Wat ga je uitvoeren in de states dan?quote:Op maandag 17 december 2007 00:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Waar DE alweeeer op Washington vast zit..
Wat voer je allemaal uit op dat ding dan joh?quote:Op maandag 17 december 2007 01:03 schreef Geqxon het volgende:
Maar goed, Power Macs en Mac Pro's vind ik veel te duur. Ik wacht nu al maanden op een computer tussen de Mac Mini en Mac Pro, maar die blijft maar niet komen.
Nou, op het moment:quote:Op maandag 17 december 2007 01:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat voer je allemaal uit op dat ding dan joh?
Ik heb voor Mac Mini centjes zojuist een best aardig systeem besteld. Wat hier boven beschreven staat vind ik trouwens niet eens zo heel erg gek, meestal doe ik er nog wel een schepje boven op.quote:Op maandag 17 december 2007 01:10 schreef Sjoewe het volgende:
Als je een windows pc wilt die dat allemaal tegelijk doet mag je de beurs ook wel flink opentrekken
vakantiequote:Op maandag 17 december 2007 01:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat ga je uitvoeren in de states dan?
Vind je? Met name vanwege mijn hoge beeldschermresolutie (1920*1200) kan mijn Macbook het maar amper aan. Ik hou van multitasking.quote:Op maandag 17 december 2007 01:15 schreef Sjoewe het volgende:
Tja. Ik denk dat je aan het overdrijven bent geksie poppedropje
CMD+TAB? Vind ik stukken sneller dan Exposequote:Op maandag 17 december 2007 01:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe kan je nou exposé niet gebruiken.
http://tweakers.net/reviews/727/5quote:Op maandag 17 december 2007 01:20 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat een Windows systeem voor dat geld weinig zaligmakend gaat zijn. Niet omdat ik haterig wil doen, als jij bij windows je heil vindt doe dat.
Maar ik bedoel kijk maar naar de specs voor Workstations bij bevoorbeeld de tweakers best buy. Dat is ook geen kattepis.
En wat jij hier beschrijft aan taken is ook meer dan huis tuin en keuken gebruik.
Ik zal morgen de Leopard voorwaarden eens even doorlezen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ehm nee. En Osx86 updaten is ook een crime. Je kan namelijk niet de gewone Apple updates gebruiken. Ik geloof dat het alleen legaal is zolang je een developer bent, maar dat is hear say
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |