abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55494288
Wekenlang hebben de 32 deelnemers erover gedaan om 32 schitterende teams te maken. Ondanks dat het maken van de teams al een leuke bezigheid was, willen we nu toch ook wel kijken wie het beste team heeft. Om hierachter te komen zijn er acht poules gemaakt, met elk vier teams. Daarvan zijn de eerste twee per poule doorgegaan naar de tweede ronde. De winnaars uit die ronde zijn doorgegaan naar de kwartfinale.

Dit is het topic van de kwartfinale. Het is de bedoeling dat je het team wat je de beste van de twee vindt, bold maakt. Welk team zou welk team verslaan op basis van de spelers en opstelling. De teams staan bij de user en een linkje naar de uitgebreide beschrijving over de spelers en/of motivatie voor opstelling en keuzes. Wellicht kan het lezen van de motivatie je helpen bij je keuze. Succes!

De regels:
-Je mag niet op je eigen wedstrijd stemmen
-Je mag slechts één keer stemmen
-Probeer je keuze te motiveren
-Bij gelijke stand telt het aantal stemmen uit de vorige ronde.
-Bij gelijke stand telt het aantal #1 plekken uit de poule.
-Bij gelijke stand telt het aantal #2 plekken uit de poule.

• Kwartfinale 1: DANIXL vs Fides

DANILXL
    -------------------------------Dino Zoff------------------------------

---Javier Zanetti-------Pirri--------Israel--------Carlos Alberto

---Enzo Francescoli-------Dunga-----Zico-----------Fritz Walter

---------------Hugo Sanchez------Alfredo di Stefano--------------

Fides
    ------------------------------------------Ricardo Zamora----------------------------------
    Djalma Santos--Laurent Blanc--H.G. Schwarzenbeck--Giancinto Facchetti
    ------------------------Obdulio Varela----------------------Didi---------------------------
    -----------------------------------------Sandro Mazzola------------------------------------
    ---------Sjakie Swart---------------Johan Cruijff-----------------Piet Keizer-------

• Kwartfinale 2: BliksemSchigt vs Tong80

BliksemSchigt
    ------------------Zubizarreta---------------------------
    --Blind------------Marquez-------------Popescu--
    -------------------Guardiola-----------------------------
    --Albertini------------------------------Okocha--------
    -------------------Maradona---------------------------
    --Cantona---------Wright--------------Lineker----

tong80
    Shilton
    Brehme, Nielsen, Happel, Jorginho
    Laudrup, Robson, Puskas
    Garrincha, Friedenreich, Keegan

• Kwartfinale 3: Steven184 vs Colplay

Steven184
    -------------------------Rinat Dassajev------------------------
    -------------------------Franco Baresi-------------------------
    --Tarcisio Burgnich------Riccardo Ferri------Silvio Marzolini--
    -------------------------Toninho Cerezo------------------------
    ---Marco Tardelli--------------------------Osvaldo Ardiles-----
    -------------------------Kazimierz Deyna-----------------------
    -----------------------------------Allan Simonsen--------------
    ---------------------------Gerd Müller-------------------------

Colplay
    ---------- Pele ---------Klinsmann --------
    Gento - Tigana - Edwards - Matthews
    Julio Cesar --- Ruggeri ----- Neal
    ----------------Matthaus ---------------------
    -----------------Casillas -------------------------

• Kwartfinale 4: egoTRON vs Tarado

EgoTRON

Tarado
    --------------------------------------Altobelli------------Rummenigge---------------------------------
    -----------------------------------------------Socrates-------------------------------------------------
    ----------Lerby--------------------------------------------------------------------Briegel--------------
    -----------------------------------------------Rijkaard--------------------------------------------------
    ----------------Bergomi----------------------Kohler------------------Migueli--------------------------
    ---------------------------------------------Beckenbauer-----------------------------------------------
    ----------------------------------------------- Hellström--------------------------------------------------

In verband met de feestdagen enzo loopt deze ronde tot 5 januari.
  • pi_55494395
    Even erop letten dat niet het hele topic vol komt te staan met TVP's
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_55494531
    quote:
    Op zondag 23 december 2007 17:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
    Even erop letten dat niet het hele topic vol komt te staan met TVP's
    Haha, dat is inderdaad zo. Maar dit is natuurlijk een verkapte tvp, net als die van jou . Een paar interessante wedstrijden en moeilijke keuzes gaan er nu tussen zitten. Zijn enkel nog maar topteams over.

Colplay, dat we er een mooie strijd van mogen maken.
    Wind extinguishes a candle and energizes fire
      Trouwste user 2022 zondag 23 december 2007 @ 17:40:40 #4
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_55494737
    1 Fides wint door de ingespeelde voorhoede
    3 Colplay wint door Pele Matthews en Gento, en met Matheus heeft ie een echte winnaar in zijn team. Al blijft het een kutjong
    4 EgoTRon wint het door het middenveld beiden ijzervreters in het team, maar ik wil ook mooi voetbal zien.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_55495177
    DANIXL vs Fides
    De aanval van Fides is prachtig, maar overall lijkt me DANIXL's team beter.

BliksemSchigt vs Tong80
    Prachtige ploeg van BliksemSchigt, daar kunnen de besten der generatie van tong niet tegenop.

Steven184 vs Colplay
    Lastige keuze, maar opnieuw maken Pelé, Klinsmann en Matthäus het verschil.

egoTRON vs Tarado
    Gelijkspel. Ik kan niet kiezen tussen de Brazilianen van egoTRON en Rummenigge, Socrates, Rijkaard en Beckenbauer van Tarado.
      zondag 23 december 2007 @ 18:36:42 #6
    67205 Colplay
    How you doin??
    pi_55496006
    Het wordt echt steeds moeilijker om te kiezen zeg. De teams die er nu nog in zitten zien er op papier allemaal goed uit. Als je naar minpunten kijkt, moet je al gaan zeggen dat echt goede voetballers minpuntjes zijn, omdat andere nog sterker zijn.

Toch mijn keuzes:

1. Fides, Mooi team met spelers die precies op de goede plaats staan. Team van DANILXL vind ik ook erg sterk, maar mijn gevoel geeft Fides net de voorkeur.

2. Tong80, Blind en Wright geven voor mij voor BS de negatieve doorslag.

3. Leuke ontmoeting, ben erg benieuwd hoe het af zal lopen.

4. Tarado. Typische 1-0 of 0-1 wedstrijd, waarbij ik denk dat de aanvallers van Tarado eerder de verdedigers van egoTRON verrassen, dan andersom.
    "En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
      zondag 23 december 2007 @ 18:36:43 #7
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_55496008
    Tja dat deze stemming loopt tot 5 januari betekent voor mij dat ik niet meer kan stemmen vanaf de halve finale, ik ben vanaf 4 januari de hele maand weg. Ik vond het een heel leuk spel, en eigenlijk het samenstellen van mijn team en het volgen van de ontwikkeling van de andere teams leuker dan het kiezen van de uiteindeijke winnaar, maar ja that's all in the game. Colplay wilde ik bedanken voor het leuke idee en ook voor zijn "assistent trainerschap" tijdens mijn afwezigheid een paar keer.

Onderstaand mijn keuzes:
    1) DANILXL, wedstrijden in de top worden op het middenveld beslist en dat is bij DANILXL beter
    2) BliksemSchigt Elftal zit beter in elkaar dan dat van Tong80 dat wel uitblinkt door nostalgie maar niet door doelmatigheid, verdedigend zwak. Dan heb ik het nog niet eens over Maradona gehad die altijd het verschil kan maken.
    3) Steven184 Deze teams zijn gelijkwaardig en ik wilde voor een gelijkspel gaan, maar kwartfinales gaan door tot de beslissing dus ik ga voor Steven184 in de verlenging omdat zijn middenveld een verlenging beter uit zou houden dan dat van Colplay.
      Trouwste user 2022 zondag 23 december 2007 @ 18:48:05 #8
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_55496322
    quote:
    Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef Tarado het volgende:

2) BliksemSchigt Elftal zit beter in elkaar dan dat van Tong80 dat wel uitblinkt door nostalgie maar niet door doelmatigheid, verdedigend zwak. Dan heb ik het nog niet eens over Maradona gehad die altijd het verschil kan maken.
    Niet doelmatig

En leg de zwakte van mijn verdediging eens bloot.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      zondag 23 december 2007 @ 18:55:12 #9
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_55496536
    quote:
    Op zondag 23 december 2007 18:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

Niet doelmatig

En leg de zwakte van mijn verdediging eens bloot.

Ik wist dat je hierop zou reageren , het is niet je verdediging maar je middenveld wat te aanvallend is, dus kom je verdedigend tekort.
      Trouwste user 2022 zondag 23 december 2007 @ 19:11:02 #10
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_55496985
    quote:
    Op zondag 23 december 2007 18:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik wist dat je hierop zou reageren , het is niet je verdediging maar je middenveld wat te aanvallend is, dus kom je verdedigend tekort.
    Ik heb juist Bryan Robson gekozen omdat ie zowel aanvallend als verdedigend wereldtop was.

Een ijzervreter pur sang die kwam je drie keer tegen.

zondag 23 december 2007 @ 19:39:41 #11
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_55497729
    quote:
    Op zondag 23 december 2007 19:11 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb juist Bryan Robson gekozen omdat ie zowel aanvallend als verdedigend wereldtop was.

Een ijzervreter pur sang die kwam je drie keer tegen.

Uiteraard ben je het niet met mij eens, hoewel ijzervreter was Bryan Robson ook meer aanvallend dan verdedigend ingesteld en je andere twee middenvelders heb je verdedigend nagenoeg niets aan.
      Trouwste user 2022 zondag 23 december 2007 @ 19:54:22 #12
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_55498091
    quote:
    Op zondag 23 december 2007 19:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Uiteraard ben je het niet met mij eens, hoewel ijzervreter was Bryan Robson ook meer aanvallend dan verdedigend ingesteld en je andere twee middenvelders heb je verdedigend nagenoeg niets aan.
    Ja sorry dat ik twee briljante speler op links en rechts heb gezet

pi_55505202
    Jammer dat ik de vorige ronde niet heb overleefd. Had het idee dat het wel gelijk op ging.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_55510135
    1. DANIXL, ik vind het team uitblinken in karakter, slimheid en bovendien kwaliteit. Ik heb er meer een Yes! gevoel bij dan bij het team van Fides. Ik vind Blanc in zijn team een minpunt.

2. tong80. Ik heb twijfels bij de balans in beide teams. Dus ik zie er geen titelfavorieten in. Ik vind de balans bij het elftal van BS meer zoek, de punt naar voren is teveel naar voren. Blind kan maar moeilijk gebruik maken van zijn inschuifkwaliteiten, daar kon beter een ander type staan. Marquez komt op die positie ook niet het beste tot zijn recht.

3. Steven184. Wat een killing decision. Mijn twee favoriete overgebleven teams. Het team van Steven wint na strafschoppen. Als ik het geheel bekijk dan hebben de spelers van Steven net wat meer verschillende wapens in huis om een wedstrijd te beslissen.

4. Tarado. De elftallen maken elkaar weinig. Voor mij het verschil: de twee aanvallers en Rijkaard vs Davids. Er zitten verder net wat meer types in het team van Tarado die ik toffer vind.
    That's all folks!
    pi_55513156
    Als deze nog een tijdje open bljft stem ik nog wel.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_55513198
    Tot 5 januari Karrel.
    That's all folks!
      Trouwste user 2022 maandag 24 december 2007 @ 21:49:28 #17
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_55521723
    Het loopt niet echt

maandag 24 december 2007 @ 22:46:19 #18
    146874 DANILXL
    timeo danaos et dona ferentes
    pi_55523097
    tvp
    woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
    Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
    pi_55530565
    1 Fides
    2 BliksemSchigt
    3 Colplay
    4 egoTRON
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_55541119
    quote:
    DANIXL vs Fides
    BliksemSchigt vs Tong80
    Steven184 vs Colplay
    egoTRON vs Tarado
    Toelichting volgt
    'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
    pi_55555606
    DANIXL vs Fides
    BliksemSchigt vs Tong80
    Steven184vs Colplay
    egoTRON vs Tarado
    Koning.
    pi_55570166
    DANIXL vs Fides: Ondanks de aanval van Fides, toch voor het middenveld van DANIXL

BliksemSchigt vs Tong80: Geen stem, wel een leuke pot. Beiden toppers en beiden subtoppers in het team. Spannend, denk dat het close gaat worden.

Steven184 vs Colplay: Lastige keuzes. Beiden hebben pro's en con's. Op gevoel maar gekozen voor Steven, maar het had net zo goed Colplay kunenn zijn.

egoTRON vs Tarado: Een prachtige as bij beide teams. Weer niet makkelijk, maar ik geef de voorkeur aan Rijkaard.
    pi_55570233
    Ben trouwens nu bezig met een stukje voor 5 jaar VBL over dit prachtige topic
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_55570246
    1. DANILXL
    2. tong80
    3. Colplay
    4. Tarado
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_55570391
    DANILXL - Fides

BliksemSchigt - tong80

Steven184 - Colplay

EgoTRON - Tarado

[ Bericht 2% gewijzigd door Blawh op 27-12-2007 13:11:31 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')