abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 december 2007 @ 02:02:10 #201
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_54982976
Is de eerste ronde al gekozen door Karrel_Laaglawaai.
1e ronde, 12e keuze, 12e keuze totaal: Lev Yashin [Karrel_Laaglawaai]
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_54982992
dan ga ik voor martin pieckehagen
  zondag 2 december 2007 @ 02:03:05 #203
67205 Colplay
How you doin??
pi_54982993
Hier dan ook mijn helden:

Iker Casillas

In het doel staat bij mij Iker Casillas. Is nog maar 26 jaar, maar is al uitgegroeid tot een van de toonaangevende keepers van de laatste jaren. Won met Real Madrid al alles wat er te winnen valt en verdedigde al 75 keer het Spaanse doel. Is nu al een hele grote en zal na zijn carrière als een van de absolute topkeepers de geschiedenisboeken ingaan. Leuk feitje: Was op 18-jarige leeftijd de jongste keeper in een Europa Cup-finale.

Phil Neal

Als rechtsback heb ik gekozen voor Phil Neal. Hij was altijd een vaste kracht bij het grote Liverpool. Neal won vier keer de Europa Cup I en een keer de UEFA Cup. Was de enige speler die in al deze finales op het veld stond. Pakte regelmatig zijn doelpunten mee, ook omdat het een fantastische strafschopnemer was. Ook verdedigend deed hij het goed, want hij liep nooit tegen onnodige kaarten aan. Of blessures, want speelde op een moment 365 wedstrijden op rij voor Liverpool.

Oscar Ruggeri

Ruggeri is in Europa niet heel erg bekend, omdat hij voornamelijk in Zuid-Amerika speelde. Maar won in zijn loopbaan echt alles wat er te winnen viel. Wereldkampioen, Zuid-Amerikaans kampioen, landskampioen met vier verschillende ploegen en wereldkampioen met zijn club. Speelde een jaar bij Real Madrid en werd ook hier kampioen. Ruggeri was de centrale verdediger van het nationale team van 1986. Speelde ook mee op het zilveren WK van 1990 en werd na het wegsturen van Maradona aanvoerder op het WK van 1994. Om aan te geven hoe goed hij was, op het moment dat hij stopte was hij met 97 interlands recordinternational van Argentinie.

Lothar Mattheus

Niet geliefd in Nederland, maar wel een van de beste voetballers die ooit op de velden heeft rondgelopen. Speelde in het begin van zijn loopbaan vooral op het middenveld, om daarna een van de beste libero's uit de historie van het voetbal te worden. Zorgt er voor dat mijn team meerdere systemen kan spelen, afhankelijk van de tegenstander.
Mattheus heeft bijna alles gewonnen wat mogelijk is. Speelde 150 interlands en won het EK en WK met zijn land. Werd verder acht keer landskampioen en won twee keer de UEFA Cup. De enige prijs die ontbreekt is de Champions League. Stond wel twee keer in de finale en verloor twee keer. Opvallend genoeg na tien minuten voor tijd met 1-0 voor te staan. Eerst met Bayer tegen Porto en daarna in de historische wedstrijd tegen Manchester United. Mattheus kreeg vlak voor tijd een publiekswissel en vervolgens geven de Duitsers nog twee goals in blessuretijd weg.
Der Lothar werd een keer gekozen tot Europees voetballer van het jaar en twee keer tot wereldvoetballer van het jaar.

Julio Cesar

De beste verdediger van het WK van 1986. De Braziliaan had bovendien de kwaliteiten om mee naar voren te gaan en aanvallend zijn steentje bij te dragen. Won met Juventus de UEFA Cup en met Borussia Dortmund onder meer de Champions League. In dit team kan hij zowel linksback spelen tegen een rechtsbuiten en als een van de twee mandekkers tegen een ploeg met maar twee spitsen.

Stanley Matthews

Sir Stanley Matthews moest door een blessure zijn loopbaan helaas voortijdig beëindigen. Dat waren tenminste zijn eigen woorden, want de befaamde rechtspoot speelde door tot na zijn vijftigste verjaardag. En op hoog niveau, want hij werd op 41-jarige leeftijd de eerste Europees voetballer van het jaar.
Door de Tweede Wereldoorlog kwam Matthews aan slechts 54 interlands, anders waren het er veel meer geweest. Werd al tijdens zijn carrière tot ridder geslagen en was een voorbeeld voor veel voetballers, waaronder zijn ploeggenoot Pelé in dit elftal: "The man who taught us the way football should be played"

Duncan Edwards

Zonder twijfel de man met de kortste carrière van alle gekozen spelers. Edwards is namelijk een van de Busby Babes. In eerste instantie overleefde hij de vliegtuigcrash, maar na een strijd van vijftien dagen in het ziekenhuis overleed hij op 21-jarige leeftijd.
In korte tijd had Edwards een enorme indruk gemaakt in de voetbalwereld. Met het legendarische Manchester United was hij al twee keer kampioen geworden en dat zouden er zonder vliegtuigongeluk zonder twijfel veel meer zijn geworden. Dat Edwards de grote kracht achter het team van United was blijkt wel uit onderstaande reacties die aangeven hoe ontzettend goed Edwards op 21-jarige leeftijd al was en wat voor een fantastische speler hij had kunnen worden.

The great Sir Matt Busby described him as "the best player in the world". Bobby Charlton, England's all time top scoring player, claimed that he wasn't fit to lace Duncan's boots. "The only player who made me feel inferior was Duncan Edwards. If I had to play for my life and could take one man with me, it would be him." The former England manager Terry Venables watched him play against his beloved Tottenham Hotspur as a youngster and said he was the greatest player he had ever seen. Edward's Manchester United team mate Wilf McGuinness holds him in similar regard, and commenting on the Munich air crash stated: "We definitely did lose one of the all-time greats". The former Manchester United manager Tommy Docherty said of Edwards: "You can keep all your Bests, Peles and Maradonas - Duncan Edwards was the greatest of them all".

Jean Tigana

De werker op dit fantastische middenveld. Tigana speelde bij Frankrijk op het legendarische middenveld dat Europees kampioen werd in 1984 en de halve finales van het WK van 1982 en 1986 haalde. Speelde zijn hele carrière in Frankrijk, waar hij overal bekend stond als nuttige en belangrijke middenvelder. Werd drie keer landskampioen.

Paco Gento

De speler aan de linkerflank van het legendarische Real Madrid. Was in dit team de speler die het langste mee ging. Stond in acht Europa Cup I-finales, waarvan hij er zes won. Alleen Maldini haalde meer finales van de EC I, maar deze hoefde niet meer elk jaar kampioen te worden om er te komen. Gento deed dit wel, want hij haalde met Real Madrid nog elf landstitels. Gento was een belangrijke speler van het Spaanse team dat Europees kampioen werd. Scoorde gemakkelijk, maar gebruikte zijn snelheid (100 meter in iets meer 10 seconden) om goede voorzetten vanaf links te geven.

Pele

Wat valt er over Pelé te vertellen wat nog niet bekend is. De beste speler in de geschiedenis van het voetbal. Kreeg vorige maand te horen dat hij toch nog zijn derde gouden medaille krijgt voor het jaar dat hij de finale van het WK door een blessure moest missen. Op de twee andere gewonnen toernooien was hij uiteraard de belangrijkste speler van het land. Pakte in zijn loopbaan 32 prijzen met zijn teams of met Brazilie, wat nog altijd een gedeeld record is.
In dit team een van de twee afmakers en dat is iets wat wel aan Pele over te laten is. De Braziliaan was in loopbaan namelijk goed voor bijna 1.400 doelpunten.

Jurgen Klinsmann

Natuurlijk is Jurgen Klinsmann een succesvolle en goede voetballer geweest, maar hij was ook een echte liefhebber. Kwam in de winter van 1998 terug naar Londen om Tottenham Hotspur te behoeden voor degradatie en dit lukte. Stopte vervolgens na het WK van dat jaar met profvoetbal en ging in de Verenigde Staten wonen. Miste het voetbal weer en kwam in 2003 tot een opvallende rentree. Niet vanwege de successen, scoorde als 39-jarige vijf keer in acht wedstrijden, maar vanwege de naam die hij gebruikte. Om toch anoniem te kunnen spelen gebruikte Klinsmann het pseudoniem Jay Goppingen, naar zijn geboorteplaats.
Deze verhalen nemen natuurlijk niet weg dat Klinsmann altijd een fantastische spits was. 108 interlands voor Duitsland en werd Europees en wereldkampioen. Werd verder kampioen en won twee keer de UEFA Cup.

[ Bericht 0% gewijzigd door Colplay op 02-12-2007 02:12:33 ]
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  Trouwste user 2022 zondag 2 december 2007 @ 02:07:06 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_54983042
Colplay een potentiele winnaar. En mix van brilantheid en winnaars.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 2 december 2007 @ 02:13:19 #205
67205 Colplay
How you doin??
pi_54983121
Tnx, ben ook erg tevreden over mijn team en dan vooral mijn middenveld.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  Trouwste user 2022 zondag 2 december 2007 @ 02:17:50 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_54983181
Triest om te lezen over Duncan Edwards. Komt ook romantiek bij maar iedereen die hem heeft zien voetballen is het met Charlton eens. Maar goed wijj hebben Willy Dullens.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 2 december 2007 @ 02:22:03 #207
67205 Colplay
How you doin??
pi_54983235
Ja het verhaal rond Edwards was natuurlijk ook de reden voor mij om hem te kiezen. Als je leest hoe goed hij volgens iedereen al was terwijl hij pas 21 was. Zo zonde dat er dan zoiets gebeurt.
  zondag 2 december 2007 @ 03:34:29 #208
131800 Tarado
capô de fusca
pi_54983818
De kritiek van sommigen van de collega's over de onpersoonlijke informatie van mijn team ter harte genomen en hier dan mijn persoonlijke toelichting;

Verdediging:

Ronnie Hellström

Zeker de beste zweedse doelman ooit maar in de jaren 70 behorend bij de beste keepers ter wereld, ik heb hem gekozen omdat hij de nul hield tegen het beste oranje (1974) ooit, hij is daarna nooit meer van mijn netvlies verdwenen

Giuseppe Bergomi

Zonder meer een van de beste verdedigers aller tijden, kan super sober zijn man uitschakelen, zowel op links als op het midden en daar heb ik hem ook voor nodig.

Franz Beckenbauer

Tja deze man behoeft geen uitleg, zonder meer de beste libero ooit en vaak voor zijn verdediging te vinden, dat is in mijn team ook het geval want met Bergomi, Kohler en Migueli achterin kan der Frans naar hartelust opkomen.

Jürgen Kohler

Deze man zal door velen herinnerd worden als de man die van Basten liet glippen in de halve finale van 1988, tja dat was zijn enige fout, verder een geweldige voorstopper die in samenwerking met Migueli en Bergomi er geen muisje doorlaat.

Migueli
Geweldige en keiharde verdediger, speelde in Barcelona toen Cruijff en Neeskens er ook speelden en toen viel hij mij op als een niets ontziende mandekker.
Wat voor mijn 3 mandekkers geldt, alle ballen bij Beckenbauer en Rijkaard inleveren

Middenveld

Briegel

Hem gekozen als rechter middenvelder omdat hij met zijn loopvermogen en fysiek veel werk op kan knappen voor de “echte” voetballers op het middenveld; Rijkaard, Beckenbauer en Sócrates. Indrukwekkende middenvelder uit de jaren 80.

Rijkaard

Dit is 1 van mij favoriete voetballers aller tijden, enorme techniek, inzicht maar ook loopvermogen en stelde zich altijd in dienst van het elftal terwijl hij veel meer kon.Hem gekozen omdat hij heel goed anderen in stelling kan brengen en de sleutel is tussen verdediging en aanval

Søren Lerby

Een hele goede middenvelder met een goed linkerbeen nooit te beroerd om het vuile werk voor de beteren op te knappen hoewel hij zelf in de meeste teams waar hij speelde een van de beteren was, hem gekozen om samen met Briegel de gaten in het middenveld op te vullen en de andere 3 begaafdere middenvelders te ontzien

Sócrates

Dit is de man die mijn hart sneller deed kloppen tijdens het WK in 1982 met het laatste Braziliaanse elftal wat mij kon bekoren, hem gekozen als de man achter de spitsen, met ondersteuning van Rijkaard en Beckenbauer zullen er genoeg gaten vallen om ook een goaltje mee te pikken.

Aanval:

Altobelli

Was 1 van de sterren van het WK in Mexico 1986, geweldige techniek maakte heel veel mooie doelpunten en daarom heb ik hem gekozen, liep tijdens zijn interland carriere bijna 1 op 2. Kon heel goed in de kleine ruimte.

Karl-Heinz Rummenigge

Deze man is nooit wereld kampioen geweest maar was wel een superspits in zowel het nationale team als twee van mijn favoriete clubs, Inter en Bayern, liep net als Altobelli zo'n 1 op 2 en kan uit alle standen scoren maar ook zelf creeeren.

Filosofie

Mijn filosofie voor een winnend elftal is niet zo Nederlands, voor mij is winnen belangrijker dan mooi voetbal, maar als het even kan mooi winnen.In de verdediging alleen maar mandekker gekozen die ervoor zorgen dat ik met een 5 mans middenveld kan spelen met daarvan 3 spelers (Rijkaard, Beckenbauer, Sócrates) die uitstekend van deze man meer sitiuatie gebruik kunnen maken.Verder voorin 2 spelers die bewezen hebben goals te kunnen maken maar ook anderen in stelling kunnen brengen.Dit team zou zeker kans maken op een wereldtitel naar mijn mening.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 02-12-2007 03:47:20 ]
  Trouwste user 2022 zondag 2 december 2007 @ 03:40:43 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_54983850
Goeie revange Tarado. Ik zou alleen Rummenige meer eer bewijzen En bij Briegel vermelden dat ie Italiaans kampioen werd met een kleine club. Verder goed verteld

pi_54985062
Een van de leukste/beste elftallen in mijn ogen. Vooral door de goede balans. En met Beckenbauer, Rijkaard en Socrates spelers die allemaal bij de beste 20/25 ooit horen.
  zondag 2 december 2007 @ 14:04:25 #211
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_54989268
quote:
Op zondag 2 december 2007 02:03 schreef Colplay het volgende:

Pele

Wat valt er over Pelé te vertellen wat nog niet bekend is. De beste speler in de geschiedenis van het voetbal.
Joh, geloof die onzin toch niet...
pi_54989701
Wat een teams zitten er bij
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_54992373
Dit gaat echt lastig worden .
pi_54993523
Het draftteam van -Vaduz-

Heurelho Gomes da Silva

In het seizoen 2004/2005 kwam deze, inmiddels 26-jarige Braziliaanse keeper naar PSV. Waar hij eerst nog opzien baarde met zijn moeite met terugspeelballen en af en toe een vreemde capriool, verbeterde hij zich snel en had hij weinig moeite om zich aan te passen. Hij werd een sterkhouder en een moeilijk te passeren goalie. Niet voor niets spraken en spreken trainers en spelers van de tegenstander na afloop vaak dat ze met name van Gomes verloren, hadden omdat hij de meest onmogelijke ballen pakt. Gomes baart bovendien opzien met zijn slingerworp, die bijna net zover reikt als een uittrap. Verder komt hij bijna altijd goed weg bij de foutjes die hij soms maakt, dat heeft hij ook mee.

Nigel Winterburn

Omdat ik enkel spelers kies die ik zelf heb zien spelen, komt Winterburn in aanmerking voor de linksbackpositie. Deze kleine, kortharige en keiharde linksback kon me midden jaren negentig erg bekoren. Winterburn maakte, na furore te hebben gemaakt bij Wimbledon (165 optredens), later op het hoogste niveau deel uit van een legendarisch Arsenal (van 1987-2000, 440 optredens). Met deze club won hij Premier League titels en een EC 2 en draafde hij tweemaal op in het Engelse nationale team. Deze Engelsman wist precies wat er van hem gevraagd werd op deze linksbackplek. Samen met namen als Dixon, Seaman en Adams wist hij een muur op te trekken, waardoor tegenstanders vaak machteloos waren.

John Terry

Als je het over een moderne verdediger heb je het over deze Engelsman. Het is iemand met een grote persoonlijkheid, die als aanvoerder, mede door zijn eigen sterke spel, zijn team weet te motiveren en stimuleren. De Sportweek zegt in de jongste editie over deze speler: 'verheft defensieve werkzaamheden tot kunst'. Een mooie zin die hem typeert. Terry beschikt over voldoende snelheid, een perfecte tackle en lef. Aanvallend draagt hij z'n steentje bij met zijn kopballen, waarmee hij geregeld scoort. Verder laat hij zich niet snel uit het veld slaan, een pijntje meer of minder doet er niet toe.

Alex Rodrigo Dias da Costa

Via een constructie met grootmacht Chelsea kwam deze log en gevaarlijk ogende verdediger naar het voor hem koude Nederland om bij PSV te spelen. Na wat scepsis bij de heren analytici begon hij na enkele maanden zijn draai te vinden, indruk makend met zijn duelkracht en verdedigende intercepties. Aanvallend staat deze 'tank' ook zijn mannetje middels een keihard schot en kopballen. Een ideale man voor in je team, iemand waar je van op aankunt.

Gary Neville

De oudste van de Neville-broers komt op het moment door aanhoudend blessureleed maar amper meer aan spelen toe, maar ik kies niet de huidige Neville maar die van enkele jaren terug. Hij die een vaste waarde was in het kampioenselftal van Manchester United, met als bekroning de CL-zege. Neville is weliswaar niet de meest technische back, maar heeft een functionele techniek. Hij komt graag mee naar voren en heeft een aardige voorzet. Met Davids Beckham vormde hij een goed tandem. Dit kan hij in mijn elftal denk ik uitstekend met Ribéry. Neville kent zijn plek, ook zijn zwaktes en is daarom zo nuttig in een elftal.

Ryan Giggs

De Welshman, geboren in een klein land op voetbalgebied, kon helaas op een EK of WK nooit schitteren. Op clubniveau maakte hij wel furore. Als winger aan de linkerkant weet hij als geen ander de hele flank te bestrijden. Hij beschikt over een enorm loopvermogen, een goed inzicht, is snel, balvast. Kortom, enorm compleet. Een teamspeler pur sang. En een ultieme clubman bovendien, hij komt zijn hele voetballeven al uit voor Manchester United.

Esteban Cambiasso

Wat me bij deze Argentijnse strateeg en verdedigende middenvelder altijd weer opvalt als ik hem zie spelen is de eenvoud. Hij, spelend bij Inter, blijft rustig met de bal aan de voet en houdt alles erg simpel, zonder dat hij daarmee behoudend speelt. Het is een kwestie van een hoge handelingssnelheid en de ballen zo aan zijn medespelers geven, zodat ze direct verder kunnen, en daarmee hun tegenstander een stap voor zijn. Cambiasso heeft verder het vermogen om de ruimtes om hem heen goed te zien en te belopen. Voor de echte liefhebber van het spelletje is het een aanrader om hem eens in het speciaal te volgen gedurende een wedstrijd.

Kaká Izecson dos Santos Leite

Niet Ronaldinho, maar Kaká is de huidige ster bij de kanaries. En dat is niet voor niets. De bescheiden Braziliaan, alweer enkele seizoenen bij Milan spelend, wordt op dit moment door velen gezien als de beste voetballer van de wereld. Dat komt volgens mij door zijn fantastische techniek, gekoppeld aan dynamiek en koelbloedige doeltreffendheid. Hij is vaak beslissend, met doelpunten en assists. De effectiviteit is bijzonder hoog. Hij is de onbetwiste spelmaker in mijn team.

Franck Ribéry

Is een karaktermannetje in mijn elftal. Na een moeilijke jeugd, met veel problemen knokte hij zich, door schade en schande wijs geworden omhoog naar de Europese top. Hij is befaamd om zijn onnavolgbare dribbels en gedurfde en initiatiefrijke spel. Zijn balbehandeling is werelds en telkens weer flitst hij langs zijn tegenstanders. Bilal Ribéry (die naam kreeg hij vanwege zijn bekering tot de Islam) is bovendien enorm geliefd bij zijn ploeggenoten en een grote grappenmaker in de kleedkamer. Ook niet onbelangrijk.

Samuel Eto'o

Het team van mij draait van mij, met name in de voorste linies op dynamiek en voetballend vermogen. De Kameroenees, voetballend bij Barcelona, kwam dus al wel snel in aanmerking voor mijn elftal. Hij is snel, balvast en beschikt over een goede individuele actie. Maar de belangrijkste eigenschap is dat hij makkelijk scoort. Naast dat Samuel een targetman is creëert hij ook zelf eenvoudig kansen. Dus loopt het niet, dan kan hij individueel het verschil nog maken.

Miroslav Klose

Hij is op dit moment een van mijn favoriete spelers. En waarom? Omdat hij naast een uitstekende doelpuntenmaker, met name makkelijk scorend met zijn hoofd, ook de perfecte teamspeler is. De Duitser met Poolse afkomst van Bayern Munchen is niet te beroerd om in een kansrijke positie oog te hebben voor medespelers die er nog beter voorstaan. Op de twee WK eindrondes die hij speelde liet hij zien dat hij ook op het allerhoogste platform bij de besten van de wereld hoort.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Vaduz- op 02-12-2007 23:36:36 ]
That's all folks!
pi_54993638
Leuk team Vaduz. Achterin een voorliefde voor het Engelse voetbal, verder een paar huidige smaakmakers en de grootste verrassing in Cambiasso denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54993691
Erg mooi elftal Vaduz, harde werkers afgewisseld met een schitterende techniek. Mooie balans dus
pi_54993720
Mooi team. Perfect uitgebalanceerd ook.
pi_54994239
11e ronde, 1e keuze, 321e totaal: Obdulio Varela [Fides]
11e ronde, 2e keuze, 322e totaal: Lúcio [RayMania]
11e ronde, 3e keuze, 323e totaal: Peter Houtman [The_Verve]
11e ronde, 4e keuze, 324e totaal: Jay Jay Okocha [BliksemSchigt]
11e ronde, 5e keuze, 325e totaal: Horst Blankenburg [Borisz]
11e ronde, 6e keuze, 326e totaal: Wolfgang Overath [sjimz]
11e ronde, 7e keuze, 327e totaal: José Martínez Sánchez, 'pirri' [DANILXL]
11e ronde, 8e keuze, 328e totaal: Thomas Ravelli [Blawh]
11e ronde, 9e keuze, 329e totaal: Gerrie Mühren [Yeahinhodinges]
11e ronde, 10e keuze, 330e totaal: Allan Simonsen [Steven184]
11e ronde, 11e keuze, 331e totaal: Cláudio Ibrahim Vaz Leal (Branco) [pfop]
11e ronde, 12e keuze, 332e totaal: Ibrahim Affalay [Karrel_Laaglawaai]
11e ronde, 13e keuze, 333e totaal: Cor Veldhoen [DivineJester]
11e ronde, 14e keuze, 334e totaal: Rik Coppens [Beschouw]
11e ronde, 15e keuze, 335e totaal: Badou Zaki [AminBen]
11e ronde, 16e keuze, 336e totaal: Hans-Jörg Butt [methodmich]
11e ronde, 17e keuze, 337e totaal: Sergio Goycochea [Grimm]
11e ronde, 18e keuze, 338e totaal: Julio Cesar da Silva [Colplay]
11e ronde, 19e keuze, 339e totaal: Peter Shilton [tong80]
11e ronde, 20e keuze, 340e totaal: Roberto Dinamite[egoTRON]
11e ronde, 21e keuze, 341e totaal: Cristian Pannucci [PhifeDawg]
11e ronde, 22e keuze, 342e totaal: Wayne Rooney: [Deoxyribonucleic]
11e ronde, 23e keuze, 343e totaal: Willy Sagnol [mcyodogg]
11e ronde, 24e keuze, 344e totaal: Howard Kendall [Schimpie]
11e ronde, 25e keuze, 345e totaal: Jimmy Greaves [golfer]
11e ronde, 26e keuze, 346e totaal: Samuel Eto'o [-Vaduz-]
11e ronde, 27e keuze, 347e totaal: Michael Ballack [Prosac]
11e ronde, 28e keuze, 348e totaal: Martin Keown [Gordon_Shumway]
11e ronde, 29e keuze, 349e totaal: Nwankwo Kanu [EnGCatjuh]
11e ronde, 30e keuze, 350e totaal: Chivu [Ordinair]
11e ronde, 31e keuze, 351e totaal: Ronnie Hellström [Tarado]
11e ronde, 32e keuze, 352e totaal: Ruud Heus [pekel]

Dit zegt genoeg.
Hoi.
pi_54994284
Dank voor de complimenten heren, ik ga jullie teams later de aandacht geven die ze verdienen. Ik zal er individueel, kort, nog op terugkomen.
That's all folks!
pi_54994290
-----------------------------Jan van Beveren-----------------------------
------Berry van Aerle------Ronald Koeman------Hong Myung-Bo------Ruud Heus
------Tom Finney------Raymond Kopa------Puck van Heel-----Hallvar Thoresen
--------Ronaldo Luis Nazário de Lima----Eusébio da Silva Ferreira--------
Hoi.
pi_54994360
Je hebt voor de cultbacks gekozen Pekel?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54994544
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:31 schreef methodmich het volgende:
Je hebt voor de cultbacks gekozen Pekel?
De backpositie, de meest simpele en kutste positie bij het voetbal. Daar kunnen geen sterren staan, daar horen echte mannen.
Hoi.
pi_54995317
Gaaf team pekel .

Nou, laat die "ohja"-voetballers die we vergeten zijn maar komen.......
  Trouwste user 2022 zondag 2 december 2007 @ 18:29:56 #224
7889 tong80
Spleenheup
pi_54995568
Enzo Scifo, Bum Kun Cha, Hugo Sanchez, Pat Jennings, Paul van Himst, Erwin Vandenbergh, Ove Kindval, Ruud Geels, Piet Schrijvers, Winton Rufer, Trevor Brooking, Martin Drent.

Trouwste user 2022 zondag 2 december 2007 @ 18:30:31 #225
7889 tong80
Spleenheup
pi_54995586
En Pekel schitterende backs

zondag 2 december 2007 @ 18:37:17 #226
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_54995752
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:29 schreef tong80 het volgende:
Enzo Scifo, Bum Kun Cha, Hugo Sanchez, Pat Jennings, Paul van Himst, Erwin Vandenbergh, Ove Kindval, Ruud Geels, Piet Schrijvers, Winton Rufer, Trevor Brooking, Martin Drent.

Hugo Sanchez is wel gekozen...
  Trouwste user 2022 zondag 2 december 2007 @ 18:39:49 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_54995818
Ok over het hoofd gezien

pi_54996092
------------- Abe Lenstra - Jari Litmanen ------------

Jesper Olsen - Rivaldo - Xavi Hernandez - Lionel Messi

Frank de Boer - Chivu - Jose Santamaria - Sol Campbell

------------------- Fabien Barthez -------------------

Zoiets dan maar.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54996139
Zizinho, Cloadoaldo, Ronald de Boer, Clarence Seedorf (of heb ik die over t hoofd gezien??), Franky Van Der Elst, Luis Monti (stond met 2 verschillende landen in de WK finale)
pi_54996377
Just Fontaine, Gerson, Karl-Heinz Forster(Op Ferri na de beste mandekker ooit), Max Bossis, Rui Costa, Vladimir Petrovic, Poborsky, Ladislao Mazurkiewicz, Jose Nasazzi(jaren '30 beste verdediger), Lato, Gren, Liedholm,Luiz Pereira, Domingos da Guia, Burruchaga, Netzer
Rijtje Oostenrijkers uit de vroege jaren: Ernst Ockwirk, Prohaska, Matthias Sindelar(Di Stefano van Oostenrijk. geweldenaar, ook zijn verzet tegen de Nazi's), Franz Binder en Josef Bican(Een inmens groot doelpuntenkanon), Frank Arnesen, Roger Milla en veel te erg onderschat: Benetti.

Je kan nog een fantastisch team maken:

Doel: Ladislao Mazurkiewicz
Centraal achterin: Karl-Heinz Forster en Domingos da Guia
Rechtsback:Jose Nasazzi
Linksback: Max Bossis
Verdedigende middenvelder:Luis Monti
Rechtsmidden:Burruchaga of Karel Poborsky
Linksmidden: Netzer
Spelmaker:Rui Costa of Vladimir Petrovic of Liedholm
Zwervende spits: Matthias Sindelar
Diepe Spits: Just Fontaine of Josef Bican

Ik zou voorin toch voor Fontaine gaan. Vind ik een geweldige spits die helaas door een beenbreuk zijn carriere vroegtijdig moest beeindigen. Een van mijn favo's, alleen al dor de simpelheid waarmee hij zijn doelpunten maakte. Het zag er zo simpel uit.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Trouwste user 2022 zondag 2 december 2007 @ 19:10:53 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_54996573
Ik heb voor Nielsen als voorstopper gekozen. Had Förster als tweede mogelijkheid.

pi_54996603
Poborsky, natuurlijk.
pi_54996729
Netzer is toch wel gekozen dacht ik?
  zondag 2 december 2007 @ 19:28:25 #234
67205 Colplay
How you doin??
pi_54996900
Van Fontaine viel het mij ook op dat hij niet gekozen was, twijfelde tussen hem en Klinsmann.

Maar voor de rest van het topic. Ik vond het voorstel van vier poules van acht wel leuk. Dan kan iedereen (ook mensen zonder team) hier op stemmen en dan daarna via een knock-out toernooi naar een finale. Lijkt me leuk om de winnaar op oud of nieuw bekend te maken.
  Trouwste user 2022 zondag 2 december 2007 @ 20:10:58 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_54998056
Ja om 12 uur

pi_54998149
Ja, alsof er iemand om 12 uur de uitslag gaat plaatsen
pi_54998773
Fontaine is wel gekozen, toch? En ik heb Seedorf .
pi_54998844
Tarik Oulida natuurlijk!
pi_54999100
Ik had zelf nog op mijn schaduwlijstje: Ciro Ferrara, Dejan Stankovic, Giovane Elber, Mario Jardel, Del Piero, Marc Wilmots en Luca Toni.
That's all folks!
pi_54999313
Ik heb aan de genoemde Belgen, Ronald de Boer (ipv Gerrie Muhren) en Milla gedacht. Maar die laatste viel sowieso al af omdat ik Van Basten had.
pi_54999359
Is Prosinecki eigenlijk gekozen?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54999490
Volgens mij niet nee.
That's all folks!
pi_54999509
Is ook zonde!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 2 december 2007 @ 21:11:23 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54999642
Tscheu la Ling is ook door niemand gekozen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zondag 2 december 2007 @ 21:12:00 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_54999671
Cha Bum-Kun, (born May 22, 1953 in Hwaseong, Korea), is a Korean football manager and former player, nicknamed Tscha Bum ("Cha Boom") because of his name and his thunderous ball striking ability. In his native Korea, Cha is hailed as a national hero for his accomplishments in the Bundesliga and the Korean national team. During his career, Cha has played for SV Darmstadt 98, Eintracht Frankfurt and Bayer 04 Leverkusen, and represented his national side 121 times, scoring 55 goals. He was given the title Asia's best Player of the Century by the International Federation of Football History and Statistics.

pi_55002260
Wel leuk team dat van Vaduz, slechts één speler die niet meer actief is .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55007734
Nog op mijn lijst:

Gyula Grosis (HON)
Ubaldo Fillol (ARG)

Alberto Tarantini (ARG)

Paul Ince (ENG)
Bruno Conti (ITA)
Paolo Futre (POR)
Giuseppe Giannini (ITA)

Hans Krankl (OOS)
José Aguas (POR)
Nandor Hidegkuti (HON)
Grzegorz Lato (POL)
Vavá (Edvaldo Izidio Neto) (BRA)
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_55009424
Ik had nog oa Bebeto en McManaman op mijn lijstje.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55010588
Ik had nog wat andere Chelsea-legends erbij kunnen zetten als Osgood, Dixon, Harris en Bonetti, maar het percentage lijkt me hoog genoeg zo
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55013708
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:10 schreef egoTRON het volgende:
Nog op mijn lijst:

Paul Ince (ENG)
Had ik ook nog in gedachten als verdedigende middenvelder, maar koos voor Willy vd Kerkhof .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')