abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55014731
Vava, Grocsis, Krankl en Lato niet gekozen
pi_55015920
Larsson, Morientes, Shearer, Sheringham, Owen, Greaves. Had nog best een lijst met spitsen
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55016011
Goeie spitsen zijn nou eenmaal niet zo schaars.
  Trouwste user 2022 maandag 3 december 2007 @ 17:07:11 #254
7889 tong80
Spleenheup
pi_55016080
Florian Albert, Owen, Suarez, Dennis Law zijn de europese spelers van het jaar die niet zijn gekozen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55016102
Suarez is wel gekozen toch?
  Trouwste user 2022 maandag 3 december 2007 @ 17:16:24 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_55016256
Ok neem ik die terug. Fan bedoel ik Sivori. Of is die ook gekozen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55016359
Sivori heb ik gekozen tong
pi_55016632
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:07 schreef tong80 het volgende:
Florian Albert, Owen, Suarez, Dennis Law zijn de europese spelers van het jaar die niet zijn gekozen.

Law ook gekozen, Albert dacht ik ook.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 december 2007 @ 17:39:21 #259
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55016701
vanavond ook nog maar een beschrijving schrijven.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55016966
quote:
Op maandag 3 december 2007 16:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Larsson, Morientes, Shearer, Sheringham, Owen, Greaves. Had nog best een lijst met spitsen
Dat zijn door de geschiedenis gezien vrij middelmatige spelers om eerlijk te zijn. Dan zou ik eerder nog Kluivert aanwijzen (of is die wel gekozen?). Wordt toch wel behoorlijk onderschat in Nederland denk ik. Was in zijn top de meest complete spits van de wereld. Jammer van zijn mentaliteit en houding verder. Scoorde naast 40 internationale ook nog eens 40 Europese doelpunten. Topscorer op EK. Doelpunt in CL finale, doelpunt in halve finale WK.
  Trouwste user 2022 maandag 3 december 2007 @ 18:18:16 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_55017445
Ik zit goed mis

Trouwste user 2022 maandag 3 december 2007 @ 18:19:15 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_55017468
Niemand durfde Kluivert te kiezen. Maar was op zijn hoogtepunt wel één van de drie beste spelers van de wereld

pi_55018107
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:19 schreef tong80 het volgende:
Niemand durfde Kluivert te kiezen. Maar was op zijn hoogtepunt wel één van de drie beste spelers van de wereld

Ik heb het nooit zo op Patje gehad, bij de beste 3 van de wereld heeft hij imo nooit gehoord.
  Trouwste user 2022 maandag 3 december 2007 @ 19:08:42 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_55018381
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:54 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik heb het nooit zo op Patje gehad, bij de beste 3 van de wereld heeft hij imo nooit gehoord.
Wie waren er beter toen ie op het EK schitterde in 2000 ?

pi_55018528
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wie waren er beter toen ie op het EK schitterde in 2000 ?

Zizou, Figo, Rivaldo, Raul, etc.

Misschien niet alleen op het EK, maar over het hele jaar genomen waren die duidelijk beter. En was Kluivert echt zo goed in 2000? Ik vond het team eromheen zeker net zo goed, dat hij toevallig tegen Joegoslavië een aantal keer aan het einde van de aanval stond zegt mij niet zoveel.
  Trouwste user 2022 maandag 3 december 2007 @ 19:18:33 #266
7889 tong80
Spleenheup
pi_55018566
Kluivert verbeterde op zijn 24ste het doelpunten record van Bergkamp

pi_55018642
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:18 schreef tong80 het volgende:
Kluivert verbeterde op zijn 24ste het doelpunten record van Bergkamp

Kluivert met Bergkamp verbeteren.

Dat zijn 2 totaal verschillende soort spelers.
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 december 2007 @ 19:24:44 #268
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55018645
Kort maar krachtig

Prueud Homme

1 van de beste keepers die Belgie ooit gehad heeft. De 58-voudig international werd wereldkeeper van het jaar in 1994. Daardoor blijft de teller van de tegenstander op 0 staan.

Roberto Carlos

Die kennen we nog allemaal. Speler bij Fenerbache tegenwoordig. In 1998 haalde hij de finale van het WK. In 2002 won hij die. Na 125 caps en een mislukt wk in Duitsland stopte hij als international. Hij heeft een geweldige harde trap. Roberto is een hele goede vleugelverdediger. Hij staat zijn mannetje staat achterin.

Barry Hulshoff, Horst Blankenburg,

Het centrale duo tijdens de gouden jaren van Ajax in de jaren 70. Hielden jaren lang alles tegen. Horst heeft wel 3 ECI titels gewonnen maar heeft dan weer geen enkele cap achter zijn naam staan.

Ben Wijnstekers

Speelde bij feyenoord. Goede rechtsback. Aanvoeder van het nederlandselftal in een tijd dat het niet zo goed ging met het nationale team. Daardoor heeft hij alleen het EK in 1980 gespeeld als eindtoernooi.

Ronaldinho

2voudig wereldvoetballer van het jaar. Door zijn lange haar en paardenbek een icoon in het voetbal. Voetbalt als een kind, veel straattrucjes en een goede snelheid waardoor hij de nachtmerrie is van elke verdediger. Hij zit nu in een vormdipje maar mag worden genomineerd voor speler van decennium wat nog niet afgelopen is.

Phillip Cocu

Steunpilaar in de laatste jaren bij PSV altijd wel de constante factor. Heeft goede jaren gekend in Spanje toen FC Barcelona een Nederlands kamp was. Cocu kan je overal inzetten als het nodig is. Één van de beste Nederlandse spelers van de laatste 10 jaar.

Zambrotta

Speelde bij Juventus, doordat die werden terug gezet speelt hij nu bij Barcelona. Een zeer goede rechtermiddenvelder. Speelde bijna alle wedstrijden bij Juventus. Een hele goede speler.

Zlatan Ibrahimovic.

Kwam bij Ajax binnen als een kwajochie. Maar hij leerde al snel en is nu sterspeler bij Inter en het Zweedse voetbal elftal. Voor iedere verdediger, speciaal die van nac, is het een nachtmerrie.

Uwe Seeler.

West Duits en vooral voor iedereen uit Hamburg een held. Was een hele goede aanvoerder. Scoorde 137 in 269 bundesliga wedstrijden. Speelde 4 Wk’s won er geen, werd wel een keer 2de en 3de.

Dennis Bergkamp

1 2 3 4 Dennis Bier. Scoorde een geweldig doelpunt tijdens het wk 1998. Door Johan uit de klas gehaald en op het voetbalveld gezet. Na goede jaren bij Ajax vertrok hij naar Inter, ondanks dat hij de Uefa cup won ging hij naar Arsenal. Won verschillende titels en FA cups. De non flying dutchman kreeg vorig jaar een afscheidswedstrijd waarin oa van Basten en Cruijff meedeed. Één van nederlands beste spelers allertijden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55018678
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:24 schreef borisz het volgende:
Kort maar krachtig
..............
Prachtig team Alleen Zambrotta als rechtshalf vind ik een beetje jammer.

Stonden er ook aardig wat van op mijn schaduwlijstje.
  Trouwste user 2022 maandag 3 december 2007 @ 19:29:09 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_55018721
Mooi elftal Borisz.

Zlatan Bergkamp Seeler Ronaldinho Roberto Carlos en een wereldkeeper. Weinig teams zijn beter.

maandag 3 december 2007 @ 22:05:26 #271
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_55022026

Peter Schmeichel
Peter Schmeichel is in mijn ogen de beste keeper van tenminste de laatste 20 jaar. Welke aanvaller kreeg nou niet de zenuwen wanneer hij 1 tegen 1 tegenover Schmeichel kwam te staan? Schmeichel had alles wat een keeper nodig heeft: lengte, uitstraling, atletisch vermogen en uitstekende reflexen.

Trifon Ivanaov
Rechtsback is Trifon Ivanov. Naast een fantastische verdediger bekend vanwege zijn harde schot. Mag dan ook de vrije trappen van een meter of 25 nemen.

Fernando Hierro
Voor de opbouw van achteruit hebben we Hierro. Hierro had een geweldige passing en stond ook verdedigend zijn mannetje.

Sini¨a Mihajlovic
Een vreselijk irritante vent in het veld. Wat vond ik het geweldig toen Bergkamp hem met eigen munt betaalde in 1998. Maar elk elftal heeft een klootzak nodig en deze klootzak kon wel voetballen. Befaamd om zijn vrije trappen. Bij dit elftal neemt hij alle vrije trappen rond de 16.

Adri van Tiggelen
Adri van Tiggelen is gekozen vanwege zijn periode bij FC Groningen. Zag laatst nog de Europa Cup DVD van Groningen. Eén van de hoogtepunten is toch wel wanneer Van Tiggelen zijn middelvinger twee keer opsteekt wanneer een speler van Atletico om een gele kaart vraagt voor Adri.

Jimmy Johnstone
Jimmy Johnstone is de beste speler die Celtic ooit had. Een beetje de Schotse George Best. Niet alleen wat betreft zijn positie in het veld, ook wat betreft zijn drankgebruik. Had ook nog een overeenkomst met Bergkamp: vliegangst.

Ruud Gullit
Ruud Gullit heeft me altijd meer aangesproken dan Marco van Basten. Was Van Basten een sierlijke spits, Gullit was meer de krachtpatser. Doch met een functionele techniek.

Willem van Hanegem
Natuurlijk ken ik Van Hanegem van oude beelden. Maar ik leerde hem pas echt 'kennen' door bovenstaand boekje uit 1974. Geschreven in de herkenbare 'Willem van Hanegem taal' door Van Hanegen en Kees Jansma en met geweldige tekeningen van Dik Bruynensteyn.

Robert Prosinecki
Prosinecki zag ik voor het eerst in het Oosterpark tijdens FC Groningen-FC Barcelona (5-5). Ik had toen nog nooit van hem gehoord. Geen idee of hij in die wedstrijd scoorde maar na die wedstrijd moest ik bekennen dat die vent met die baard toch wel erg goed was. Was de grote ster van 'De Chilenen'. Ook nog eens tweebenig.

Milko Djurovski
De Rookmagiër. Milko was lui maar o zo geniaal. Ik geloof in 1999 nog uitgeroepen tot beste speler van FC Groningen ooit (Houtman was nummer 2). Iedereen kent natuurlijk de anekdote van hoe hij aan de naam rookmagiër kwam. Een ware superster in Groningen.

Peter Houtman
Peter Houtman completeert het Groningse spitsenkoppel. Topscorer allertijden van FC Groningen (128 doelpunten in 200 wedstrijden) en een geweldige kopper. Speelde 8 interlands en scoorde daarin 7 keer.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  Trouwste user 2022 maandag 3 december 2007 @ 22:17:24 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_55022303
Mooie team maar wel veel culthelden

pi_55022376
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:01 schreef dndiek het volgende:
Is Prosinecki eigenlijk gekozen?
Ja hij is dus wel gekozen.
pi_55025608
Ik hou het maar ook kort

Edwin van der Sar
Met het IJskonijn tussen de palen heeft Nederland heel wat momenten overleefd, Stekelenburg heeft heel wat te doen om in de voetsporen te treden van Edje

Sir Bobby Moore
een van de 3 Engelsmannen in mijn elftal, een ijzersterke verdediger, maakte deel uit van het legendarische West Ham United in de jaren 60

Khalid Boulahrouz
Elk elftal heegft een verdediger noig die niet bang is om zijn ballen figuurlijk gezegt te laten zien, en ballen heeft deze leipe mocro zeker.

Ricardo Carvalho
De beste verdediger van de Premiër League in 2004, erg belangrijk voro Chelsea, getuige zijn 5 jarige contractverlenging in Mei 2007

Christiano Ronaldo
Vernoemt naar de toenmalige acteur Ronald Reagan, je kan duidelijk merken dat hij dat acteren te letterlijk neemt, desondanks een snelle vleugelspeler.

Martin Peters
Maakte samen met zijn ploeggenoten Bobby Moore en Geoff Hurst deel uit van het West Ham United team dat furore maakte in de jaren 60'

Marc Overmars
Een van mijn jeugdhelden, bekend om zijn snelheid op de linkervleugel, heeft samen met Bergkamp gespeeld bij Arsenal, maar ik denk dat de meeste hem kennen van de gewonnen Europacup met Ajax in 1995

Paul Scholes
een van de meest gewaarde spelers van Manchester united van deze tijd, maakte vorig jaar zijn 500ste wedstrijd met Manchester United, daarmee is hij de negende speler die deze mijlpaal voor Man.U gemaakt heeft.

Geoff Hurst
Maakt het West Ham Trio compleet, heeft een uniek record op zijn naam staan, als enige speler heeft hij in een wk-finale ene hattrick gescoord.

Wayne Rooney
In tegenstelling tot zijn collega Christiano Ronaldo moet hij het niet van zijn uiterlijk hebben, De grootste engelse talent op dit moment.

Denis Law
Maakte al op 16 jarige leeftijd zijn debuut, is voor Manchester United als wat Dennis bergkamp voor Arsenal is, een held.

Corrigeer me als ik het ergens fout heb.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_55025755
Carvalho is de beste verdediger in de PL sinds 2004

Maar mooi elftal, al lijkt Boulahrouz uit de toon te vallen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55025855
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 01:14 schreef mcyodogg het volgende:
Carvalho is de beste verdediger in de PL sinds 2004

Maar mooi elftal, al lijkt Boulahrouz uit de toon te vallen.
Als John Terry en Rio Ferdinand neit zo vroeg weg waren
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_55036501
Kan een MOD trouwens even de 11e ronde + alle teams in de OP plaatsen?
pi_55036575
Jazeker, even doen. Dat wordt wel een hele grote OP dan, zal eerst de rondes toevoegen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 december 2007 @ 16:08:00 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_55037021
Ok

pi_55039550
Misschien iemand die fanatiek is, en een kleine website kan bouwen hiervoor?
Hoi.
pi_55039840
Steve Mokone ook niet gekozen trouwens.
pi_55040881
Mooi DNA, het hele West Ham trio.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 december 2007 @ 22:48:15 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_55046536
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:14 schreef Blawh het volgende:
Steve Mokone ook niet gekozen trouwens.
Stom van je

pi_55046669
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

Stom van je

Nee, ik heb in principe alleen spelers gekozen die in 1985 of later nog actief waren. Verder heb ik hem ook nooit zien spelen natuurlijk, maar er zijn wel anderen die spelers hebben gekozen die ze niet live hebben zien spelen.
quote:
De beroemde Italiaanse voetbaljournalist Beppe Branco zei ooit over hem: "Als Pelé de Rolls-Royce is van alle voetballers, Stanley Matthews de Mercedes-Benz en Alfredo di Stefano de Cadillac, dan is Kala uit Zuid-Afrika, dun en lenig, toch zeker de Maserati."
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:57:17 #285
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55046762
Ik twijfelde tussen Hugo Sanchez en Silvio Piola. Uiteindelijk toch maar Sanchez gekozen. Verbaasd me dat hij niet is gekozen. vind ik ook een hele goede speler
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55061547
Goede teams hoor. Hoe gaat dat toernooi nu precies werken?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55063075
Geen idee, en wanneer zal het toernooi gaan starten?

Volgens mij waren er tot nu toe de meeste mensen voor de optie van Vaduz.
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:06:22 #288
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_55106704
Nou gaat hier nog wat mee gebeuren?
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
pi_55106778
Het valt een beetje boel stil inderdaad....
pi_55106818
Inderdaad, zonde dat het zo stilvalt.
pi_55107066
We wachten op Colplay wat de uiteindelijke vorm, van het toernooi is en een mod die alle teams in de OP zet. Dan kunnen we verder.
pi_55107073
Er is blijkbaar niemand die zich geroepen voelt om het zaakje op te pakken?
That's all folks!
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:42:53 #293
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_55107565
ik heb zelf poules ingedeeld en vervolgens laat ik wedstrijden spelen.
Alle deelnemers bepalen de uitslagen. Ik pak dan uiteindelijk de meest gemiddeld uitslag. UIt die poules gaan de nummers 1 en 2 door naar de 2e ronde volgens het WK systeem etc etc.
pi_55107657
Maandag beginnen, zodat we in het weekend nog even de tijd hebben voor een goede promotie van ons elftal
pi_55108008
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:22 schreef Steven184 het volgende:
en een mod die alle teams in de OP zet.
Ja, daar gaat dan veel tijd voor mij inzitten. Ik kan dan al die plaatjes over gaan typen . Of kunnen de plaatjes gewoon in de OP (wordt dan wel een hele lange OP)?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:12:43 #296
67205 Colplay
How you doin??
pi_55108222
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:22 schreef Steven184 het volgende:
We wachten op Colplay wat de uiteindelijke vorm, van het toernooi is en een mod die alle teams in de OP zet. Dan kunnen we verder.
Sorry heb het deze week ontzettend druk gehad en geen tijd gehad voor het vervolg. Ga dit vanavond in orde maken. Komen vier poules van acht.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:13:46 #297
67205 Colplay
How you doin??
pi_55108249
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ja, daar gaat dan veel tijd voor mij inzitten. Ik kan dan al die plaatjes over gaan typen . Of kunnen de plaatjes gewoon in de OP (wordt dan wel een hele lange OP)?
Ik zal kijken of ik de beschrijvingen bij de loting kan zetten. Begin hier gelijk een nieuw topic over.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_55108269
Kijk aan, super.
That's all folks!
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:14:46 #299
67205 Colplay
How you doin??
pi_55108276
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:42 schreef Prosac het volgende:
ik heb zelf poules ingedeeld en vervolgens laat ik wedstrijden spelen.
Alle deelnemers bepalen de uitslagen. Ik pak dan uiteindelijk de meest gemiddeld uitslag. UIt die poules gaan de nummers 1 en 2 door naar de 2e ronde volgens het WK systeem etc etc.
Snap niet helemaal hoe jij het wilt doen. Begrijp dat je onderlinge wedstrijden binnen een poule wilt laten spelen. Wordt wel veel werk. Zal ik het plan van Vaduz verder uitwerken?
pi_55108302
Vaduz! Vaduz! Vaduz! Vaduz!

Het plan van Vaduz dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')