DANIXL - Sjimz
Overall is het team van DanilXL gewoon ietsje beter. Prachtige spelers met Hugo Sanchez, di Stefano, Francescoli, Zico en Dunga. De centrale verdediging en het middenveld(qua balans, niet qua kwaliteit van de spelers) van Sjimz gaan het daartegen net niet redden, ondanks de aanwezigheid van geweldige spelers als Gerets, de Munck, Falcao en Overath(niemand was zo vroeg al zo goed).
Fides-Yeahinhodinges
Fides heeft een mooi team met voornamelijk prachtige backs en een trio prachtige spelers op het middenveld. Yeahinho heeft een mooie mix gemaakt tussen jong & oud, maar zal hier toch ten onder gaan. Voornamelijk ligt het eraan dat ik niet denk dat de driemans verdedigend goed genoeg is om de aanvallende impulsen van het Ajax-trio, Didi en Mazzola tegen te houden.
BliksemSchigt - Pfaf
Pfaf heeft een mooie team, waar ik vooral de voorhoede prachtig vindt. Wie genoot er tijdens WK '94 niet van Stoichkov en Dalglish bracht Liverpool vele successen. Deze spelers zullen helaas sneuvelen in deze wedstrijd, aangezien de tegenstander Maradona in de gelederen heeft. De rest van de spelers verschillen niet veel van elkaar qua kwaliteit, maar Maradona is buitenklasse. En daar kan alleen een topverdediging tegenop en die zie ik niet in die van Pfaf.
Tong80 - Golfer
De seniorenwedstrijd. Een van de deze teams zal moeten sneuvelen en dat is zonde, maar dat is het voor elk team hier. Tong wint hier nipt en dan vooral doordat Keegan geen spaan heel zal laten van Trabelsi, terwijl Laudrup en Puskas zullen heersen op het middenveld. Masopust, Gerrard, Suker, Rensenbrink zijn prachtige spelers, maar redden het net niet tegen het aanvallend ingestelde team van Tong.
Steven184 - Raymania
Ik mag niet stemmen, maar een mooi affiche. Een geweldig aanvalstrio van Raymania tegen een, in mijn ogen elk geval, ijzersterke defensie. Een strijd die ik graag eens in het echt had gezien.
Colplay - Beschouw
Een team vol met culthelden die wel degelijk konden voetballen tegen een team dat vrij compleet is. Bij Colplay ben ik nog niet helemaal overtuigt van de verdediging, al is deze zeker niet slecht. Beschouw gaat het met zijn culthelden niet redden, aangezien het aanvalsduo van Colplay heel veel goed maakt. Colplay zijn team heeft meer kwaliteit en dat resulteert in een overwinning.
EgoTron - The_Verve
Tsja wat moet ik erover zeggen. Geen schijn van kans dat het spitsenduo van The Verve een doelpunt scoort tegen de verdedigng van EgoTron. Egotron zijn team is uitstekend in balans, waar de spitsen misschien niet top zijn, maar waar de middenvelder hun doelpunten genoeg zullen meepakken. Persoonlijk geen fan van Platini,maar zijn kwaliteiten moet ik onderkennen. @The Verve: Je hebt een prachtig middenveld weten neer te zetten en wie van Hanegem kiest is een held, punt.
Tarado - EngCatjuh
Ondanks de vele kwaliteiten die er in beide teams zitten zal Tarado toch vrij makkelijk weten te winnen. Bouwend op een ijzersterke defensie zal Tarado zijn team op zoek gaan naar de treffer en doordat de centrale verdeding van EngCatjuh niet top is, zal deze treffer er komen. Ondanks twee prachtige backs, een cultheld in het goal, twee fantastisch buitenspelers en van der Kuijlen zal het team van Engcatjuh het niet redden. Tarado heeft Briegel echt nodig op zijn middenveld, anders mist hij loopvermogen. Maar wat een fantastisch voetballers.
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:58 schreef Yeahinho het volgende:Steven184 -
RayManiaErg lastige keuze. RayMania wint omdat hij simpelweg meer spelers heeft geselecteerd die ik heb zien spelen.
Hier was ik van te voren al bang voor. Ik vrees dan ook dat dit uiteindelijk mij de kop gaat kosten, misschien nog niet deze ronde, maar anders wel de volgende of die daarop. Jammer, maar zo is het maar eenmaal. Jonge pikkies hier allemaal