hehe thnxquote:Op maandag 17 december 2007 10:15 schreef DivineJester het volgende:
1: Sjimz --> DANILXL: Hugo Sanchez moest er inderdaad ook nog bij, die sleept de overwinning voor DANILXL nipt uit het vuur.
2: Fides
3: pfaf
4: Tong80
5: Steven184
6: Colplay
7: EgoTRON
8: Tarado
Edit: Motivatie komt nog, zaten weer lastige keuzes bij...
het is al gewijzigd, even goed bedankt voor de moeitequote:Op maandag 17 december 2007 10:27 schreef RayMania het volgende:
Laat BliksemSchigt dat nog maar even aanpassen, want als ik aanpas kan BS helemaal niks meer doen (als dat daarna nog een keertje nodig is).
Zwak voorin? Tostão en Dinamite maakten samen +1000 goalsquote:Op maandag 17 december 2007 11:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
egoTRON vs The_Verve
Beiden enorm sterk achterin en enorm zwak voorin. Het scorend vermogen van het middenveld zal doorslaggevend zijn, en dan scoort Platini voor EgoTRON, maar Gullit en Prosinecki scoren voor The_Verve. 1-2.
Zwak als in minder dan de aanvallers van anderen naar mijn mening. Sowieso zeggen goals niet alles. Dinamite maakte er 800+ van die 1000. Wat doe je als hij niet in vorm is of geblesseerd raakt. Dan heb je nog 'maar' 200 goals.quote:Op maandag 17 december 2007 11:49 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Zwak voorin? Tostão en Dinamite maakten samen +1000 goals
Dan schuiven Jairzinho en Rivelino door, die ze ook wel maakten. Maar je hebt wel gelijk dat de meeste overgebleven teams betere aanvallers hebben.quote:Op maandag 17 december 2007 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zwak als in minder dan de aanvallers van anderen naar mijn mening. Sowieso zeggen goals niet alles. Dinamite maakte er 800+ van die 1000. Wat doe je als hij niet in vorm is of geblesseerd raakt. Dan heb je nog 'maar' 200 goals.
quote:Op maandag 17 december 2007 19:54 schreef methodmich het volgende:
1 DANILXL
2 Fides
3 BliksemSchigt
4 Golfer
5 RayMania
6 Colplay
7 egoTRON
8 EnGCatjuH
quote:Op maandag 17 december 2007 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
De regels:
-Je mag niet op je eigen wedstrijd stemmen
-Je mag slechts één keer stemmen
-Probeer je keuze te motiveren
-Bij gelijke stand telt het aantal #1 plekken uit de poule.
-Bij nog een gelijk stand telt het aantal #2 plekken uit de poule.Wedstrijd 1 DANIXL vs Sjimz
DANILXL
sjimzWedstrijd 2 Fides vs Yeahinho
Fides
Yeahinho
[ afbeelding ]Wedstrijd 3 BliksemSchigt vs pfaf
BliksemSchigt
pfafWedstrijd 4 Tong80 vs golfer
tong80
golferWedstrijd 5 Steven184 vs RayMania
Steven184
RayManiaWedstrijd 6 Colplay vs Beschouw
Colplay
BeschouwWedstrijd 7 egoTRON vs The_Verve
EgoTRON
[ afbeelding ]
The Verve
Prosinecki.Wedstrijd 8 Tarado vs EngCatjuh
Tarado
EngCatjuh
[ afbeelding ]
Ik heb er een bende van gemaakt.quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
jojomen: Wie is het bij wedstrijd 8? Ze zijn beide bold.
En je stemt niet op wedstrijd 4, PhifeDawg?
Op wie stem je in wedstrijd 8? Daar zijn ze allebei vetgedrukquote:
En hier dan de moticatie:quote:Op maandag 17 december 2007 10:15 schreef DivineJester het volgende:
1: Sjimz --> DANILXL: Hugo Sanchez moest er inderdaad ook nog bij, die sleept de overwinning voor DANILXL nipt uit het vuur.
2: Fides
3: pfaf
4: Tong80
5: Steven184
6: Colplay
7: EgoTRON
8: Tarado
Edit: Motivatie komt nog, zaten weer lastige keuzes bij...
Ik vind je team erg mooi behalve die 2 nederlanders voorin. SOwwy.quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op wie stem je in wedstrijd 8? Daar zijn ze allebei vetgedruk
Had ik daar toch twee Spanjaarden moeten zettenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik vind je team erg mooi behalve die 2 nederlanders voorin. SOwwy.
heb ik al gedaan!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan nog steeds stemmen hoor
Hier was ik van te voren al bang voor. Ik vrees dan ook dat dit uiteindelijk mij de kop gaat kosten, misschien nog niet deze ronde, maar anders wel de volgende of die daarop. Jammer, maar zo is het maar eenmaal. Jonge pikkies hier allemaalquote:Op maandag 17 december 2007 23:58 schreef Yeahinho het volgende:
Steven184 - RayMania
Erg lastige keuze. RayMania wint omdat hij simpelweg meer spelers heeft geselecteerd die ik heb zien spelen.
quote:
Heb je helemaal gelijk in. Ik zie Tong dan ook niet het toernooi winnen vanwege die reden. Maar zijn middenveld is wel een teammiddenveld. Puskas, Laupdrup en Robson kunnen wel allemaal in een teamsamenspelen, net als Keegan. Mijn twijfels daar gaan toch uit naar Garrincha, die alleen voetbalt om te voetballen, Freidenreich en Brehme. Als jij Trabelsi niet had gehad en een betere centrale verdediger, niet dat ik daarmee Vasovic en Laseroms wil afbranden en slecht vind, maar had graag een echte wereldtopper daar erbij gezien. Dan grote kans dat het andersom was gelopen in mijn ogen.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:40 schreef golfer het volgende:
Dat ik verlies van het oude sterrenteam van tong had ik al verwacht. Ondanks dat niemand ooit iemand als Friedenreich heeft zien spelen en er een enorme onbalans in het team van hem zit, had ik wel verwacht dat men af zou gaan op alleen de namen van zijn spelers. Als team zie ik deze haantjes nog niet met elkaar functioneren.
Wat heeft het team van sjimz er mee te maken?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef golfer het volgende:
Wedstrijd 7:
EgoTRON wint. Meer internationale klasbakken dan sjimz z'n team.
Dat ik veel goeie spelers heb lijkt wel tegen me te worden gebruikt. Met mijn verdediging is niks mis lijkt me. Mijn middenveld is ook in balans. Robson was een complete speler die voor de andere twee het vuile werk opknapt. Laudrup bedient de aanvallers en Puskas zorgt voor de broodnodige doelpunten.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:01 schreef Steven184 het volgende:
Heb je helemaal gelijk in. Ik zie Tong dan ook niet het toernooi winnen vanwege die reden. Maar zijn middenveld is wel een teammiddenveld. Puskas, Laupdrup en Robson kunnen wel allemaal in een teamsamenspelen, net als Keegan. Mijn twijfels daar gaan toch uit naar Garrincha, die alleen voetbalt om te voetballen, Freidenreich en Brehme. Als jij Trabelsi niet had gehad en een betere centrale verdediger, niet dat ik daarmee Vasovic en Laseroms wil afbranden en slecht vind, maar had graag een echte wereldtopper daar erbij gezien. Dan grote kans dat het andersom was gelopen in mijn ogen.
ga je nog een redenering geven ofnie?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:36 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Wat heeft het team van sjimz er mee te maken?
Mijn stemmen:
1. DANILXL vs. sjimz
2. Fides vs. Yeahinho
3. BliksemSchigt vs. pfaf
4. tong80 vs. golfer
5. Steven184 vs. RayMania
6. Colplay vs. Beschouw
7. EgoTRON vs. The Verve
8. Tarado vs. EngCatjuh
Zoals ik al zei, heb ik geen enkele bedenkingen bij je verdediging. Alleen op de plaats van Brehme had je een betere speler neer kunnen zetten, gegeven het moment dat je de linksback koos. Ik weet dat je het daar niet eens mee ben, aangezien jij Brehme een toplinksback vindt. En daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ik veel goeie spelers heb lijkt wel tegen me te worden gebruikt. Met mijn verdediging is niks mis lijkt me. Mijn middenveld is ook in balans. Robson was een complete speler die voor de andere twee het vuile werk opknapt. Laudrup bedient de aanvallers en Puskas zorgt voor de broodnodige doelpunten.
Dat je Garrincha een showvoetballer noemt is al helemaal belachelijk. Hij won 2-WK's en werd gekozen tot beste speler van het WK-62. Verder speelde ie met Pele samen 30 interlands waarvan ze er niet één verloren. Friedenreich werd gekozen tot beste speler van de eerste helft van de vorige eeuw en had als bijnaam 'The King of Football' Keegan was niet alleen een sterke kopper technicus en doelpuntenmaker maar stond ook bekend om zijn harde werken voor het team. En werd daarom 2 keer speler van het jaar in europa.
Golfert zeikt. Het zijn juist geen haantjes. Laudrup ging op zijn ouwe dag nog naar Ajax omdat ie het zo'n mooie club vindt. Dat is wat anders dan voor het geld in Koeweit gaan spelen. Keegan maakte zich altijd ondergeschikt aan het teambelang. En Garrincha was een indivudualist maar altijd op weg naar het resultaat. Ik heb zijn WK-beelden verslonden. Als ie vrijstond paste ie, als ie niet hoefde te passeren deed ie het niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:40 schreef Steven184 het volgende:
Maar Golfer heeft gewoon een punt. Hoe doen de haantjes het als ze bij elkaar op het veld worden gedropt?
9 van de 10 Amerikanen vinden Babe Ruth de beste baseball speler ooit. Speelde in dezelfde tijd als Friedenreich.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:54 schreef golfer het volgende:
En je hebt Happel en Friedenreich natuurlijk ook zien spelen?
Onzin natuurlijk. Garrincha vond zelfs dat men het voetbal veel te serieus nam. Een passage uit het boek Futebol van Alex Bellos:quote:Op donderdag 20 december 2007 19:51 schreef tong80 het volgende:
En Garrincha was een indivudualist maar altijd op weg naar het resultaat. Ik heb zijn WK-beelden verslonden. Als ie vrijstond paste ie, als ie niet hoefde te passeren deed ie het niet.
Mooie toelichting en motivatie.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:35 schreef tong80 het volgende:
1 DANILXL
2 Fides
3 Bliksemschicht
5 RayMania
6 Colplay
7 EgoTRON
8 EngCatjuh
Ik wil wel een uitleg waarom je mij niet gekozen hebt hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:34 schreef tong80 het volgende:
Ja het kost evem tijd maar dan heb je ook iets. Alles is al gezegd
Ik ga morgen even stemmen als het dan nog kan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 04:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
DANIXL, RayMania, pfaf en Sjimz zijn de andere 'tweede ronde-spelers' die nog niet gestemd hebben.
Tot 6-6 ging het gelijk op. Daarna sloeg Fides een gat dat ik niet meer kon overbruggen.quote:
Jawel hoorquote:Op zondag 23 december 2007 18:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tot 6-6 ging het gelijk op. Daarna sloeg Fides een gat dat ik niet meer kon overbruggen.
Maar ach, hij is nu geloot tegen DANIXL, dus daar had ik toch weinig kans tegen gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |