Zoals ik al zei, NEE, daar heb ik het nu gewoon niet over.quote:Op maandag 17 december 2007 14:40 schreef Adelante het volgende:
dus.. wat wij met koeien en varkens doen, mogen zij niet met katten en honden doen omdat dat hier toevallig huisdieren zijn?
Origineel. Die had ik niet verwacht. Touché hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
Idioot wijf die het alleen zielig vindt voor honden en katten omdat ze toevallig "lief" zijn.
Origineel, want ik had er een welverdiende t in gezet.quote:Op maandag 17 december 2007 14:45 schreef Snien het volgende:
[..]
Origineel. Die had ik niet verwacht. Touché hoor.
Precies hetzelfde idee inderdaad. Het gaat me ook niet om de diersoort, maar de manier waarop beesten geslacht worden. Als ik net iets had gelezen over een land waar ze bij wijze van kalkoenen ernstig martelen alvorens ze te slachten, had ik daar een topic over geopend.quote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef Adelante het volgende:
kalkoenen dan, die worden ook met een reden gemarteld: thanksgiving!
Dan moet je voortaan beter kijken.quote:Op maandag 17 december 2007 14:42 schreef Snien het volgende:
op dit moment val ik daarover.
JIJ viel.quote:
Neuhquote:Op maandag 17 december 2007 14:49 schreef ElizabethR het volgende:
Hebbie zelf een lief klein hondje Snien???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |