abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55330405
Wekenlang hebben de 32 deelnemers erover gedaan om 32 schitterende teams te maken. Ondanks dat het maken van de teams al een leuke bezigheid was, willen we nu toch ook wel kijken wie het beste team heeft. Om hierachter te komen zijn er acht poules gemaakt, met elk vier teams. Daarvan zijn de eerste twee per poule doorgegaan naar de tweede ronde.

Dit is het topic van de tweede ronde. Het is de bedoeling dat je het team wat je de beste van de twee vindt, bold maakt. Welk team zou welk team verslaan op basis van de spelers en opstelling. De teams staan bij de user en een linkje naar de uitgebreide beschrijving over de spelers en/of motivatie voor opstelling en keuzes. Wellicht kan het lezen van de motivatie je helpen bij je keuze. Succes!

De regels:
-Je mag niet op je eigen wedstrijd stemmen
-Je mag slechts één keer stemmen
-Probeer je keuze te motiveren
-Bij gelijke stand telt het aantal #1 plekken uit de poule.
-Bij nog een gelijk stand telt het aantal #2 plekken uit de poule.

• Wedstrijd 1 DANIXL vs Sjimz

DANILXL
    -------------------------------Dino Zoff------------------------------

---Javier Zanetti-------Pirri--------Israel--------Carlos Alberto

---Enzo Francescoli-------Dunga-----Zico-----------Fritz Walter

---------------Hugo Sanchez------Alfredo di Stefano--------------

sjimz
    ---------------Frans de Munck-------------
    Gerets---Vinnie Jones---Couto---Breitner
    Falcao---Veron---Overath
    Houseman---Kempes---Omar Sivori---

• Wedstrijd 2 Fides vs Yeahinho

Fides
    ------------------------------------------Ricardo Zamora----------------------------------
    Djalma Santos--Laurent Blanc--H.G. Schwarzenbeck--Giancinto Facchetti
    ------------------------Obdulio Varela----------------------Didi---------------------------
    -----------------------------------------Sandro Mazzola------------------------------------
    ---------Sjakie Swart---------------Johan Cruijff-----------------Piet Keizer-------

Yeahinho

• Wedstrijd 3 BliksemSchigt vs pfaf

BliksemSchigt

------------------Zubizarreta---------------------------
    --Blind------------Marquez-------------Popescu--
    -------------------Guardiola-----------------------------
    --Albertini------------------------------Okocha--------
    -------------------Maradona---------------------------
    --Cantona---------Wright--------------Lineker----

pfaf
    -------------------------------Pfaff-----------------------------
    -Nestor Sensini--Cannavaro--Branco--Bennarivo-
    -------------------------------Baggio---------------------------
    -Antognoni------------Redondo-------Donadoni-------
    ------------------Dalglish-------Stoichkov----------------

• Wedstrijd 4 Tong80 vs golfer

tong80
    Shilton
    Brehme, Nielsen, Happel, Jorginho
    Laudrup, Robson, Puskas
    Garrincha, Friedenreich, Keegan

golfer
    --------------------Cudicini-----------------

Trabelsi-------Vasovic----Laseroms------Krol

---Gerrard--------Masopust-------Djorkaeff

----Greaves--------Suker--------Rensenbrink

• Wedstrijd 5 Steven184 vs RayMania

Steven184
    -------------------------Rinat Dassajev------------------------
    -------------------------Franco Baresi-------------------------
    --Tarcisio Burgnich------Riccardo Ferri------Silvio Marzolini--
    -------------------------Toninho Cerezo------------------------
    ---Marco Tardelli--------------------------Osvaldo Ardiles-----
    -------------------------Kazimierz Deyna-----------------------
    -----------------------------------Allan Simonsen--------------
    ---------------------------Gerd Müller-------------------------

RayMania.

-------------------------Buffon---------------------
    ------------------------------------------------------
    Tassoti----Carragher-----Lúcio-------Cole
    ------------------------------------------------------
    -------------Luis Enrique---Schuster----------
    ---Beckham----------------------------------------
    ------------------------Rivera----------------------
    -------------Weah-----------------Meazza--------

• Wedstrijd 6 Colplay vs Beschouw

Colplay
    ---------- Pele ---------Klinsmann --------
    Gento - Tigana - Edwards - Matthews
    Julio Cesar --- Ruggeri ----- Neal
    ----------------Matthaus ---------------------
    -----------------Casillas -------------------------

Beschouw
    Jan Tomaszeski
    Manfred Kaltz - Marius Trésor - Nobby Stiles
    Diego Simeone - Gennaro Gattuso - Matt Le Tissier - Jan Ceulemans - Dejan Savicevic
    Robin van Persie - Rik Coppens

• Wedstrijd 7 egoTRON vs The_Verve

EgoTRON

The Verve

Schmeichel.
    Ivanov, Hierro, Mihajlovic, Van Tiggelen.
    Johnstone, Gullit, Van Hanegem, Prosinecki.
    Houtman, Djurovski.

• Wedstrijd 8 Tarado vs EngCatjuh

Tarado

--------------------------------------Altobelli------------Rummenigge---------------------------------
    -----------------------------------------------Socrates-------------------------------------------------
    ----------Lerby--------------------------------------------------------------------Briegel--------------
    -----------------------------------------------Rijkaard--------------------------------------------------
    ----------------Bergomi----------------------Kohler------------------Migueli--------------------------
    ---------------------------------------------Beckenbauer-----------------------------------------------
    ----------------------------------------------- Hellström--------------------------------------------------

EngCatjuh

Stemmen kan tot zondagavond!

[ Bericht 1% gewijzigd door BliksemSchigt op 17-12-2007 16:03:03 ]
  • pi_55330630
    Ziet er goed uit.

Tong tegen golfer, gelijk een ouwelullenteam eruit . Ik tref het niet.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      maandag 17 december 2007 @ 10:15:14 #3
    67205 Colplay
    How you doin??
    pi_55330721
    Even snel een tvp. Vanavond zal ik stemmen.
    "En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
    pi_55330735
    1: Sjimz --> DANILXL: Hugo Sanchez moest er inderdaad ook nog bij, die sleept de overwinning voor DANILXL nipt uit het vuur.
    2: Fides
    3: pfaf
    4: Tong80
    5: Steven184
    6: Colplay
    7: EgoTRON
    8: Tarado

Edit: Motivatie komt nog, zaten weer lastige keuzes bij...

[ Bericht 24% gewijzigd door DivineJester op 17-12-2007 10:25:20 ]
    pi_55330740
    Ik probeer ook deze week te stemmen (en toe te lichten).
    'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
      maandag 17 december 2007 @ 10:21:21 #6
    146874 DANILXL
    timeo danaos et dona ferentes
    pi_55330859
    wie kan de OP even aanpassen en mijn opstelling erin veranderen, aangezien Hugo Sanchez er niet bij staat. Verder heb ik, aangezien de meesten mijn opsteling niet begrijpen, de opstelling even veranderd:

-------------------------------Dino Zoff------------------------------

---Javier Zanetti-------Pirri--------Israel--------Carlos Alberto

---Enzo Francescoli-------Dunga-----Zico-----------Fritz Walter

---------------Hugo Sanchez------Alfredo di Stefano--------------
    woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
    Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
      maandag 17 december 2007 @ 10:27:37 #7
    146874 DANILXL
    pi_55330956
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 10:15 schreef DivineJester het volgende:
    1: Sjimz --> DANILXL: Hugo Sanchez moest er inderdaad ook nog bij, die sleept de overwinning voor DANILXL nipt uit het vuur.
    2: Fides
    3: pfaf
    4: Tong80
    5: Steven184
    6: Colplay
    7: EgoTRON
    8: Tarado

Edit: Motivatie komt nog, zaten weer lastige keuzes bij...
    hehe thnx
    pi_55330959
    Laat BliksemSchigt dat nog maar even aanpassen, want als ik aanpas kan BS helemaal niks meer doen (als dat daarna nog een keertje nodig is) .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      maandag 17 december 2007 @ 10:29:54 #9
    146874 DANILXL
    pi_55330994
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 10:27 schreef RayMania het volgende:
    Laat BliksemSchigt dat nog maar even aanpassen, want als ik aanpas kan BS helemaal niks meer doen (als dat daarna nog een keertje nodig is) .
    het is al gewijzigd, even goed bedankt voor de moeite
    pi_55331391
    DANIXL - Sjimz

Dit zou een wedstrijd worden Waar ik graag naar zou kijken. Knalhard en verdedigend sterk. Dino Zoff verkies ik boven De Munck verder aan elkaar gewaagd, Kempes is goed, maar Sanchez en Di Stefano winnen em voor Dani

Fides-Yeahinhodinges

Fides heeft een wereld aanval, maar ik denk dat de underdogrol en de teamspirit Yehinhodinges aan de overwinning zal helpen. Bovendien vind ik de verdediging van Fides niet heel bijzonder. Van Yeahinhodinges trouwens ook niet...

BliksemSchigt - Pfaf

Dit zou wel eens een doelpuntenfestijn kunnen worden. De genialiteit Van Maradonna gekoppeld een de werkethiek van Pep. Marquez is de minste van de verdedigers in deze wedstrijd, maar weet zich gesteund door Blind en vooral Popescu. aan beide kanten zal veel gescoord worden.

Tong80 - Golfer

Lastig, Door de aanwezigheid van Krol en Suker kies ik toch voor Golfer, maar dat is meer een voorkeur stem ik denk dat dit een gelijkspel zou worden. Wie dan de zenuwen beheerst wint em. Geen goed motivering dus, maar toch Golfer.

Steven184 - Raymania

Raymania heeft in zijn team een van de meest overschatte voetballers rondlopen (beckham) Dat kost hem tegen Steven184 de kop. Je kan niet met 10 man tegen dit team winnen. Bovendien Gerd Müller

Colplay - Beschouw

Hoewel Beschouw een bewonderenswaaridge mix tussen oud en nieuw heeft samengesteld denk ik toch dat de semi-'Golden-Oldies' Van Colplay het hier winnen. Met 3 verdedigers tegen Pele en Klinsmann en bovendien een middenveld dat de gemoederen bezig houdt moet dit te doen zijn voor Colplay. Helaas voor Gattuso. Hij had ook niet misstaan in het team van Colplay. De keeper is het enige minpunt.

EgoTron - The_Verve

Davids en Platini tegen Gulllit en v Hanegem. Dan vrees ik toch dat The Verve het af moet leggen, helaas voor ´De Kromme´. De aanval van beide vind ik misschien wel de minste twee van dit toernooi.

Tarado - EngCatjuh

Lastig, keuze puur op gevoel.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_55332088
    DANIXL vs Sjimz

De aanvallers en middenvelders van DANIXL zijn sterker dan de verdedigers en keeper van Sjimz. Ik kan me ook voorstellen dat of Couto of Jones nog rood pakt, en dan zal het overwicht echt uitgebuit worden. Een 3-1.

Fides vs Yeahinho

Ik ga toch voor het team van Yeahinho, ondanks Cruijff, Varela en Blanc bij de tegenpartij. Zidane, Seedorf, Muhren en van de Kerkhof winnen het middenveld en zullen Van Basten, Dillen en Finidi vaker in stelling brengen dan die van de tegenpartij. 2-4.

BliksemSchigt vs pfaf

Geen stem .

Tong80
    vs golfer

Laudrup, Robson, Puskas en Garrincha zullen het winnen van Gerrard, Masopust en Djorkaeff. Een nipte 1-0.

Steven184
    vs RayMania

Makkelijke overwinning voor Steven's team. Op alle fronten beter, een echte afmaker die door de verdediging van RayMania zal heen snijden. 4-1.

Colplay vs Beschouw

Ik ga hier toch voor de gezonde agressiviteit op het middenveld van Beschouw, waardoor van Persie met een geniaal moment de beslissende treffer maakt. Wonderbaarlijk scoren Pele en Klinsmann niet, maar soms heb je ook wat geluk nodig . 0-1.

egoTRON vs The_Verve

Beiden enorm sterk achterin en enorm zwak voorin. Het scorend vermogen van het middenveld zal doorslaggevend zijn, en dan scoort Platini voor EgoTRON, maar Gullit en Prosinecki scoren voor The_Verve. 1-2.

Tarado vs EngCatjuh

De as van Tarado zal de wedstrijd in handen hebben en nemen. Ondanks verwoede pogingen van Maldini en Pirlo, is de tegenstander gewoon beter. 3-0.
    pi_55332340
    Tvp.

Zal binnenkort even stemmen.
    pi_55332618
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 11:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

egoTRON vs The_Verve
    Beiden enorm sterk achterin en enorm zwak voorin. Het scorend vermogen van het middenveld zal doorslaggevend zijn, en dan scoort Platini voor EgoTRON, maar Gullit en Prosinecki scoren voor The_Verve. 1-2.
    Zwak voorin? Tostão en Dinamite maakten samen +1000 goals
    pi_55332702
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 11:49 schreef egoTRON het volgende:

[..]

Zwak voorin? Tostão en Dinamite maakten samen +1000 goals
    Zwak als in minder dan de aanvallers van anderen naar mijn mening. Sowieso zeggen goals niet alles. Dinamite maakte er 800+ van die 1000. Wat doe je als hij niet in vorm is of geblesseerd raakt. Dan heb je nog 'maar' 200 goals.
    pi_55332960
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zwak als in minder dan de aanvallers van anderen naar mijn mening. Sowieso zeggen goals niet alles. Dinamite maakte er 800+ van die 1000. Wat doe je als hij niet in vorm is of geblesseerd raakt. Dan heb je nog 'maar' 200 goals.
    Dan schuiven Jairzinho en Rivelino door, die ze ook wel maakten. Maar je hebt wel gelijk dat de meeste overgebleven teams betere aanvallers hebben.
    pi_55333468
    Dan loot je meteen Tarado, een van de favorieten voor de titel.

1. DANILXL
    Tsja, hij heeft gewoon een goed team. sjimz, die zich toch heeft gericht op spelers die klasse zijn, maar op een andere manier, delft toch het onderspit. Op kracht, fysiek en instelling is hij beter, maar ik zie liever een team dat als 11 vlindertjes over het veld fladdert. Hoewel er bij DANILXL ook brekers staan achterin. Gewoon een team in evenwicht.

2. Yeahinho
    Een mooi modern team met frivoliteit en balans. Fides wordt, ondanks de aanval van Ajax '70, weggevaagd. 3-1.

3. BliksemSchigt
    Ik heb bij dit team een iets beter gevoel dan bij pfaf.

4. tong80
    The Battle of the Oldies. Winst gaat naar tong, heerlijk team. Golfer delft het onderspit op enkele kleine puntjes, mindere rechtsback oa.

5. Steven184
    Müller maakt gehakt van de middelmatige verdediging van RayMania.

6. Colplay
    Colplay wint, op pure klasse.

7. TheVerve
    Het middenveld wint de slag.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_55333913
    Nu met korte info:

1. DANIXL. Een van de beste teams erbij wat mij betreft. Ik vind de balans en gekozen type spelers knap op elkaar aansluiten. sjimz heeft stoere namen erbij, maar het verdedigingsduo komt kwaliteit tekort en de keuze voor Veron vind ik ook minder.

2. Fides. Het team heeft mijnsinziens over de gehele linie meer kwaliteit. Yeahinho heeft wat meer spelers met specifieke kwaliteiten, maar ik kies voor een allroundersteam.

3. pfaf. Ik laat m'n gevoel bij dit duel de overhand nemen. Een aantal keuzes achterin bij BS heb ik mijn twijfels bij. Verder vind ik het middenveld van pfaf beter in balans, die van BS is wat te aanvallend, dat kan de achterhoede niet compenseren vrees ik.

4. golfer. Nipt, omdat ik niet gecharmeerd ben van Suker als spits en Trabelsi als back. Maar het team steekt net wat beter in elkaar om als een goed team te opereren. De mooie namen van tong ten spijt.

5. Steven184. De keuze was niet zo moeilijk. De aanval van RayMania is briljant, maar de verdediging ben ik niet gecharmeerd van. Wel een redelijke achterhoede, maar onder meer door Lucio geen topachterhoede. Luis Enrique vind ik ook geen geweldenaar op het middenveld. Het elftal van Steven heeft alles wat je wenst als trainer. Een van de kanshebbers om dit toernooi te winnen in mijn ogen.

6. Colplay.. Beschouw heeft wel een heel eigen elftal, wat mooi is om te zien. In dit duel geeft voor mij het middenveld bij Colplay de doorslag omdat ik die sterker vind dan die van Beschouw.

7. The_Verve. Dit cultelftal heeft echt wat. Een hele grappige mix aan spelers, aparte en bijzondere persoonlijkheden. Het is niet het beste team, maar ik heb er wel meer mee als ik het vergelijk met het team van egoTRON.

8. EnGCatjuh. Gevoelsmatig, omdat ik de Nederlandse inbreng zo leuk vind in dit elftal. Het beste elftal is het niet, maar ik heb er meer mee, dan met het elftal van Tarado.
    That's all folks!
    pi_55334886
    DANIXL vs Sjimz
    Gelijk een moeilijke. Ik vind beide teams sterk, maar bij Sjimz heb ik mijn twijfels over Jones en Veron in de as. Daarom toch DANIXL door.

Fides vs Yeahinho
    Ik zou het duel Cruijff/Stam graag in het echt zien. Ik denk dat de ingespeelde Ajax-aanval echter niet al te veel moeite heeft met Yeahinho’s verdediging. Ook verdedigend vind ik het team van Fides wat meer klasse en uitstraling hebben.

BliksemSchigt vs pfaf
    Allemaal fijne voetballers. Hoewel nipt, kies ik toch voor BS.

Tong80 vs golfer
    Moeilijk, maar ik kies toch voor het team met Laudrup, Garrincha en Puskas.

Steven184 vs RayMania
    Ik denk niet dat Steven184 veel goals tegen krijgt met zijn ijzersterke achterhoede. Plus vind ik Carragher-Lucio-Cole niet van het hoge niveau om de Müllers en Tardelli’s van het team van Steven184 af te stoppen.

Colplay vs Beschouw
    Op misschien de keeper na, vind ik het team van Colplay op alle fronten beter.

egoTRON vs The_Verve
    Geen stem

Tarado vs EngCatjuh
    Als ik puur naar de spelers van Tarado kijk, zie ik allemaal toppers. Bij EngCatjuh heb ik mijn twijfels over Aldair, Chilavert en Kanu. Ik denk niet dat zij zijn opgewassen tegen respectievelijk Altobelli/Rummenigge en Kohler/Rijkaard.

[ Bericht 0% gewijzigd door egoTRON op 17-12-2007 13:44:47 ]
    pi_55334926
    dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door egoTRON op 17-12-2007 13:44:25 ]
    pi_55335605
    Zal van de week even stemmen, misschien vandaag nog.
    Wind extinguishes a candle and energizes fire
    pi_55338576
    Ziet er weer goed uit Bliksemschigt
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_55338736
    Ja, ook mijn complimenten. Het krijgt een goed vervolg zo.
    That's all folks!
    pi_55338930
    Ik vind het een eer om tegen een team zulks DANIXL te spelen.
    Daar is gewoon moeilijk van te winnen!
    pi_55340694
    Zware loting tegen Fides, maar ik denk toch dat mijn team moet kunnen winnen .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')