Ow die is ook leukquote:Op zondag 16 december 2007 17:54 schreef pascalheister het volgende:
eerst even eten en dan eastern promises kijken
met nl subs
erg vermakelijk, maar een beetje een slap einde.quote:
dat ga ik vanaf vrijdag een week lang doen.quote:Op zondag 16 december 2007 18:20 schreef Da_Sandman het volgende:.
Sandje gaat lekker goedkoop en makkelijk bij zijn ouders eten.
Ik moet juist een weekje zelf kokenquote:Op zondag 16 december 2007 18:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
dat ga ik vanaf vrijdag een week lang doen.
quote:Op zondag 16 december 2007 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Hou je van koken ailantsjie?
Toeval, ik gister gekeken.quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 10:26 schreef RayMania het volgende:
Gister nog Oceans 13 gekeken (wat een vreselijke film) en Ratatouille (geinig).
Daar zul je wel aan toe zijn danquote:Op zondag 16 december 2007 20:26 schreef SCH het volgende:
De hele dag in een kerstmanpak rondgelopen - mag ik een borrel?
quote:
En Maldini z'n prijzenkast barst uit z'n voegen.quote:Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Arsenal wint van Chelsea en Clarence heeft er weer een prijs bij
Inderdaad één van de grootsten ooitquote:Op zondag 16 december 2007 20:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En Maldini z'n prijzenkast barst uit z'n voegen.
Meeste Caps voor Italie, Meest CL's in de kast, Op 1 naast meeste CL/EC1 finales gespeeld, Meeste Serie A wedstrijden gespeeld, Oudste speler ooit in de CL finale gescoord, als snelste ooit in een CL finale gescoord, ALLE club prijzen, 1e verdediger die de FIFA speler van het jaar verkiezing won en dan te bedenken dat ie op 16 jarige debuteerde bij Milan om tzt ene "Franco Baresi" op te volgen, alsof dat uberhaupt al een makkelijke opgave was.quote:Op zondag 16 december 2007 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad één van de grootsten ooit
Als je het zo op een rijtje zet is het echt heel indrukwekkend. Zijn afscheid wordt een Van Basten - Capello in het kwadraat.quote:Op zondag 16 december 2007 20:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Meeste Caps voor Italie, Meest CL's in de kast, Op 1 naast meeste CL/EC1 finales gespeeld, Meeste Serie A wedstrijden gespeeld, Oudste speler ooit in de CL finale gescoord, als snelste ooit in een CL finale gescoord, ALLE club prijzen, 1e verdediger die de FIFA speler van het jaar verkiezing won en dan te bedenken dat ie op 16 jarige debuteerde bij Milan om tzt ene "Franco Baresi" op te volgen, alsof dat uberhaupt al een makkelijke opgave was.
Echt, levende legende, voetbalheld. Alleen misschien te vroeg met z'n interland loopbaan gestopt, dan had ie ook nog een WK titel op z'n naam. Maar juist door te stoppen kon ie zoveel voor z'n club blijven geven. En de EK titel liep hij met 1 minuutje mis in Rotterdam.
niks vergeleken met m'n dvdkasten hierquote:Op zondag 16 december 2007 20:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En Maldini z'n prijzenkast barst uit z'n voegen.
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 16 december 2007 21:00 schreef DIGGER het volgende:
Klinkt misschien vreemd, maar ik kan me nu al verheugen op zijn afscheidswedstrijd, dat moet bijzonder mooi en emotioneel worden.
Met z'n pokerbril ook nog eens.quote:Op zondag 16 december 2007 21:21 schreef Bos81 het volgende:
Rubber, je leest vast terug:
Hiermee kwam pa net mee thuis:
[ afbeelding ]
vind het ook wel wat weg hebben van het brilletje van bosquote:Op zondag 16 december 2007 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met z'n pokerbril ook nog eens.
En daar is Bjoro!
INderdaad, door de mijne valt ook niet heen te kijkenquote:Op zondag 16 december 2007 21:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vind het ook wel wat weg hebben van het brilletje van bos
Doe ik morgenquote:Op zondag 16 december 2007 22:35 schreef RayMania het volgende:
Tot morgen! Nog even Studio Voetbal kijken.
quote:Op zondag 16 december 2007 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
INderdaad, door de mijne valt ook niet heen te kijken
Heb je ook een jezusshirt onder je trui aan?quote:Op zondag 16 december 2007 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met z'n pokerbril ook nog eens.
En daar is Bjoro!
Ik? Ik vind m'n zus tof, maar dat gaat me te ver.quote:Op zondag 16 december 2007 22:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb je ook een jezusshirt onder je trui aan?
Net zoals Kaka. Wat een overdreven geloofsverering zeg...quote:Op zondag 16 december 2007 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik? Ik vind m'n zus tof, maar dat gaat me te ver.
hoeveel had die ene 800+ brieven?quote:Op zondag 16 december 2007 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Boer zoekt vrouw was trouwens wel tof vanavond, topformat.
Die ene vrouw had 841 brieven van berige mannen terwijl een andere deuk wel 18 brieven had gekregen.quote:Op zondag 16 december 2007 22:57 schreef pascalheister het volgende:
hoeveel had die ene 800+ brieven?
Berige mannen.quote:Op zondag 16 december 2007 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Die ene vrouw had 841 brieven van berige mannen terwijl een andere deuk wel 18 brieven had gekregen.
quote:Op zondag 16 december 2007 21:21 schreef Bos81 het volgende:
Rubber, je leest vast terug:
Hiermee kwam pa net mee thuis:
[ afbeelding ]
Ik kan hem ook meenemen de 12equote:Op zondag 16 december 2007 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
geef je me wel een mooi plekje
morgenvroeg de autoramen krabben iddquote:Op zondag 16 december 2007 23:09 schreef tong80 het volgende:
Even een broodje shoarma wezen halen wat is het koud
drink ik zijn bier opquote:
Hier niet. Heb de auto voor het eerst dit jaar maar in onze verwarmde garage gezet. Heb die toch niet voor niets bij ons huis.quote:Op zondag 16 december 2007 23:16 schreef pascalheister het volgende:
morgenvroeg de autoramen krabben idd
Voor die auto erin kon, hebben we wel eerst een paar uur moeten ruimenquote:Op maandag 17 december 2007 00:10 schreef golfer het volgende:
Hier niet. Heb de auto voor het eerst dit jaar maar in onze verwarmde garage gezet. Heb die toch niet voor niets bij ons huis.
Je haalt alleen maar weer voor jezelf hequote:Op zondag 16 december 2007 23:09 schreef tong80 het volgende:
Even een broodje shoarma wezen halen wat is het koud
Tja, er stond ongeveer nog een volledige extra huisraad in.quote:Op maandag 17 december 2007 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Voor die auto erin kon, hebben we wel eerst een paar uur moeten ruimen![]()
Jij hebt nog een ZAquote:Op maandag 17 december 2007 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je haalt alleen maar weer voor jezelf he
en dat staat nu in de vrieskou?quote:Op maandag 17 december 2007 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja, er stond ongeveer nog een volledige extra huisraad in.
quote:Op maandag 17 december 2007 01:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Is there anybody alive out there?.
lekker warm hier binnen hoorquote:Op maandag 17 december 2007 07:12 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen. KOUD.
Kaka is super gelovig. Is niet mijn ding, maar ik vind het wel mooi om te zien hoe hij dat in zijn vak gewoon toepast, in alles.quote:Op zondag 16 december 2007 22:47 schreef borisz het volgende:
Kaka wil dominee of priester worden geloof ik na het voetballen.
Dat de persoon die het uitzendt maar een goeiemoggel-hater mag tegenkomen.quote:Op maandag 17 december 2007 09:09 schreef RayMania het volgende:
Jaa, Last Christmas, die hebben we nog niet gehoord.
En dat om 09:09!
Toe maar gefeliciteerd met je nominatiequote:Op maandag 17 december 2007 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben genomineerd voor de minst waardevolle aanwinst voor Fok!.
Dat is nieuws.
Nounou, die kan je in je zak steken.quote:Op maandag 17 december 2007 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is nieuws.
Waar? Dan ga ik even stemmen.quote:Op maandag 17 december 2007 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is nieuws.
Hey dat is knap....quote:Op maandag 17 december 2007 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is nieuws.
Logisch toch iemand die alleen maar in zijn hol zit wortels te etenquote:Op maandag 17 december 2007 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is nieuws.
Allicht iets toepasselijker.quote:Op maandag 17 december 2007 10:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nounou, die kan je in je hol steken.
quote:Op maandag 17 december 2007 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is nieuws.
Is dat nog vanwege die staking?quote:Op maandag 17 december 2007 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is nieuws.
Door marble? (Gok ik.quote:Op maandag 17 december 2007 10:59 schreef Suijk het volgende:
Tevens ben je genomineerd voor meest irritante user!
Ook dat nog, wat een veelzijdigheid he.quote:Op maandag 17 december 2007 10:59 schreef Suijk het volgende:
Tevens ben je genomineerd voor meest irritante user!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:38 schreef RayMania het volgende:
De populairste user: -Vaduz-
Leukste signature: -Vaduz-
Dat lees ik met genoegen uiteraard. Die andere dingen vallen erbij in het niet.quote:Op maandag 17 december 2007 11:09 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk maken deze het een beetje goed, Vaduz.
[..].
http://www.waxitaxi.com/nl/index.phpquote:Op maandag 17 december 2007 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
En wat is dat?
quote:
Echt wel.quote:
Dat moet ik ook nog doen. Ik weet nietsquote:Op maandag 17 december 2007 13:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Echt wel.
Het is dat ik mn kerstverlanglijstje al heb ingediend
quote:Op maandag 17 december 2007 13:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
http://www.waxitaxi.com/nl/index.php
vooral rood van MArco Borstatoquote:Op maandag 17 december 2007 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Katie Melua wel briljant hoog binnengekomen.
DAMquote:Op maandag 17 december 2007 14:10 schreef borisz het volgende:
[..]
vooral rood van MArco Borstatoplaats 30
!
oh en Sandje hap niet zo, laat DAM nu maar.
quote:Op maandag 17 december 2007 14:10 schreef borisz het volgende:
[..]
vooral rood van MArco Borstatoplaats 30
!
Tuurlijk niet, de karmapolice staakt ook!quote:Op maandag 17 december 2007 14:36 schreef borisz het volgende:
Karmapolice van radiohead staat niet in de lijst!
en The Smiths helemaal nietquote:Op maandag 17 december 2007 14:36 schreef borisz het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 14:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, de karmapolice staakt ook!
lijkt mij heel slecht voor je karmaquote:Op maandag 17 december 2007 14:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2007 14:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
er staat hopelijk helemaal niks van die prutsband inquote:Op maandag 17 december 2007 14:36 schreef borisz het volgende:
2 nummers.quote:Op maandag 17 december 2007 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er staat hopelijk helemaal niks van die prutsband in
Street Spirit is wel heel erg mooi.quote:Op maandag 17 december 2007 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
he, hoor ik tong daar?quote:Op maandag 17 december 2007 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
minder erg bedoel jequote:Op maandag 17 december 2007 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Street Spirit is wel heel erg mooi.
quote:
Blofquote:
blof heeft wel meer stippen en superstippenquote:Op maandag 17 december 2007 14:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Holiday in Spain op 92
Guus Meeuwis - Geef mij je angst op 87
Maar pak dan niet dat zeiknummer... Er is nog zoveel meer mooi Bløfquote:
Ja precies.quote:Op maandag 17 december 2007 14:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar pak dan niet dat zeiknummer... Er is nog zoveel meer mooi Bløf.
donequote:Op maandag 17 december 2007 14:49 schreef Againzender het volgende:
borisz, open jij een nieuw 3FM topic, gaat wel hard nu sand meepost daar
ik zie hetquote:
Ik heb niet vergaderd! Ik heb gevoetbald!quote:Op maandag 17 december 2007 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Was het nog gezellie gister op de vergadering?
Maar je hebt toch wel een beetje meegeluld in de 3e helft? Stiekem?quote:Op maandag 17 december 2007 14:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb niet vergaderd! Ik heb gevoetbald!
quote:Op maandag 17 december 2007 14:49 schreef Againzender het volgende:
borisz, open jij een nieuw 3FM topic, gaat wel hard nu sand meepost daar
Ho even, kom niet aan Herinnering aan Later, dat is een juweel.quote:Op maandag 17 december 2007 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja precies.
Dit is echt een kutnummer. Net als dat hele Umoja.
Kenkniet. Maar dat nummer mag je houden.quote:Op maandag 17 december 2007 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ho even, kom niet aan Herinnering aan Later, dat is een juweel.
Zeg dan niet dat heel Umoja ruk is, want er staat nog veel meer moois opquote:Op maandag 17 december 2007 14:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kenkniet. Maar dat nummer mag je houden.
wat dacht je van de Boudewijn de groot lobby die allemaal onbekende nummers van hem hoog de lijst in krijgtquote:Op maandag 17 december 2007 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Katie Melua - If you were a sailboat op 101
Dat nummer is net uit!!
Wat een prutslijst
is gezellig, eens een ander geluid in het topic. Nu moeten we het alleen met borisz doen voor de baggermuziekquote:Op maandag 17 december 2007 14:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Ik luister ook altijd 3fm, maar post daar eigenlijk nooit. Geen idee waarom....
Ik ha der nog nooit van gehoord, en kan die link hier niet openen ookquote:Op maandag 17 december 2007 14:01 schreef rubbereend het volgende:![]()
volgens mij zaten die dingen bij de postbodes in de kerstpakketten
quote:Op maandag 17 december 2007 15:26 schreef rubbereend het volgende:
en waar komt mn moeder net het huis mee inlopeneen WaxiTaxi
ze heeft er zojuist één gekocht
Toch een verscheidenheid aan mooie platen, na Serious Request leuk luisterwaar.quote:Op maandag 17 december 2007 14:43 schreef Bos81 het volgende:
Ach het is maar de TOP2000. gewoon een nietszeggend lijstje waar veel te veel media aandacht naar uit gaat.
Dat misschien wel, maar ik vind de vrije keuze te beperkt.quote:Op maandag 17 december 2007 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toch een verscheidenheid aan mooie platen, na Serious Request leuk luisterwaar.
En Eend.![]()
![]()
Zo heeft elk lijstje van elke zender wel wat. Naar wens zal het nooit zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar ik vind de vrije keuze te beperkt.
quote:Op maandag 17 december 2007 15:26 schreef rubbereend het volgende:
Een wat?quote:Op maandag 17 december 2007 15:26 schreef rubbereend het volgende:
quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 13:28 schreef Bluezz het volgende:
Net geleerd dat er zoiets bestaat als een waxi-taxi
Daarom waarschijnlijk ookquote:
Dit is zo ongeveer het grappigste voorstel dat ik in tijden heb gehoordquote:GroenLinks wil mobiliteitsverbod voor rijken
(Novum) - Mensen met hoge inkomens mogen in de toekomst minder autorijden, reizen en recreëren. Dat idee opperde GroenLinks-Kamerlid Wijnand Duijvendak maandag tijdens een debat in de Tweede Kamer over het Meerjarenprogramma Infrastructuur, Ruimte en Transport (MIRT). "Het recht op mobiliteit is een recht waar een einde op zit."
Duijvendak, net terug van de klimaattop op Bali, hekelde het gebrek aan urgentie bij zijn collega's voor wat betreft het klimaatprobleem. "Hoeveel kilometer asfalt is er zojuist voorgesteld door de verschillende fracties, hoeveel ton extra CO2?" Duijvendak zei het gevoel te hebben omringd te zijn door struisvogels.
Volgens hem is het onvermijdelijk dat er op termijn een einde komt aan het recht van Nederlanders op mobiliteit. "We kunnen niet eindeloos wegen en vliegvelden blijven aanleggen." Omdat mensen met een hoog inkomen doorgaans meer reizen, recreëren en doorgaans verder van hun werk wonen, moeten zij als eerste worden beperkt in hun mobiliteit, meent Duyvendak. Concrete voorstellen had hij nog niet.
Zijn voorstel kwam hem op forse kritiek te staan van regeringspartij CDA. "U bent net ingevlogen vanuit Bali en gebruikt grote woorden. Wijs dan een groep aan die niet meer mobiel mag zijn.", zei Ger Koopmans (CDA).
quote:Op maandag 17 december 2007 17:22 schreef borisz het volgende:
omfg poes die zit met een worm te spelen
quote:
Moi. klopt.quote:Op maandag 17 december 2007 17:48 schreef RayMania het volgende:
Zooo, thuis. En koud dat het is.
Ja, ik zie het aan de foto's, allemaal ouwe lijkenquote:Op maandag 17 december 2007 19:32 schreef SCH het volgende:
Al jaren lieverd, ik copy paste altijd van de vorige dag
Je moet eens lief tegen me gaan doen, ik ben je beste vriendinquote:Op maandag 17 december 2007 19:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik zie het aan de foto's, allemaal ouwe lijken
Irritant duo dat dat programma presenteertquote:Op maandag 17 december 2007 19:53 schreef VoreG het volgende:
Mijn god dat programma dat er nu in de plaats is van DWDD.
Yvon Jaspers, maar dit hysterische programma heb het nu al uitgezet..
Welke kwis ?quote:Op maandag 17 december 2007 19:56 schreef Da_Sandman het volgende:, geen animo voor de Quiz vanavond, dan maar poolen
.
Tsja 10 seconden was voldoende.quote:Op maandag 17 december 2007 19:53 schreef VoreG het volgende:
Mijn god dat programma dat er nu in de plaats is van DWDD.
Yvon Jaspers, maar dit hysterische programma heb het nu al uitgezet..
Murphy's On Quiz Nightquote:
Ok zegt me njiks wat voor een vragen ?quote:
Dat zondermeer, vind ik ook een groot nadeel van de top 2000 (of vrijwel elke andere lijst) daar mijn smaak zo veel breder is dan die "grote arbeidsvitamine" zoals Tong treffend zegt.quote:Op maandag 17 december 2007 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar ik vind de vrije keuze te beperkt.
Ik doe niet aan zulke spelletjes.quote:Op maandag 17 december 2007 20:37 schreef RayMania het volgende:
Wie oh wie doet er mee? Ik kwam tot 35652,43 punten!
Wat een dooie lul he ?quote:Op maandag 17 december 2007 20:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
De mollen wroeten alweer.
Geen Elfstedentocht.
Zit gewoon te diep in de spruitjes.quote:
Ik zeg ook niet dat het een nummer is, ik koos maar een geniale CD met louter goede nummers, zal ieder een andere favo hebben. Gewoon als voorbeeld, dat als ik zoiets in een lijstje wil - als het al kan - het direct einde oefening is mbt wereldnummers buiten die arbeidsvitaminen.quote:Op maandag 17 december 2007 20:24 schreef tong80 het volgende:
Dirty was geen nummer.
Ik haat voetbal,vooral doelpuntenquote:Op maandag 17 december 2007 20:37 schreef RayMania het volgende:
Wie oh wie doet er mee? Ik kwam tot 35652,43 punten!
Klopt ik ben een gitaarrocker mag van mij ook iets milder zijn. Song # 2 van Blur Diggerquote:Op maandag 17 december 2007 20:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een nummer is, ik koos maar een geniale CD met louter goede nummers, zal ieder een andere favo hebben. Gewoon als voorbeeld, dat als ik zoiets in een lijstje wil - als het al kan - het direct einde oefening is mbt wereldnummers buiten die arbeidsvitaminen.
Pulp, This is hardcore, is bv een werelnummer,maar ook nooit verkiesbaar,net als bv Black is the color van Christy Moore
iddquote:Op maandag 17 december 2007 21:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Marcellis negeert dat waterzuipende negertje niet...
Maar hij durfde er ook niks van te zeggen...quote:
Ik vond hem ongevoelig.quote:Op maandag 17 december 2007 21:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Marcellis negeert dat waterzuipende negertje niet...
Dat rondje had van de vraag afquote:Op maandag 17 december 2007 21:24 schreef RayMania het volgende:
Rondje van dndiek, zoek maar de reden.
Ach, aanbod zal er wel voldoende zijn toch?quote:
Hij gaat naar V&A en gaat ons dus minder aandacht gevenquote:Op maandag 17 december 2007 21:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat heeft dndiek dan misdaan?
Ik ga V&A modden!quote:Op maandag 17 december 2007 21:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat heeft dndiek dan misdaan?
Hè, wat jammer.quote:Op maandag 17 december 2007 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij gaat naar V&A en gaat ons dus minder aandacht geven
En niet zo'n beetje ook.quote:
Ik schuif ook aan voor een keertjequote:Op maandag 17 december 2007 22:11 schreef borisz het volgende:
Als er een nieuwe mod komt op VBL kunnen we wel weer een ontgroening doen
quote:Op maandag 17 december 2007 22:11 schreef borisz het volgende:
Dat zullen de FA's wel weer niet toe staan.Daar geef ik ze eigenlijk wel gelijk in.quote:Op maandag 17 december 2007 22:11 schreef borisz het volgende:
En jij naar TTK?quote:
Oach, niet relevant. Dizzer gaat weg bij V&A en dndiek vervangt hem daarbijquote:Op maandag 17 december 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zullen de FA's wel weer niet toe staan.Daar geef ik ze eigenlijk wel gelijk in.
[VoreG] FA'squote:Op maandag 17 december 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zullen de FA's wel weer niet toe staan.Daar geef ik ze eigenlijk wel gelijk in.
Waarom een nieuwe mod? Mag ik niet een tweede subforum gaan doen?quote:Op maandag 17 december 2007 22:11 schreef borisz het volgende:
Gaat ook over ALS he. OOiT zal er een keer een nieuwe mod komen. Al is het over 1 jaar. Ik zie een FA de ontgroening gewoon niet toestaan.quote:Op maandag 17 december 2007 22:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oach, niet relevant. Dizzer gaat weg bij V&A en dndiek vervangt hem daarbij.
een ontgroening was wel weer leuk geweestquote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom een nieuwe mod? Mag ik niet een tweede subforum gaan doen?
Oh zo. Ja, dat zien we dan welquote:Op maandag 17 december 2007 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat ook over ALS he. OOiT zal er een keer een nieuwe mod komen. Al is het over 1 jaar. Ik zie een FA de ontgroening gewoon niet toestaan.
Nee!quote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom een nieuwe mod? Mag ik niet een tweede subforum gaan doen?
Juist! Ik ga even kijken of ik nog wat te slijten heb, voor wat nieuwe topics.quote:
Ik ben voorquote:Op maandag 17 december 2007 22:22 schreef sjimz het volgende:
en anders mogen TR, DAM en Tennessee wel het nieuwe mod trio worden!
Ik ben meer voor levenslange ontgroening!quote:Op maandag 17 december 2007 22:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben voor
Ontgroening van een maand of 6
Dat zeg ik, een maand of 6quote:Op maandag 17 december 2007 22:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben meer voor levenslange ontgroening!
[GEZ] een rondje bierquote:
Ik om 9:00quote:
Ik slaap nog niet!quote:Op maandag 17 december 2007 22:31 schreef dndiek het volgende:
Kom ik met bier, gaan de studentjes slapen
Dat is toch veel te vroeg voor jouquote:
Uiteindelijk wel.quote:Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef Messenga het volgende:
Checkmate?
Nu verpest je de grap!quote:
Trustequote:Op maandag 17 december 2007 22:42 schreef tong80 het volgende:Toch ga ik trusten zeggen
Trusten Bossie en andere hoolers
Had anders nog nooit zo'n poging tot humor van dndiek gezien.quote:
Dndiek zijn volgende topic wordt ook:quote:Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Had anders nog nooit zo'n poging tot humor van dndiek gezien.
Geen idee. Had je een mp3'tje aanstaan?quote:Op maandag 17 december 2007 22:53 schreef Againzender het volgende:
hoorde ik bier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |