook die handjes op navelhoogte zwaaien?quote:Op maandag 17 december 2007 14:30 schreef MUUS het volgende:
JA HALLO!
*met armen zwaait*
I'm in the room enzo.
ik zal m'n vriendin wel eens meenemen naar parkplaats amsterdamsebos dan, oké!quote:
Verrek!quote:Op maandag 17 december 2007 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey UIO, zie jij ook die handjes op navelhoogte zwaaien?
Langer laten garen de volgende keer.quote:Op maandag 17 december 2007 14:59 schreef ElizabethR het volgende:
Die gast hapt helemaal niet lekker
FIRE IN THE HOLE!quote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Wat denken die onderontwikkelden wel niet?!
Green light people! Fire at will!
Ik hou van je is Gráim thúquote:Op maandag 17 december 2007 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat was nou ook alweer ik hou van jou en ik haat je in het Iers?
Ispralomé en istoeálemé (foenetisch)?
Heb het ooit geweten, maar ben het vergeten.
Moejje even langs de GGD gaan.quote:
Goed te horen!quote:Op maandag 17 december 2007 16:01 schreef Joene het volgende:
zeau , vandaag 1 laptop uitgeleverd , 4 pc's geimaged .
Laat de volgende nieuwe medewerker maar starten
Avatar... nice.....quote:Op maandag 17 december 2007 16:56 schreef ElizabethR het volgende:
linkje krea???
Is eigenlijk degene die ik het langst gehad heb hier, dus nu maar weer eens even tereug naar diequote:
Dat is eigenlijk ook de rede waarom ik de tiki laat staan.quote:Op maandag 17 december 2007 17:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is eigenlijk degene die ik het langst gehad heb hier, dus nu maar weer eens even tereug naar die
Haha, GVB ftw, die lui zijn nog erger dan de NS, buy a car!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Het GVB moet dood, nee echt, gewoon keihard dood. Die incompentente kankerjosti's verdienden het leven niet.....
Ineens herken ik je weerquote:Op maandag 17 december 2007 17:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is eigenlijk degene die ik het langst gehad heb hier, dus nu maar weer eens even tereug naar die
Heb ik, maar raak die maar eens kwijt midden in Amsterdam...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:59 schreef Sebash het volgende:
[..]
Haha, GVB ftw, die lui zijn nog erger dan de NS, buy a car!
quote:
Shit MUUS, waar gaat dit naartoe zeg....quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:24 schreef MUUS het volgende:
Dan sta je ineens zo helemaal alleen met. Getrouwde Man
. in de lift.
De spanning is om te snijden, niet stiekem gluren vanuit je ooghoeken, maar gewoon bruut naar elkaar staren.
Hij grijnst, ik grijns.
Zelfs de stilte is opwindend....
5 seconden stil....
10 seconden stil...
Hij zo van: "Als we ooit nog ergens willen komen, moet jij wel ff op het knopje drukken."
Ik zo van: "Oh ja."
Whehehehehe..
Ik weet net zoveel als de rest. 0,0 reactie gekregen op mails enzo. Beetje vaag allemaal.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:47 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Krea, hoe zit het nu.. Hoorde berichten dat je wel weer mocht meedoen, daarna weer niet meer....
Hoe zit dat nu?
Ze vond het niet zo leuk dat ik haar in elke post vertelde hoe ik erover dacht. Gek wel op zich.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:32 schreef ElizabethR het volgende:
Gestalked? Mien?? Wilde ze wat van je of was het om haar frustraties te uiten over je ongetwijfeld onverbloemde reacties op haar??
Ow dat! Tja, negatieve reacties kan ze niet echt handelen geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze vond het niet zo leuk dat ik haar in elke post vertelde hoe ik erover dacht. Gek wel op zich.
Ja, daar kan je veel sneller op scannen dan op usernamequote:Op dinsdag 18 december 2007 10:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Echt waar? Alleen door die avatar? Grappig!!
O ja, met ctrl-F hé??quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, daar kan je veel sneller op scannen dan op username.
Dat snapte ik wel hoor k_i_m.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik scroll altijd in een razend tempo door ongelezen topics heen en als ik geen plaatje herken dan lees ik het niet eens.
Neequote:Op dinsdag 18 december 2007 10:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel hoor k_i_m.
Ik ben een beetje melig door een fantastische lachbui vanmorgen.
Ik herken mezelf nu ook niet meer. Ik baal er echt van dat ik mijn plaatje kwijt benquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:53 schreef Kreator het volgende:
...als ik mijn avatar verander, kan ik mijn eigen posts niet meer vinden.
Misschien is dat wel echt zo.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:02 schreef MUUS het volgende:
Wat heeft Mien met haar haar gedaan joh.
Alsof het door ratten is aangevreten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |