Ik hou het maar ook kort
Edwin van der SarMet het IJskonijn tussen de palen heeft Nederland heel wat momenten overleefd, Stekelenburg heeft heel wat te doen om in de voetsporen te treden van Edje
Sir Bobby Mooreeen van de 3 Engelsmannen in mijn elftal, een ijzersterke verdediger, maakte deel uit van het legendarische West Ham United in de jaren 60
Khalid BoulahrouzElk elftal heegft een verdediger noig die niet bang is om zijn ballen figuurlijk gezegt te laten zien, en ballen heeft deze leipe mocro zeker.
Ricardo CarvalhoDe beste verdediger van de Premiër League in 2004, erg belangrijk voro Chelsea, getuige zijn 5 jarige contractverlenging in Mei 2007
Christiano RonaldoVernoemt naar de toenmalige acteur Ronald Reagan, je kan duidelijk merken dat hij dat acteren te letterlijk neemt, desondanks een snelle vleugelspeler.
Martin PetersMaakte samen met zijn ploeggenoten Bobby Moore en Geoff Hurst deel uit van het West Ham United team dat furore maakte in de jaren 60'
Marc OvermarsEen van mijn jeugdhelden, bekend om zijn snelheid op de linkervleugel, heeft samen met Bergkamp gespeeld bij Arsenal, maar ik denk dat de meeste hem kennen van de gewonnen Europacup met Ajax in 1995
Paul Scholeseen van de meest gewaarde spelers van Manchester united van deze tijd, maakte vorig jaar zijn 500ste wedstrijd met Manchester United, daarmee is hij de negende speler die deze mijlpaal voor Man.U gemaakt heeft.
Geoff HurstMaakt het West Ham Trio compleet, heeft een uniek record op zijn naam staan, als enige speler heeft hij in een wk-finale ene hattrick gescoord.
Wayne RooneyIn tegenstelling tot zijn collega Christiano Ronaldo moet hij het niet van zijn uiterlijk hebben, De grootste engelse talent op dit moment.
Denis LawMaakte al op 16 jarige leeftijd zijn debuut, is voor Manchester United als wat Dennis bergkamp voor Arsenal is, een held.
Corrigeer me als ik het ergens fout heb.