Er zit wel een soort mini honkbalknuppel bijquote:Op donderdag 20 december 2007 16:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Is er al een Wiibrator dan?
Tja.. En dus voor vrouwen.. Zoals je al opmerkte.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wiiiiiihihihi
Dat is een kinderconsole dude
Hier alleen een flinterdun laagje poeder op de grond. Wel veel rijp op bomen, hekken e.d.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:30 schreef Kreator het volgende:
Sneeuw? Het is hier gortdroog..
(GS heeft bootcamp afgekapt. geen verrassing)
Zeker als je gaat vissen op de Wii!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Beetje sneeuw hier, stelt weinig voor.
Wii'en met een slok op is humor.
Krea,quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:20 schreef Kreator het volgende:
vrij is voor plebs. Ik moet werken.. en ik heb dienst met kerst. En ik ben bijna jarig.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, hallo..
Om 5 uur uit je bed gebeld worden is niet tof.
Kijk! Een SneeuwMUUS!
quote:
Het Internet
Bedoelde u: sneeuwmuur
Geen standaard-webpagina's met al uw zoektermen gevonden.
Uw zoekbewerking - sneeuwMUUS - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
* Probeer andere zoektermen.
* Maak de zoektermen algemener.
Alvast van harte gefeliciteerd lieve Kreaquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:20 schreef Kreator het volgende:
vrij is voor plebs. Ik moet werken.. en ik heb dienst met kerst. En ik ben bijna jarig.
Ik heb alleen Wii Sports nog maar, ik moet van het weekend eens ff kijken of ik er nog een spel bijkoopquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zeker als je gaat vissen op de Wii!
Klopt. 'Dinnetje wil nogsteeds een DS Lite, ik probeer haar stoomklaar te maken voor de Wii. (Moet dat honkbal- en visspel hebben! Owja.. Bowling en golf ftw trouwens!quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb alleen Wii Sports nog maar, ik moet van het weekend eens ff kijken of ik er nog een spel bijkoop.
Maar het is wel grappig.
Zou bijna GuMUUS aan willen gaan maken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
http://vls.wikipedia.org/wiki/Muus.
http://www.autoschademuus.nl/.
14.gifquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:54 schreef Kreator het volgende:
Ja thx. maar dat duurt nog een week. Het is heel tof om op 28 december jarig te zijn.
Bowling, Tennis, Golf, Boxen en honkbal zit erbijquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:31 schreef n00cL30n het volgende:
Klopt. 'Dinnetje wil nogsteeds een DS Lite, ik probeer haar stoomklaar te maken voor de Wii. (Moet dat honkbal- en visspel hebben! Owja.. Bowling en golf ftw trouwens!)
Hmmm.. dat is dan weer een downer.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bowling, Tennis, Golf, Boxen en honkbal zit erbij.
Maar was er na een uurtje wel weer ff klaar mee, het zijn toch meer demo's van hoe het werkt dan echte spellen.
[..]
Neehoor, maak je geen zorgen...quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heeft iedereen een leven of zo?.
Alleen op dat moment hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heeft iedereen een leven of zo?.
zeh great dictatorquote:Op maandag 17 december 2007 14:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Beste film van Chaplin wmb. Binnenkort weer eens kijken..
Waar ik werk is er niemand vrij. Ook niet met kerst. Omdat iedereen zich zo nodig vol moet proppen met vlees met de kerst.quote:Op maandag 24 december 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Ja hallo.
Ik dacht dat ik de enige zou zijn die moest werken. Tis maar 1 dagje nog, daarna een week de tijd om te Wii'en
.
Hier zijn 2 van de panden gewoon leeg, luiken dicht etc...quote:Op maandag 24 december 2007 09:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar ik werk is er niemand vrij. Ook niet met kerst. Omdat iedereen zich zo nodig vol moet proppen met vlees met de kerst.
quote:
Sorry...quote:Op maandag 24 december 2007 10:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Jullie hebben vast ook wel tips: Een echte mannen reis. Testosteron, bloed, zweet, etc.
quote:Op maandag 24 december 2007 12:22 schreef Kreator het volgende:
Iedereen preppige klefdagen gewonst.
Groepjes,
Kreb
Ja, neukze!quote:Op maandag 24 december 2007 12:22 schreef Kreator het volgende:
Iedereen preppige klefdagen gewonst.
Groepjes,
Kreb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |