Die gooide vrijwel alle vrouwen aan de kant, alleen op basis van de foto. Alsof hij er zelf zo lekker uitzagquote:Op zondag 16 december 2007 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Enorrrrm leuke aflevering
Hoe heette die boer die 70 tot 75 brieven had verwacht en er maar 19 ofzoiets kreeg?![]()
Dat vond ik nou ook! En meteen het vooroordeel over stugge Friezen de wereld uitquote:Op zondag 16 december 2007 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Jan wel een leuke man. Volgens mij kunnen we daar nog heel wat mee lachen.
Die orenquote:Op zondag 16 december 2007 22:43 schreef Majar het volgende:
[..]
Die gooide vrijwel alle vrouwen aan de kant, alleen op basis van de foto. Alsof hij er zelf zo lekker uitzag
Haha, ja dat vond ik dus echt ontzettend grappig.quote:Op zondag 16 december 2007 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Enorrrrm leuke aflevering
Hoe heette die boer die 70 tot 75 brieven had verwacht en er maar 19 ofzoiets kreeg?![]()
Er zaten idd lekkerdere foto's bij vond ik.quote:Op zondag 16 december 2007 22:45 schreef Nouk het volgende:
Jan is inderdaad een gezellige man, maar vind Henk wel best leuk en schattig. Ben heel benieuwd.
En Agnes, wat een brieven zeg, echt heel veel. Die man die ze zo fantastisch vond leek me niks, maargoed, we wachten tot volgende week. Hij kwam wel heel romantisch gelijk uit Canada hierheen..
Mijn vooroordeel over de gemiddelde inrichting van een huis in Friesland is trouwens alleen maar versterktquote:Op zondag 16 december 2007 22:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook! En meteen het vooroordeel over stugge Friezen de wereld uit
quote:Op zondag 16 december 2007 22:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mijn vooroordeel over de gemiddelde inrichting van een huis in Friesland is trouwens alleen maar versterkt. En ik maar denken dat het alleen mijn schoonfamilie was die zulke meubels/kleedjes konden waarderen.
Die andere was wel leuk ja...kind met matje was idd wat minderquote:Op zondag 16 december 2007 22:49 schreef Nouk het volgende:
Dat ene jochie van Gerard is me toch lelijk zeg. Je zal zo'n kind erbij krijgen..
Nou onredelijk, op een gegeven moment was het punt wel duidelijk en ging ze nog door ja. 'Ik vind je gewoon onbetrouwbaar' ofzo, dat was inderdaad niet nodig vond ik.quote:Op zondag 16 december 2007 22:50 schreef Viking84 het volgende:
Trouwens, toen Yvon met lege handen voor Agnes' deur stond... Ik dacht: "Nee hč, ze zal toch niet helemaal niks hebben gekregen?". Zou wel erg lullig zijn
.
En die ene boer die inmiddels al een vriendin had. Yvon deed wel een beetje onredelijk, vond ik. Ik vind het trouwens niet helemaal netjes van die vrouw om gewoon even langs te gaan nadat je hem op tv hebt gezien. Als iedereen dat doet, is er idd geen programma meer. Maar liefde kun je niet in een contract vangen.
Het was volgens mij overduidelijk dat ze al op de hoogte waren van die nieuwe vriendin.quote:Op zondag 16 december 2007 22:54 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou onredelijk, op een gegeven moment was het punt wel duidelijk en ging ze nog door ja. 'Ik vind je gewoon onbetrouwbaar' ofzo, dat was inderdaad niet nodig vond ik.
Vind hem ook leuk en sympathiek. Maar Frans vind ik ook heel erg leuk.quote:Op zondag 16 december 2007 21:25 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind die Fries met die pretoogjes en die man met die twee kids leuk.
En welke van de vijf vrouwen was jij dan?quote:Op zondag 16 december 2007 23:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vind hem ook leuk en sympathiek. Maar Frans vind ik ook heel erg leuk.
Die Frank is naar mijn geboortedorp Appeltern geweest.!! om de vijf vrouwen te ontmoeten.
Ik ken de locatie heel goed dat zijn de tuinen van Appeltern.
[ afbeelding ]
http://www.appeltern.nl/
Er was ook 1 die 2 stoelen nodig hadquote:Op zondag 16 december 2007 23:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En welke van de vijf vrouwen was jij dan?.
Tis slechts een constateringquote:
Nou, ik heb dat filmpje op de site bekeken en volgens mij is het toch een vrouw hoor. Ze ziet er gewoon een beetje maf uit.quote:Op zondag 16 december 2007 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er was ook 1 die 2 stoelen nodig had![]()
En eentje die volgens mij ooit zelf man is geweest.
Ja, dat jullie onaardig bezig zijn ookquote:
Iig worden wij daar voorlopig niet meer mee lastig gevallenquote:Op zondag 16 december 2007 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach ja...tis te hopen dat boer er eentje uit kan kiezen waar ie gelukkig mee wordt.
Wat was er mis met boer Frank? Hij was wat apart, maar dat hou je toch! Die moeder van hem had wel een baardquote:Op zondag 16 december 2007 23:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iig worden wij daar voorlopig niet meer mee lastig gevallen.
Boer Frank *ril*.
Nee trut ik ben in Appeltern geborenquote:Op zondag 16 december 2007 23:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En welke van de vijf vrouwen was jij dan?.
Is hij zelf Brad Pitt dan?quote:Op zondag 16 december 2007 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
die vrouwen waren echt heul dik en lelijk
Je vindt mensen die ver op leeftijd nog bij hun ouders wonen niks kneuzigs hebben?quote:Op zondag 16 december 2007 23:05 schreef Aventura het volgende:
Leuke selectie dit keer. Het kneusgehalte is erg laag. Denk dat de lol daar ook wel een beetje vanaf is
Wie?quote:
Oooooooooh, dan heb ik je even verkeerd begrepen (maar niet heusquote:Op zondag 16 december 2007 23:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee trut ik ben in Appeltern geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |