Ow die is ook leukquote:Op zondag 16 december 2007 17:54 schreef pascalheister het volgende:
eerst even eten en dan eastern promises kijken
met nl subs
erg vermakelijk, maar een beetje een slap einde.quote:
dat ga ik vanaf vrijdag een week lang doen.quote:Op zondag 16 december 2007 18:20 schreef Da_Sandman het volgende:.
Sandje gaat lekker goedkoop en makkelijk bij zijn ouders eten.
Ik moet juist een weekje zelf kokenquote:Op zondag 16 december 2007 18:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
dat ga ik vanaf vrijdag een week lang doen.
quote:Op zondag 16 december 2007 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Hou je van koken ailantsjie?
Toeval, ik gister gekeken.quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 10:26 schreef RayMania het volgende:
Gister nog Oceans 13 gekeken (wat een vreselijke film) en Ratatouille (geinig).
Daar zul je wel aan toe zijn danquote:Op zondag 16 december 2007 20:26 schreef SCH het volgende:
De hele dag in een kerstmanpak rondgelopen - mag ik een borrel?
quote:
En Maldini z'n prijzenkast barst uit z'n voegen.quote:Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Arsenal wint van Chelsea en Clarence heeft er weer een prijs bij
Inderdaad één van de grootsten ooitquote:Op zondag 16 december 2007 20:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En Maldini z'n prijzenkast barst uit z'n voegen.
Meeste Caps voor Italie, Meest CL's in de kast, Op 1 naast meeste CL/EC1 finales gespeeld, Meeste Serie A wedstrijden gespeeld, Oudste speler ooit in de CL finale gescoord, als snelste ooit in een CL finale gescoord, ALLE club prijzen, 1e verdediger die de FIFA speler van het jaar verkiezing won en dan te bedenken dat ie op 16 jarige debuteerde bij Milan om tzt ene "Franco Baresi" op te volgen, alsof dat uberhaupt al een makkelijke opgave was.quote:Op zondag 16 december 2007 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad één van de grootsten ooit
Als je het zo op een rijtje zet is het echt heel indrukwekkend. Zijn afscheid wordt een Van Basten - Capello in het kwadraat.quote:Op zondag 16 december 2007 20:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Meeste Caps voor Italie, Meest CL's in de kast, Op 1 naast meeste CL/EC1 finales gespeeld, Meeste Serie A wedstrijden gespeeld, Oudste speler ooit in de CL finale gescoord, als snelste ooit in een CL finale gescoord, ALLE club prijzen, 1e verdediger die de FIFA speler van het jaar verkiezing won en dan te bedenken dat ie op 16 jarige debuteerde bij Milan om tzt ene "Franco Baresi" op te volgen, alsof dat uberhaupt al een makkelijke opgave was.
Echt, levende legende, voetbalheld. Alleen misschien te vroeg met z'n interland loopbaan gestopt, dan had ie ook nog een WK titel op z'n naam. Maar juist door te stoppen kon ie zoveel voor z'n club blijven geven. En de EK titel liep hij met 1 minuutje mis in Rotterdam.
niks vergeleken met m'n dvdkasten hierquote:Op zondag 16 december 2007 20:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En Maldini z'n prijzenkast barst uit z'n voegen.
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 16 december 2007 21:00 schreef DIGGER het volgende:
Klinkt misschien vreemd, maar ik kan me nu al verheugen op zijn afscheidswedstrijd, dat moet bijzonder mooi en emotioneel worden.
Met z'n pokerbril ook nog eens.quote:Op zondag 16 december 2007 21:21 schreef Bos81 het volgende:
Rubber, je leest vast terug:
Hiermee kwam pa net mee thuis:
[ afbeelding ]
vind het ook wel wat weg hebben van het brilletje van bosquote:Op zondag 16 december 2007 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met z'n pokerbril ook nog eens.
En daar is Bjoro!
INderdaad, door de mijne valt ook niet heen te kijkenquote:Op zondag 16 december 2007 21:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vind het ook wel wat weg hebben van het brilletje van bos
Doe ik morgenquote:Op zondag 16 december 2007 22:35 schreef RayMania het volgende:
Tot morgen! Nog even Studio Voetbal kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |