Omfg, nu al?!quote:Op maandag 17 december 2007 01:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zal morgen de Leopard voorwaarden eens even doorlezen.Het begint al lekker:
[ link | afbeelding ]
En dat op een legaal systeem. Bastards.
Ik hou van je nietz. Nog meer dan mijn bicurious hamsters Hilda en Gerda.quote:Op maandag 17 december 2007 09:42 schreef nietzman het volgende:
Ah, dit is de "Haroe, de kenus rot op!" editie?
R.I.P. aan de voortbestaanden.quote:Op maandag 17 december 2007 09:55 schreef nietzman het volgende:
En ik haal de vlag weer binnen.
Ik vloog zonet van Wash. DC naar Denver en ze waren vergeten dat er flight-attendants mee moestenquote:Op maandag 17 december 2007 10:03 schreef Sjoewe het volgende:
Je vliegtuig zal maar een BSOD krijgen straks...
Ik heb Coda ook een tijd gebruikt, maar ik vind het maar niks. Iets te veel eye candy voor mijn smaak en weinig features die ik echt nodig had.quote:Op maandag 17 december 2007 09:01 schreef Battlefan het volgende:
Ik spreek even mijn liefde voor Coda uit
Ik houd dan ook van eye candyquote:Op maandag 17 december 2007 10:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb Coda ook een tijd gebruikt, maar ik vind het maar niks. Iets te veel eye candy voor mijn smaak en weinig features die ik echt nodig had.
Liever een scheur in je topcase dan een topcase in je scheur.quote:Op maandag 17 december 2007 11:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ach liever candy in je eye dan eye in je candy.
quote:Op maandag 17 december 2007 11:07 schreef De_Hertog het volgende:
Leopard's Screen Sharing kan met twee terminal opdrachten worden omgetoverd in een complete remote desktop app: http://9to5mac.com/apple-(...)nces-hacked-34265477
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |