Ik heb hier nog 11 Dell 1750's liggen. Maar die maken me net even wat teveel herrie 'voor thuis'.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Stukje hardware over hier...
dual Xeon 3,2Ghz, 4GB ram, 6 disks Ultra320SCSI.
En dat gaat mooi mee naar huis.
Dit is een 2650, veels te veel herrie, maar om nou te zeggen ; gooi maar wegquote:Op woensdag 19 december 2007 18:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 11 Dell 1750's liggen. Maar die maken me net even wat teveel herrie 'voor thuis'.
Goed bezigh!quote:
Dat moet bij mij nog ff tot na kerst wachten ben ik bang... (Nieuwe vidkaart.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik ga me weer opmaken om me vanavond te melden aan de frontlinie.
Call of Duty 4
Nog wat leuks voor wat betreft geheugen en HDDs?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 11 Dell 1750's liggen. Maar die maken me net even wat teveel herrie 'voor thuis'.
Ik had een 7900GT OC die artifacts gaf. Opgestuurd voor garantie, sturen ze een 7950GT terug. VERDAMMT!!! Is dat ding AGP, ik dat ding weer teruggestuurd. Droevig mailtje er achteraan, hebben ze uiteindelijk een 8800GTS opgestuurd. Dus Call of Duty 4 draait als een zonnetje met alles op high.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:23 schreef n00cL30n het volgende:
Dat moet bij mij nog ff tot na kerst wachten ben ik bang... (Nieuwe vidkaart.)
ondertiteling?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik had een 7900GT OC die artifacts gaf. Opgestuurd voor garantie, sturen ze een 7950GT terug. VERDAMMT!!! Is dat ding AGP, ik dat ding weer teruggestuurd. Droevig mailtje er achteraan, hebben ze uiteindelijk een 8800GTS opgestuurd. Dus Call of Duty 4 draait als een zonnetje met alles op high.
M'n videokaart was stuk, opgestuurd. Ze sturen een kaart terug voor met een andere aansluiting, die weer teruggestuurd. Nu heb ik een veel snellere aangezien mijn oude kaart niet meer leverbaar was.quote:
Nu snap ik hetquote:Op donderdag 20 december 2007 00:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
M'n videokaart was stuk, opgestuurd. Ze sturen een kaart terug voor met een andere aansluiting, die weer teruggestuurd. Nu heb ik een veel snellere aangezien mijn oude kaart niet meer leverbaar was.
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik had een 7900GT OC die artifacts gaf. Opgestuurd voor garantie, sturen ze een 7950GT terug. VERDAMMT!!! Is dat ding AGP, ik dat ding weer teruggestuurd. Droevig mailtje er achteraan, hebben ze uiteindelijk een 8800GTS opgestuurd. Dus Call of Duty 4 draait als een zonnetje met alles op high.
Moggel!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:13 schreef Joene het volgende:
Mogguh
De single player vind ik echt kut. Die voorgeprogammeerde paden zijn echt vies bah. Best jammer, want het spel is verder wel tof. (op het feit na dat je er een Rentium voor nodig hebt)quote:
Komt dat omdat die ene eruitgewerkt wordt?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:00 schreef ElizabethR het volgende:
Morning ye'all, how are we doing today?? I am not too bad at all!!
Je hebt even tijd nodig om aan het sletje te wennen?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:57 schreef Kreator het volgende:
Ik zo van, normaal gesprokkel reageer ik dan echt wel op je hoor, sletje! haha, maar vandaag even niet...
gpoedjer,
Krea.
nog meer dan 4 min?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:59 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je hebt even tijd nodig om aan het sletje te wennen?
Correct!quote:
Je moet het ook wel willen he, Kquote:Op donderdag 20 december 2007 11:57 schreef Kreator het volgende:
Ik zo van, normaal gesprokkel reageer ik dan echt wel op je hoor, sletje! haha, maar vandaag even niet...
gpoedjer,
Krea.
He zijn er nog leuke tv dingen in de maak bij arnie & coquote:Op donderdag 20 december 2007 12:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je moet het ook wel willen he, K
Zitten je diamanten schoenen te strak?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:48 schreef Kreator het volgende:
Komt door al die hordes lekkere wijven die achter me aanzitten.
Nee, maar mijn Snoopy onderbroek zit in de was.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:52 schreef Ripley het volgende:
Zitten je diamanten schoenen te strak?
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Is het al vrijdagmiddag?
Ik heb die hele singleplayer nog niet eens gespeeld, multiplayer is veel leuker.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
De single player vind ik echt kut. Die voorgeprogammeerde paden zijn echt vies bah. Best jammer, want het spel is verder wel tof. (op het feit na dat je er een Rentium voor nodig hebt)
Goeiemoggel.
Naar mijn mening de enige manier om dat soort spellen te spelen.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb die hele singleplayer nog niet eens gespeeld, multiplayer is veel leuker.
Goeiemoggel!
Ik speel bijna nooit singleplayer, behalve Half Life 2 + episode 1. Maar dat spel heeft dat ook een leuk verhaal en een goede sfeer.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Naar mijn mening de enige manier om dat soort spellen te spelen.
Luke, i am your father!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Geeft niet.
SMG schijnt echt briljant te zijn, maar als ik het zo zie op TV (gamekings) is het weer een of ander platform spel, en daar hou ik niet zo van.
Ik wacht wel op het StarWars spel met lightsabers.
Wiiiiiihihihiquote:Op donderdag 20 december 2007 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen single.
En nu dus ook op de Wii, kon het niet laten, hij stond opgesteld met Wii sports om te testen, gewoon te grappig.
Ach, hij was gratis he?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wiiiiiihihihi
Dat is een kinderconsole dude
Is er al een Wiibrator dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, hij was gratis he?.
En er zijn vast non-kids games voor.
Er zit wel een soort mini honkbalknuppel bijquote:Op donderdag 20 december 2007 16:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Is er al een Wiibrator dan?
Tja.. En dus voor vrouwen.. Zoals je al opmerkte.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wiiiiiihihihi
Dat is een kinderconsole dude
Hier alleen een flinterdun laagje poeder op de grond. Wel veel rijp op bomen, hekken e.d.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:30 schreef Kreator het volgende:
Sneeuw? Het is hier gortdroog..
(GS heeft bootcamp afgekapt. geen verrassing)
Zeker als je gaat vissen op de Wii!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Beetje sneeuw hier, stelt weinig voor.
Wii'en met een slok op is humor.
Krea,quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:20 schreef Kreator het volgende:
vrij is voor plebs. Ik moet werken.. en ik heb dienst met kerst. En ik ben bijna jarig.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, hallo..
Om 5 uur uit je bed gebeld worden is niet tof.
Kijk! Een SneeuwMUUS!
quote:
Het Internet
Bedoelde u: sneeuwmuur
Geen standaard-webpagina's met al uw zoektermen gevonden.
Uw zoekbewerking - sneeuwMUUS - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
* Probeer andere zoektermen.
* Maak de zoektermen algemener.
Alvast van harte gefeliciteerd lieve Kreaquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:20 schreef Kreator het volgende:
vrij is voor plebs. Ik moet werken.. en ik heb dienst met kerst. En ik ben bijna jarig.
Ik heb alleen Wii Sports nog maar, ik moet van het weekend eens ff kijken of ik er nog een spel bijkoopquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zeker als je gaat vissen op de Wii!
Klopt. 'Dinnetje wil nogsteeds een DS Lite, ik probeer haar stoomklaar te maken voor de Wii. (Moet dat honkbal- en visspel hebben! Owja.. Bowling en golf ftw trouwens!quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb alleen Wii Sports nog maar, ik moet van het weekend eens ff kijken of ik er nog een spel bijkoop.
Maar het is wel grappig.
Zou bijna GuMUUS aan willen gaan maken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
http://vls.wikipedia.org/wiki/Muus.
http://www.autoschademuus.nl/.
14.gifquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:54 schreef Kreator het volgende:
Ja thx. maar dat duurt nog een week. Het is heel tof om op 28 december jarig te zijn.
Bowling, Tennis, Golf, Boxen en honkbal zit erbijquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:31 schreef n00cL30n het volgende:
Klopt. 'Dinnetje wil nogsteeds een DS Lite, ik probeer haar stoomklaar te maken voor de Wii. (Moet dat honkbal- en visspel hebben! Owja.. Bowling en golf ftw trouwens!)
Hmmm.. dat is dan weer een downer.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bowling, Tennis, Golf, Boxen en honkbal zit erbij.
Maar was er na een uurtje wel weer ff klaar mee, het zijn toch meer demo's van hoe het werkt dan echte spellen.
[..]
Neehoor, maak je geen zorgen...quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heeft iedereen een leven of zo?.
Alleen op dat moment hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heeft iedereen een leven of zo?.
zeh great dictatorquote:Op maandag 17 december 2007 14:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Beste film van Chaplin wmb. Binnenkort weer eens kijken..
Waar ik werk is er niemand vrij. Ook niet met kerst. Omdat iedereen zich zo nodig vol moet proppen met vlees met de kerst.quote:Op maandag 24 december 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Ja hallo.
Ik dacht dat ik de enige zou zijn die moest werken. Tis maar 1 dagje nog, daarna een week de tijd om te Wii'en
.
Hier zijn 2 van de panden gewoon leeg, luiken dicht etc...quote:Op maandag 24 december 2007 09:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar ik werk is er niemand vrij. Ook niet met kerst. Omdat iedereen zich zo nodig vol moet proppen met vlees met de kerst.
quote:
Sorry...quote:Op maandag 24 december 2007 10:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Jullie hebben vast ook wel tips: Een echte mannen reis. Testosteron, bloed, zweet, etc.
quote:Op maandag 24 december 2007 12:22 schreef Kreator het volgende:
Iedereen preppige klefdagen gewonst.
Groepjes,
Kreb
Ja, neukze!quote:Op maandag 24 december 2007 12:22 schreef Kreator het volgende:
Iedereen preppige klefdagen gewonst.
Groepjes,
Kreb
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 december 2007 13:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb 3 dagen feest
Vandaag is mamma jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |