Dat gedeelte gaat over de integratie in Windows.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:23 schreef Maidenfan het volgende:
"Apple heeft immers ook de nare gewoonte om zich in het startmenu te manoeuvreren"
Driewerf huh?
Oké, het maakt deel uit van OSX, maar das bij elk OS zo...
Dat is beter dan 12 uur in economy (misschien als ik weer mazzel heb economy plus)quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit 12 Januari weer 14 uur in het vliegtuig. Wel business class deze keer.
Daar zat ik de vorige keer in. 14 Naar HongKong in Economy en daarna nog anderhalf uur naar Taipei. En Cathy hanteert chinese maten geloof ik.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is beter dan 12 uur in economy (misschien als ik weer mazzel heb economy plus)
Had ik ook een keer. Gewoon nog een keer die koptelefoon er in doen hielp bij mij.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:23 schreef ook_gek het volgende:
help mijn iphone doet gek
ik heb gisteren gewoon met de koptelefoon geluistert naar muziek en nu komt hij niet meer uit die mode lijkt het wel. Hands free bellen kan wel maar normaal bellen met de telefoon aan je oor hoor je niks
iemand een idee wat dat kan zijn. Ik heb FW 1.1.2 er op staan.
Dat zou geen probleem moeten zijn denk ik. Alles wat ik altijd qua album covers van Amazon haal (afbeelding kopiëren en plakken in iTunes) werkt prima.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:35 schreef ernstigezaak het volgende:
Werkt de coverflow alleen bij bepaalde bestand types voor de album covers? JPEG, enz. of max grootte?
ik bied 5quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:30 schreef Geqxon het volgende:
Iemand een Macbook kopen?
Ja, ik denk het.quote:Op zondag 16 december 2007 01:27 schreef Geqxon het volgende:
Loeien? De ventilator?
Op m'n werk kwamen de Vista pc's er gewoon bij te staan, als dat niet zo is kun je met Apple-K en dan smb://naam_van_vistapc verbinding maken.quote:Op zondag 16 december 2007 11:26 schreef Guppyfriend het volgende:
hoe maak je vanuit Leopard verbinding met een Vista PC op je netwerk?
nu doe ik het zo.
op de Vista PC deel ik de map die ik op de iMac wil hebben. in Tiger ga ik dan in Finder naar Netwerk en kies naar de windows PC. ik kies 'verbind', en dan de map die ik wil hebben.
in Leopard op mn MacBook kan ik de windows PC niet vinden. mn iMac zie ik wel terug in de Finder onder 'gedeeld'
Ik ben wel op zoek. Stuur maar een pb.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:30 schreef Geqxon het volgende:
Iemand een Macbook kopen?
Je kan toch mp3s importeren in GB? Of hebben ze dat geblokkeerd?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:14 schreef Svyatagor het volgende:
Cool, je kunt met Garageband nu ook ringtones voor je iPhone maken! Een beetje troost voor het feit dat je geen mp3-tjes als ringtone kan gebruiken.
http://www.iphoneclub.nl/(...)eband-411/#more-3195
hoeraquote:Op zondag 16 december 2007 11:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op m'n werk kwamen de Vista pc's er gewoon bij te staan, als dat niet zo is kun je met Apple-K en dan smb://naam_van_vistapc verbinding maken.
quote:Op zondag 16 december 2007 13:22 schreef Maidenfan het volgende:
Ik hou gewoon van de arrogantie van FSJ![]()
http://fakesteve.blogspot.com/2007/12/ease-up-petatards.html
Niet de meest hilarische post ever, en enorm fout qua inhoud maartoch, vind 't wel geestig
heb ik ook nuquote:Op zondag 16 december 2007 14:29 schreef DJJoris het volgende:
Ik ben geswitched, tenminste op laptop gebied, zojuist mijn eigen MacBookje gehaald, instapmodel dat wel maar hij staat hier vrolijk muziek af te spelen en ik ben er ontzettend blij mee, zo makkelijk en snel, ben al gelijk verslaafd eraan.
Dat had ik ook toen ik mijn MacBook net hadquote:Op zondag 16 december 2007 14:29 schreef DJJoris het volgende:
Ik ben geswitched, tenminste op laptop gebied, zojuist mijn eigen MacBookje gehaald, instapmodel dat wel maar hij staat hier vrolijk muziek af te spelen en ik ben er ontzettend blij mee, zo makkelijk en snel, ben al gelijk verslaafd eraan.
Kwijlen deed ik al toen ik de verpakking opende van mijn MacBookquote:Op zondag 16 december 2007 14:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
heb ik ook nukzit de hele tijd als een blije hond voor mn macje te kwijlen (net als toen mn iMac er net was)
Met een Turbo of Stealth sim wel ja . Je moet dat er dus bij kopen . Via Software niet.quote:Op zondag 16 december 2007 14:56 schreef super-muffin het volgende:
Is een iPhone die je nu in Amerika koopt al te unlocken?
Kwijlen deed ik al toen ik bij A Mac aan het kijken wasquote:Op zondag 16 december 2007 14:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kwijlen deed ik al toen ik de verpakking opende van mijn MacBook
Aha, dat is jammer.quote:Op zondag 16 december 2007 15:02 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Met een Turbo of Stealth sim wel ja . Je moet dat er dus bij kopen . Via Software niet.
Ik heb jouw manier geprobeerd, met het kopieren en plakken van album covers, maar dat werkte niet. Hij weigert Coverflow te laten zien op de Touch, maar in Itunes werkt die optie wel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:39 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dat zou geen probleem moeten zijn denk ik. Alles wat ik altijd qua album covers van Amazon haal (afbeelding kopiëren en plakken in iTunes) werkt prima.
Enige verschil is dat het op een iPhone is, maar dat zal vast het verschil niet maken.
Misschien is je touch wel kapot.. Coverflow werkt meestal gewoon uit zichzelf. Werkt 'scherm kantelen' in andere situaties wel? Misschien is je sensor gewoon stuk.quote:Op zondag 16 december 2007 17:53 schreef ernstigezaak het volgende:
[..]
Ik heb jouw manier geprobeerd, met het kopieren en plakken van album covers, maar dat werkte niet. Hij weigert Coverflow te laten zien op de Touch, maar in Itunes werkt die optie wel.
Toch bedankt.
Als iemand anders nog suggesties heeft of tips, ik hoor ze graag. Dit probleem irriteert me mateloos en wil toch wel die coverflow kunnen gebruiken.
MacBook is easy... (Max 15min werk)quote:Op zondag 16 december 2007 18:35 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga van de week een nieuwe HD en nieuw RAM in de Macbook van een vriend van me zetten. Wish me luck.![]()
Het scherm kantel automatisch bij filmpjes ( Youtube bijv. ) Dat dan weer wel.quote:Op zondag 16 december 2007 19:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien is je touch wel kapot.. Coverflow werkt meestal gewoon uit zichzelf. Werkt 'scherm kantelen' in andere situaties wel? Misschien is je sensor gewoon stuk.
Misschien ook ooit eens doen. Maar tot die tijd voldoet deze lieverd nog goed hoorquote:Op zondag 16 december 2007 18:35 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga van de week een nieuwe HD en nieuw RAM in de Macbook van een vriend van me zetten. Wish me luck.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |