Joh, geloof die onzin toch niet...quote:Op zondag 2 december 2007 02:03 schreef Colplay het volgende:
Pele
Wat valt er over Pelé te vertellen wat nog niet bekend is. De beste speler in de geschiedenis van het voetbal.
De backpositie, de meest simpele en kutste positie bij het voetbal. Daar kunnen geen sterren staan, daar horen echte mannen.quote:Op zondag 2 december 2007 17:31 schreef methodmich het volgende:
Je hebt voor de cultbacks gekozen Pekel?
Hugo Sanchez is wel gekozen...quote:Op zondag 2 december 2007 18:29 schreef tong80 het volgende:
Enzo Scifo, Bum Kun Cha, Hugo Sanchez, Pat Jennings, Paul van Himst, Erwin Vandenbergh, Ove Kindval, Ruud Geels, Piet Schrijvers, Winton Rufer, Trevor Brooking, Martin Drent.
Law ook gekozen, Albert dacht ik ook.quote:Op maandag 3 december 2007 17:07 schreef tong80 het volgende:
Florian Albert, Owen, Suarez, Dennis Law zijn de europese spelers van het jaar die niet zijn gekozen.
Dat zijn door de geschiedenis gezien vrij middelmatige spelers om eerlijk te zijn. Dan zou ik eerder nog Kluivert aanwijzen (of is die wel gekozen?). Wordt toch wel behoorlijk onderschat in Nederland denk ik. Was in zijn top de meest complete spits van de wereld. Jammer van zijn mentaliteit en houding verder. Scoorde naast 40 internationale ook nog eens 40 Europese doelpunten. Topscorer op EK. Doelpunt in CL finale, doelpunt in halve finale WK.quote:Op maandag 3 december 2007 16:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Larsson, Morientes, Shearer, Sheringham, Owen, Greaves. Had nog best een lijst met spitsen
Ik heb het nooit zo op Patje gehad, bij de beste 3 van de wereld heeft hij imo nooit gehoord.quote:Op maandag 3 december 2007 18:19 schreef tong80 het volgende:
Niemand durfde Kluivert te kiezen. Maar was op zijn hoogtepunt wel één van de drie beste spelers van de wereld
Wie waren er beter toen ie op het EK schitterde in 2000 ?quote:Op maandag 3 december 2007 18:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op Patje gehad, bij de beste 3 van de wereld heeft hij imo nooit gehoord.
Zizou, Figo, Rivaldo, Raul, etc.quote:Op maandag 3 december 2007 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie waren er beter toen ie op het EK schitterde in 2000 ?
Kluivert met Bergkamp verbeteren.quote:Op maandag 3 december 2007 19:18 schreef tong80 het volgende:
Kluivert verbeterde op zijn 24ste het doelpunten record van Bergkamp
Prachtig teamquote:
Ja hij is dus wel gekozen.quote:Op zondag 2 december 2007 21:01 schreef dndiek het volgende:
Is Prosinecki eigenlijk gekozen?
Als John Terry en Rio Ferdinand neit zo vroeg weg warenquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:14 schreef mcyodogg het volgende:
Carvalho is de beste verdediger in de PL sinds 2004
Maar mooi elftal, al lijkt Boulahrouz uit de toon te vallen.
Stom van jequote:
Nee, ik heb in principe alleen spelers gekozen die in 1985 of later nog actief waren. Verder heb ik hem ook nooit zien spelen natuurlijk, maar er zijn wel anderen die spelers hebben gekozen die ze niet live hebben zien spelen.quote:
quote:De beroemde Italiaanse voetbaljournalist Beppe Branco zei ooit over hem: "Als Pelé de Rolls-Royce is van alle voetballers, Stanley Matthews de Mercedes-Benz en Alfredo di Stefano de Cadillac, dan is Kala uit Zuid-Afrika, dun en lenig, toch zeker de Maserati."
Ja, daar gaat dan veel tijd voor mij inzitten. Ik kan dan al die plaatjes over gaan typenquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:22 schreef Steven184 het volgende:
en een mod die alle teams in de OP zet.
Sorry heb het deze week ontzettend druk gehad en geen tijd gehad voor het vervolg. Ga dit vanavond in orde maken. Komen vier poules van acht.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:22 schreef Steven184 het volgende:
We wachten op Colplay wat de uiteindelijke vorm, van het toernooi is en een mod die alle teams in de OP zet. Dan kunnen we verder.
Ik zal kijken of ik de beschrijvingen bij de loting kan zetten. Begin hier gelijk een nieuw topic over.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, daar gaat dan veel tijd voor mij inzitten. Ik kan dan al die plaatjes over gaan typen. Of kunnen de plaatjes gewoon in de OP (wordt dan wel een hele lange OP)?
Snap niet helemaal hoe jij het wilt doen. Begrijp dat je onderlinge wedstrijden binnen een poule wilt laten spelen. Wordt wel veel werk. Zal ik het plan van Vaduz verder uitwerken?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:42 schreef Prosac het volgende:
ik heb zelf poules ingedeeld en vervolgens laat ik wedstrijden spelen.
Alle deelnemers bepalen de uitslagen. Ik pak dan uiteindelijk de meest gemiddeld uitslag. UIt die poules gaan de nummers 1 en 2 door naar de 2e ronde volgens het WK systeem etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |