Waarbij ik van plan was om in een week a 4-5 mijn Macbook uti te faseren.quote:Op zondag 16 december 2007 20:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga denk ik ook Leopard maar eens opnieuw installeren overigens. Het feit dat Safari hangt als een programma actief met mijn HDD bezig is begint behoorlijk uit mijn strot te komen. Om over de boot-tijd van 9 minuten maar te zwijgen.
Godzijdank komt er binnenkort eindelijk iets anders in huis om alle bestanden te managen, want die Macbook van mij heeft behoorlijk paupere specs hiervoor.
Jep. Apple biedt voor mij geen interresante hardware, waardoor ik weer terug naar Windows XP stap.quote:Op zondag 16 december 2007 20:43 schreef De_Hertog het volgende:
Heen en weer?
quote:Op zondag 16 december 2007 20:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep. Apple biedt voor mij geen interresante hardware, waardoor ik weer terug naar Windows XP stap.
Dat klopt niet. En dan nogmaals: Apple heeft voor mij geen aantrekkelijke hardware.quote:Op zondag 16 december 2007 20:49 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
pssst... windows draait beter op een mac
Tot nooit meer ziensquote:Op zondag 16 december 2007 20:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep. Apple biedt voor mij geen interresante hardware, waardoor ik weer terug naar Windows XP stap.
Ongetwijfeld, maar dat is een andere topicreeks.quote:Op zondag 16 december 2007 20:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn iPods en Apple Wireless Keyboard.
quote:Op zondag 16 december 2007 21:39 schreef JoMo0 het volgende:
GPS voor Google Maps![]()
[ afbeelding ]
$ 89 . Februari volgend jaar.
Teringquote:Op zondag 16 december 2007 21:39 schreef JoMo0 het volgende:
GPS voor Google Maps![]()
[ afbeelding ]
$ 89 . Februari volgend jaar.
Ja hoor doe ik altijd, gewoon opslaan als en dan .ppt selecteren. Wel ff goed nakijken op een Windows computer niet alles werkt namelijk.quote:Op zondag 16 december 2007 22:17 schreef G.Fawkes het volgende:
heeft iemand enig idee of je met keynote ppt kunt opslaan? Wil een presentatie maken in keynote maar moet het morgen op een pc presenteren...
Inderdaad, kijk maar naar de batterij status op het plaatjequote:Op zondag 16 december 2007 21:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat gaat alleen wel behoorlijk wat batterij slurpen, vrees ik zo...
edit: laat maar
Wat is een Slarioux pullen?quote:Op zondag 16 december 2007 20:56 schreef Tijn het volgende:
Die gex, die pulled gewoon een Slarioux.
Opslaan als PDF.quote:Op zondag 16 december 2007 22:17 schreef G.Fawkes het volgende:
heeft iemand enig idee of je met keynote ppt kunt opslaan? Wil een presentatie maken in keynote maar moet het morgen op een pc presenteren...
Hmja, maar als je een reis maakt van een paar uur in de auto en je kan hem dan nergens mee opladen. Misschien komt er nog een aansluiting onderaan de GPS module.quote:Op zondag 16 december 2007 22:48 schreef DJJoris het volgende:
Maar het lijkt mij dat je een GPS module ook niet nodig hebt als je thuis je iPhone zit op te laden toch? Alleen onderweg heb je zo een module nodig lijkt mij.
PDF is voor nerdsquote:Op zondag 16 december 2007 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Opslaan als PDF.
Animaties zijn voor 15 jarige breezer dozen.
Op de iPod Touch kan je ook foto's bekijken toch? Kantelt hij daar wel mee als je een foto bekijkt? Want als dat niet het geval is, dan is de sensor waarschijnlijk kapot.quote:Op zondag 16 december 2007 19:54 schreef ernstigezaak het volgende:
[..]
Het scherm kantel automatisch bij filmpjes ( Youtube bijv. ) Dat dan weer wel.
In het geval van Gex was het toch vast een puberale bevlieging.quote:Op zondag 16 december 2007 22:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een MacBook ditchen om terug te gaan naar Windows.
Als ik die site goed lees staat er iets over een mini-USB-aansluiting, zeg maar wat camera's ook gebruiken. Vermoedelijk kun je'm dan gewoon via je computer opladen..quote:Op zondag 16 december 2007 22:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmja, maar als je een reis maakt van een paar uur in de auto en je kan hem dan nergens mee opladen. Misschien komt er nog een aansluiting onderaan de GPS module.
Overigens hoop ik gewoon op een iPhone met een ingebouwde GPS.. ooit..
Hoe stil is een Mac Mini? Stiller dan een Macbook?quote:Op zondag 16 december 2007 21:31 schreef Maidenfan het volgende:
Moest een windowscomputer even stil kunnen zijn als een mac mini zou ik XP ook niet direct afschrijven hoor...
Maar voorlopig zit ik goed bij apple...
Een kennis van mijn ouders had er vandaag 1 bij en die zei dat ie er voor mij ook wel een kon regelen voor 300 euro, weet alleen niet of dat die dan al geschikt is voor mijn simkaart of dat ik hem dan nog voor (waar hij het over had) 50 euro moet laten ombouwen. Als het dat 2e is zou het dus 350 euro zijnquote:Op maandag 17 december 2007 00:09 schreef DJJoris het volgende:
Dat is niet duur voor een iPhone, maar is hij dan niet gebricked o.i.d.?
Hoe stil Intel Mac mini's zijn, weet ik niet. Maar de Mac mini G4 van m'n vader heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zondag 16 december 2007 23:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe stil is een Mac Mini? Stiller dan een Macbook?
Mijn Macbook's fan zit meestal rond de 4500-5000RPM, en dan hoor je hem nog wel enigszins zoemen.quote:Op maandag 17 december 2007 00:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe stil Intel Mac mini's zijn, weet ik niet. Maar de Mac mini G4 van m'n vader heb ik nog nooit gehoord.
M'n iMac is ook compleet geruisloos trouwens.
Van jou kan ik het wel begrijpen, aangezien jij hem ook gebruikt als DJ-tool en je discotheken alleen binnen komt met een Macbook Pro.quote:Op maandag 17 december 2007 00:40 schreef Sjoewe het volgende:
Terug naar windows? Nou het komende decennium in ieder geval niet meer.
Wat ga je uitvoeren in de states dan?quote:Op maandag 17 december 2007 00:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Waar DE alweeeer op Washington vast zit..
Wat voer je allemaal uit op dat ding dan joh?quote:Op maandag 17 december 2007 01:03 schreef Geqxon het volgende:
Maar goed, Power Macs en Mac Pro's vind ik veel te duur. Ik wacht nu al maanden op een computer tussen de Mac Mini en Mac Pro, maar die blijft maar niet komen.
Nou, op het moment:quote:Op maandag 17 december 2007 01:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat voer je allemaal uit op dat ding dan joh?
Ik heb voor Mac Mini centjes zojuist een best aardig systeem besteld. Wat hier boven beschreven staat vind ik trouwens niet eens zo heel erg gek, meestal doe ik er nog wel een schepje boven op.quote:Op maandag 17 december 2007 01:10 schreef Sjoewe het volgende:
Als je een windows pc wilt die dat allemaal tegelijk doet mag je de beurs ook wel flink opentrekken
vakantiequote:Op maandag 17 december 2007 01:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat ga je uitvoeren in de states dan?
Vind je? Met name vanwege mijn hoge beeldschermresolutie (1920*1200) kan mijn Macbook het maar amper aan. Ik hou van multitasking.quote:Op maandag 17 december 2007 01:15 schreef Sjoewe het volgende:
Tja. Ik denk dat je aan het overdrijven bent geksie poppedropje
CMD+TAB? Vind ik stukken sneller dan Exposequote:Op maandag 17 december 2007 01:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe kan je nou exposé niet gebruiken.
http://tweakers.net/reviews/727/5quote:Op maandag 17 december 2007 01:20 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat een Windows systeem voor dat geld weinig zaligmakend gaat zijn. Niet omdat ik haterig wil doen, als jij bij windows je heil vindt doe dat.
Maar ik bedoel kijk maar naar de specs voor Workstations bij bevoorbeeld de tweakers best buy. Dat is ook geen kattepis.
En wat jij hier beschrijft aan taken is ook meer dan huis tuin en keuken gebruik.
Ik zal morgen de Leopard voorwaarden eens even doorlezen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ehm nee. En Osx86 updaten is ook een crime. Je kan namelijk niet de gewone Apple updates gebruiken. Ik geloof dat het alleen legaal is zolang je een developer bent, maar dat is hear say
Omfg, nu al?!quote:Op maandag 17 december 2007 01:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zal morgen de Leopard voorwaarden eens even doorlezen.Het begint al lekker:
[ link | afbeelding ]
En dat op een legaal systeem. Bastards.
Ik hou van je nietz. Nog meer dan mijn bicurious hamsters Hilda en Gerda.quote:Op maandag 17 december 2007 09:42 schreef nietzman het volgende:
Ah, dit is de "Haroe, de kenus rot op!" editie?
R.I.P. aan de voortbestaanden.quote:Op maandag 17 december 2007 09:55 schreef nietzman het volgende:
En ik haal de vlag weer binnen.
Ik vloog zonet van Wash. DC naar Denver en ze waren vergeten dat er flight-attendants mee moestenquote:Op maandag 17 december 2007 10:03 schreef Sjoewe het volgende:
Je vliegtuig zal maar een BSOD krijgen straks...
Ik heb Coda ook een tijd gebruikt, maar ik vind het maar niks. Iets te veel eye candy voor mijn smaak en weinig features die ik echt nodig had.quote:Op maandag 17 december 2007 09:01 schreef Battlefan het volgende:
Ik spreek even mijn liefde voor Coda uit
Ik houd dan ook van eye candyquote:Op maandag 17 december 2007 10:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb Coda ook een tijd gebruikt, maar ik vind het maar niks. Iets te veel eye candy voor mijn smaak en weinig features die ik echt nodig had.
Liever een scheur in je topcase dan een topcase in je scheur.quote:Op maandag 17 december 2007 11:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ach liever candy in je eye dan eye in je candy.
quote:Op maandag 17 december 2007 11:07 schreef De_Hertog het volgende:
Leopard's Screen Sharing kan met twee terminal opdrachten worden omgetoverd in een complete remote desktop app: http://9to5mac.com/apple-(...)nces-hacked-34265477
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |