jawel. Die heeft het gewoon gedaan. En als ik de drivers eraf gooi laat ie alles in 32 bit zien, dus vind het nogal raar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:41 schreef Juup© het volgende:
Ziet eruit alsof jouw videokaartdriver geheel niet werkt,
]8800GT, 2 weken oud ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat voor specs heeft je kaart? Wat voor kaart is het überhaupt?
Welke drivers heb je geprobeerd?quote:
De allerlaatste, die van de cd die ik erbij kreeg. Tevens heb ik herstel punt gedaan, en dat werkt ook niet lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke drivers heb je geprobeerd?
Dat zijn nooit de laatste drivers.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:27 schreef Flaccid het volgende:
[..]
De allerlaatste, die van de cd die ik erbij kreeg. Tevens heb ik herstel punt gedaan, en dat werkt ook niet lekker
Ik bedoelde: De allerlaatste, en die van de cd die ik erbij kreeg. Hij doet na een restart wel 'normaal' als ik geen drivers installeer. In mn eventviewer staat de hele tijd een USERENV fout. Kan dat er mee te maken hebben?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zijn nooit de laatste drivers.
Kijk eens op Nvidia.com bij drivers en download en installeer de laatste die daar staan.
Met een beetje geluk is het dan wel verholpen.
Post eens de complete error data.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:24 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik bedoelde: De allerlaatste, en die van de cd die ik erbij kreeg. Hij doet na een restart wel 'normaal' als ik geen drivers installeer. In mn eventviewer staat de hele tijd een USERENV fout. Kan dat er mee te maken hebben?
dus driver installeren zonder eerst de driver te verwijderen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:33 schreef Lavataz het volgende:
ik heb zelf al eens meegemaakt bij een ATI kaart, dat je eerst alles moet verwijderen en herstarten in veilige modus.
Daarna de driver installeren. Dit zal niet werken, maar zal wel de connectie naar de nieuwe driver klaarzetten. Hierna weer opastarten en dan nogmaals de nieuwe driver installeren.
succes
Nee, eerst dit programma downloaden:quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:31 schreef Flaccid het volgende:
[..]
dus driver installeren zonder eerst de driver te verwijderen?
Is alleen geen gratis programma.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, eerst dit programma downloaden:
http://tweakers.net/meukt(...)rofessional-1.4.html
Dan booten naar Safe Mode.
Tooltje draaien.
Booten naar Windows en de normale drivers weer installeren.
Dus de nieuwste van de Nvidia site.
Werkt niet. Of moet je de 2e keer opstarten ook in safe mode doen:?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:33 schreef Lavataz het volgende:
ik heb zelf al eens meegemaakt bij een ATI kaart, dat je eerst alles moet verwijderen en herstarten in veilige modus.
Daarna de driver installeren. Dit zal niet werken, maar zal wel de connectie naar de nieuwe driver klaarzetten. Hierna weer opastarten en dan nogmaals de nieuwe driver installeren.
succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |