DANIXL vs Sjimz
De aanvallers en middenvelders van DANIXL zijn sterker dan de verdedigers en keeper van Sjimz. Ik kan me ook voorstellen dat of Couto of Jones nog rood pakt, en dan zal het overwicht echt uitgebuit worden. Een 3-1.
Fides vs
Yeahinho Ik ga toch voor het team van Yeahinho, ondanks Cruijff, Varela en Blanc bij de tegenpartij. Zidane, Seedorf, Muhren en van de Kerkhof winnen het middenveld en zullen Van Basten, Dillen en Finidi vaker in stelling brengen dan die van de tegenpartij. 2-4.
BliksemSchigt vs pfaf
Geen stem

.
Tong80 vs golfer
Laudrup, Robson, Puskas en Garrincha zullen het winnen van Gerrard, Masopust en Djorkaeff. Een nipte 1-0.
Steven184 vs RayMania
Makkelijke overwinning voor Steven's team. Op alle fronten beter, een echte afmaker die door de verdediging van RayMania zal heen snijden. 4-1.
Colplay vs
BeschouwIk ga hier toch voor de gezonde agressiviteit op het middenveld van Beschouw, waardoor van Persie met een geniaal moment de beslissende treffer maakt. Wonderbaarlijk scoren Pele en Klinsmann niet, maar soms heb je ook wat geluk nodig

. 0-1.
egoTRON vs
The_VerveBeiden enorm sterk achterin en enorm zwak voorin. Het scorend vermogen van het middenveld zal doorslaggevend zijn, en dan scoort Platini voor EgoTRON, maar Gullit en Prosinecki scoren voor The_Verve. 1-2.
Tarado vs EngCatjuh
De as van Tarado zal de wedstrijd in handen hebben en nemen. Ondanks verwoede pogingen van Maldini en Pirlo, is de tegenstander gewoon beter. 3-0.