Dat zondermeer, vind ik ook een groot nadeel van de top 2000 (of vrijwel elke andere lijst) daar mijn smaak zo veel breder is dan die "grote arbeidsvitamine" zoals Tong treffend zegt.quote:Op maandag 17 december 2007 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar ik vind de vrije keuze te beperkt.
Ik doe niet aan zulke spelletjes.quote:Op maandag 17 december 2007 20:37 schreef RayMania het volgende:
Wie oh wie doet er mee? Ik kwam tot 35652,43 punten!
Wat een dooie lul he ?quote:Op maandag 17 december 2007 20:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
De mollen wroeten alweer.
Geen Elfstedentocht.
Zit gewoon te diep in de spruitjes.quote:
Ik zeg ook niet dat het een nummer is, ik koos maar een geniale CD met louter goede nummers, zal ieder een andere favo hebben. Gewoon als voorbeeld, dat als ik zoiets in een lijstje wil - als het al kan - het direct einde oefening is mbt wereldnummers buiten die arbeidsvitaminen.quote:Op maandag 17 december 2007 20:24 schreef tong80 het volgende:
Dirty was geen nummer.
Ik haat voetbal,vooral doelpuntenquote:Op maandag 17 december 2007 20:37 schreef RayMania het volgende:
Wie oh wie doet er mee? Ik kwam tot 35652,43 punten!
Klopt ik ben een gitaarrocker mag van mij ook iets milder zijn. Song # 2 van Blur Diggerquote:Op maandag 17 december 2007 20:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een nummer is, ik koos maar een geniale CD met louter goede nummers, zal ieder een andere favo hebben. Gewoon als voorbeeld, dat als ik zoiets in een lijstje wil - als het al kan - het direct einde oefening is mbt wereldnummers buiten die arbeidsvitaminen.
Pulp, This is hardcore, is bv een werelnummer,maar ook nooit verkiesbaar,net als bv Black is the color van Christy Moore
iddquote:Op maandag 17 december 2007 21:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Marcellis negeert dat waterzuipende negertje niet...
Maar hij durfde er ook niks van te zeggen...quote:
Ik vond hem ongevoelig.quote:Op maandag 17 december 2007 21:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Marcellis negeert dat waterzuipende negertje niet...
Dat rondje had van de vraag afquote:Op maandag 17 december 2007 21:24 schreef RayMania het volgende:
Rondje van dndiek, zoek maar de reden.
Ach, aanbod zal er wel voldoende zijn toch?quote:
Hij gaat naar V&A en gaat ons dus minder aandacht gevenquote:Op maandag 17 december 2007 21:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat heeft dndiek dan misdaan?
Ik ga V&A modden!quote:Op maandag 17 december 2007 21:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat heeft dndiek dan misdaan?
Hè, wat jammer.quote:Op maandag 17 december 2007 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij gaat naar V&A en gaat ons dus minder aandacht geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |