En niet zo'n beetje ook.quote:
Ik schuif ook aan voor een keertjequote:Op maandag 17 december 2007 22:11 schreef borisz het volgende:
Als er een nieuwe mod komt op VBL kunnen we wel weer een ontgroening doen
quote:Op maandag 17 december 2007 22:11 schreef borisz het volgende:
Dat zullen de FA's wel weer niet toe staan.Daar geef ik ze eigenlijk wel gelijk in.quote:Op maandag 17 december 2007 22:11 schreef borisz het volgende:
En jij naar TTK?quote:
Oach, niet relevant. Dizzer gaat weg bij V&A en dndiek vervangt hem daarbijquote:Op maandag 17 december 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zullen de FA's wel weer niet toe staan.Daar geef ik ze eigenlijk wel gelijk in.
[VoreG] FA'squote:Op maandag 17 december 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zullen de FA's wel weer niet toe staan.Daar geef ik ze eigenlijk wel gelijk in.
Waarom een nieuwe mod? Mag ik niet een tweede subforum gaan doen?quote:Op maandag 17 december 2007 22:11 schreef borisz het volgende:
Gaat ook over ALS he. OOiT zal er een keer een nieuwe mod komen. Al is het over 1 jaar. Ik zie een FA de ontgroening gewoon niet toestaan.quote:Op maandag 17 december 2007 22:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oach, niet relevant. Dizzer gaat weg bij V&A en dndiek vervangt hem daarbij.
een ontgroening was wel weer leuk geweestquote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom een nieuwe mod? Mag ik niet een tweede subforum gaan doen?
Oh zo. Ja, dat zien we dan welquote:Op maandag 17 december 2007 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat ook over ALS he. OOiT zal er een keer een nieuwe mod komen. Al is het over 1 jaar. Ik zie een FA de ontgroening gewoon niet toestaan.
Nee!quote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom een nieuwe mod? Mag ik niet een tweede subforum gaan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |